Cerita-cerita erotik - Kesusasteraan erotik

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Cerita terkini

Uncle zal lelaki idamanku

aku sudah 5 tahun berkecimpung dalam dunia songsang ini, ia bermula sejak aku berada di universiti terkemuka di shah alam. nama aku adil, kehidupan aku tidak seindah yang aku rasa. aku merupakan seorang anak yatim yg dibesarkan oleh nenekku. setelah ketiadaan kedua ibubapa ku, hidup aku  menjadi serba kekurangan,nasib baiklah arwah ibubapa ku menin...

» Baca kesudahan cerita ini

» Tulis cerita anda dan mendapat keahlian percuma




Kata kunci popular: selingkuh  sedarah  keluarga  sekolah  curang  pembantu  kakak  tante  daun muda  isteri 

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Cerita-cerita audio

Tambahkan audi kepada cerita nakal memberi dimensi baru dan unsur seksi dalam pengalaman cerita bertulis. Sila dengar cerita pilihan rambang. Tekan "play" untuk mula.
» Untuk lebih banyak cerita audio, klik sini

Karang cerita seks anda tersendiri!

Tulis cerita seks anda sekarangTulis cerita seks anda hari ini untuk mendaptkan keahlian percuma!

Dapatkan akses penuh kepada semua cerita eorik kami dan menjadi sebahgian daripada kumpulan pengarang cerita erotik kami.
» Klik di sini untuk bermula!

Arkib video besar

Video Arkiv Akses penuh ke arkib video kami

Sebagai ahli aktif Cerita Seks, anda mempunyai akses tidak terhad kepada semua video kami. Video baru akan ditambah setiap minggu, dan semua video adalah berkualiti tinggi!
» Klik sini untuk masuk ke arkib video

Wayang terkini daripada arkib

Cerita-cerita terkini dalam erotikcerita.com

Uncle zal lelaki idamanku

Kategori: Homosektual
Dihantar oleh: adil901

aku sudah 5 tahun berkecimpung dalam dunia songsang ini, ia bermula sejak aku berada di universiti terkemuka di shah alam. nama aku adil, kehidupan aku tidak seindah yang aku rasa. aku merupakan seorang anak yatim yg dibesarkan oleh nenekku. setelah ketiadaan kedua ibubapa ku, hidup aku  menjadi ser...

Kata kunci: nikmat, gay, uncle
Baca kesudahan cerita ini  

Bude tetangga yg sangat menggairahkan

Kategori: Perbezaan umur
Dihantar oleh: Chandrahandsom

Aku adalah seorang anak muda di sebuah desa di jawa timur,awal mula ceritaku ,,,didesaku biasanya setiap tetangga yg sedang mempunyaoihajat/syukuran biasanya para tetangga akan selalu membantu bukan dari kalngan ibu2 saja,melainkan anak muda jg,,,,disini ceritaku bermula,,aku adalah chandra umur 18t...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Satu batang dua lubang

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: dragon swors

aku ni takdela hensom sangat, tapi ramai bebudak remaja suka kat aku. aku pun tak tau kenapa.. masih single tapi dah ada girlfriend.. hehehe.. belum kahwin lagi laa.. oklah, buat apa nak intro panjang sangat ye tak? aku ni keje pejabat. dalam pejabat tu aku kenal rapat, namanya leha -bukan nama sebe...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

mayang mengurai

Kategori: Pasangan
Dihantar oleh: vickey anira

Aku mulai mengenal Seri agak lama beberapa tahun dahulu. Sewaktu itu aku hanya sekadar kenal dan hanya bertegur sapa apabila terjumpa. Aku mengenali Seri kerana dia adalah isteri kepada seorang pemimpin masyarakat. Dengan wajahnya yang nampak masih ayu, potongan badan yang kurus dan bertubuh tinggi,...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Karena gak Bisa Bayar Hutang

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: empty_xxx

Gak apa-apa, tapi ingat saya kasih kamu kesempatan sampai besok siang, kalau kamu gak bisa bayar hutang, kamu harus pergi dari rumah saya!" mang Taufik mengancam Karima sebelum menunggangi motornya lalu pergi, sementara Karima merasa bingung telah mengumpat pada mang Taufik yang telah banyak menolo...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Kakaku cantik

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: ardidwi

Aku berasal dari keluarga kecil. Keluarga kami hanya berempat. Ayah, ibu, kakak dan aku. Aku sedang menuntut dalam tingkatan 5 sedangkan kakakku sedang menuntut di tahun dua sebuah IPTA di ibu kota. Kakakku, Farah Diba orangnya cantik dan anggun. Tiap lelaki yang memandangnya pasti terpegun akan kec...

Kata kunci: kakak, fani
Baca kesudahan cerita ini  

Laman cerita erotik yang paling besar di Malaysia!

Sexnoveller.dkMaklumat-Siapakah atau apakah dalam Erotik Cerita?

Erotikcerita.com adalah tempat paling baik untuk anda yang sedang mencari inspirasi untuk kehidupan seks anda dalam media penulisan di mana hanya imaginasi anda yang menghadkan anda. Semua cerita dalam laman kami disumbangkan oleh ahli-ahli kami yang merupakan orang biasa dengan fantasi atau pengalaman tersendiri yang ingin mengkongsi pengalaman mereka.

Untuk mendapat akses kepada ribuan cerita dalam laman kami, anda perlu menjadi ahli penuh kepada laman kami. Keahlian penuh dapat dibeli melalui laman kami, atau anda boleh menyumbangkan cerita anda untuk menjadi penulis cerita erotik bersama penulis cerita erotik lain dalam internet. Bersama dengan setiap cerita anda sumbangkan, anda akan mendapat keahlian percuma selama 24 jam.

Lebih banyak maklumat
Klik sini untuk menjadi ahli

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Pengarang terbaru

erotikcerita.com mengalu-alukan kedatangan  adil901
adil901
Jantina: Lelaki
Umur: 26

Yang paling popular

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)