Cerita-cerita erotik - Kesusasteraan erotik

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Cerita terkini

Misi Hospital

Pada mulanya, mak aku bertugas untuk menjaganya di hospital kerana mak aku suri rumah, tapi kemudiannya dia tak larat, jadi dia suruh aku menjaga makcikku. Aku apa lagi, dalam hati menjerit, yaaahhhooo!!! Maknanya aku akan mempunyai banyak peluang untuk memuaskan nafsuku menggunakan tubuh makcikku. Walaupun begitu aku tak zahirkan perasaanku cuma ...

» Baca kesudahan cerita ini

» Tulis cerita anda dan mendapat keahlian percuma




Kata kunci popular: selingkuh  sedarah  keluarga  curang  sekolah  isteri  ibu  pembantu  jilbab  kakak 

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Cerita-cerita audio

Tambahkan audi kepada cerita nakal memberi dimensi baru dan unsur seksi dalam pengalaman cerita bertulis. Sila dengar cerita pilihan rambang. Tekan "play" untuk mula.
» Untuk lebih banyak cerita audio, klik sini

Karang cerita seks anda tersendiri!

Tulis cerita seks anda sekarangTulis cerita seks anda hari ini untuk mendaptkan keahlian percuma!

Dapatkan akses penuh kepada semua cerita eorik kami dan menjadi sebahgian daripada kumpulan pengarang cerita erotik kami.
» Klik di sini untuk bermula!

Arkib video besar

Video Arkiv Akses penuh ke arkib video kami

Sebagai ahli aktif Cerita Seks, anda mempunyai akses tidak terhad kepada semua video kami. Video baru akan ditambah setiap minggu, dan semua video adalah berkualiti tinggi!
» Klik sini untuk masuk ke arkib video

Wayang terkini daripada arkib

Cerita-cerita terkini dalam erotikcerita.com

Misi Hospital

Kategori: Penipuan
Dihantar oleh: AliSetanGondol

Pada mulanya, mak aku bertugas untuk menjaganya di hospital kerana mak aku suri rumah, tapi kemudiannya dia tak larat, jadi dia suruh aku menjaga makcikku. Aku apa lagi, dalam hati menjerit, yaaahhhooo!!! Maknanya aku akan mempunyai banyak peluang untuk memuaskan nafsuku menggunakan tubuh makcikku....

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Aku dan kau

Kategori: Dubur
Dihantar oleh: tengku44

100% tapi leh kata 90% la. Kita ni kadang2 leka kot. Nak dengar orang cina n india jadi mangsa lemas ni jarang sangat kan. Jadi contohi dorang la. Elakkan bagi anak2 kita main banjir tau. Benda yang elok dijadikan contoh tak salah. Nak jadikan Zira role model pun ok. Isteri yang baik tau heh...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Dilanyak Singh

Kategori: Kecurangan
Dihantar oleh: melati abdul karim

Didalam hatiku berkata jumpa diwaktu tengahari lebih selamat lagipun di sebelah paginya suamiku sudah pun berangkat ke Brussel.Ku harap dapat lah mengubati kesunyian hatiku.Sementara itu di sebuah CyberCafe,Azril bersama seorang lagi teman beliau yang berbangsa Singh berkongsi satu komputer......'S...

Kata kunci: isteri, benggali
Baca kesudahan cerita ini  

Asmara Terlarang

Kategori: Kecurangan
Dihantar oleh: kaiju

Kejadian ini kualami pada tahun 2000-an. Ketika itu aku berumur 31 tahun dan sudah memiliki 2 orang anak yang sudah bersekolah rendah. Suamiku, sebut saja namanya Izwan, adalah seorang pegawai di suatu perusahaan yang terkemuka diIbu negara. Seperti halnya orang-orang yang berkerjaya, Izwan pun jara...

Kata kunci: curang, isteri
Baca kesudahan cerita ini  

Janjimu Eyka dan Zira (3)

Kategori: Secara geng
Dihantar oleh: milosuam

Hye uols..apa kabar semua? Sorilah I bercuti dgn hubby. Tertunai gak janjinya. Lama tak update kan. Hope uols semua sihat. Jaga kesihatan musim hujan ni. Anak2 tu jaga elok2. Musim banjir mcm ni yang selalu jadi mangsa lemas melayu je kan. Bukan 100% tapi leh kata 90% la. Kita ni kadang2 leka kot. N...

Kata kunci: pasangan, bini orang, skandal
Baca kesudahan cerita ini  

Janjimu Eyka dan Zira (2)

Kategori: Secara geng
Dihantar oleh: milosuam

Aku cuma baring saja. Nafas aku mula teratur. Tetek n perut aku penuh dengan air mani dua jantan yang baru je kerjakan cipap aku. Eyka pula mcm tak pernah dapat batang dua2 dia sapu. Kejap mulut dia kulum batang Arel, kejap kulum batang Yan. Tapi peliknya jantan dua ekor ni dah pancut pun batang teg...

Kata kunci: pasangan, bini orang, skandal
Baca kesudahan cerita ini  

Laman cerita erotik yang paling besar di Malaysia!

Sexnoveller.dkMaklumat-Siapakah atau apakah dalam Erotik Cerita?

Erotikcerita.com adalah tempat paling baik untuk anda yang sedang mencari inspirasi untuk kehidupan seks anda dalam media penulisan di mana hanya imaginasi anda yang menghadkan anda. Semua cerita dalam laman kami disumbangkan oleh ahli-ahli kami yang merupakan orang biasa dengan fantasi atau pengalaman tersendiri yang ingin mengkongsi pengalaman mereka.

Untuk mendapat akses kepada ribuan cerita dalam laman kami, anda perlu menjadi ahli penuh kepada laman kami. Keahlian penuh dapat dibeli melalui laman kami, atau anda boleh menyumbangkan cerita anda untuk menjadi penulis cerita erotik bersama penulis cerita erotik lain dalam internet. Bersama dengan setiap cerita anda sumbangkan, anda akan mendapat keahlian percuma selama 24 jam.

Lebih banyak maklumat
Klik sini untuk menjadi ahli

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Pengarang terbaru

erotikcerita.com mengalu-alukan kedatangan  ayinet
ayinet
Jantina: Perempuan
Umur: 31

Yang paling popular

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)