Cerita-cerita erotik - Kesusasteraan erotik

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Cerita terkini

Gara gara ayam goreng ...

Pada waktu itu aku pulang dari kampus sekitar pukul 20:00 karena ada kuliah malam. Sesampainya di tempat kost, perutku minta diisi. Aku langsung saja pergi ke warung tempat langgananku di depan rumah. Warung itu milik Ibu Sari, umurnya 30 tahun. Dia seorang janda ditinggal mati suaminya dan belum punya anak. Orangnya cantik dan bodynya bagus. Aku m...

» Baca kesudahan cerita ini

» Tulis cerita anda dan mendapat keahlian percuma




Kata kunci popular: selingkuh  sedarah  keluarga  curang  sekolah  pembantu  kakak  tante  daun muda  isteri 

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Cerita-cerita audio

Tambahkan audi kepada cerita nakal memberi dimensi baru dan unsur seksi dalam pengalaman cerita bertulis. Sila dengar cerita pilihan rambang. Tekan "play" untuk mula.
» Untuk lebih banyak cerita audio, klik sini

Karang cerita seks anda tersendiri!

Tulis cerita seks anda sekarangTulis cerita seks anda hari ini untuk mendaptkan keahlian percuma!

Dapatkan akses penuh kepada semua cerita eorik kami dan menjadi sebahgian daripada kumpulan pengarang cerita erotik kami.
» Klik di sini untuk bermula!

Arkib video besar

Video Arkiv Akses penuh ke arkib video kami

Sebagai ahli aktif Cerita Seks, anda mempunyai akses tidak terhad kepada semua video kami. Video baru akan ditambah setiap minggu, dan semua video adalah berkualiti tinggi!
» Klik sini untuk masuk ke arkib video

Wayang terkini daripada arkib

Cerita-cerita terkini dalam erotikcerita.com

Gara gara ayam goreng ...

Kategori: Perbezaan umur
Dihantar oleh: mrbrewok

Pada waktu itu aku pulang dari kampus sekitar pukul 20:00 karena ada kuliah malam. Sesampainya di tempat kost, perutku minta diisi. Aku langsung saja pergi ke warung tempat langgananku di depan rumah. Warung itu milik Ibu Sari, umurnya 30 tahun. Dia seorang janda ditinggal mati suaminya dan belum pu...

Kata kunci: wanita, paruh baya, sex
Baca kesudahan cerita ini  

Menghidu Punggung Ayu

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: hantulautdalam

Ayu namanya. Orangnya juga ayu. Mungkin kerana umur kami yang berbeza 2 tahun jaraknya membuatnya segan untuk memanggil aku adik. Tetapi, bagi aku selamba. Memang sepatutnya dia layak panggil aku adik, sebab masa mula-mula aku kerja kat situ, aku panggil dia akak, yelah, sebab umurnya 2 tahun lebih...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Ayah wan

Kategori: Kecurangan
Dihantar oleh: Ridzman

Aku adalah isteri orang berusia 50 tahun. Suamiku bekerja di Kuala Lumpur berusia 53 tahun. Oleh kerana gajinya kecil, kami tak duduk bersama di Kuala Lumpur. Biasanya dia akan balik ke rumahku di kampung dua minggu sekali. Perjalanan dari Kuala Lumpur ke kampung kami dengan bas makan masa lima jam....

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Makyah kasanova

Kategori: Dubur
Dihantar oleh: Ridzman

. . . “Apaaa.!! RM 1200..! Biar betul..!!” teriak Rohana terkejut. Mata bundar gadis yang berusia 21 tahun itu terkebil-kebil memandang Baju Kebaya Merah yang sedang dipegangnya. Tunangnya, Asyraf yang berdiri di sebelah Rohana juga terkebil- kebil apabila mendengar harga yang baru di sebut ...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Orangajiku Julia

Kategori: Kecurangan
Dihantar oleh: Ridzman

Orang gajiku Julia, berumur 19 tahun lebih, tapi badannya sudah cukup dewasa. Julia namanya dan mukanya agak seksi juga.Yang jelas teteknya bersaiz agak besar (mungkin saiz 36 kot) berbanding badannya yang agak ok, lebih kurang setinggi 5 kaki 6.5 inci.. Kakinya panjang macam model dan ponggongnya p...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Kak long dan budak jambu

Kategori: Buat kali pertama
Dihantar oleh: Peruja Gadis

Tangan kaki perut aku masa tu masih bulat-bulat lagi, pipi pun tembam dan licin takde parut -seriously, sapa yang tengok rasa macam nak jilat-jilat jerr. Satu hari tu mak aku nak pergi kursus tapi takde transport (biase aa kerajaan bukan nak bagi kereta kat staf-staf cabuk...) jadi hero dia a.k....

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Laman cerita erotik yang paling besar di Malaysia!

Sexnoveller.dkMaklumat-Siapakah atau apakah dalam Erotik Cerita?

Erotikcerita.com adalah tempat paling baik untuk anda yang sedang mencari inspirasi untuk kehidupan seks anda dalam media penulisan di mana hanya imaginasi anda yang menghadkan anda. Semua cerita dalam laman kami disumbangkan oleh ahli-ahli kami yang merupakan orang biasa dengan fantasi atau pengalaman tersendiri yang ingin mengkongsi pengalaman mereka.

Untuk mendapat akses kepada ribuan cerita dalam laman kami, anda perlu menjadi ahli penuh kepada laman kami. Keahlian penuh dapat dibeli melalui laman kami, atau anda boleh menyumbangkan cerita anda untuk menjadi penulis cerita erotik bersama penulis cerita erotik lain dalam internet. Bersama dengan setiap cerita anda sumbangkan, anda akan mendapat keahlian percuma selama 24 jam.

Lebih banyak maklumat
Klik sini untuk menjadi ahli

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Pengarang terbaru

erotikcerita.com mengalu-alukan kedatangan  mrbrewok
mrbrewok
Jantina: Lelaki
Umur: 21

Yang paling popular

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)