Cerita-cerita erotik - Kesusasteraan erotik

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Cerita terkini

Rohana MelancapKu

Rohana namanya. Aku suka panggil dia Ana. Orangnya rendah je, gebu, bertudung dan berkaca mata. Aku kerja kilang time tu, kilang Solectron kat Senai. Sekarang kilang tu dah tutup. Satu aku paling suka dia ni ialah bontot dia yang tonggek. Lembut lak tu. Kalau kena tepuk bergegar. Paling best kalau ramas, sedap je. Mula-mula aku dilancapkan oleh An...

» Baca kesudahan cerita ini

» Tulis cerita anda dan mendapat keahlian percuma




Kata kunci popular: selingkuh  sedarah  keluarga  curang  ibu  isteri  jilbab  sekolah  kakak  anak 

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Cerita-cerita audio

Tambahkan audi kepada cerita nakal memberi dimensi baru dan unsur seksi dalam pengalaman cerita bertulis. Sila dengar cerita pilihan rambang. Tekan "play" untuk mula.
» Untuk lebih banyak cerita audio, klik sini

Karang cerita seks anda tersendiri!

Tulis cerita seks anda sekarangTulis cerita seks anda hari ini untuk mendaptkan keahlian percuma!

Dapatkan akses penuh kepada semua cerita eorik kami dan menjadi sebahgian daripada kumpulan pengarang cerita erotik kami.
» Klik di sini untuk bermula!

Arkib video besar

Video Arkiv Akses penuh ke arkib video kami

Sebagai ahli aktif Cerita Seks, anda mempunyai akses tidak terhad kepada semua video kami. Video baru akan ditambah setiap minggu, dan semua video adalah berkualiti tinggi!
» Klik sini untuk masuk ke arkib video

Wayang terkini daripada arkib

Cerita-cerita terkini dalam erotikcerita.com

Rohana MelancapKu

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: salamsayang

Rohana namanya. Aku suka panggil dia Ana. Orangnya rendah je, gebu, bertudung dan berkaca mata. Aku kerja kilang time tu, kilang Solectron kat Senai. Sekarang kilang tu dah tutup. Satu aku paling suka dia ni ialah bontot dia yang tonggek. Lembut lak tu. Kalau kena tepuk bergegar. Paling best kalau ...

Kata kunci: kontol, pelir, satin
Baca kesudahan cerita ini  

Aina Mangsaku

Kategori: Kecurangan
Dihantar oleh: salamsayang

Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan yang lepas, Aina adalah kawan Facebook! dan aku temui dia beberapa minggu sebelum itu di dalam Wall Facebook Rakan ku. Dipendekkan kata, selepas puas mengayat Aina, dia telah bersetuju mengikut aku ke dalam sebuah bilik di hotel summit subang dan berasmara dengank...

Kata kunci: kemutan, mandi, kamar
Baca kesudahan cerita ini  

Pak Ali BB

Kategori: Biasa
Dihantar oleh: oldfreezer

Bekas tentera Ali- dulu Sarjan Ali- lebih dikenali sebagai Pak Ali, 55 tahun, ada lah seorang yang baik hati. Dia telah lama menduda...isterinya Kamariah meninggal dunia akibat breast cancer - 4 tahun yang lalu. Anaknya seorang - lelaki - 23 tahun, dah bekerja di KL.... pegawai rendah di sebuah firm...

Kata kunci: ramai, best, besar
Baca kesudahan cerita ini  

Ratu Pulau & Alan: Permulaan

Kategori: Lesbian
Dihantar oleh: Queen Of Pussy

dah maghrib, Ratu datang nihh.. bangun cpt.." Kata ibu yg merapatkan mukanya dgn aku sambil mengalihkan ais pad dari cipapki dan menyelak selimut tebal yg menutup tubuh aku, dgn rasa takut dan penuh tanda tanya, aku cuba utk bertanya ibu. "Ibb.. (Mulut aku terus ditutup oleh ibu)" Tubuh ibu sepe...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Isteriku dengan budak kampung

Kategori: Perbezaan umur
Dihantar oleh: Lifasoul

Badannye tegap, maklum la kerja kampong, tapi Mat ni peramah dan pandai bergurau, saya dan suami rasa senang bergaul dengan nye. Sepanjang kat kampong, nenek yang masak. Dia tak bagi aku masak, lagi pun aku mana reti nak masak guna dapor kayu, tapi nak jaga hati nenek, aku ke dapor juga tolong t...

Kata kunci: budak, isteri, curang
Baca kesudahan cerita ini  

Keluarga slave (3)

Kategori: Pengikatan
Dihantar oleh: hanamastura

Kembali pada diriku yang saat ini akan mencoba untuk menyetubuhi Rasya. Saat dia kudekati dapat kulihat dengan jelas wajahnya yang ketakutan, Rasya bahkan meneteskan air mata karena dia tahu apa yang akan terjadi selanjutnya pada dirinya. Tapi aku sudah tak perduli lagi dengan dirinya, mau dia menan...

Kata kunci:
Baca kesudahan cerita ini  

Laman cerita erotik yang paling besar di Malaysia!

Sexnoveller.dkMaklumat-Siapakah atau apakah dalam Erotik Cerita?

Erotikcerita.com adalah tempat paling baik untuk anda yang sedang mencari inspirasi untuk kehidupan seks anda dalam media penulisan di mana hanya imaginasi anda yang menghadkan anda. Semua cerita dalam laman kami disumbangkan oleh ahli-ahli kami yang merupakan orang biasa dengan fantasi atau pengalaman tersendiri yang ingin mengkongsi pengalaman mereka.

Untuk mendapat akses kepada ribuan cerita dalam laman kami, anda perlu menjadi ahli penuh kepada laman kami. Keahlian penuh dapat dibeli melalui laman kami, atau anda boleh menyumbangkan cerita anda untuk menjadi penulis cerita erotik bersama penulis cerita erotik lain dalam internet. Bersama dengan setiap cerita anda sumbangkan, anda akan mendapat keahlian percuma selama 24 jam.

Lebih banyak maklumat
Klik sini untuk menjadi ahli

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Pengarang terbaru

erotikcerita.com mengalu-alukan kedatangan  Putra mohd
Putra mohd
Jantina: Lelaki
Umur: 32

Yang paling popular

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)