Adik ku Maya - X Files cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

5
Adik ku Maya

Telah dihantar: 30/12/2007 Dihantar oleh: alishazenia 3 pandangan  

Adik ku Maya
Namaku Azram dan berusia pertengahan 30-an. Ramai dikalangan teman-teman dan kenalan aku yang bertanya mengapa sampai sekarang aku masih belum berkahwin. Pelbagai alasan yang ku berikan untuk memuaskan hati mereka sedangkan pada hakikatnya hanya aku sendiri yang tahu akan sebab sebenar-benarnya. Semakin lama aku menyimpan kenangan ini semakin tertekan jiwa kurasakan. Namun begitu pada ketika ini penyesalan air mata darah sekali pun tak akan dapat membersihkan titik-titik noda dan dosa yang telah aku lakukan itu.
Semuanya bermula ketika aku menjangkau usia awal remaja. Ketika itu aku dikenali sebagai seorang remaja yang pendiam dan jarang bergaul dengan rakan-rakan sebaya. Aku sering menghabiskan masa dirumah dan teman yang paling rapat ialah adik perempuanku yang bernama Maya. Tetapi ada satu tabiat burukku yang tidak diketahui oleh orang ramai iaitu aku gemar mengendap. Sasaranku tida...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#3 Taubat!

Ditulis oleh redwin  15 Jun 2010
Jika kamu mau lakukanya Akibat jadinya...!

#2 INSAF LAH MANUSIA

Ditulis oleh han87  23 September 2009
Nikmat dunia ni sekejap je...nak seronok pun ingat2 la kat tuhan, dosa dan neraka....

#1 maya

Ditulis oleh matkentang  13 September 2009
kejam

Pembaca "Adik ku Maya" juga telah membaca

» Homosektual Aku dan dua cikgu ku kat sekolah » Homosektual Cyber Cafe
» Buat kali pertama Izan Yang Baru Putus Cinta » Homosektual 3 Hari 3 Malam
» Penipuan Skandal P.A » Homosektual Sepi Yang Terubat Jua 2
» Buat kali pertama Tuition (part 2) » Pasangan Faizah
» Biasa Kakak angkat » Pasangan Awek kebaya
» Perkosaan Perkosaan ustazah hanim » Antara keluarga Menjelang lebaran 10 tahun yang lalu
» Antara keluarga Liza, adik iparku » Biasa Kenangan di maktab perguruan
» Antara keluarga Daniel Iskandar » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1)
» Antara keluarga Ros Gadis Pingitan » Homosektual Belaian Abang Angkat
» Kecurangan Bini Orang » Buat kali pertama Tuition (part 1)

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)