Aku isteri adikku - X Files cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

5
Aku isteri adikku

Telah dihantar: 04/05/2008 Dihantar oleh: kambingurun 2 pandangan  

Aku isteri adikku
Hubungan akak suami isteri semakin renggang selepas akak mula mengandung anak yang ke dua. Puncanya adalah rasa cemburu suami akak kepada akak. Lebih-lebih lagi setelah kami berkahwin agak lama tidak dikurniakan anak, dan suami akak menuduh akak menjalin hubungan dengan orang lain hingga lahir anak yang pertama kami. Mula-mula, dia nak pegang anak akak pun tak mahu, tapi lama-lama dia sayang juga kepada anak kami yang sulong tu. Akak pun heran, apa yang dicemburukan sangat ntah. Sedangkan muka anak akak yang sulong tu saling tak tumpah pun macam dia. Ni bila akak mengandung yang kedua ni pun sama juga. Sejak dari pertama akak bunting, sampai la bersalin, sikit pun suami akak tak cuit akak. Walau pun dia banyak diam, tapi akak tahu dia dah mula buat pe’el macam masa akak mengandung anak pertama dulu.

Pelik juga akak tengok laki akak tu. Kenapa dia cemburu sangat akak pun tak tahu. Nak kata akak ni lawa sangat tak lah. Akak ni biasa-bi...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#2 cerita yang menarik

Ditulis oleh DemonEyeKyo  05 Ogos 2010
memang sedap kalau dapat menikmati cipap tembam kakak sendiri apatah lagi punggung kakak yang lebar dan tonggek beserta buah dada yang besar. ohhh.... memang puas dan nikmat

#1 Menarik

Ditulis oleh mojobeta  15 Oktober 2009
kisah yang menarik tetapi terlalu nostalgik... banyak kisah yang boleh dijadikan tauladan

Pembaca "Aku isteri adikku" juga telah membaca

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)