Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Keseksian Cikgu Zakiah (2)

 
Terserah: 09/12/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Akibat terlalu asyik beromeng tadi, selimut yang menutupi tubuh mereka telah jatuh ke lantai mendedahkan tubuh bogel cikgu zakiah dan abang hassan yang sedang dilambung nafsu itu. Ketika itu cikgu zakiah agak terkejut dan terpegun dengan saiz batang zakar abang hassan yang keras, besar dan panjang serta berurat-urat itu jauh mengalahkan saiz zakar ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Keseksian Cikgu Zakiah (1)

 
Terserah: 09/12/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di Kuala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan untuk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang serta tahan berjimak. Kawan baik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

My aunty

 
Terserah: 07/12/2014 Dikarang oleh: deathbell 0 Ulasan

Penat betul hari ni..tolong2 kat majlis perkahwinan makcik aku yang bongsu..mesti dia tgh 'sronok' dgn hubby dia skarang..hehe..but im sure setiap tujahan pakcik aku..setiap jilatan dan hisapan..mesti makcik aku terkenang malam itu... rasanya dah 4 tahun berlalu..masa tuh aku form 4..makcik aku 21..dia tinggal kat umah aku sbb dia bekerja kat KL...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ibu isap telurku

 
Terserah: 03/12/2014 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Aku lepasan ijazah di sebuah university diselatan tanah air. Seorang anak yatim dan hidup bersama keluarga angkat ku. Sejak 6 tahun aku diperantauan aku pulang semula ke kampung keluarga ku utara tanahair. Aku masih tidak bekerja dan hanya melepak dirumah. Keluarga angkat aku memanggil aku tinggal bersama mereka memandangkan ibu angkat ku baru lep...

Tag: ibu, isap, telo Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Auntie yah

 
Terserah: 03/12/2014 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Ceritanya begini.Semasa Maksu aku masak di dapur,dia hanya bertuala yang dililit atas sedikit kedua-dua teteknya yang gebu.Ibarat berkemban tapi terlalu seksi bagi orang luar jika dilihat,tapi bagi aku anak saudaranya biasa saja.Dengan tak semena-mena batang kote aku naik mencancang,naik macam tiang bendera di Dataran Merdeka Kuala Lumpur la pulak,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Horny Chachi Kacau Hardcore

 
Terserah: 29/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Chachi saya tinggal di Mathura sebuah kota kecil dekat Delhi. Saya adil dengan baik dibangun dan tinggi 6 kaki. Chachi saya menikah 6 tahun yang lalu tipis tapi dia punya tubuh model lingerie. Dia coklat dengan mata bulat dan wajah pernah tersenyum. Tapi setelah enam tahun menikah ia menjadi melengkung dengan tubuh seperti 38 30 38 itu coz dari sem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Sialan Sis Setelah Sepuluh Hari

 
Terserah: 29/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ini adalah salah satu minggu itu saya tidak meletakkan tangan saya di sis saya sebagai bibi kami telah datang dan tidur di antara kami selama sepuluh hari terakhir. Hari ini dia pergi. Ibu dan sis pergi ke stasiun kereta api untuk melihat liburnya. Menunggu dia kembali dan malam saya menjadi gelisah dan tanpa ada yang di rumah aku pergi pada k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Me And My Bhabhi Pada Pernikahan

 
Terserah: 29/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Semua kerabat saya juga datang ke sana kecuali sepupu saya yang istrinya (bhabhi saya) juga dalam pernikahan itu. Semua dari mereka sibuk menghadiri pernikahan termasuk saya tapi bhabhi saya berada di tempat lain. Tiba-tiba bibiku (bhabhi ibu mertua) meminta saya untuk mencari bhabhi saya dan memintanya untuk obat-obatan bibiku. Jadi aku pergi unt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Shweta Hardcore Sex Dengan Anaknya

 
Terserah: 29/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

nama saya Rajkumar dan saya seorang anak Mumbai berbasis dari 18 tahun dengan tubuh yang indah dan membangun besar dengan 7 inci dari poros yang indah. Nama ibuku adalah Shweta dan dia rambut panjang yang sangat indah yang adil kulit 5'6 "tinggi mata coklat dan 34-34-34 dalam ukuran. Sekarang datang ke cerita; kita hidup di sebuah rumah di Mumbai d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku dan ayah

 
Terserah: 26/11/2014 Dikarang oleh: ryodi 0 Ulasan

Nama aku ain,berumur 20 thn dan berasal dr pantai timur semenanjung..aku anak sulung dr 2 beradik perempuan..mak kami meninggal sewaktu aku thn 6.ayah aku,biar aku namakn ku shj di sini berusia 46 thun,dan xpernah menikah lagi semenjak mak pergi.aku memang rapat dgn ayah.malah sejak mak ada kami 2 beradik dah tidur dgn ayah.sehingga mak men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Apa saja yang terjadi?

 
Terserah: 25/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya berada dalam situasi yang saya tidak ingin berada di tetapi harus membuat yang terbaik dari itu. Istri saya meninggalkan saya dan dua anak-anak saya dan dia membersihkan kami keluar. Kami memiliki dana tabungan yang baik tapi dia menyeka itu keluar dan menghilang, meninggalkan catatan yang memberitahu kami dia tidak bisa melakukan "ini" lagi ....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Anglica Desire

 
Terserah: 25/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

The LED merah tampilan jam dihilangkan ruangan dengan cahaya merah, menginformasikan Angelina bahwa itu sekarang semakin dekat dengan 03:00. Dia menghela napas besar, khawatir telah memperlambat mengisi tubuhnya sejak tengah malam. Hanya Putranya, Trevor, pergi keluar clubbing dan pasti akan marah. Angelina selalu khawatir ketika ia keluar minu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ahkirnya Kakak Tewas

 
Terserah: 25/11/2014 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Kakak adik pun, batang dia tebal tau. Kalau dia nak, baik kau kangkang je. Aku jamin dia boleh puaskan kau. Takkan batang Azli je kau nak baham seumur hidup? Tu namanya pengalaman. Aku kan expert hal-hal kelamin ni? Kalau tak, takkan melekat terus Rafi tu dekat isteri dia yang gebu ni? Walaupun aku tak boleh lawan blowjob kau, ok? Bapak dia pun le...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Anak Menikmati Mom At Its Best (7)

 
Terserah: 24/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dua tahun sejak kami mulai hubungan kita, itu menjadi suami normal dan istri hubungan. seks menjadi rutinitas sehari-hari. Dia tidak ragu-ragu mendapatkan telanjang di depan saya. Dia umumnya tetap telanjang sore hari. Ketika saya datang sangat terlambat ke rumah setelah kantor, dia membantu saya membuka pakaian untuk petinju saya dan dia menanggal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Anak Menikmati Mom At Its Best (5)

 
Terserah: 24/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku tersenyum, dia menyadari bahwa saya sedang menikmati pemandangan tubuhnya diperkosa, ia mencoba menutupi vagina dengan sarinya dan mencoba berdiri. Begitu dia bangun, aku bangun dengan cepat dan memeluknya rok tali di mana sari terikat, ini terjadi ketika saya ingin melucuti dia umumnya. ia menatapku dengan kejutan dan pertanyaan wajah. Aku mem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Anak Menikmati Mom At Its Best (4)

 
Terserah: 24/11/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sejak kecil saya selalu membayangkan berhubungan seks dengannya. Setiap laki-laki memiliki fantasi ini memperkosa pasangannya. Saya ingin menembus jauh ke dalam dirinya ketika dia tidak dalam suasana hati. Dan malaikat saya memberi saya kesempatan untuk menyadari hal ini juga. 4 bulan yang lalu itu sore musim panas yang sangat hangat. Mom tidak dal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)