Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Aku Bini Orang

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: Omar Mohd Ali 0 Ulasan

Aku adalah isteri orang berusia 50 tahun. Suamiku bekerja di Kuala Lumpur berusia 53 tahun. Oleh kerana gajinya kecil, kami tak duduk bersama di Kuala Lumpur. Biasanya dia akan balik ke rumahku di kampung dua minggu sekali. Perjalanan dari Kuala Lumpur ke kampung kami dengan bas makan masa lima jam. Aku bekerja sebagai cleaner di sebuah bank. ke...

Tag: bini, tua, ayah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Abang Iparku

 
Terserah: 20/06/2015 Dikarang oleh: Takiyuddin80 0 Ulasan

Salina tidak membantah cadangan suaminya kerana dia kenal baik abang iparnya yang baik dan sopan. Sebagai kenang-kenangan sebelum berangkat ke Korea maka pada malam itu Salina meminta Khairul melayan keinginan batinnya. Dia tahun selama sebulan dia akan tidur bersendirian. Salina bertindak dengan lembut membangkitkan ghairah suaminya. Dia sendi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Lemang pak bakar

 
Terserah: 19/06/2015 Dikarang oleh: Takiyuddin80 0 Ulasan

Lemang Pak Bakar Lagi dua hari nak raya Aleeyah bertolak balik ke Kedah. Mak dah comfirm kata nak raya kat rumah nenek dekat Jeniang, lalu Aleeyah ambil keputusan untuk terus ke rumah nenek. Dalam perjalanan menaiki bas, Aleeyah mengelamun sendirian. Apa yang Aleeyah paling suka menyambut hari raya kat rumah nenek ialah dapat merasa lemang Pak Bak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Mak ngah

 
Terserah: 17/06/2015 Dikarang oleh: Anok ayam 0 Ulasan

Mak Ngah Gersang Kisah yang ingin aku ceritakan ini berlaku di kampung aku di selatan tanah air,iaitu di FELDA Ayer Tawar,Kota Tinggi,Johor Darul Takzim. Sudah menjadi lumrah kebiasaannya kenduri kahwin kerap diadakan di waktu cuti sekolah.Mungkin jugak mudah mendapatkan pertolongan jiran-jiran dan sanak-saudara dalam urusan persediaan majlis.M...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Akibat ke dusun

 
Terserah: 12/06/2015 Dikarang oleh: nas_gah 0 Ulasan

Aku dilahirkan dalam keluarga pengusaha. Papa dan Mamaku adalah pengusaha. Mereka membangun bisnis bersama dari nol. Usaha keluarga kami cukup menghasilkan. Kami mampu membeli rumah di daerah Kelapa Gading dan beberapa rumah peristirahatan di luar kota Jakarta. Keluarga kami terdiri dari Papaku, Hermawan berusia empat puluh tahun, Mamaku, Lenny ber...

Tag: mama Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Kembara nikmat aku dan mak

 
Terserah: 10/06/2015 Dikarang oleh: theredarmy 0 Ulasan

Lagu raya berkemundang di radio, aku siap dengan baju melayu tapi tak mahu bersampin sambil memperbetulkan kedudukan songkok yang jarang-jarang aku pakai. Abah duduk di sofa menghisap rokok. Emak menyediakan makanan di meja di ruang keluarga setelah menyiapkan meja di ruang tamu. Kemudian aku terdengar bunyi enjin motosikal, perlahan-lahan aku mela...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Mira dengan bapa tiri

 
Terserah: 09/06/2015 Dikarang oleh: nsamir 0 Ulasan

Aku Mira. anak sulung dari dua beradik. aku tinggal dengan keluargaku. mak, adik dan bapa tiriku sepanjang tiga tahun kebelakangan ini. emak bekerja sebagai manager di syarikat bapa tiri. itupun atas ehsan bapa tiriku itu. bapa tiri kami datang meminang emak dua bulan selepas emak berjaya mendapat pekerjaan di syarikat miliknya. peristiwa ini te...

Tag: bapa tiri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Cinta & Nafsu: Hilang kawalan

 
Terserah: 08/06/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pink Pussy 0 Ulasan

Sambil melayan kegersangan yg semakin bertambah dengan Ida yg sgt bernafsu dan diluar kawalan menikmati tubuh aku, aku cuba utk tidak terlalu melayan supaya dapat aku kawal diri aku. "Owhhhh... sayanggg... hmmm.. Sayangg... uhhhhh!! Baby tak larii lahhh.. perlahan-lahann.." Sambil aku menggoda Ida, aku menarik perhatiannya dgn humor supaya focus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Adik ditimba

 
Terserah: 04/06/2015 Dikarang oleh: ainiros 0 Ulasan

Pertama kali aku dikenalkan dengan hubungan sexual yang sebenarnya terjadi pada saat adikku perempuanku memperkenalkan kepadaku seorang teman wanitanya. Sejak pertama kali aku melihat, memang aku sangat tertarik pada wanita ini, sebut saja namanya Nuke. Suatu saat Nuke datang ke rumahku untuk bertemu dengan adikku yang kebetulan tidak berada di rum...

Tag: adik Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Alin nikmatnya kamu

 
Terserah: 03/06/2015 Dikarang oleh: coc86 0 Ulasan

Alin, sepupuku yang lapan tahun lebih muda dariku. Memang sejak dia kecil aku rapat dengan Alin. Memandangkan aku anak bongsu, aku anggap dia seperti adikku. Ada satu keistimewaan yang ada bagi diri Alin menyebabkan aku lebih rapat dengannya daripada sepupu-sepupuku yang lain. Aku selalu bermalam di rumah Uncle Noor dan Untie Ha (ibubapa Alin)...

Tag: sedarah, sepupu, comel Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Manja Ayah

 
Terserah: 01/06/2015 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

YAHSejak ibunya meninggal dunia, Linda selalu dtang ke rumah ayahnya, untuk membantu ayahnya. Terkadang bersih-bersih rumah dan sebagainya. Kematian ibunya, sebuah setelah penikahannya dengan Benny dan mereka langsung pindah rumah. Ibunyameninggaldunia karena kecelakaan kereta api. Abang linda dan kedua kakaknya yang juga sudah menikah, jauh dari k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Bidadari Sekolah Puteri Juita (1)

 
Terserah: 31/05/2015 Dikarang oleh: Lesayu 0 Ulasan

Nama aku Ekin, cerita aku bermula ketika aku berumur 13 tahun, tubuh aku baru mula terbentuk, punggung kecil mula montok dan melentik, dada rata mula menonjolkan puting merah jambu. Semua ini menjadi-jadi kerana ibu, bergelar Ustazah Nuril, berstatus janda, berusia 27 tahun, tubuhnya tidak dpt dilihat oleh sesiape apabila dia memakai jubahnya teb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Kak Dewi

 
Terserah: 28/05/2015 Dikarang oleh: konnex_ku 0 Ulasan

Dewi memang tidak boleh memejamkan matanya. Puas sudah dipujuk tapi kedua matanya masih lagi galak, langsung belum menunjukkan tanda-tanda ingin pejam. Sedikit pun tidak dirasakan keinginan untuk tidur biarpun malam telah larut. Tidak seperti lelaki di yang terdampar di sebelahnya yang telah lama dibuai lena. Dewi menatap wajah lelaki yang umur...

Tag: kak dewi, ibu tiri ku Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Emak gersang

 
Terserah: 26/05/2015 Dikarang oleh: jerungtimur 0 Ulasan

Narina adalah seorang wanita yang sangat cantik; beliau merupakan ibu tunggal selama 15 tahun yang lepas, sejak suaminya Johari meninggalkan rumah, kerana hubungan sulit dengan wanita lain. Ini berlaku apabila Azman berusia hanya 1 tahun. Narina bekerja sebagai pekerja kilang untuk memenuhi keperluan harian, dia telah bekerja kilang sejak ayah Azm...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Ghairah bapaku

 
Terserah: 25/05/2015 Dikarang oleh: jerungtimur 0 Ulasan

Kerana aku dari dulu paling senang melihat laki-laki bertelanjang dada maka aku mulai sedikit ghairah melihat tubuh bapa mertuaku yg masih tegap serta agak hitam, maklumlah ia orang kampung yg rata-rata berkulit agak hitam. Lama aku memerhatikannya dan tanpa ku sedari pula aku telah mengusap-usap bahagian depan shorts ku, akupun merasakan kalau-ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

Cinta dan Nafsu : Remaja Mencuba

 
Terserah: 23/05/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pink Pussy 0 Ulasan

Pertama kali kami mula bercinta, telah membuatkan aku berjanji akan terus bersama ketika umur aku 13 tahun, dan Ida 15 tahun di sekolah, kami berkenalan dari hubungan ibu kami, dimana ibu aku dan ibunya berkawan rapat tambah pula mereka satu tempat kerja dan bekas madu, bapa kami telah hilang tanpa khabar berita selepas ibu2 kami dapat tahu bahawa ...

Tag: lesbian, dara, pertama kali Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.738 cerita

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)