Menyetubuhi bakal mak mertua - Antara keluarga cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

5
Menyetubuhi bakal mak mertua

Telah dihantar: 27/09/2010 Dihantar oleh: sullau 7 pandangan  

Menyetubuhi bakal mak mertua
Setelah berehat dari menorah getah, Minah membasuh kain di bilik air rumahnya. Terdengar bunyi injin kereta dan ketukan pintu serta salam di hadapan. Bergegas Minah berlari anak untuk membuka pintu yang di sangkanya suaminya, Pak Abu telah balik dari Bandar.

Terkejut dia, berdiri Zul dihadapan pintu iaitu tunang anak tunggalnya dan bakal menantunya. Zul terus bersalaman sambil mencium tangan bakal mak mertuanya. Bakal mertuanya menjadi malu kerana dia hanya berkemban kain batik sahaja tanpa pakaian lain ketika itu dan hanya menutupi dari pangkal dadanya hinggga paras lutut. Kerana sedang membasuh, kain batiknya telah basah dan tentu saja telah malekap di tubuhnya yang montok.

Menelan air liur Zul melihatkan bakal mertuanya dalam keadaan begitu. Mujur saja Zul yang berkaca mata hitam dapat melindungi anak matanya yang sedang terbeliak. Setelah dijemput, Zul masuk ke dalam rumah sementara bakal mertuanya mengemas ruang tamunya yang agak berselerakan. Matanya terus melirik taj...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#7 sambung ke..

Ditulis oleh andre hermanto  16 Mei 2011
sambung la.. mantap ni cerita kau..

#6 kenapa tak boleh nak sambung cerita?

Ditulis oleh sullau  09 Mei 2011
aku dah tuliskan sambungan cerita ini, tapi kenapa tak diterima dan cerita lainnya pun sama??
apsal haa..

#5 nak sambung ke??

Ditulis oleh sullau  13 Oktober 2010
nak aku sambung cerita ni??

#4 pil

Ditulis oleh insesqua  10 Oktober 2010
pil tu kononnya nak lanyak kat tunang dier kot...sekali mak mertua pun sexy, belasah je lah...

#3 bagus2

Ditulis oleh mohd shazwie  01 Oktober 2010
pelik2..cam nie pown de..tp jalan cte yg best

#2 mbekkkk mertua

Ditulis oleh hamad bin ali  01 Oktober 2010
caya la bro..tapi nape besar sgt sampai 10 inci.org asia ni ni mbekkk.agak2 patut la kalau nk cerita tu.
tapi x ape la,nk kuatkan cerita,bohong sunat.asal cerita sedap ok la tu.4 bintang

#1 mak mertua

Ditulis oleh hussin  30 September 2010
Tu dia manantu zaman skrg pi umah mertua siap bawa pil lagi. caya lah

Pembaca "Menyetubuhi bakal mak mertua" juga telah membaca

» Perbezaan umur Tante Pang » Kecurangan Selimut
» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2) » Biasa Terjebak dalam suasana romantis
» Perbezaan umur Anak Tatangga yang menggairahkan » Lesbian Felicia
» Buat kali pertama Satu Malam » Kecurangan Tante Nina
» Buat kali pertama Kenikmatan Wulan » Antara keluarga Liza, adik iparku
» Perbezaan umur Cinta seorang napi » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1)
» Biasa Terbuai » Biasa Elegi buat Ratna (2)
» Biasa Tubuh mugil Susan » Kecurangan Klien langganan
» Kecurangan Guru les » Biasa Indah gue di warnet
» Kecurangan Janda kota kembang » Kawasan terbuka Ceritaku dan Lia

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)