Oh!!!! Enaknya pantat makcikku - Antara keluarga cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Oh!!!! Enaknya pantat makcikku

Telah dihantar: 15/10/2008 Dihantar oleh: jiwa kacau 1 pandangan  

Oh!!!! Enaknya pantat makcikku
Namaku jamal umurku 23 aku beasal dari utara semenanjung bekerja disebuah kilang dilembah klang aku tinggal dirumah sewa bersama 5 lagi rakan ku, aku mempunyai seorang makcik yang tinggal tidak berapa jauh dari rumah sewaku, makci aku ni seoarang janda dan mempunya seorang anak berusia 17 tahun.makcik ku ni taklah berapa tua sangat berumuar dalam lingkungakn awla 30an dan bekerja sebagai pegawai kerajaan, bentuk badanye sungguh menarik pasti orang yang melihatnya akan tergoda melihatkan buah dada nya nya yang besar dan terbonjol dan bontot nya yang besat dan tonggek mcm buah labu. makcik aku tinggal berseorangan dirumah disebabkan anaknya tinggal diasrama, aku sering juga melawat makcikku apabila ada masa terlung...

pada suatu hari makcikku menelefon aku meminta aku tinggal kat rumahnya 2, hari kerana dia demam, disebabkan kesian kat makcik aku pon setujulah, setibanya dirumah makcik aku tengok rumahnya tak terurus aku pon kemaslah a...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

#1 jalan cite x xtream le..

Ditulis oleh sullau  29 April 2011
tak logik le, umur makcik ko awal 30an, anak dia 17 tahun... umur berapa makcik ko dah kahwin?? kalau umur dia 30 tahun, umur 12 tahun dah kahwin..?? pastu kerja pegawai kerajaan, mesti sekurang2nya ada diploma.. takkan dah ada anak nak sambung blaja lg.. lol

Pembaca "Oh!!!! Enaknya pantat makcikku" juga telah membaca

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)