Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
109
110
111
112
113
»

Aku Anak Siapa (1)

 
Terserah: 24/01/2014 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

Aku adalah laki-laki tunggal. Mak dan ayah aku suatu hari berpindah ke kawasan agak pedalaman di kampung. Di rumah pusaka dalam satu dusun. Rumah ini adalah rumah pusaka datuk ku. Semasa kami berpindah tu aku baru darjah 2. Keliling rumah kami penuh dengan pokok buah-buahan. Pada awal perpindahan aku tidak seronok sebab berpisah dengan kawan-kawan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Mertua kakak

 
Terserah: 23/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebenarnya bukan kakak kandung tapi anak dari tanteku dan aku numpang dirumah tanteku. Pestanya meriah juga, tamu lumayan banyak sehingga kami tim penerima tamu sampe gak sempet makan karena harus melayani tamu yang mengalir kaya banjir yang mudah2an gak mampir di ibukota lagi. Setelah tamu mereda, dan sudah menjelang berakhirnya resepsi, barulah ...

Tag: mertua Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Dosaku bersama mama mertua

 
Terserah: 23/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Betapa beruntungnya aku memiliki Rahel putri dari keluarga Solo berdarah biru bertinggi badan 170 dan berat 60, kata orang tinggi semampai, waktu itu umurnya 23 tahun Cerita ini bukan menceritakan hubunganku dengan Rahel, tetapi dengan mama Ina, yang tak lain adalah mamanya Rahel. Pertemuanku dengan mama ina tentu saja pada saat hari pertama aku ...

Tag: mertua Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Sang bunda dan mama (2)

 
Terserah: 23/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Pagi hari nya aku sungguh-sungguh tidak konsen mengikuti pelajaran,pikiran ku teringat kejadian kemarin, "ahh wajahnya,celana dalamnya, bentuk tubuhnya semua teringat,bahkan aku sedikit menyesal mengapa kemarin aku tidak memandangi kemaluannya sampai puas, ahh siapa namanya? Kenapa aku lupa menanyakan nya?? Aku berperang sendiri dengan pikiran ku" ...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ayah Mertuaku, Suami Baruku

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Seperti yang telah aku jelaskan tadi, jika aku dan suamiku sedang berbincang mesum, sosok ayah mertuaku itulah yang selalu aku bayangkan untuk bisa meniduriku. Awalnya aku selalu mencoba untuk mengalihkan segala pikiran mesumku dari beliau, tapi apa daya, aku sama sekali tak bisa. Bahkan terkadang, ketika aku dan suamiku sedang heboh-hebohnya berc...

Tag: mertua Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Sang bunda dan mama (1)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

''diam kamu doni!!! Jangan sekali-kali kamu mengulangi perkataan mu'' ''kenapa ma?? Memang kenyataan nya seperti itu, edo bukan adik kandungku, tapi mama lebih sayang kepada edo dibandingkan aku anak kandung mama'' ''plaaakkkkkk!!!!!'' mama menampar kak doni dan pergi meninggalkan nya aku bagaikan tersengat listrik mendengarkan pertengkara...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Salwa wife bapa saudara ku

 
Terserah: 20/01/2014 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Aku tau ramai pembaca yang in real life mempunyai bapa saudara yang ada bini cantik. Mcm kes aku, bapa saudara aku baru berkahwin dengan seorang gadis yang sebaya denganku. Dah la sebaya, cantik pulak tu. walaupun dah berkahwin,bapa saudaraku masih lagi tinggal di rumah ibunya, yang jugak merupakn nenekku. Aku mmg selalu balik ke kampung dan tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Emak angkat dan cikgu Jasmani

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: rasyidi 0 Ulasan

Pengalaman ini berlaku ketika aku masih dibangku sekolah lagi.Aku sebenarnya masih mentah ketika itu hingga lah menjadi pandai tentang sex.Aku sebenarnya seorang anak angkat pada sebuah keluarga yg tiada cahaya mata.Hingga sekarang aku x tau siapa mak bapak aku.Aku di jaga dari usia bayi lagi.Umur ku pada masa sekarang 25 tahun .Aku lebih cinta kan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ranjang surga

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan nama ku Ricky pramono.aku asli anak bekasi,umurku sekarang 21 tahun,170cm/75kg,kata orang sih aku mirip tom cruise,padahal aku tak kenal siapa dia hahaha masa bodoh.cerita ini bermula saat aku smp sekitar umur 14 tahunan lah,mamaku seorang janda mati,dan aku punya kakak nama nya lidya,perawakan biasa saja,tapi wajah kakak ku lumayan ...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Dengan adikku di mobil

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Seperti sudah menjadi ritual di hari Minggu, pagi itu aku bersama Winnie menyaksikan acara gosip di ruang keluarga. Ketika sedang serius menonton, tiba-tiba Dewi adik bungsuku muncul. Lalu dengan gayanya yang cuek dia ikut duduk di antara aku dan Winnie. “Aduuh! Sempit nih De!! Lagian ngapain sih pake ikut-ikutan segala!?” protes Winnie karen...

Tag: adik Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Malam bersama bunda

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Berawal ketika malam itu bertepatan malam minggu. Karna merasa besok libur sekolah, aku ingin tidur larut malam. Di rumah kami tinggal ber 5, Ayah, Ibu, kakak, aku dan adik ku. Tetapi kakak ku sedang menjalani kuliah di PTS di daerah jakarta dan hanya pulang 6 bulan sekali. Di rumah tinggal kami ber 4, kebetulan malam ini jatah ayah ronda di daer...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Kupenuhi kebutuhan biologis mama

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Ceritanya berawal ketika Kakak Pepermpuanku menyelesaikan study akhirnya di salah satu desa luar kota, Dian Kakaku, berangkat KKN mulai kemarin sore dan selama 1 bulan,dan bertepatan hari itu Mbo surti pulang kampung alasan Suaminya dirawat di rumah sakit, jadi kami berdua dengan Mama tinggal dirumah , sedangkan Papa udah setahun lebih menin...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Belajar ngentot dengan ibu

 
Terserah: 14/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku ikram aku anak ke dua dari dua bersaudara.usiaku kini 17 thun aku kls 3 sma di sma negri di kota ku. Ayahku togar brusia 45 thun bekerja sebagai kepala bank swasta di kota ku. Ibuku ijah brusia 39 thun hanyalah seorang ibu rumah tangga. Kakak ku imah 19 thun kuliah smester awal di universitas swasta di kota ku. Disini aku akan mencerit...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ibuku wanitaku

 
Terserah: 12/01/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Pada tahun-tahun remaja saya, ibu saya selalu sahabatku. Kami benar-benar dekat. Kami melakukan segalanya bersama-sama saat aku tumbuh dewasa, kami bahkan mengambil mandi atau mandi bersama-sama dari waktu ke waktu bersama. Karena Ayah selalu bekerja saya menghabiskan hampir setiap malam di tempat tidur dengan ibu meringkuk tertutup bagi dirinya. A...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ibukku

 
Terserah: 12/01/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Namaku Shah anak pertama dari dua bersaudara dan belum menikah. Usiaku saat ini adalah 25 tahun, ayahku seorang pensiunan masinis berusia 57 tahun dan ibuku saat ini usianya 35 tahun.Ibuku menikah di usia 14 tahun dan ayahku 31 tahun, didalam adat madura usia ibuku pada waktu itu sudah saatnya menikah dan beliau dijodohkan dengan ayahku anak tuan t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku madu ibuku (5)

 
Terserah: 12/01/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Setelah selalu lubang duburnya ku bedal, akhirnya emak terbiasa dan sudah semakinmaju dalam persetubuhan. Malah emak juga sudah tidak risau akan risiko kehamilanlantaran dia sudah memiliki tempat yang sesuai untuk aku melepaskan benih. Selama bertahun kami hidup bersama bagaikan suami isteri, setelah aku puas menjadi madukepada emak ku lantaran seb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)