Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
129
130
131
132
133
»

Real Story

 
Terserah: 01/08/2013 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Keluarlah Semburan maut... Abis itu ane beresin celana Loli, Ane jilat puting susunya sebentar, trs ane ntn tv di kamarnya, pas bangun, dia nanya.. "Aa (panggilan kakak untuk orang sunda) , kok Pantat Loli perih sih?" Ane bilang, "Lah? Nanya gituan ama gw.." Loli blang, "perih bgt soalnya, trs ada air2 kentel nya gitu (sperma ane)" Ane blng, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Mertuaku yg perkasa

 
Terserah: 01/08/2013 Dikarang oleh: tshaifulnizam 0 Ulasan

Namaku Novianti. Usiaku telah menginjak kepala tiga. Sudah menikah setahun lebih dan baru mempunyai seorang bayi laki-laki. Suamiku berusia hanya lebih tua satu tahun dariku. Kehidupan kami dapat dikatakan sangat bahagia. Memang kami berdua kawin dalam umur agak terlambat sudah diatas 30 tahun. Selewat 40 hari dari melahirkan, suamiku masih takut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Meraba

 
Terserah: 31/07/2013 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

Aku dan mama baru bangun jam 1 siang karena kecapean semalam. Mama sedang membersihkan diri di kamar mandi. Kulihat HP mama ada beberapa panggilan tak terjawab dari papa. Kuabaikan saja, lalu aku menelpon pihak hotel untuk membawakan makan siang ke kamar. Beberapa saat kemudian petugas hotel mengetuk pintu. Aku bergegas memakain pakaianku lalu memb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Impian yang lama terpendam bersama kakak ipar

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Saya kuliah di kota m****g tinggal bersama kakak kandungku. Cerita ini berawal ketika kakak aku menikah dengan cew yang menurutku cantik sebut saja namanya tika usia lebih tua 4 tahun dari aku, kulit putih agak ke coklatan tinggi 163 cm bodi aduhai dah apa lagi pantatnya yang semox hehehheheheh untuk ukuran dada kira kira tangan ane agak muat diki...

Tag: kakak ipar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Abang Ipar

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Sesudah tamat sekolah di kampung akupun berpindah ke rumah kakakku yang sudah berumahtangga dan tinggal di bandar. Oleh kerana aku menyambung untuk bersekolah di kolej maka ibubapaku bersetuju aku tinggal bersama kakak dan abang iparku. Aku gadis yang pemalu dan memakai tudung , sembayang tak pernah tinggal dan kakakku pun begitu juga. Aban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Pantat Intan Dijamah Ayah

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Intan duduk termenung di atas sofa sambil menangis perlahan. Dia baru saja bergaduh dengan suaminya yang telah keluar pergi bekerja. Teresak-esak dia menahan sebak di atas sofa lembut itu. Intan hanya berkemban dengan tuala saja menunggu suaminya pagi itu dan jika suaminya bernafsu dia akan rela mengangkang atau menonggeng ketika itu juga. Tetapi, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Adik Ipar Kak Cik

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Hari tu la kan adik ipar aku datang dari kampung, maklumlah cuti sekolah. Form 4 lagi budak ni. Dia kata nak jalan-jalan tengok KL. So bini aku kata ok lah, akupun tolong sambung kata, "cantiklah tu" tapi dalam hati je. So biasalah budak-budak kalau malam nengok TV mesti lepak kat sofa. Kebetulan bilik aku cuma berdindingkan sehelai tirai nipis. Sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Adik Ku Sendiri

 
Terserah: 30/07/2013 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Setelah bace semua yg ditulis kt cni, jd aku nk brkongsi kisah hidupku...aku adalah seorang ank kampung dan agak biasa..cerita bermula pd tahun lepas...setelah lme tidak pulang ke kampung, aku pulang...aku mempunyai seorang adik lelaki yg berumur 18 tahun...aku dgn adikku ini terlalu akrab...sejak dari kecil aku rapat dgnnya.. Sehinggakan waktu ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Mummy Dilatih Aku Well (3)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Para menit diseret oleh karena saya menunggu di kamarku, setelah pakaian. Ketika waktunya sampai saya mengetuk pintu kamar segera Mum. "Masuklah," katanya. Aku berjalan ke kamar tidur, cahaya yang redup dengan tirai tertutup. Mummy mengenakan bustier hitam yang membuat payudaranya bergoyang menyenangkan saat dia berjalan. Kakinya terbungkus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Mummy Dilatih Aku Well (2)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Tidak perlu banyak untuk Anda untuk cum saat Anda batu bolak-balik di wajah saya, paha stockinged Anda meremas kepalaku, kepala Anda kembali, menangis, tangan Anda mencengkeram rambut saya. I love my Mummy soo banyak. Malam berikutnya aku berbaring di tempat tidur saya membaca. Saya tahu bahwa dalam Mummy menit akan datang untuk diselipkan saya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Mummy Dilatih Aku Well (1)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Apakah Anda ingat saya memulai pelatihan bertahun-tahun lalu? Mengangkat saya dari perguruan tinggi di mobil Anda, rok Anda naik di kursi Anda sehingga saya bisa melihat stockingtops Anda. Tentu saja aku merasa gugup, hanya menjadi delapan belas pada saat itu, tetapi juga sangat terangsang saat Anda mengantar kami pulang, tahu Ayah tidak akan menja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Dia mulai dengan hanya menyentuh

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Bangun dia berguling dan lengannya disilangkan dadanya. Dia mencium bahunya dan reposisi kakinya di atas kakinya. Terletak antara kakinya dia merasa 'dia' terhadap pahanya perasaan tidak biasa bagi mereka selalu intim dan dekat ketika tidur bersama. Hampir tanpa sadar tangannya mulai mengelus dada merasakan otot-otot yang muncul saat ia mulai beke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Nenek dan Cucu tidur bersama-sama (2)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Aku masih mencintaimu Nenek, itu hanya kesalahan dan kita tidak perlu khawatir tentang hal itu." Dia bilang aku adalah seorang pria muda yang manis manis dan bijaksana melampaui usia saya dan kami jatuh tertidur dengan saya memeluknya. Keesokan paginya kami memiliki sarapan yang baik, menertawakan hal-hal konyol dengan keluarga, tidak pernah meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Nenek dan Cucu tidur bersama-sama (1)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya berumur 18 ketika Kakek saya di sisi ibu saya meninggal. Mereka tidak berkecukupan dengan cara apapun, baik itu keluarga saya. Ayah saya pergi untuk membantu setelah pemakaman membuat pengaturan untuk menjual trailer nya dan mobil, Nenek tidak akan membutuhkan mereka karena dia sekarang akan tinggal bersama kami. Kami tinggal di sebuah rumah 3...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Perselingkuhan Annie (9) Tamat

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sebuah drip berat meninggalkan tempat di mana ia meluncur ke saya dan saya merasa itu cairan di kaki saya. Saya pikir itu adalah sabun, tapi itu lebih dari itu. Itu air mani, dicampur dengan sabun dia menyabuni saya dengan, sperma dia dipenuhi dengan sebelumnya, yang diperas keluar dari saya dengan entri baru nya. Sebuah bergidik didera tubuh saya,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita

Perselingkuhan Annie (8)

 
Terserah: 29/07/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia tidak membiarkan saya menyelesaikan gemetar. Ia menarik keluar, dan kemudian ia mengambil saya (saya tidak bisa berdiri sendiri). Dia membawa saya ke kamar mandi saya di mana ia duduk saya di bangku kesombongan saya dan pergi ke kamar mandi. Aku melihat dia memutar kenop, mengagumi trek keringatnya dibuat dalam otot tunggal dalam punggungnya da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.159 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)