Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
129
130
131
132
133
»

Adik ipar targetku (2)

 
Terserah: 21/12/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Ini adalah true story gw yg kedua, setelah sebelumnya gw critain pengalaman pribadi yg berjudul “adik ipar targetku”. Ntah knp kok gw kayak keranjingan sama ipar, saat ini target kedua gw adalah istri kakaknya istri gw. Orgnya cantik, kulit putih mulus, toket kagak segedhe adik ipar gw. Tp 32b lumayan cukup lah buat diremas & dinikmati, usianya jg ...

Tag: kakak ipar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Adik ipar targetku (1)

 
Terserah: 21/12/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Kisah nyata ini emang agak memalukan tp memang benar terjadi,awal mulanya ketika adik iparku mulai memasuki usia SMU yg tentu saja secara fisik mulai terlihat perbedaan&juga jg cara dandan yg mulai menampakkan kecantikannya. Memang sih dulu penampilan biasa aja khas anak SMP,tp skrg aku sering curi pandang liatin dada&juga semok bokongnya.suatu so...

Tag: adik ipar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Hamili aku Dik (1)

 
Terserah: 20/12/2013 Dikarang oleh: cc123 0 Ulasan

Sudah setahun lebeih aku menikah dengan suamiku Badrul. Aku belum juga mendapatkan seorang anak pun, sebagai buah hati. Aku selalu mendapat sindiran dari keluarga suamiku, juga sesekali dari keluargaku. Bila aku mendapat sindiran dari keluargaku, aku hanya menunduk saja. Sebagai putri tertua dari keluargaku, aku memiliki empat orang adik. Dua perem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Arti Senyuman Ibu

 
Terserah: 18/12/2013 Dikarang oleh: xprasetya 0 Ulasan

Dia mengusir kami keluar dari rumah. Awalnya kami tidak menghiraukan omongan dia yang marah itu, tapi ketika melihat dia merangkak kedapur dan mengancam akan membakar rumah, kamipun mulai keluar. Ibuku, aku, dan adik perempuanku yang masih berumur 7 tahun hanya bisa menangis sambil membawa keluar barang-barang berlomba dengan api yang terus mela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Pengakuan Wiwit (1)

 
Terserah: 18/12/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku Wiwit. Aku putuskan menulis kisah ini, mungkin sebagai cara mencoba memahami diri sendiri, dan menyelami hubungan tabu yang kian dalam antara aku dan anakku, Mul --kini berusia 20 tahun. Hubungan gelap ini sekarang sudah berlangsung dua tahun. Sementara kebanyakan ibu mungkin jijik membaca kisah ini, aku malah sudah tak merasa malu dengan pe...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Konek Besar Abang Ipar

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Salina tidak membantah cadangan suaminya kerana dia kenal baik abang iparnya yang baik dan sopan. Sebagai kenang-kenangan sebelum berangkat ke Korea maka pada malam itu Salina meminta Khairul melayan keinginan batinnya. Dia tahun selama sebulan dia akan tidur bersendirian. Salina bertindak dengan lembut membangkitkan ghairah suaminya. Dia sendiri...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Aku Korban Nafsu Saudara Iparku

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Sejak Bapak meninggal tujuh tahun lalu dan Ibu meninggal enam tahun yang lalu, aku tinggal bersama kakak sulungku, Mbak Mira. Rumah orang tuaku di Madiun terpaksa dijual. Uangnya kami bagi bertiga, Mbak Mira, Mbak Mona, dan aku, Mila. Rumah waris itu hanya laku Rp. 6,5 juta. Waktu itu aku masih duduk dibangku kelas tiga SMA. Masing-masing keb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Nama Ku Laila

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Nama saya Laila jadi saya lebih suka di panggil Ila. Gaya hidup Ila boleh dikatakan mewah. Ila tinggal dengan papa Ila sejak dari 7 tahun yang lalu. Papa dah berpisah dengan mama. Mama kahwin lain. Sebab itu Ila duduk sama dengan papa. Papa pula mendapat pasangannya 5 tahun yg lepas. Mama baru untuk Ila. Mama baru Ila ada anak lelaki. Anak ang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Adik iparku sayang (3)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku macam kena kejutan letrik dan batangku menggeletar sendiri bila diramas begitu. Sedar-sedar aku rasa batang aku panas dikulum dan dimain-main dengan lidahnya dengan halus dan lembut. Aku hampir mengerang kegelian dan kenikmatan. Siapa yang dah rasa akan tahulah nikmatnya dan kelazatan yang aku rasakan, hingga batangku yang keras mencanak mengem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Adik iparku sayang (2)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah selesai mandi aku keluar dari bilik mandi terus masuk ke bilik. Kulihat Shikin tergolek di atas katil sambil membaca majalah. “Lamanya Abang mandi..” usiknya sambil meleretkan matanya ke arahku. “Biasalah.. Banyak berangan-angan. Nak jadi pengantin baru!” aku cuba berselindung dengan gurauanku. Aku segera mendekatinya dan perlahan-la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Adik iparku sayang (1)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku lebih kurang dua tahun lalu. Ceritanya begini. Aku mempunyai seorang adik ipar dan telah berkahwin. Namanya Shikin. Wajahnya cun habis, ada iras-iras pengacara TV3 iaitu Zakiah Anas. Walaupun begitu belum ada anak lagi. Nasibnya agak malang kerana suaminya sedang berada di Pusat Serenti atas kesalahan menghisap ganja. Suatu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Mak Mertua Tiri Ku

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Nama ku NHNL. Asal ku sudah tentu anak jati Kelantan. Isteri ku berasal dari sebuah Felda di Bandar Muadzam Shah, Pahang. Umur ku dah nak masuk 30 tahun. Keluarga terapat hanya panggil Zul sahaja. Kawan-kawan ku panggil ku dengan nama glamour Nik Jul. Aku ni taklah handsome mana tapi bila tengok muka ku orang mesti cakap ni mesti orang KELANTAN. Ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Ngentot Tante di Dapur

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Latar belakang keluarga saya adalah dari keluarga miskin, dimana saya sebagai anak sulung yang dapat dikatakan lain dari adik-adik saya. Sebenarnya ayah saya asli orang Indonesia dan ibu juga, tapi dari cerita yang saya dapatkan dari kelurga, bahwa ibu saya pernah kerja di USA atau di Houston sebagai pembantu rumah tangga. Waktu itu ada pamilik...

Tag: tante Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Ibu ohh Ibu (3)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku merah yang dihadapi. "Apa maksudmu?" 'Teman plastik kecil saya di laci samping tempat tidur? " "Maksudmu .....? ' Dia mengangguk "Maksudmu Anda menggunakan vibrator sementara aku fucking Jenny?" "Oh ya. ' katanya sangat lembut, 'itu terlalu sulit untuk tidak, mengetahui apa yang Anda lakukan.' Aku terdiam. Jenny dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Ibu ohh Ibu (2)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Cara kita meletakkan bersama-sama itu sangat jelas ia bisa merasakannya tapi dia tidak pernah pindah atau diakui seperti itu mulai menekan ke kakinya. Aku pergi menjauh tapi dia hanya menatapku dan tersenyum dan pindah terhadap saya lagi, tapi kali ini sedang beristirahat di atas pahanya tidak menekan menentangnya. Aku berbaring diam seperti aku bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita

Ibu ohh Ibu (1)

 
Terserah: 15/12/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya tidak tahu bagaimana semuanya dimulai ..... baik itu tidak benar .... saya lakukan ..... aku adalah bagian dari itu. Itu adalah salah satu pagi ketika aku sedang berbaring di tempat tidur. Jenny, mitra jangka panjang saya, telah meninggalkan untuk bekerja dan karena saya tidak memiliki komitmen sampai di kemudian hari aku sedang mengalami ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.905 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)