Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
13
14
15
16
17
»

BBQ Memicu Daddy / Daughter Affair

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Terkutuk jika saya benar-benar tahu bagaimana semuanya dimulai. Kami memiliki barbeque dengan teman-teman Les dan Jackie di beranda kami bersama-sama dengan istrinya dan anak perempuannya. Makanan adalah selesai dan kami duduk mengobrol saat matahari menetap lebih dari Teluk. Kami semua merasa sangat lembut dan santai seperti kami meneguk gelas ang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Tomboy (1)

 
Terserah: 22/07/2014 Dikarang oleh: rudytahang 0 Ulasan

Aku dapat awek tomboy ni.......masa pi kenduri khawin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu.Awek tomboy ni masih muda remaja,usianya baru menjangkau 16 tahun...belajar di MRSM Perlis.Tubuhnya taklah sebesar mana...tinggi dengan aku hanya paras bahu saja.Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil.Aku kenalnya masa s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Seduction keponakan dengan pamannya di bus (2)

 
Terserah: 21/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saat aku mendorong jari-jari saya di bawah blusnya, saya menyadari bahwa dia tidak memiliki bra dan tanganku datang ke dalam kontak dengan penuh, payudara telanjang. Saat aku mengambil kepenuhannya di telapak tanganku dan meremasnya dengan lembut, saya menemukan bahwa putingnya sudah tegang dan keras dan mengusap bangga terhadap telapak tanganku. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Seduction keponakan dengan pamannya di bus (1)

 
Terserah: 21/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Semuanya dimulai pada malam November di Bus a. Kami adalah partai empat pergi ke kota sekitar 100 km dari kota kami untuk menghadiri fungsi keluarga. Kami - saya, istri saya kakak Sujatha, saya ibu mertua-dan putri sujatha ini Swetha. Istri saya Aarti harus keluar di menit terakhir karena beberapa pekerjaan mendesak di kantor. Meninggalkan The B...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Seks dengan seorang wanita tua

 
Terserah: 20/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku naksir bibi saya bahkan pada 19 Dia adalah seorang wanita yang sangat seksi dan dewasa. Bibi Courtney adalah adik ibuku lebih muda dan selalu memerintahkan perhatian siapa pun di dalam ruangan. Dia adalah sekitar 5 '7 ", £ 135, mata hijau, rambut panjang pirang, kaki indah, bibir penuh, dan payudara yang kemudian saya pelajari adalah 34B ini. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Sebuah kisah cinta antara seorang ibu dan anak

 
Terserah: 20/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Off dalam jarak dekat pegunungan, ia menatap pada pelangi yang indah dan indah yang telah terbentuk di dekat lembah puncak. Puff putih kecil awan bisa dilihat membayangi pepohonan tersebut. Orang tua Tucker telah menawarinya tumpangan dari kota sekitar 30 mil kembali. Sejak itu Lucas telah berpikir non stop tentang hidupnya sebelum Korps Marinir. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Cam pelacur mom (2)

 
Terserah: 20/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Mommy ingin cum Anda," Aku vamped. "Apakah Anda akan menembak beban besar Anda di seluruh payudara Mommy?" Jesse menunduk, matanya fokus pada puting saya mencuat melalui bra berenda saya. Dia harus menyadari seberapa keras mereka akan mendapat sejak ia pertama kali melihat mereka. Itu menyebar tergelitik hangat dari dadaku ke tempat di antara k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Cam pelacur mom (1)

 
Terserah: 20/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku memegang vagina saya terbuka di depan webcam. Aku merasa seperti orang bodoh sekali lagi duduk di sana di saya sepotong-of-kotoran komputer dengan kaki menyebar dan payudaraku nongkrong berusaha keras untuk membuat cukup uang untuk membayar hipotek yang lima bulan terlambat. Aku pasti sudah gila berpikir yang luas empat puluh sesuatu tahun sepe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Anak-Anak Lelaki Ku (4)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku terus mengambil bajuku lalu memakainya dan membetulkan kain batikku yang terselak di perutku. Izra dan Izani berlari masuk ke dalam bilik mereka meninggalkan aku yang mula merasa bersalah serta menyesal kerana membiarkan kedua anakku itu menyetubuhiku. Aku masuk ke dalam bilikku dengan fikiran yang bercelaru tetapi perasaan puas juga dirasaiku....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Anak-Anak Lelaki Ku (3)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Segalanya berlaku tanpa sebarang kata-kata dariku mahu pun dari ke dua anakku itu dan jilatan lidah Izra semakin dalam menujah rekahaan cipapku. Kepalaku terdongak ke atas apabila Izra menjilat sambil menggigit lembut kelentitku yang sudah mengembang itu.. “Erggghh… Izra….” Erangan kenikmatan mula keluar dari mulutku apabila keletitku di jilat o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Anak-Anak Lelaki Ku (2)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Jam di dinding menunjukkan sudah pukul 12.20 pagi, aku kembali ke biliku lalu mengambil vcd itu dan terus ke ruang tamu. Aku memasang tv serta vcd player lalu duduk untuk menonton cerita lucah itu. Inilah kali pertama aku menonton cerita lucah seumur hidupku, selama ini aku hanya mendengar dari mulut kawan-kawanku sahaja. Cerita itu menayangkan dua...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Anak-Anak Lelaki Ku (1)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku adalah seorang ibu kepada tiga orang anak, ketiga-tiga anakku adalah lelaki iaitu Izra berumur 15 tahun, Izani berumur 13 tahun dan yang bongsu bernama Izie berumur 11 tahun. Namaku Yusna berumur 34 tahun, bekerja di sebuah bank sebagai akauntan dan suamiku Hamzah berumur 39 tahun bekerja di pembantu pengurus di sebuah pelantar minyak. Suamiku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Mak Borek, Anak Rintik (2)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Kemutan lubang pantat Kak Nah membuatkan batang konek aku rasa macam kena urut. Serentak itu juga aku rasa air maniku nak terpancut. Cepat-cepat aku gerakkan batang konekku keluar masuk di lubang pantat Kak Nah bila dia berhenti rehat daripada tugas mengemut. Kak Nah meluaskan kangkangnya dengan mengangkat kedua belah kaki ke udara. Aku paut kakin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Mak Borek, Anak Rintik (1)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Kisah ni berlaku masa aku baru 3 tahun bekerja di sebuah bank, yang kebetulan pula nak buka cawangan baru di sebuah kawasan pedalaman. Kat situ cuma ada sebuah pekan kecil yang ada rumah kedai dan sebuah kilang kayu serta kilang besi. Bandar terdekat jaraknya kira-kira 6 kilometer dari situ. Dalam 1 kilometer dari pekan kecil tu, ada sebuah kampung...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Isteri Berpesta Sex Dengan Anak Saudara

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku punyai 3 anak sedara yang memang cun melecun. Best tak terkira dengan seksinya mereka. Kisah ini terjadi semasa aku bersama isteri ku dan mereka bertiga ke KL untuk menghadiri kursus yang diadakan untuk mereka berempat termasuk isteri ku… Wati dan adiknya Alia adalah anak kakak iparku..kakak isteriku dan sorang lagi syikin yang paling best s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Oh... Papa Jahat (3)

 
Terserah: 18/07/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Ada apa abang pandang Ira macam tu…?” Aku memberanikan diri untuk bertanya kepadanya. “Kenapa sayang berpeluh ni…” Suamiku mendekatkan mulutnya ke telingaku, mendengar pertanyaannya jantungku terasa berhenti. “Panas la kat dapur tadi… kenapa?” Tanyaku lagi untuk memastikan apa maksud dari pertanyaan suamiku. “Kenapa lama sangat kat dapur, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)