Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Abang ipar (4)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Tiga minggu dah aku duduk kat rumah akak Ijah .Aku dapat kawal nafsu aku jugak. Abang ipar aku tu bermacam strategi nak cuba memecahkan dara aku ni . Akak Ijah dah tak sanggup nak layan dia lagi agaknya maklum lah dia tu bunting tujuh bulan dan nampak kandungan dia cukup besar. Nafsu abang Jamal ni kuat sangat siksa untok dituruti, dia ni adalah si...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Abang ipar (3)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah selesai dia blow air mani dia , tiba tiba bunyi tapak kaki orang seperti berjalan menuju kat toilet lalu aku mengambil towel aku kat pintu itu dan abang ipar aku pun terus berdiri dan mengambil tuala dan terus keluar. Tak semena mena aku ternampak bayang bayang kat dinding dan menuju ka toilet. Aku pun sempat bersembunyi di sebalik almari b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Abang ipar (2)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Pagi Ahad Pagi esoknya aku bangun awal nak mandi waktu biasa jam 5:30 pagi lah.. Aku pegi toilet dan buka pintu rupa rupanya abang ipar aku ada kat dalam . Selalunya kalau dia atau akak aku ada kat dalam mesti ada bunyi air tapi kali ini tak ada. Aku sangka kosonglah tak ada orang. Bila saja aku buka pintu tadi dia bogel habis sedang memegang ubat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Abang ipar (1)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Abang Ipar (Part 1) Aku ni.. baru je lepasan sekolah jadi aku tinggal di kampong jauh dari bandar. Maklumlah sedang mengangur.Oleh kerana kakak aku dua bulan lagi nak bersalin jadi aku di jemput oleh kakak dan abang ipar aku ke bandar untok tinggal bersama mereka di rumah sewanya lah. Sebelum aku bercerita lebih jauh lagi elok aku introduse pada en...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Abang Ipar

 
Terserah: 23/02/2015 Dikarang oleh: Sleek8585 0 Ulasan

Aku ni.. baru je lepasan sekolah jadi aku tinggal di kampong jauh dari bandar. Maklumlah sedang mengangur.Oleh kerana kakak aku dua bulan lagi nak bersalin jadi aku di jemput oleh kakak dan abang ipar aku ke bandar untok tinggal bersama mereka di rumah sewanya lah. Sebelum aku bercerita lebih jauh lagi elok aku introduse pada engkau orang semua. Ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Anak hebat mak dasyat

 
Terserah: 22/02/2015 Dikarang oleh: syafiqpdz 0 Ulasan

Aku Lina. Aku ada cerita nak kongsi dengan korang. Aku merasai pengalaman persetubuhan sejak aku bersekolah di tingkatan 4. Ketika aku tinggal bersama mak, adik, akak dan bapak tiriku. Bapak tiriku lebih muda dari mak aku. Umur mak aku time tu 42 dan bapak tiri aku 35. Adik beradik aku yang paling besar time tu 19 tahun dan paling kecik 12 tahun. ...

Tag: mak, family, seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Ibu berhubungan seks dengan anaknya

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Nama saya adalah Jill, 45 dan aku bifemale menikah dengan tiga anak yang sudah dewasa usia 25 (anak) 23 (anak) dan 20 (putri). Aku benar-benar tidak tahu di mana untuk memulai ini atau bagaimana menjelaskan apa yang terjadi terlalu saya bulan lalu tapi saya pikir saya harus memberitahu seseorang supaya aku bisa mendapatkannya dari dadaku kurasa. Sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Dia tergoda oleh ibu yang cantik

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Hanya ingat, saya suka rasa anggur pria dan saya tidak punya sip dalam waktu yang lama. "Lalu dia kembali turun pada saya. Mulutnya terasa hangat, basah dan lembut. Dia nongol kepalanya ke segala arah - atas dan ke bawah dan sisi ke sisi. Aku tidak pernah tahu jika berikutnya menghisap akan keras atau lembut, dalam atau dangkal. Bibir dan lidahnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

California Zephir (4)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Kathy, hanya mendengarkan sejenak. Hanya mendengarkan." Kathy meratap ke bantal. Semua larangan masyarakat tentang seks keluarga berbaris melalui pikirannya. Dia bukan orang yang religius tapi dia percaya pada Tuhan. Sebagian dirinya bertanya-tanya mengapa Tuhan membiarkan hal ini terjadi padanya. Mengapa ia membiarkan dia menemukan anaknya yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

California Zephir (3)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Joel mengambil handuk yang lain, basah, dan mengusap krim cukur kelebihan dari nether daerah Kathy. Dia membungkuk dan mencium bibir vagina merah terang dia. Sebuah tremor berlari melalui tubuh Kathy saat ia merasa mulutnya pada vagina, lidahnya meluncur antara lipatan bengkak labia. "Lain pertama, Kathy mengerang." "Maksudmu mendapatkan vagi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

California Zephir (2)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Dengar, katanya, saya tidak bisa menempatkan lembar pada di sini, itu hanya akan basah Apa tolong mengubah kembali ketika saya keluar.?" Untuk Joel, situasi lucu. Wanita kulit putih tua keibuan telanjang di kamar mandi dan dia adalah kekhawatiran tentang dia melihat tubuhnya. Dia berpikir tentang paha merah muda yang besar dan mendapat gemuk. "...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

California Zephir (1)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Joel Vincent mengamati mobil ruang dari arah barat California Zephyr. Dia tersenyum kecut saat ia menyadari fantasi yang jarang hidup sampai realty tersebut. Sambil menonton misteri film lama tentang perjalanan kereta di kamar hotelnya, Dia impulsif memutuskan untuk membawa pulang kereta. Kereta Amtrak ini tidak hidup sampai kemewahan bertingkat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Ibu Inseminasi Mixup (3)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Kau tidak memaksaku, Mom." "Ini mungkin tampak seperti itu sekarang, tapi di masa depan, Anda mungkin memiliki pandangan yang berbeda." Aku duduk di sampingnya dan mengambil tangannya di kedua saya. "Mom, aku senang kita mencoba bersama-sama tadi malam." Ibu membungkuk dan meletakkan dahinya dan bergoyang-goyang. Dia biasanya melakukan in...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Ibu Inseminasi Mixup (2)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saat itulah ayah masuk lagi. "Berbicara tentang aku?" Aku berkata "DAD!" dan Mom mengatakan "Mark!" pada saat yang sama. Kemudian bersama-sama, "Apa yang ANDA lakukan di rumah?" "Saya tinggal di sini. Ketika saya sedang tidak bekerja, yaitu. Tapi, serius, saya pikir saya harus membawa Anda ke klinik dan kemudian kami akan pergi keluar untuk m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Ibu Inseminasi Mixup (1)

 
Terserah: 21/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ayah berkata, "Ibumu kehilangan bayi." Aku menatapnya dan berkata, "Tidak ..." Lalu, aku menangis. ******************************* Itu tiga bulan setelah penyok fender yang telah mengirimkan Ibu ke rumah sakit dengan nyeri perut. Nyeri Mereka ternyata keguguran kehamilan yang hanya berlangsung dua bulan. "Kami akan mencoba lagi," kata I...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita

Cinta makcik di bilik

 
Terserah: 17/02/2015 Dikarang oleh: steamz 0 Ulasan

Pada hari berikut saya kesana untuk bermalam disana. Kami tidur bersama tetapi makcik aku tidur ditengah-tengah antara kami dua orang. Aku menunggu sehingga makcik aku tidur lena hampir 1pm. Kemudian aku bangun dan meraba punggungnya sambil melancap sehingga aku kepuasan. Bestnya punggung yang begitu lembut malang aku tidak pernah menyentuh perempu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.476 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)