Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
47
48
49
50
51
»

Nenek, Ibu Dan Kakak (1)

 
Terserah: 31/07/2014 Dikarang oleh: bolabolaapi 0 Ulasan

Namaku Raznizan tetapi keluargaku memanggilku dengan panggilan adik, aku berumur 17 tahun dan aku adalah anak bongsu daripada 2 beradik. Kakakku berumur 20 tahun, baru tiga bulan berkahwin dan masih tinggal bersama kerana suaminya seorang kapten sebuah kapal pelayaran. Suaminya akan pulang tiga bulan sekali dan kini sudah hampir dua bulan suaminya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Mom sange dan kaka sange juga pacar sange

 
Terserah: 26/07/2014 Dikarang oleh: syahri 0 Ulasan

Ray baru saja bangun dari tidurnya. Kepalanya rada pusing, Ray meringis....duh..kebanyakan minum semalam. Ray keluar dari kamarnya, sekilas melirk jam di dinding, hampir jam 10, mamanya seperti biasa pasti ke kantor, kakaknya Dina, tahu banget, kagak jelas dan juga gak terlalu ia pikirkan. Ray ngelihat meja makan, kosong...seperti biasa, cuma a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Abang Ipar Mahani

 
Terserah: 26/07/2014 Dikarang oleh: soulnecturn 0 Ulasan

Begini ceritanya, suamiku mempunyai seorang abang yang mana bekerja dan mengajar di sekolah yang sama denganku. Oleh kerana itu, sebaik sahaja selepas berkahwin kami pun berpindah tinggal dengan abangnya. Aku panggil Abang Man sahaja. Beliau berumur 38 tahun genap pada 1 Julai 1999 yang lalu. Beliau masih belum berkahwin. Selain kerana masala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Ibu yang Nakal

 
Terserah: 24/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Selama aku bisa mengingat, hidup saya hanya terdiri dari saya dan ibu (Cynthia Evans). Dia selalu ada untuk saya dan saya mencoba untuk selalu ada untuknya. Seiring waktu berlalu kami tumbuh sangat dekat, mungkin sedikit terlalu dekat. Kami tinggal di satu kamar tidur kecil, satu kamar mandi apartemen di pinggiran kota untuk sebagian besar masa k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Keluargaku (3)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Sejak aku mengenal erti kenikmatan bersetubuh, aku mula merangcang untuk menyetubuhi kakak pula. Aku tahu kakak seperti mengesaki sesuatu dari perhubunganku dengan ibu kerana ibu begitu memanjakan aku. Aku mula merasa ingin bersetubuh dengan kakak kerana aku mula berafsu setiap kali melihatnya. Aku selalu mengintainya ketika kakak sedang ...

Tag: kakak, cipap, banyak air Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Keluargaku (2)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Setelah pakcikku pulang, pagi itu aku pulang ke rumah dengan penuh kepuasan kerana subuh tadi aku sempat menyetubuhi nenek sebelum pakcikku sampai ke rumah. Sampai di rumah, aku melihat kereta kakakku tiada dan rumahju sepi. Aku berfikir ibu dan kakak keluar jadi aku terus masuk ke dalam dan ke ruang tamu untuk berehat. Kepenatan bersetubu...

Tag: ibu, tonggek, dubur Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Keluargaku (1)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Namaku Raznizan tetapi keluargaku memanggilku dengan panggilan adik, aku berumur 17 tahun dan aku adalah anak bongsu daripada 2 beradik. Kakakku berumur 20 tahun, baru tiga bulan berkahwin dan masih tinggal bersama kerana suaminya seorang kapten sebuah kapal pelayaran. Suaminya akan pulang tiga bulan sekali dan kini sudah hampir dua bulan...

Tag: nenek, cipap, nikmat Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Mak sangap anak mengidam (2)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Sambungan… Kemutan lubang pantat Kak Nah membuatkan batang konek aku rasa macam kena urut. Serentak itu juga aku rasa air maniku nak terpancut. Cepat-cepat aku gerakkan batang konekku keluar masuk di lubang pantat Kak Nah bila dia berhenti rehat daripada tugas mengemut. Kak Nah meluaskan kangkangnya dengan mengangkat kedua belah kaki ke ...

Tag: 16 tahun, rodok, bohsia Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Mak sangap anak mengidam (1)

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: notty_gurl 0 Ulasan

Kisah ni berlaku masa aku baru 3 tahun bekerja di sebuah bank, yang kebetulan pula nak buka cawangan baru di sebuah kawasan pedalaman. Kat situ cuma ada sebuah pekan kecil yang ada rumah kedai dan sebuah kilang kayu serta kilang besi. Bandar terdekat jaraknya kira-kira 6 kilometer dari situ. Dalam 1 kilometer dari pekan kecil tu, ada sebu...

Tag: tetek, konek, janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Seks tak terduga Dengan My Cousin

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku punya adik (sepupu) nama Shara, usia 18 pada waktu itu, dia tampak seperti Tammana film aktris Telugu, dia terlihat susu begitu indah dan aset yang baik dengan payudara bagus dan pantat yang indah. Setelah kami bertemu dalam suatu fungsi dalam waktu singkat kami menjadi teman. Karena ia sangat dekat dengan keluarga saya dia datang untuk lib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Feeding Daddy

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Daddy mengatakan ia pergi untuk memeriksa SMP karena dia tidak lagi terdengar mendengkur, tapi begitu ia puas semua baik-baik saja, ia mengintip di pada saya untuk melihat apakah saya OK, terlalu ... Ayah mengatakan niatnya benar-benar tidak bersalah ... Yang aku tahu adalah bahwa saya perlahan-lahan mulai bangun, merasa seolah-olah aku sedang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Hubungan sensual dari Mom and Son

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ia selama 1998 ketika Rajvardhan dan keluarganya pindah ke kota pada transfernya dari bagian utara India. Rajvardhan adalah seorang pejabat pemerintah. Ia menikah dengan Radha yang adalah seorang gadis desa yang khas. Mereka bahagia menikah sejak 14 tahun dan mereka memiliki seorang putra usia 9 dan putri 12. Rajvardhan dibesarkan di kota ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

BBQ Memicu Daddy / Daughter Affair

 
Terserah: 23/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Terkutuk jika saya benar-benar tahu bagaimana semuanya dimulai. Kami memiliki barbeque dengan teman-teman Les dan Jackie di beranda kami bersama-sama dengan istrinya dan anak perempuannya. Makanan adalah selesai dan kami duduk mengobrol saat matahari menetap lebih dari Teluk. Kami semua merasa sangat lembut dan santai seperti kami meneguk gelas ang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Tomboy (1)

 
Terserah: 22/07/2014 Dikarang oleh: rudytahang 0 Ulasan

Aku dapat awek tomboy ni.......masa pi kenduri khawin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu.Awek tomboy ni masih muda remaja,usianya baru menjangkau 16 tahun...belajar di MRSM Perlis.Tubuhnya taklah sebesar mana...tinggi dengan aku hanya paras bahu saja.Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil.Aku kenalnya masa s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Seduction keponakan dengan pamannya di bus (2)

 
Terserah: 21/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saat aku mendorong jari-jari saya di bawah blusnya, saya menyadari bahwa dia tidak memiliki bra dan tanganku datang ke dalam kontak dengan penuh, payudara telanjang. Saat aku mengambil kepenuhannya di telapak tanganku dan meremasnya dengan lembut, saya menemukan bahwa putingnya sudah tegang dan keras dan mengusap bangga terhadap telapak tanganku. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita

Seduction keponakan dengan pamannya di bus (1)

 
Terserah: 21/07/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Semuanya dimulai pada malam November di Bus a. Kami adalah partai empat pergi ke kota sekitar 100 km dari kota kami untuk menghadiri fungsi keluarga. Kami - saya, istri saya kakak Sujatha, saya ibu mertua-dan putri sujatha ini Swetha. Istri saya Aarti harus keluar di menit terakhir karena beberapa pekerjaan mendesak di kantor. Meninggalkan The B...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.594 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)