Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
4
5
6
7
8
»

Budheku, Kasihku

 
Terserah: 28/02/2015 Dikarang oleh: lowbies182 0 Ulasan

bertanya seperti ini. "Ya... apalagi kalau bukan tempeknya Budhe," kata Adi seenaknya. Yang dimaksud dengan tempek adalah kemaluan wanita, alias vagina. "Kamu masih kecil, tapi sudah gatal," Marwah nyeletuk. Meski tahu kalau Adi sedikit nakal, dia tetap sayang kepada bocah itu karena Adi suka membantunya kalau Marwah lagi sibuk di sawah sendi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Anak Dara Remajaku

 
Terserah: 28/02/2015 Dikarang oleh: nas_gah 0 Ulasan

Kejadian benar ini berlaku pada sesuatu ketika semasa isteri dan dua anak aku tiada dirumah. Kerja kerja terkutuk ini aku lakukan bersama anak dara remaja aku yang agak lincah sedikit, berusia 17 tahun (baru habis SPM). Anak ku ini memang manja dengan aku, bodynya.. ah toksah cite lah, remaja meningkat naik, saiz bodynya 32-28-30… wajah nak kata...

Tag: ayah, anak, antara keluarga Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Rambut perang mata biru

 
Terserah: 27/02/2015 Dikarang oleh: jason.tpe 0 Ulasan

Johan Adli adalah seorang pelajar cemerlang. Keputusan peperiksaannya tidak pernah menghampakan sejak dari sekolah rendah hingga ke universiti. Bermula dengan 5A di UPSR, 8A di PMR dan 10 1A di SPM. Dia ditawarkan untuk membuat A level di Banting dan dua tahun kemudian dia di hantar ke Scotland untuk mengikuti kursus perubatan. Enam tahun kemudian ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Gelora mak mertua

 
Terserah: 27/02/2015 Dikarang oleh: emidila johan 0 Ulasan

Jali bersiap sedia untuk keluar menjemput ibu mertuanya yang datang dari kampung di perhentian bas. Secara kebetulan isteri dan anak anak Jali tiada di rumah kerana menghadiri satu majlis jamuan. Ibu mertuanya baru berusia 39 tahun dan sudah 5 tahun menjanda kerana kematian suami. Ibu mertuanya bernikah pada usia yang sangat muda dan melahirkan...

Tag: anak Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Gelora pak mertua (2)

 
Terserah: 27/02/2015 Dikarang oleh: emidila johan 0 Ulasan

Setelah beredar dari rumah Khatijah, Pak Daud terus menuju ke rumah Roslina yang terletak tidak jauh dari rumah Khatijah. Perjalan ke rumah Roslina hamya memakan masa satu jam sahaja dan dalam perjalanan itu Pak Daud membayangkan tubuh telanjang Roslina. Petang itu Pak Daud sampai ke rumah Roslina dan Pak Daud melihat kereta anaknya Borhan ada di ...

Tag: menantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Gelora pak mertua (1)

 
Terserah: 27/02/2015 Dikarang oleh: emidila johan 0 Ulasan

Pak Daud yang berusia 59 tahun telah 13 tahun menduda, Pak Daud mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Zaidin dan Borhan, kedua-dua anaknya sudah berkahwin. Menantunya yang pertama bernama Khatijah dan seorang lagi bernama Roslina. Menantu-menantunya ini selalu membuat nafsu Pak Daud terangsang kerana menantu-menantunya itu suka berpakaian seksi. ...

Tag: menantu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Towel buruk

 
Terserah: 27/02/2015 Dikarang oleh: setan buncit 0 Ulasan

Aku bekerja di sebuah syarikat kewangan di Shah Alam...aku bertugas dibahagian memproses loan sewa-beli kereta...kiranya aku ni kira glamour jugak pasai customer asyik bodek aku untuk lulus loan depa cepat... Satu hari tu aku telah didatangi oleh seorang gadis cina untuk loan kereta Perdana . Kira used car la tu...Masa dia masuk ke pejabat aku staf...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Lelaki lembut

 
Terserah: 26/02/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Aku dilahirkan sebagai lelaki lembut. Ibu, ayah dan kakak mengatakan wajahku sungguh cute. Sebenarnya aku tidaklah benar-benar lembut sehingga dipanggil sotong tetapi sikapku yang lembut. Dari segi fizikal aku masih lelaki normal. Aku suka bersukan dan tubuhku tinggi sebagai seorang atlet. Aku berasal dari keluarga kecil. Keluarga kami hanya ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Intan anakku

 
Terserah: 26/02/2015 Dikarang oleh: emidila johan 0 Ulasan

Kejadian benar ini berlaku pada sesuatu ketika semasa isteri dan dua anak aku tiada dirumah. Kerja kerja terkutuk ini aku lakukan bersama anak dara remaja aku yg agak lincah sedikit, berusia 17 thn (baru habis spm). Anak ku ini memang manja dgn aku, body nya.. ah toksah cite lah, remaja meningkat naik, sais bodynya 32 28 30… wajah nak kata cantik ...

Tag: anak Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Kak Ifah Kakak Ipar Ku Sayang (2)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Hujung minggu kali ini nampaknya aku tidak kemana mana. Puas sudah rasanya aku berjaga dan kali ini aku rasakan aku perlu berehat dirumah sahaja. Aku bangun awal pagi ini. Entah mengapa! Aku terjaga lebih awal dan aku tidak merasa mengantuk untuk terus menyambung tidurku. Selalunya tidak begini. Terlalu awal nampaknya pagi. Aku kebilik air saperti ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Kak Ifah Kakak Ipar Ku Sayang (1)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Adalah menjadi rutin bagi aku menziarahi rumah abang, kakak ipar dan kakakku bila masa mengizinkan aku lebih lebih lagi di hujung minggu atau cuti umum. Selalunya sebelum aku datang terlebuh dahulu satu panggilan talipon akan aku buat untuk memberitahu akan kehadiran ku kerumah mereka supaya aku dapat memastikan yang mereka tidak kemana mana d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Abang ipar (4)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Tiga minggu dah aku duduk kat rumah akak Ijah .Aku dapat kawal nafsu aku jugak. Abang ipar aku tu bermacam strategi nak cuba memecahkan dara aku ni . Akak Ijah dah tak sanggup nak layan dia lagi agaknya maklum lah dia tu bunting tujuh bulan dan nampak kandungan dia cukup besar. Nafsu abang Jamal ni kuat sangat siksa untok dituruti, dia ni adalah si...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Abang ipar (3)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setelah selesai dia blow air mani dia , tiba tiba bunyi tapak kaki orang seperti berjalan menuju kat toilet lalu aku mengambil towel aku kat pintu itu dan abang ipar aku pun terus berdiri dan mengambil tuala dan terus keluar. Tak semena mena aku ternampak bayang bayang kat dinding dan menuju ka toilet. Aku pun sempat bersembunyi di sebalik almari b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Abang ipar (2)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Pagi Ahad Pagi esoknya aku bangun awal nak mandi waktu biasa jam 5:30 pagi lah.. Aku pegi toilet dan buka pintu rupa rupanya abang ipar aku ada kat dalam . Selalunya kalau dia atau akak aku ada kat dalam mesti ada bunyi air tapi kali ini tak ada. Aku sangka kosonglah tak ada orang. Bila saja aku buka pintu tadi dia bogel habis sedang memegang ubat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Abang ipar (1)

 
Terserah: 25/02/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Abang Ipar (Part 1) Aku ni.. baru je lepasan sekolah jadi aku tinggal di kampong jauh dari bandar. Maklumlah sedang mengangur.Oleh kerana kakak aku dua bulan lagi nak bersalin jadi aku di jemput oleh kakak dan abang ipar aku ke bandar untok tinggal bersama mereka di rumah sewanya lah. Sebelum aku bercerita lebih jauh lagi elok aku introduse pada en...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Abang Ipar

 
Terserah: 23/02/2015 Dikarang oleh: Sleek8585 0 Ulasan

Aku ni.. baru je lepasan sekolah jadi aku tinggal di kampong jauh dari bandar. Maklumlah sedang mengangur.Oleh kerana kakak aku dua bulan lagi nak bersalin jadi aku di jemput oleh kakak dan abang ipar aku ke bandar untok tinggal bersama mereka di rumah sewanya lah. Sebelum aku bercerita lebih jauh lagi elok aku introduse pada engkau orang semua. Ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)