Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
5
6
7
8
9
»

Suka Susu Mama (6)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sudah cukup lama aku menempelkan bibirku pada pucuk payudaranya. Posisi mamaku kini tidak duduk seperti tadi lagi, tapi sudah berbaring telentang ditindih olehku, anak kandungnya yang sedang menghisap ASInya habis-habisan. Entah sudah berapa banyak air susunya yang masuk ke lambungku. Rasanya aku tidak ingin melepaskan bibirku dari sana. Dari tadi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Suka Susu Mama (5)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sudah cukup lama aku menempelkan bibirku pada pucuk payudaranya. Posisi mamaku kini tidak duduk seperti tadi lagi, tapi sudah berbaring telentang ditindih olehku, anak kandungnya yang sedang menghisap ASInya habis-habisan. Entah sudah berapa banyak air susunya yang masuk ke lambungku. Rasanya aku tidak ingin melepaskan bibirku dari sana. Dari tadi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Suka Susu Mama (4)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Malamnya aku menunggu mama dengan antusias di kamarku. Rasanya lama sekali. Waktu masih menunjukkan pukul 10 malam, mereka biasanya baru masuk ke kamarnya jam 11 malam setelah menonton sinetron. Saking lamanya menunggu aku bahkan sampai ketiduran dibuatnya. Hingga akhirnya sekitar jam 1 malam mama masuk ke kamarku dan membangunkanku. Ternyata mama ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Suka Susu Mama (3)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

“Silahkan kalau kamu ingin mengkhayal” ucapnya sambil senyum-senyum lalu mulai memerah buah dadanya sendiri. Argh… sungguh pemandangan yang luar biasa. Aku konak bukan main melihatnya. Air susunya tampak mancur-mancur dan menetes cukup kencang ke dalam gelas. “Ini yang kamu suka? Kamu suka melihat air susu ibu kandungmu ini tumpah-tumpah ke gel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Suka Susu Mama (2)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

“Gak usah gemetaran gitu. Itu normal kok untuk anak laki-laki seusiamu. Kalau kamu ingin melihat boleh saja, tapi hanya melihat saja yah, gak boleh lebih” ujar Mama sambil tersenyum. Aku tak menyangka mama akan berkata seperti itu. Aku pikir tadi dia akan marah. Tapi mendengar mama berkata seperti itu aku malah tidak tahu apa yang sebaiknya aku lak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Suka Susu Mama (1)

 
Terserah: 15/07/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Namaku Angga. Umurku 15 tahun dan sekarang duduk di kelas 3 SMP. Aku anak pertama dari dua bersaudara. Adik kecilku yang cantik, Shita, masih berumur 1 tahun dan masih menyusui. Sering aku mendapatkan kesempatan melihat Shita menyusu pada buah dada Mamaku yang indah. Mamaku bernama Rahayu, umurnya 35 tahun. Tentu saja dia masih terlihat sangat cant...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Adik sayang

 
Terserah: 13/07/2015 Dikarang oleh: aswaq.darco 0 Ulasan

Aku ada seorang adik lelaki. Zul namanya. Aku nak cerita dari awal biar korang faham. Sejak aku masih tingkatan 5 lagi aku dah rasa semacam dekat adik aku tu. Bukannya apa, aku selalu rasa dia macam suka perhatikan aku. Kadang-kadang dia mengintai aku mandi. Tengah berak pun pernah. Aku diamkan je sebab aku tahu dia bukan berani buat apa pun. Tapi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Aku Bini Orang

 
Terserah: 25/06/2015 Dikarang oleh: Omar Mohd Ali 0 Ulasan

Aku adalah isteri orang berusia 50 tahun. Suamiku bekerja di Kuala Lumpur berusia 53 tahun. Oleh kerana gajinya kecil, kami tak duduk bersama di Kuala Lumpur. Biasanya dia akan balik ke rumahku di kampung dua minggu sekali. Perjalanan dari Kuala Lumpur ke kampung kami dengan bas makan masa lima jam. Aku bekerja sebagai cleaner di sebuah bank. ke...

Tag: bini, tua, ayah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Abang Iparku

 
Terserah: 20/06/2015 Dikarang oleh: Takiyuddin80 0 Ulasan

Salina tidak membantah cadangan suaminya kerana dia kenal baik abang iparnya yang baik dan sopan. Sebagai kenang-kenangan sebelum berangkat ke Korea maka pada malam itu Salina meminta Khairul melayan keinginan batinnya. Dia tahun selama sebulan dia akan tidur bersendirian. Salina bertindak dengan lembut membangkitkan ghairah suaminya. Dia sendi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Lemang pak bakar

 
Terserah: 19/06/2015 Dikarang oleh: Takiyuddin80 0 Ulasan

Lemang Pak Bakar Lagi dua hari nak raya Aleeyah bertolak balik ke Kedah. Mak dah comfirm kata nak raya kat rumah nenek dekat Jeniang, lalu Aleeyah ambil keputusan untuk terus ke rumah nenek. Dalam perjalanan menaiki bas, Aleeyah mengelamun sendirian. Apa yang Aleeyah paling suka menyambut hari raya kat rumah nenek ialah dapat merasa lemang Pak Bak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Mak ngah

 
Terserah: 17/06/2015 Dikarang oleh: Anok ayam 0 Ulasan

Mak Ngah Gersang Kisah yang ingin aku ceritakan ini berlaku di kampung aku di selatan tanah air,iaitu di FELDA Ayer Tawar,Kota Tinggi,Johor Darul Takzim. Sudah menjadi lumrah kebiasaannya kenduri kahwin kerap diadakan di waktu cuti sekolah.Mungkin jugak mudah mendapatkan pertolongan jiran-jiran dan sanak-saudara dalam urusan persediaan majlis.M...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Akibat ke dusun

 
Terserah: 12/06/2015 Dikarang oleh: nas_gah 0 Ulasan

Aku dilahirkan dalam keluarga pengusaha. Papa dan Mamaku adalah pengusaha. Mereka membangun bisnis bersama dari nol. Usaha keluarga kami cukup menghasilkan. Kami mampu membeli rumah di daerah Kelapa Gading dan beberapa rumah peristirahatan di luar kota Jakarta. Keluarga kami terdiri dari Papaku, Hermawan berusia empat puluh tahun, Mamaku, Lenny ber...

Tag: mama Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Kembara nikmat aku dan mak

 
Terserah: 10/06/2015 Dikarang oleh: theredarmy 0 Ulasan

Lagu raya berkemundang di radio, aku siap dengan baju melayu tapi tak mahu bersampin sambil memperbetulkan kedudukan songkok yang jarang-jarang aku pakai. Abah duduk di sofa menghisap rokok. Emak menyediakan makanan di meja di ruang keluarga setelah menyiapkan meja di ruang tamu. Kemudian aku terdengar bunyi enjin motosikal, perlahan-lahan aku mela...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Mira dengan bapa tiri

 
Terserah: 09/06/2015 Dikarang oleh: nsamir 0 Ulasan

Aku Mira. anak sulung dari dua beradik. aku tinggal dengan keluargaku. mak, adik dan bapa tiriku sepanjang tiga tahun kebelakangan ini. emak bekerja sebagai manager di syarikat bapa tiri. itupun atas ehsan bapa tiriku itu. bapa tiri kami datang meminang emak dua bulan selepas emak berjaya mendapat pekerjaan di syarikat miliknya. peristiwa ini te...

Tag: bapa tiri Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Cinta & Nafsu: Hilang kawalan

 
Terserah: 08/06/2015 Dikarang oleh: Queen Of Pink Pussy 0 Ulasan

Sambil melayan kegersangan yg semakin bertambah dengan Ida yg sgt bernafsu dan diluar kawalan menikmati tubuh aku, aku cuba utk tidak terlalu melayan supaya dapat aku kawal diri aku. "Owhhhh... sayanggg... hmmm.. Sayangg... uhhhhh!! Baby tak larii lahhh.. perlahan-lahann.." Sambil aku menggoda Ida, aku menarik perhatiannya dgn humor supaya focus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita

Adik ditimba

 
Terserah: 04/06/2015 Dikarang oleh: ainiros 0 Ulasan

Pertama kali aku dikenalkan dengan hubungan sexual yang sebenarnya terjadi pada saat adikku perempuanku memperkenalkan kepadaku seorang teman wanitanya. Sejak pertama kali aku melihat, memang aku sangat tertarik pada wanita ini, sebut saja namanya Nuke. Suatu saat Nuke datang ke rumahku untuk bertemu dengan adikku yang kebetulan tidak berada di rum...

Tag: adik Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.259 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)