Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
5
6
7
8
9
»

Kesedihan Janda Indian Ibu (3)

 
Terserah: 15/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Aku mengambil payudara keluar dari mulut saya dan menatap wajahnya. Matanya merah dengan nafsu dan memohon saya untuk fuck keras. Tapi dia seorang wanita dan juga ibu saya, begitu keluar dari rasa malu, dia tidak bisa meminta saya untuk menidurinya. Kemudian saya memutuskan untuk mengambil langkah besar dan berguling sendiri atas tubuh telanjang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Kesedihan Janda Indian Ibu (2)

 
Terserah: 15/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Saya merasa bangga menjadi begitu seksi dan besar sebagai ayah banteng saya. Aku tertekuk penisku (Lund) dan berdenyut naik dan turun di udara. Ammijaan tersenyum pada berdenyut dan menambahkan, "Imran! Kepala jamur Anda adalah bentuk yang sama seperti ayahmu. Bahkan Anda mencukur bersih seperti dia. Aku merasa seperti melihat organ suami saya sete...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Kesedihan Janda Indian Ibu (1)

 
Terserah: 15/02/2015 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ini adalah kisah nyata dari saya dan ibu janda saya. Saya Imran Khan, 22 tahun dan tinggal di Lucknow. Di rumah kami, ada hidup saya Ammijaan Nafisa dan adikku Aamna. Adikku berusia sekitar 24 tahun namun karena kemiskinan di rumah, kita masih belum bisa mendapatkan dia menikah belum. Ayahku Abdul Mehboob meninggal sekitar 3 tahun kembali kecela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Hebatnya Bapa Mertuaku...

 
Terserah: 02/02/2015 Dikarang oleh: suleyman08 0 Ulasan

Balik pada bapa mertuaku ini , umurnya dah hampir menjangkau 60 tahun tapi dia masih lagi membuat kerja sambilannya dulu iaitu mengurut. Aku selalu juga mendapatkan perkhidmatannya setiap kali aku balik ke kampung . terasa segar bila lepas berurut , teruk isteri aku kena kerjakan dan kadangkala isteri jiran sebelah rumahku juga dikerjakan oleh aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Aku suka ipar

 
Terserah: 02/02/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Malam semalam,aku memang gersang....tak tahan,laki aku takde dah 3 hari...aku biasa dikerjakan setiap 2 hari...daripada malam, bangun pagi tadi,lepas lunch... aku duk melancap je atas katil...sambil mata tengok cd blue...nasib ada vibrator Osim laki aku belikan bulan lepas..boleh lah aku melayan puki aku ni...sampai terketar-ketar suara aku dikerja...

Tag: ipar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Arti Senyuman Mamaku

 
Terserah: 30/01/2015 Dikarang oleh: Johnny Raider 0 Ulasan

Dia mengusir kami keluar dari rumah. Awalnya kami tidak menghiraukan omongan dia yang marah, tapi ketika melihat dia berjalan ke dapur dan mengancam akan membakar rumah, kamipun mulai keluar. Mama, aku, dan adik perempuanku yang masih berumur 4 tahun hanya bisa membawa keluar barang-barang berlomba dengan api yang terus melahap rumah kecil kami...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Celana dalam budhe

 
Terserah: 26/01/2015 Dikarang oleh: friztello 0 Ulasan

Saat liburan sekolah tahun lalu, Seno teman karibku di SMP 1XX di kota Surabaya mengajak aku ikut berlibur di rumah Pakde dan Budenya di kota Malang. Dia bilang tempat Pakde dan Budenya ada kebon apel yang luas dengan sungai kecil yang mengalir di tengahnya. Seno akan mengajakku mancing seharian di sana, dan kalau lapar boleh memetik apel se...

Tag: budhe Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Yus dan abg ipar

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

"Janganlah bang! Isyyhhh!! Abg Jaafar ni! Janganlah!" Yus menepis tangan abang iparnya sekali lagi yang menerpa ke teteknya. Yus menyandar ke dinding. "Yus jerit nanti bang! nanti akak jaga… mampus abang!" ugut Yus lagi. "abang tak kisah, kau nak jerit, jeritlah kuat2…" ketawa kecil Jaapar melihat adik iparnya Yus yang memeluk tubuh itu nak menj...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Kehidupan Norin

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Kelihatan Norin sedang tertonggeng dengan lentik sekali dalam keadaan bertelanjang bogel sambil disondol-sondol oleh seorang lelaki yang kelihatan agak berumur. Apabila keadaan semakin jelas, aku dapat lihat dengan mata kepala aku sendiri lelaki yang sedang merodok punggung Norin itu. Ayahnya! Uncle Hashim! Norin ketika itu dalam keadaan yang s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Aku disetubuhi Anaku (1)

 
Terserah: 18/01/2015 Dikarang oleh: saos kecap 0 Ulasan

Aku sebenarnya ingin mengetahui apa sebab yang terjadi, tetapi aku kurang ingin tahu lebih banyak masalah keadaanya. Hal itu aku biarkan dan seolah tidak terjadi apa-apa. Suatu ketika aku melihat anaku yang paling besar pulang dari sekolah. Anakku yang besar sudah SMP kelas 1 di sekolah negeri. Anaku pulang bersama temannya dari sekolah, kulihat b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Memuaskan ibuku

 
Terserah: 18/01/2015 Dikarang oleh: adyjebat 0 Ulasan

Inilah kisah hidupku. Namaku Ari. Nama Ibuku Irma dan Ayahku Asep. Ini adalah cerita mengenai hubungan kami yang berawal dari hubungan biasa ibu dan anak, yang berkembang menjadi sahabat, lalu tak direncanakan menjadi lebih dalam lagi dari itu. Aku dilahirkan di keluarga berada. Ayahku adalah seorang koki yang bekerja di kapal pesiar di dae...

Tag: ibu dan anak, incest Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Kayan acit

 
Terserah: 17/01/2015 Dikarang oleh: ayinet 0 Ulasan

rumah zia dulu.. baru jam setengah 11 juga.. dengan naik sepeda motor , aku pergi ke rumah zia yang jaraknya tidak jauh.. hmm lumayan lah dari sekolah. sambil mengingat tentang pesanan coklatku untuk nita , aku pun memasang alarm di hape , aku pasang jam 1. biar inget sih , aku kan lupaan. sampai juga di rumahnya zia. wuiih ada bunga bunga bagu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Anak lelaki saya (2)

 
Terserah: 12/01/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Akhirnya, saya mendapat suatu kenikmatan yang luar biasa. Saya dapat bersetubuh dengan anak lelaki saya. Saat saya menulis ini anak saya sedang tidur di atas kusyen berbogel, begitu juga dengan saya. Di hadapan komputer berbogel sambil menulis cerita ini, senang rasanya berbogel tanpa seurat benang di rumah. Kami baru saja melakukan hubungan badan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Anak lelaki saya (1)

 
Terserah: 12/01/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Nama saya Normala, usia saya sudah mencecah 40thn, saya seorang wanita sederhana sahaja, saya juga mempunyai keluarga yang sederhana, tinggal di sebuah rumah kampung peninggalan mertua saya. Namun, saya tetap merasa bahagia walaupun suami saya hanya seorang tentera laut berpangkat biasa sahaja, dan sering bertugas di laut selama 6 bulan dan di dara...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Kakak ku

 
Terserah: 12/01/2015 Dikarang oleh: hantuensem 0 Ulasan

Sudah enam bulan berlalu. Tak pernah ku duga. Dia berdiri di hadapan mataku. Selama ini, dia cuma muncul di alam mimpi. Tapi, hari ini tidak lagi. Sedang menantiku di parkir tempatku bekerja. Aku baru saja habis lunch. Usai solat Zohor. Menerima sms ringkas darinya. Dah berbulan lamanya tidak ada sebarang khabar berita. Tiba-tiba, hari ini ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita

Aku dan emak tiri

 
Terserah: 09/01/2015 Dikarang oleh: zullord 0 Ulasan

Nama aku Saiful, tapi family aku panggil epol je kat aku, kawan kawan aku pun panggil aku epol jugak, umur aku dah 25 tahun masih lagi menuntut di U, tapi buat out campus je, aku dah kerja di satu bank dekat KL ni, kisah ni terjadi setahun yang lalu. Mak dan ayah aku dah bercerai ketika aku di sekolah menengah lagi, aku cuma dua beradik je, adik a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.669 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)