Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
77
78
79
80
81
»

Anakku sayang (5)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Kembali Roni terdiam saat merasakan kemutan orgasmeku, tapi segera melanjutkan pompaannya dengan sangat perkasa aku mulai kewalahan menghadapi keperkasaan Roni, karena itu segera kukeluarkan jurus rahasiahku, kuputar-putar pantatku meyambut pompaan Roni. “Aakhh...” lenguh Roni saat merasakan aksiku, kini kami sama- sama berjuang untuk sece...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Anakku sayang (4)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

“Ughhhh.... vaginamu benar-benar seret seperti perawan...” suara Roni terdengan bergetar, dia berkata sambil sedikit menarik batang penisnya, lalu mulai mendorongnya lagi. Bless... kepala penisnya mulai masuk, kugoyangkan pantatku sedikit agar vaginaku semakin lebar terbuka. Dengan sedikit susah, ahirnya kali ketiga Roni mendorong, maka bl...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Anakku sayang (3)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Lalu kesadaranku tumbuh bahwa kini aku sudah menikah dengannya, walaupun dia adalah anakku, karenanya dia memiliki hak penuh pada tubuhku ini. Sebelum peperangan di batinku selesai, celana dalam itu telah jatuh dikakiku, dan tangannya meremas pinggul telanjangku, remasan yang diselingi elusan. Rasa malu membuat mataku tetap tertutup sement...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Anakku sayang (2)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Kupikir lagi, apa yang dikatakan Roni adalah kejujurannya, mengingat dia sudah bernafsu kepada diriku selama bertahun- tahun, padahal ketika itu aku masih jadi ibunya, istri ayahnya. Roni kemudian melingkarkan lengannya di sekeliling tubuhku dan memelukku. Dia memeluk aku seperti itu berkali-kali sebelumnya tapi kali ini berbeda. Terasa se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Anakku sayang (1)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 1 Ulasan

Roni 1 Ini adalah saat yang sangat mendebarkan untukku sampai tubuhku gemetaran, dulu dengan ayah Roni tidak ada upacara dan ritual seperti ini, karena suamiku beda anutan hidupnya, tapi sekarang saya harus merayakan malam pengantin kami dengan mengantarkan segelas susu kepada Roni anakku sendiri yang merupakan suamiku dengan disaksika...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (10)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Fendy tahu kemahuan ibunya. Lantas itu sebaik sahaja kepala tongkat saktinya mencecah masuk ke pintu gelombang nafsu, terus sahaja Fendy menekannya masuk meneroka terowong gelap yang pernah menjadi laluan keluarnya ke dunia 23 tahun dahulu."Oouuuhhh... sayanggg...." rengek Zakiah sebaik batang keras Fendy menjelajah masuk ke lubang perana...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (9)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Sementara Zakiah yang selesai mencuci pinggan mangkuknaik ke ruang tamu untuk mengemas apa yang perlu. Fendy pun masuk kembali ke rumah dan menuju ke ruang tamu. Terlihat olehnya Zakiah sedang terbongkok bongkok mengemas sofa rotan sambil menyusun majalah-majalah di tempatnya. Punggung lebar Zakiah yang membulat sendat dengan kain batik i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (8)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Sambil berdiri telanjang tanpa seurat benang, Fendy mengusap rambut Zakiah sambil memerhati perlakuan penuh lucah ibunya itu kepada alat kelaminnya. Hisapan Zakiah semakin laju. Hembusan nafasnya yang bernafsu menghisap zakar anak muda itu diselang selikan dengan hirupan air liurnya yang sedikit demi sedikit berciciran dari tebing bibirnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (7)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Jelas punggung tonggeknya kelihatan licin menggebu tanpa sebarang garisan seluar dalam. Sehelai baju t-shirt sendat yang nipis disarung ke tubuhnya. Bagaikan sarung nangka, Zakiah tersenyum melihat tubuhnya. Gebu berisi penuh lemak di sana sini. Namun masih mempunyai bentuk yang sungguh menggiurkan. Buah dadanya bulat menonjol dibaluti t-s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (6)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

."Tritttt... Triitttt...............Triiiittt.... Triiittt..." deringan telefon bimbit Fendy menamatkan suasana penuh keberahian itu.Fendy lantas melepaskan pelukan dan menjawab panggilan sementara Zakiah bagaikan orang yang baru sedar dari mimpi yang indah. Semua kehangatan asmara itu bagaikan mimpi yang hihlang dan serta merta rasa malu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (5)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Fendy mengambil peluang itu untuk memeluk tubuh gebu Zakiah sambil mengusap seluruh tubuh ibunya itu termasuk berkali- kali meramas punggung Zakiah yang besar dan sendat dengan kain batik.Perasaan Zakiah yang pada mulanya memeluk Fendy lantaran perasaan kasih kepada seorang anak akhirnya sedikit demi sedikit ditenggelami hawa nafsu sebaik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (4)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

Barulah Zakiah sedar bahawa baju t-shirtnya sudah pun terselak mempamerkan seluruh bentuk punggungnya kembali kepada tatapan mata nakal Fendy."Hari ni macam biasa bu... kenapa bu?" tanya Fendy."Tak ada apa-apa... ibu ingatkan nak ajak Fendy pergi pasar malam kat pekan malam ni." ajak ibunya."Boleh..." kat Fendy sambil kembali menyuap sarap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (3)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

punggung. Fendy lantas terfikir adakah benar ibunya mengerang angkara nafsu sebentar tadi. Atau pun benar ianya kerana tersepit laci. Namun apakah punca tompokan basah itu? Adakah ibu membuang air sebentar tadi?"Ibu... sekejap tadi ibu ada guna tandas tak?" tanya Fendy ingin menduga."Tak... kenapa?" tanya Zakiah pula."Tak ada apa... sebab ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (2)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

ibunya yang sering kelihatan putingnya tersembul di dadanya itu membuatkan Fendy menelan air liurnya. Nafsunya ketika itu begitu ghairah khayal memainkan semula memori sejak dari3 bulan dia tinggal di situ."Fendy... dah siap?" laung ibunya memberikan pertanyaan dari ruang dapur."Kejap lagi bu... tunggu ye..." jawab Fendy.Lantas perbuatanny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Ibuku (1)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

mempamerkan kedua-dua kakinya yang putih dan gebu. Kelihatan jari jemarinya bermain-main di belahan liang senggamanya memainkan kelentitnya yang semakin kental.Cairan nafsu miliknya kian terbit dari lubang gersangnya tidak terkawal mengalir lesu membasahi kain batik di bawah punggungnya. Sebelah tangannya lagi meramas buah dadanya yang nyat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Mamaku (2)

 
Terserah: 19/10/2013 Dikarang oleh: Incest Loverz 0 Ulasan

stlah itu aku ga basa basi langsung aku seraet mama ke kamarnya lalu aku remas payudara mama dari belakang dan ku cium bibirnya yg manis trus mnrus.dengan pnuh nafsu aku balikan badan mamaku hingga menghadap ke wajahku lalu ku cium lagi bibir mama dan meremas payudaranya dngan kuat dan keras sampai mama menjerit kesakitan.."AKHH AWWWWWWH sAKIT SAYA...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)