Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
88
89
90
91
92
»

Aku madu ibu

 
Terserah: 12/02/2014 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Ketika itu aku masih mentah tentangseksual. Keinginan seksual memang menjadi lumrah bagi usia remaja waktu itu namun pengalaman begitu jauh sekali. Sesekali aku beronani bagi memuaskan nafsu ku denganmembayangkan wanita-wanita yang menjadi idaman ku termasuklah artis-artis terkenalseperti Ziana Zain, Ziela Jalil, Sharifah Aini, Shima dan lain-lain...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Karam Dalam Dingin Malam

 
Terserah: 12/02/2014 Dikarang oleh: zebra ten 0 Ulasan

Malam itu hujan mencurah-curah.Suasana sunyi dan sepi .Dingin mencengkam tubuhku.Jam menunjukkan angka 12 tengah malam namun mataku masih lagi terkebil-kebil melayan cerita larut malam di tv . Ibuku sudah lama hanyut dalam tidurnya. Begitu juga kakakku telah lama menghilang diri di biliknya. Aku jarang mengunjunginya di masa lalu.Maklumlah dia cuma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Adikku si Bungsu (3)

 
Terserah: 11/02/2014 Dikarang oleh: Marudut 0 Ulasan

Setelah sekian lama, ternyata adikku semakin mahir dan mahir bermain seks. Dia sudahmengetahui apa yang aku mau dan bagaimana cara melakukannya. Libur sekolah pun terjadi. Dua anakku, justru aku kirim ke kampung ke rumah ibuku, karena katanya mereka rindu sekali pada neneknya di kampung. Liburan dua minggu itu, kami bebas sebebas-bebasnya di rumah....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Anak Gadisku

 
Terserah: 10/02/2014 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

Anak gadis sulung pakcik, Julie (bukan nama sebenar) sering pulang lewat ke rumah. Dia juga sudah tidak berminat untuk belajar sehingga memaksa pakcik menghentikannya daripada sekolah. Puas pakcik menegur dan memarahi anak pakcik itu tetapi ia berlalu bagaikan mencurah air di daun keladi, masuk telinga kanan dan keluar telinga kiri. Lebih...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Suasana di Villa

 
Terserah: 09/02/2014 Dikarang oleh: lapicit 0 Ulasan

Damai agak sepi pada malam itu.Datuk Sufian dan Datin Melanie pergi bercuti di London bersama Linda anak bungsu mereka. Soraya anak kedua mereka keluar bersama kawan kawannya. Banglo tiga tingkat di Bukit Damansara itu sunyi sepi. Hanya sayup sayup kedengaran bunyi radio dari bilik Danial, yang baru sebulan pulang bercuti dari Amerika. Dia, pelajar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Ku lapap memek ibu dan adik kandungku

 
Terserah: 09/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sudah sejak berumur 7 atau 8 tahun aku mempunyai keingintahuan dan hasrat yang kuat akan seks. Secara sembunyi-sembunyi aku sering membaca majalah dewasa milik orang tuaku. Biasanya hal itu kulakukan saat sebelum berangkat sekolah dan orang tuaku tidak di rumah. Saat membaca majalah tersebut aku juga beronani untuk memuaskan hasratku. Pada saat us...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Jepitan dubur mama

 
Terserah: 09/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku sudah lama berteman dengan Andri.Kami berteman sejak kelas 1 SMP.Andri badannya gemuk,beratnya mungkin ada 84 kg,tingginya mencapai 180 cm.Kadang kalau naik motor berboncengan,shock motorku sering melesak.Pulang dan berangkat sekolah kami bersama.Aku sudah terbiasa tidur di rumahnya bahkan mamanya sudah menganggap aku seperti kelua...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Sluar track

 
Terserah: 08/02/2014 Dikarang oleh: overlord182 0 Ulasan

Jadi mula dari hari tu aku buat-buat tak tahu apa yang dia dah buat kat aku. Aku sengaja pakai seluar track kat rumah dan sasaran aku adalah nak tengok sejauh mana adik aku stim kat aku. Aku tengok dia pasti tak lepas peluang tengok bontot aku bila aku pakai seluar track dan berkain batik. Tapi bila aku pakai seluar track, pasti dia akan senyap-sen...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Adikku si Bungsu (1)

 
Terserah: 07/02/2014 Dikarang oleh: Marudut 0 Ulasan

Setelah seminggu suamiku meninggal karean kecelakaan lalulintas, ibu dan ayahku kembali ke kampung. Saat itulah aku sangat sedih dan memohon agar mereka mau mengirimkan adik bungsuku Toni sekolah di rumahku. Setelah kompromi sebentar, akhirnya ayah dan ibuku setuju. Lusa mereka akan dtang dan mendaftar adiku masuk SMU di tempat tinggalku. Aku yakin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Aku dan adik laki-lakiku

 
Terserah: 05/02/2014 Dikarang oleh: jack kobari 0 Ulasan

Nama Gw dian, gw mahasiswi ekonomi Universitas Pajajaran. Semenjak dua tahun yang lalu, saat diterima kuliah di Universitas Pajajaran, Gw tinggal di Bandung. Gw berasal dari Sukabumi, ayah gw berasal dari Bandung, sedangkan ibu gw asli Sukabumi. Mereka tinggal di Sukabumi. Cerita Sex Sedarah ini menceritakan kisahku yang terjadi saat Gw kelas 1 SMU...

Tag: kakak, adik, sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Petualangan seks sedarahku

 
Terserah: 05/02/2014 Dikarang oleh: jack kobari 0 Ulasan

Di dusun Sukamandi tinggalah keluarga kecil. Suami isteri dengan seorang anak. Mereka tinggal di rumah kayu dengan kebun kecil mengelilingi rumah. Si Suami adalah buruh tani yang mengerjakan ladang orang lain. Si isteri mengurusi anaknya yang baru saja masuk sekolah menengah pertama. Anak mereka adalah anak laki-laki yang cukup bongsor seusianya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

ML Dengan BAPAK MERTUA

 
Terserah: 04/02/2014 Dikarang oleh: Asyghaf 0 Ulasan

Aku seorang isteri muda umur 23 tahun. Sudah 2 tahun aku berkahwin dengan seorang lelaki yang bernama Azman. Azman bekerja sebagai penyelia syarikat dan sentiasa bekerja di berbagai cawangan. Mungkin kerana kesibukannya kami belum lagi dikurnia cahaya mata. Aku sering keseorangan di rumah. Bapa mertuaku yang tinggal seorang diri sejak kematian i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Sepupuku tak dara

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Di rumah atuk aku, tinggal makcik dan ditemani sepupu aku, Yun namanya. Yun bekerja sebagai guru tadika berdekatan. Umurnya 22 tahun, muka comel dan yang best tetek yang agak besar tak sepadan dengan bentuk badannya. Aku geram jugak kalau tengok bontot dia ni rasa nak jilat aje. Setiap kali balik kampung, aku tunggu lepas Yun mandi. Aku akan ku...

Tag: sepupu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Diperkosa Adik Ipar?

 
Terserah: 01/02/2014 Dikarang oleh: MinhatMumtaz 0 Ulasan

Begini ceritanya: Aku mempunyai seorang adik perempuan. Sudah berkahwin dan memiliki 5 anak. Kami dua-beradik memang rapat. Rumahnya berdekatan rumahku. Sering juga dia bertandang ke rumahku, begitu jua aku. Adikku berkahwin dengan seorang lelaki yang bertanggungjawab. Kehidupan mereka sentiasa kelihatan ceria. Suaminya bernama Man. Man, adik ip...

Tag: isteri, curang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Isteri Alim Curang

 
Terserah: 31/01/2014 Dikarang oleh: MinhatMumtaz 0 Ulasan

Aku bukanlah jenis perempuan yang jalang atau sundal. Sebaliknya aku adalah seorang isteri yang taat dan setia kepada suamiku. Tidak pernah aku merancang atau terfikir pun untuk mencurangi suamiku. Aku seorang isteri yang alim berkahwin dengan suamiku yang juga taat kepada suruhan agama. Suamiku seorang ustaz mengajar di sebuah sekolah menengah di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Bersama mama di hotel

 
Terserah: 30/01/2014 Dikarang oleh: ifulyanto 0 Ulasan

Jumat siang, sepulang dari kuliah, saya diajak ibu kepesta perkawinan keluarga di luar kota, yang jaraknya kurang lebih 200 km atau 4 jam perjalanan mobil kalau tidak lagi macet melewati Puncak. Pesta keluarga rencananya dilangsungkan sebentar Malam jam 19.00. sampai selesai. dan diperkirakan jam 22.00 akan selesai dan langsung pulang lagi ke rumah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)