Antara keluarga Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Antara keluarga Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Antara keluarga

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
93
94
95
96
97
»

Diperkosa ayah pulang sekolah

 
Terserah: 12/10/2013 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Ia masuk berjingkat-jingkat karena takut ketahuan pulang malam.Nia mengenakan tanktop yang memperlihatkan bahunya yang putih mulus. Juga rok mini jeans yang dikenakan menambah cantik penampilannya. Tubuhnya termasuk bongsor untuk anak seusia dirinya yang baru 14 tahun.Dari balik tanktopnya tersembul buah dadanya yang baru tumbuh. Sudah beberapa wa...

Tag: sedarah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Kak Temah

 
Terserah: 11/10/2013 Dikarang oleh: wanrid2991 0 Ulasan

Cerita ini terjadi semasa aku baru menghabiskan pengajaran di IPT . Kena balik kampung dulu untuk tunggu posting . Boring bagai nak rakk . Kerja ku hari-hari adalah bersembang di warung Pak Mat dengan member-member aku .Pak Mat ni sangat baik hatinya . Umur dalam lingkungan 45 tahun . Ada anak 5 orang semua dah besar panjang .Bini dia nama Fatimah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Orgy keluarga

 
Terserah: 11/10/2013 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Kisah benar, berlaku lebih kurang 2 tahun lepas. firstly aku cerita pasal aku dan family aku. aku ni anak tunggal dlm family yg hidup mewah.papa owns satu syarikat besar.mama pulak housewife je kat rumah uruskan rumah tangga. masa tu aku dah bertunang dgn amy laki yg aku jumpa masa study kat uk. keluarga amy pon kaya gak mcm keluarga aku.sepanjang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Orang gajiku Pelacurku

 
Terserah: 09/10/2013 Dikarang oleh: streamix 0 Ulasan

Harap-harap rancangan aku menjadi, sebab biasanya bila aku dah mula korek cerita, orang susah nak berselindung apa-apa. “Nak masak la.. nanti Fatin bangun, dia mengamuk pulak sebab sup kegemaran dia belum siap. Encik Man ni kenapa pulak tak pergi kerja..? Tak sihat ke..? Kalau tak sihat, Kak Jah ambekkan ubat..,” balas Kak Jah. Huh, jerat dah m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Zaiton (1)

 
Terserah: 09/10/2013 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Zaiton merupakan seorang ibu tunggal yang tinggal bersama seorang anaknya. Zaki (14 tahun). Zaiton berumur 34 tahun. Suaminya meninggal dunia akibat dihempap kayu balak yang di tebang di hutan, kerana suaminya ketika itu berkerja sebagai penebang balak. Cakap saja nama Ali balak, pasti semua orang kenal. Dengan badan yang sasa, kuat main judi, kaki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Adikku

 
Terserah: 06/10/2013 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Cerita ini melibatkan saya dan adik kandung saya. Nama saya Anwar. Di saat ini saya ialah seorang lelaki yang berumur 26 tahun. Sedangkan adik perempuan saya bernama Junaidah atau singkatannya Ju, yang kini sudah pun berusia 23 tahun. Kesah ini bermula ketika saya berumur 10 tahun. Masa tu saya mulai menyukai cerita-cerita yang berkaitan dengan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Latifa, putri yang ternoda

 
Terserah: 05/10/2013 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Latifa telah mulai bersiap-siap untuk kembali Yogyakarta setelah seminggu berada di desa kelahirannya. Telah bulat tekadnya bahwa kedatangannya ke desa kelahirannya di pulau bali kali ini adalah yang terakhir kali, bukan karena Latifa telah menjadi angkuh dan lebih senang di kota besar, melainkan ada sebab lainnya. Telah terpenuhi tugasnya sebagai ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Fatima

 
Terserah: 01/10/2013 Dikarang oleh: alan ameng 0 Ulasan

Fatima adalah ibu menikah Muslim Mesir tiga puluhan, Dia adalah seorang wanita montok, tinggal di 6 Oktober City, di Giza, Mesir. Dia berasal dari Fayyom. Fitur Wajahnya adalah Mesir murni, seperti ratu Mesir kuno, perempuan, dan penari telanjang Pharoahnic. Indah seperti Nagwa Fouad, dan Sohair Zaky, para penari perut yang terkenal. Vulvanya sanga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Tante Kunikmati, Ibu Ketagihan

 
Terserah: 01/10/2013 Dikarang oleh: grutuk 0 Ulasan

Ibu dan ayah sudah bercerai semenjak aku masih SD. Ibuku sebagai single fighter mampu menghidupi kami berdua. Ayah telah menikah lagi dengan wanita lain, setahun sekali mengunjungiku. Saat umur 16 tahun aku sekolah di SMA X. Awalnya ibuku ndak setuju karena bakal jauh dari rumah. Namun karena dekat dengan rumah Tante Nisa, akhirnya ibuku mengijink...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Kakak ipar

 
Terserah: 01/10/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku mempunyai seorang kakak ipar yang boleh dikatakatan cantik molek. Body dia punyalah solid walaupun dah ada anak dua. Muka dia putih mirip ala orang arab. Suaminya iaitu abang aku bekerja sebagai juruaudit di sebuah syarikat terkemuka di KL. Jadi boleh dikatakan suaminya selalu outstation, kadang-kadang seminggu lamanya. Oleh kerana syok puny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Angah cari apa?

 
Terserah: 01/10/2013 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Pada katika itu emak dan ayah serta adik aku pergi ke Singapura kerana sepupu aku kahwin. Tinggal aku dan Angah aje kat rumah. Tapi biasanya aku ajelah yang ade kat rumah sebab angah jarang ada kat rumaah sebab masa tu dia baru habis SPM, jadi merayap ajelah keje dia. Biasanya tengah malam baru balik. Jadi malam tu sebab semua orang tak ada k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Anak muda jauh lebih yang diharapkan pus (10)

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Dia menggunakan mulutnya, lidah, tangan, jari, bekerja penisku, bola saya, menggosok perut dan dada saya, dan akhirnya membuat saya untuk cum, yang ia menelan dan slurps seolah-olah dia menikmati semuanya. Aku bertahan lebih lama daripada dengan Diane tadi malam, setelah semua itu hanya menjadi jam setengah lusin atau lebih sejak aku kacau Mom. Kem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Anak muda jauh lebih yang diharapkan pus (9)

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Ketika kita kembali ke kabin, tidak ada yang meminta pertanyaan atau tampak terkejut melihat berapa lama kita pergi. Saya kira itu benar-benar tidak semua yang mengerikan panjang. Aku terus mengharapkan seseorang untuk mengatakan sesuatu tetapi gadis-gadis semua tampak lebih tertarik dalam menunjukkan kepada saya payudara dan pantat mereka dan meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Anak muda jauh lebih yang diharapkan pus (8)

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Mom, Annie adalah seperti seorang dewi seks, dia sebagai sempurna tubuh mungkin. Ini setiap bit sebaik Anda adalah ketika Anda melakukan centerfold tersebut. Terakhir kali aku melihat itu, aku berada di SMP dan saya sudah jacking off ke memori sejak. Setiap laki-laki berdarah merah akan senang untuk memiliki seks dengan Annie sama seperti laki-lak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Anak muda jauh lebih yang diharapkan pus (7)

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

"Lebih dari itu. Mewarnai sempurna, membuatnya tampak begitu bersih dan lezat.Hampir rambut apapun untuk mendapatkan di jalan. Dan kau bibir perusahaan, bagian dalam Anda ketat dan kau begitu lezat. Semacam rasa halus yang semakin kuat ketika Anda cum. I love it. "Aku kembali ke menjilat dan mengisap pada dirinya, geser jari masuk dan keluar secepa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Anak muda jauh lebih yang diharapkan pus (6)

 
Terserah: 30/09/2013 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Pahanya, meskipun padat, terasa lebih besar dari Diane atau bahkan Susan.Hasil lain dari bekerja adalah pikiran saya. Dan sekarang untuk vaginanya.Banyak rambut. Rambut kasar, cukup banyak seperti Susan. Bibir vagina besar.Saya menyadari mereka disebut bibir, labia, tapi aku tidak berpikir mereka merasa seperti itu dengan Susan atau Diane. Tapi den...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Cerita erotik tentang seks dengan beberapa ahli sekeluarga. Kategori ini mengandungi pelbagai topik tentang seks bersama emak mertua, dan anak dara mengadakan seks dengan ayah mereka. Satu lagi topik popular ialah anak lelaki mengadakan seks dengan ibu mereka. Jika anda pernah melakukan seks dengan ahli keluarga anda atau pernah menghisap zakar bapa saudara anda, atau anda pernah mengoda anak buah anda yang bawah umur, sila hantarkan cerita keluarga anda!
Karangkan "antara keluarga" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)