Pembokat pemberi nikmat - Biasa cerita

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

0
Pembokat pemberi nikmat

Telah dihantar: 06/01/2013 Dihantar oleh: LegolasPieyan 0 pandangan  

Pembokat pemberi nikmat

Sudah,sudah.taruh aja di meja.kemudian setelah menaruh teh dan nbasgor di meja si marni bergegas turun ke lantai bawah.Busye....t,padam sudah horny gua.apa lagi si Marni tahu kegiatan gua.gimana kalo dia bilang sama pacarku,atau kakakku,tapi....argh....bagen ah.Gengsi gua bisa turun neh,sia....l,mimpi apa gua semalam,gara2 gak dapet ML sama pacarku terus coli e...h ketauan sama pembokat,serasa kiamat.Batinku.Masa pegawai kantoran elit ketauan coli,ampyu.....n!!!.Hilang sudah moodku.nasgor kudiemin aja.cuma kuminum tehnya aja.Setelah aku berpakaian aku turun kebawah mau menemui Marni biar dia gak cerita sama siapa2.ya mau nyogok gitu.takutnya dia bilang sama ade pacarku.lagian dia akrab banget sama marni dan keponakanku pas kalo lage maen ke rumah kakakku.Bisa ancur reputasi gua.Kucari marni di ruang TV gak ada,kulihat di ruang tengah gak ada.keliling rumah liatin takut dia keluar,pintu dah pada di kunci.Kemana si Marni ya?fikirku.Lalu aku menuju kamarnya di belakang.Tiba2 dari luar ...
Baca cerita selanjutnya, dapatkan akses sekarang juga!

Beli keahlian

Akses dengan SMS

Tulis cerita

Dapatkan akses sepenuh dalam laman kami dari $15 sebulan! Akses sepenuh kepada semua cerita dan wayang gambar di arkib wayang kami yang besar!
Anda mempunyai kod promosi? Gunalah di sini!

Taip kod promo pada kotak di bawah.
Tuliskan cerita anda dan mendapat keahlian percuma untuk 24 jam
Beli keahlian
Kod promo
ok
Tulis cerita

Pandangan ahli

Anda perlu login untuk memaparkan pandangan anda

Masih tiada pandangan. Paparkan pandangan anda sekarang juga!

Pembaca "Pembokat pemberi nikmat " juga telah membaca

» Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 2) » Biasa Tubuh mugil Susan
» Dubur Apabila aku di'ayam' kan mereka (part 2) » Antara keluarga Mak tiri
» Kecurangan Klien langganan » Dubur Bomoh
» Kecurangan Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!) » Biasa Pengalamanku dengan Mbak Ina (episod 1)
» Perkosaan Kisah Sial » Buat kali pertama Kenikmatan Wulan
» Biasa Anuar » Perbezaan umur Mat Salleh Berbulu katanya..
» Kecurangan Main Dgn Jantan India » Biasa Akibat sering di tinggal suami
» Pasangan Kisah Suami Isteri » Kawasan terbuka Lancau Cina
» Kecurangan Guru les » Antara keluarga Mak Su
» Kecurangan Selimut » Kecurangan Janda kota kembang

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Daripada pengarang

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)