Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
102
103
104
105
106
»

Aktivis kammi berjilbab

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Mereka adalah aktivis KAMMI, yang rata-rata adalah senior di kampusku. Aku mengenal dunia aktivis juga dari mereka. Adalah Kak Sherly yang membawaku ke dunia ini. Entah kenapa akupun jadi tertarik untuk bergabung, hingga kini, karena keaktifanku di kampus, aku menduduki ketua bidang kaderisasi... Di KAMMI, para akhwat seringkali bertemu atau be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Gerbong Asik

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

ternyata lebih parah gan penuhnya karena gak bisa masuk ke gerbong akhirnya ane ma temen ane tadi mencar nyari pintu yg bisa dimasukin kemudian ane naik ke salah satu pintu disitu udah penuh sesak dengan orang2 awalnya ane gak nyadar klo disana ternyata da 4org cewe ygjuga terdesak diantara kerumunan bapak2 singkat cerita, ada seorang cewe, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Anak Kos Belakang

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kosanku berada didaerah bagian belakang dusun dan dibagian depanku ada kos putra, disamping ada kos putri, dan di belakang ada kos putri yang dihuni 7 orang. Yang akan aku ceritakan disini adalah pengalamanku dengan penghuni kos putri yang berada di belakang kosku. Singkat cerita aku dan penghuni kos putra yang lainnya memang sudah kenal dan lu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Nakalnya Suster-suster Rumah Sakit

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Suatu siang di jalan Dharma Wangsa ke arah campus Airlangga sedang terjadi keributan, ngga’ jelas siapa lawan siapa… saat itu aku melintas dengan BMW M50ku sendirian dan sedang asyik dengerin radio Suara Surabaya… cuek saja saat melintasi perkelahian itu sambil sedikit menoleh ke arah seorang laki-laki yang sedang dikeroyok 4 orang lawannya… dia di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Aku dan rakan2 (2)

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: Faizullah 0 Ulasan

Sampai di PG tepat jam 8.20, aku park keta kat depan jea... Memang ada petak khas untuk aku.... (terror le tue konon....) terus aku menuju lif untuk ke tingkat 4, opis aku. Dapat ku rasakan mata gadis yang melihat, melemparkan senyum ke arah ku seperti biasa. Selalunya aku sampai jam 8pagi memang ramai bebudak pompuan kat sini, tapi dah 8,20 ni cum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Cerita Liza

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

Liza nak naik motor dengan aku la.. boleh la ek! Mau tak mau Zul terpaksa la naik teksi sama Ela. Masa naik motor tu terasa juga syoknya sebab... korang tentu paham kan! Liza ni yang paling aku syok kat dia kat mana korang tau! Haaaa kat bumper diaaa..... waoooooo lebarrrrr. Itu yang aku stim sangat tu.Sampai kat bilik Liza terus tukar baju ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Cerita Seri

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: ali mat 0 Ulasan

Perkenalan aku dengan seorang gadis yang bernama Seri bermula di dalam dunia internet. Sejak itu aku dan Seri sentiasa berSMS. Kami tidak pernah berjumpa kerana dia di utara dan aku pula di Kuala Lumpur. Selain dari bertanya khabar, aku sering mengusik Seri dengan mesej-mesej berbaur sex. Kadangkala, aku sering beronani sambil membaca SMS yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Janda Dahaga

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

aku nak share dengan korang kisah aku main dengan janda gersang yang dah lama x dapat batang lelaki.. kisahnya bermula begini... Setiap awal bulan, bila dah dapat gaji, aku suka pergi bershoping.. biasalah.. aku ni kerja marketing kereta.. so kenelah jaga keterampilan sedikit.. barulah orang confident nak beli kereta dengan aku.. aku biasa pegi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Lelaki Simpanan

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: fizul salim 0 Ulasan

“You kena bertanggung jawab, Man.” Petang itu Liza datang kepadaku sambil menangis. Aku kebingungan, tidak faham apa yang dituturkan oleh Liza. Melihat air matanya yang mengalir di pipi aku menjadi cemas. “Tanggungjawab apa tu, I tak faham.” “You yang enak, I yang susah.” Aku makin tidak faham. Apa yang enak apa yang susah. Liza membuat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Chee Mun Yang Terbaik

 
Terserah: 23/07/2012 Dikarang oleh: Faizullah 0 Ulasan

Ni nak cite pengalaman pertama aku dalam dunia penzinaan. Cerita ni terjadi semasa aku belajar kat sekolah menengah di satu daerah di Malaysia. kwang3 x leh lah cakap daerah mane. Masa tu aku Form 5 tgh nak SPM la beb. Kat sekolah tu aku aktif la jugak, macam2 la activity yg aku layan, selagi boleh. Tapi yg paling aku aktif sekali ádalah Pengakap l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Pesona Wanita

 
Terserah: 19/07/2012 Dikarang oleh: Oligopoli 0 Ulasan

Maklum, di sekolahku, wanita termasukbarang langka. Aku sekolah di STM dan ambil jurusan listrik. Namanya Bu Lina, guru bahasa Inggris kami yang baru. Wajahnya teduh, dengan bibir tipis yang selalu menyungingkan senyum. Dia tampak anggun dengan baju safari dipadu jilbab putih lebarnya. Tingginya sekitar 160-an, dan dari perawakannya yang tidak kur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Berasmara di ofis

 
Terserah: 18/07/2012 Dikarang oleh: prince hakeem 0 Ulasan

Cerita ini adalah kisah benar dan terdapat tokok tambah yang telah diubah suai untuk menyedapkan lagi cerita ini. Nama didalam kisah ini telah diubahsuai untuk keselamatan. Kisah ini bermula apabila aku berkerja di syarikat guaman di Kuala Lumpur. Ianya bermula apabila seorng gadis yang berumur 20 tahun telah melaporkan diri di opis aku. Ianya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Kenangan Terakhir Kakak Kelas

 
Terserah: 17/07/2012 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Oh, begitu membosankannya pagi ini. Pagi itu adalah hari terakhir anak kelas XII masuk. Maklum, hasil UN sudah diumumkan. Mereka kesini untuk berpamitan. Aku sendiri di hari terakhir semester genap ini ingin sekali bertemu kakak kelasku. Panggil saja dia Veronika. Veronika adalah kakak kelas yang paling dekat denganku. orangnya keturunan chin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Putri gila seks

 
Terserah: 16/07/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

The Fallen Princess 1 : Kejamnya Dunia "nama saya Putri..". "no..no..Putri..you must introduce yourself in English..ok?". "ok ma'am..hi..". "hi..", jawab lain serentak. "my name is Putri..I came from Thirty Eight Senior High School..nice to meet you all..". "nice to meet you too, Putri..", jawab murid lain. "ok Putri..sit down beside him.."....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Gadis Perak

 
Terserah: 16/07/2012 Dikarang oleh: delonixregia 0 Ulasan

Cerita ni berlaku tahun lepas.kenal dengan awek ni melalui ym.aku ajak berjumpa di kl. badannya tiak slim dan tidak gempal sanat,sedang2, tapi banyak air. Saya membohongi untie saya dan keluarga saya dengan menyatakan saya pergi berkhemah dan tidak balik selama seminggu.Saya sebenarnya pergi ke kl. Itulah pertama kali saya menaiki kapal terbang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita

Memuaskan seks

 
Terserah: 16/07/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Rina mematut diri di depan cermin. Ini adalah hari yang paling dinantikannya, hari pernikahannya. Ada banyak alasan mengapa akhirnya dia bersedia menikah dengan Hans. Dan seks adalah salah satunya, meskipun Hans hanya mempunyai sebuah penis yang kecil saja. Namun seks dengan lelaki lain menjadi jauh lebih menyenangkan meskipun sejak Hans telah meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.108 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)