Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
109
110
111
112
113
»

Seks Nor

 
Terserah: 15/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Nor, jangan lupa pulang hujung minggu ni.” “Tengoklah kalau ada masa, saya sibuk ni.” “Jangan tengok-tengok, sibuk macam mana pun kau kena balik.” Nor Amira Balqis dengan perasaan berat menguatkan hatinya untukpulang ke kampungnya hujung minggu itu. Permintaan ibunya perlu ditunaikan. Sejak ayahnya meninggal tahun lepas dan ibunya berkahwin la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Anto seks

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Aku, sebut saja Anto, sulung dari tiga bersaudara dan dibesarkan dalam keluarga dimana ayahku begitu disiplin mendidik kami dalam masalah tatakrama ketimuran, jadi jangankan berkata jorok, berbicara yang kurang sopan saja sudah didampratnya. Karena itu ketika aku menjelang remaja, tepatnya ketika aku berusia 15 tahun, dorongan masa puberku sering k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Seks Shanti (1)

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pada malam minggu itu Shanti mengajak Irma menemaninya ke rumah Velu.Kerana ada majlis hari jadi kawan Velu.Pada mulanya Najihah malas untuk pergi tapi Shanti bersungguh mahu Irma mengikutinya.Akhirnya Irma terpaksa menyetujui. Irma memilih untuk memakai baju t shirt warna merah muda yang menambah kemontokkan tubuh Irma. Shanti sampai tepat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Seks Shanti (2)

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pada malam minggu itu Shanti mengajak Irma menemaninya ke rumah Velu.Kerana ada majlis hari jadi kawan Velu.Pada mulanya Najihah malas untuk pergi tapi Shanti bersungguh mahu Irma mengikutinya.Akhirnya Irma terpaksa menyetujui. Irma memilih untuk memakai baju t shirt warna merah muda yang menambah kemontokkan tubuh Irma. Shanti sampai tepat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Pancutan Terakhir

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: rioashraff78 0 Ulasan

Dia mencapai zakar Hafizi dan membantu lelaki itu menikmati pancutan-pancutan air mani terakhir dalam hidupnya. Dalam hatinya, dia terdetik betapa luar biasa banyak dan deras pancutan benih bunting lelaki ini. Dia memerah batang zakar dan membelai kantung telur lelaki itu supaya dia menikmati detik itu dengan maksimum. Hafizi menggelupur dan mengg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Hasrat yang rapuh (2)

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Chapter 2 : Hasrat seorang Michelle “Aku mandi duluan yah keatas Fred” kata Michelle sambil naik tangga rumahnya keatas “Oke” jawab Freddy sambil langsung membuka TV dan duduk kelelahan. Michelle meletakan tasnya diatas meja riasnya, lalu merenggangkan tubuhnya. Hari ini mereka pulang lebih cepat dari biasanya, karena Freddy ingin menont...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Hasrat yang rapuh (1)

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Chapter 1 : Janice the fantasy keeper “bye” “bye juga”, kata tommy sambil menatap Audrey dalam2, Audrey tersenyum lalu mencium bibir tommy, tommy membalas memanggut bibir Audrey dengan lembut. Bibir keduanya berpautan seakan tidak ingin lepas. Tommy mengelus lembut rambut hitam Audrey. Audrey memajukan tubuhnya kembali memeluk tommy, sambil m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Rekan Kerjaku Inge

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Dulu saat pertama kali masuk kantor kulihat sering diantar dan dijemput pakai motor oleh pacarnya, tetapi sudah ada seminggu terakhir Inge selalu mengendarai motor sendiri. Memang Inge berwajah manis, hanya sayang kurang tinggi sedikit. Yang menarik buat lelaki semacam saya adalah bibirnya yang selalu kelihatan basah terus karena lidahnya serin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Short Time Dengan SPG Mall

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Suatu sore di sebuah mall di Jakarta barat, seperIs biasa keliling cuci mata cari yang bodi montok dan segar. KeIska melihat-lihat kaus Isba-Isba gw di kejutkan sambutan manis dari seorang SPG. Kelanjutannya..... " Mau cari apa Om? " " Ini cocok untuk Om tambah kelihatan ganteng. " gw lihat gadis ini hitam tapi manis, dan bodinya cukup bik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Bilik Pengawas

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: kazuhiko 0 Ulasan

Ini pengalaman aku semasa berada di sekolah menengah dulu,aku mempunyai seorang awek berbangsa cina,namanya swee chin.Badannya kurus tinggi,kulitnya putih,biasala kebanyakan kaum cina dimalaysia berkulit putih.Kami merupakan sepasang kekasih waktu tu.Tapi kami tak menunjukkan pada kawan-kawan yang kami sedang bercinta. Masa aku ditingkatan lima ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Klinik Swasta

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: kazuhiko 0 Ulasan

ku baru seminggu berkerja di sebuah klinik swasta yang beroperasi 24 jam di sebuah bandar k.Terdapat 8 orang yang berkerja disitu termasuk aku,kesemuanya perempuan.Manakala pemilik klinik adalah doktor Aman bersama rakan kongsinya doktor Hamid.Kedua-dua doktor ini berkerja bergilir-gilir dan kami juga berkerja mengikut syif yang ditetapkan.Syif pag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Lari Malam

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: kazuhiko 0 Ulasan

Kejadian ini terjadi beberapa tahun lalu selepas aku pulang dari menghantar isteriku berkerja syif malam disebuah kilang kira-kira 5 kilometer dari rumah aku.Jam 10.30 malam aku dah keluar dari rumah kerana isteri aku masuk kerja jam 11.00 malam.Semasa dalam perjalanan pulang aku singgah kedai 24 jam untuk membeli rokok,selesai aku membeli rokok ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Telaga Hani

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: kazuhiko 0 Ulasan

Tahun 2007 merupakan tahun yang penuh suka dan duka bagi aku yang bergelar janda.Aku yang kematian suami pada tahun 2005 terpaksa menyara 3 orang anakku yang masih kecil.Ketika suamiku meninggal dunia akibat serangan jantung,usiaku 32 tahun.Aku menetap di negeri M bersama ibu bapa mertuaku.Ibu bapaku telah lama meninggal dunia dan aku mempunyai 2 o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Ustazah

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: DELACROIX 0 Ulasan

Ustazah Anak Aku Hai kengkawan semua. Ari tu saya dah hantarkan cerita terkini iaitu kisah di Tingkat16.Kini, Aku, Lan..kembali dengan sebuah lagi karangan yang menceritakan tentangsatu lagi "sexual Escapade" aku. Kalau yang tak kenal akan diriku.. akulah yangmenuliskan cerita tentang Sekretari, Pregnant Lady, Insurance Part 1 dan Part 2, danTingk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Misteri Ibu Muda Berjilbab

 
Terserah: 12/06/2012 Dikarang oleh: ozan_bodex 0 Ulasan

Ratih adalah seorang ibu muda berusia 28 tahun yang tinggal sementara di sebuah desa kecil di bagian selatan Jawa timur. Ia mengikuti suaminya yang bertugas di sana. Ia sendiri sebenarnya sejak kecil sampai kuliah terbiasa hidup mewah di kota besar bersama orang tuanya. Ayahnya sebagai Direktur pada perusahan BUMN terkemuka, namun demi rasa cinta p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Ayu Yang Ayu

 
Terserah: 11/06/2012 Dikarang oleh: dragonite13th 0 Ulasan

Sesekali duduk di rumah seorang diri, terutamanya ketika suami aku dan anak-anak keluar bersiar-siar ditaman, aku teringat sejarah silamku. Kisah kelakuan ku yang tidak akan aku lupakan. Aku adalah anakkeluarga petani. Aku anak yang ke tiga. Kakakku yang sulong kini mengajar di Johor. Kedua, abang akuyang kini seorang kontraktor di Kedah. Adikk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)