Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
109
110
111
112
113
»

Jack (3)

 
Terserah: 09/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

''Bury all your secrets in my skin Come away with innocence and leave me with my sins The air around me still feels like a cage And love is just a camouflage for what resembles rage again So if you love me let me go And run away before I know My heart is just too dark to care I can't destroy what isn't there Deliver me into my fate If I'm...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Jack (2)

 
Terserah: 09/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kulihat tubuhku telanjang tanpa sehelai benang. ''Ukh...saaakkiit.'' suara yang keluar dari tepi ranjangku dan keluarlah tangan putih yang Memegang pinggir ranjang kemudian muncul sesosok wanita dengan rambut panjang menutupi muka, aku yang ketakutan langsung mengambil selimut untuk menutupi tubuhku. ''Aa' sakit nih a' kok jahat amat ama Titin a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Jack (1)

 
Terserah: 09/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 1 Ulasan

Di sebuah kantor disaat jam makan siang. ''Jack tolong beliin nasi padang donk.'' ''Jack gwe jus mangga 1 yah.'' ''Jack tolong copiin berkas ini yah!'' Yah saudara-saudara inilah kesibukanku sekarang, owh iya salam kenal buat yang baru baca ini yah hehehe. Perkenalkan aku Jack sang OB yang ganteng, imut, baik hati dan tidak sombong hehehehe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Puas diperkosa tukang kebun

 
Terserah: 09/08/2012 Dikarang oleh: ichigokp 0 Ulasan

Pak Hassan menyepitkan batangnya di celah kedua tetekku, lalu dikocoknya sampai air maninya memancut dengan deras membasahi wajah dan dadaku. Aku sudah kehabisan tenaga, kubiarkan saja air maninya bertaburan di tubuhku, bahkan ada yang mengalir masuk ke mulutku. Puas Diperkosa Tukang Kebun Pada suatu pagi telefon di bilikku berbunyi, dengan mal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Ayu Sayang

 
Terserah: 08/08/2012 Dikarang oleh: argentum_nitrat 0 Ulasan

Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan yang lepas, Ayu adalah kawan chat Yahoo! dan aku temui dia beberapa minggu sebelum itu di dalam room selangor. Dipendekkan kata, selepas puas mengayat Ayu, dia telah bersetuju mengikut aku ke dalam sebuah bilik di hotel summit subang dan berasmara denganku. Setelah, check in, mandi dan berbual dan bermesra al...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Cikgu Faridah ku Syaang

 
Terserah: 08/08/2012 Dikarang oleh: argentum_nitrat 0 Ulasan

Oh ya lupa nak beritahu, mak saudara aku tu sebenarnya cikgu kat SM tu, guru muda lepasan Kirkby cakap orang putih jangan cerita le….berabuk kalah mek saleh aku ingat. Akupun baiklah dengan cikgu-cikgu di sekolah tu sebab mak saudaraku itu tambahan pula dengan rakan-rakan cikgu wanita lagilah dia orang suka aku ni cute kata dia orang, patutnya jad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Nostalgia sama teman kantor

 
Terserah: 07/08/2012 Dikarang oleh: mindtella 0 Ulasan

Aku Sintia. Aku punya ttm yang dah lama gak ketemu, tiba2 dia kontak aku lagi. Aku kenal ttmku ini ketika aku kerja disalah satu perusahaan konglomerat dibagian sdm. Ketika suk orang baru yang dijadikan manajer pelatihan. Karena ini departemen baru ketika itu, gak da stafnya. Bos sdm nyuru aku untuk bantu tu bapak. Jadilah aku staf tu bapak. Orangn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Liburan (2)

 
Terserah: 06/08/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 01 Sekitar satu jam kemudian, muncullah mereka berdua dari pintu kamar Yeyen. "Gilaa...", pikirku, lama sekali mereka begituan. Mas Zani dan Yeyen tersenyum geli pertama kali melihatku, mungkin mereka menganggap tingkahku di dalam kamar tadi lucu, lalu Mas Zani bertanya. "Don, kamu mau ikut renang?". "Mau sich..., tapi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Liburan (1)

 
Terserah: 06/08/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Namaku Doni, aku tinggal di kota K. Tanggal 22 Mei 1999 yang lalu aku pergi ke Surabaya untuk liburan, sambil refreshinglah. Setelah berputar-putar sebentar, sorenya aku menuju rumah temanku yang sudah sangat akrab di kawasan DK. Keluarganya sudah sangat akrab dengan keluargaku, sudah seperti satu keluarga sejak aku lahir. Di rumah ini ada Mas Zani...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Elena

 
Terserah: 06/08/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Yang mengirim message seorang cewek, dia cuma memintaku supaya menelepon dia di 0816 xxyyzz. Selesai meeting, aku langsung mendial nomer itu..., ternyata cewek itu Elena, dia yang jadi tuan rumah waktu pesta di kaki Gunung Salak itu, what a surprise!, Dia mengajakku untuk makan malam dan akhirnya kita janjian ketemu di Gondola Restaurant jam 8 ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Guru TK

 
Terserah: 02/08/2012 Dikarang oleh: orowodol 0 Ulasan

Beberapa hari terakhir tiap sore aku mampir ke TK tersebut untuk menikmati kesejukan Ukhti Oki. Jilbab lebarnya tidak bisa menutupi kemolekan tubuh nya, rok panjangnya menutup sampai kaki. Akhirnya aku cari akal bagaimana mendekatinya, kalau para akhwat kan tidak boleh berdekatan dengan lelaki atau pacaran apa lagi yang lain. Aku pun menemui ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Aktivis kammi berjilbab

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Mereka adalah aktivis KAMMI, yang rata-rata adalah senior di kampusku. Aku mengenal dunia aktivis juga dari mereka. Adalah Kak Sherly yang membawaku ke dunia ini. Entah kenapa akupun jadi tertarik untuk bergabung, hingga kini, karena keaktifanku di kampus, aku menduduki ketua bidang kaderisasi... Di KAMMI, para akhwat seringkali bertemu atau be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Gerbong Asik

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

ternyata lebih parah gan penuhnya karena gak bisa masuk ke gerbong akhirnya ane ma temen ane tadi mencar nyari pintu yg bisa dimasukin kemudian ane naik ke salah satu pintu disitu udah penuh sesak dengan orang2 awalnya ane gak nyadar klo disana ternyata da 4org cewe ygjuga terdesak diantara kerumunan bapak2 singkat cerita, ada seorang cewe, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Anak Kos Belakang

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kosanku berada didaerah bagian belakang dusun dan dibagian depanku ada kos putra, disamping ada kos putri, dan di belakang ada kos putri yang dihuni 7 orang. Yang akan aku ceritakan disini adalah pengalamanku dengan penghuni kos putri yang berada di belakang kosku. Singkat cerita aku dan penghuni kos putra yang lainnya memang sudah kenal dan lu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Nakalnya Suster-suster Rumah Sakit

 
Terserah: 30/07/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Suatu siang di jalan Dharma Wangsa ke arah campus Airlangga sedang terjadi keributan, ngga’ jelas siapa lawan siapa… saat itu aku melintas dengan BMW M50ku sendirian dan sedang asyik dengerin radio Suara Surabaya… cuek saja saat melintasi perkelahian itu sambil sedikit menoleh ke arah seorang laki-laki yang sedang dikeroyok 4 orang lawannya… dia di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Aku dan rakan2 (2)

 
Terserah: 25/07/2012 Dikarang oleh: Faizullah 0 Ulasan

Sampai di PG tepat jam 8.20, aku park keta kat depan jea... Memang ada petak khas untuk aku.... (terror le tue konon....) terus aku menuju lif untuk ke tingkat 4, opis aku. Dapat ku rasakan mata gadis yang melihat, melemparkan senyum ke arah ku seperti biasa. Selalunya aku sampai jam 8pagi memang ramai bebudak pompuan kat sini, tapi dah 8,20 ni cum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)