Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
109
110
111
112
113
»

Belenggu Rindu Yang Tertahan

 
Terserah: 18/06/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Siang itu di sebuah rumah yang cukup asri, seorang gadis yang berambut panjang terurai dengan raut wajah yang manis terlihat sedang menanti kedatangan seseorang. Tiba-tiba datang seorang pemuda yang mengenakan kaos biru di padu dengan jeans warna serupa. Dia berjalan menuju kerumah gadis yang sedang asyik duduk di depan rumahnya, si gadis sesekali ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Tetangga kantorq

 
Terserah: 18/06/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tetangga disebelah rumahku, seorang bapak2, ganteng, late thirties lah, sepertinya tinggal sendiri. Kalo dia bertemu dengan kami2, sering menggangguk sambil tersenyum. Aku nanya pada satpam perumahan itu, namanya pak Tino. Sepertinya dia gak punya keluarga, belum nikah atau udah cere, walahualam. Kebetulan ampir semua yang ada dikantor itu perempu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Soleil de Francais (2)

 
Terserah: 18/06/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Paris, 28 Mei 1789 Revolusi itu dimulai,.. Setelah menghubungi semua pihak yang mendukung Revolusi ini, Romo Sieyes memulai perjuangan ini dengan cara-nya,.. Pembentukan Estate ( Majelis ) tandingan, dimulai di Paris,.. Dukungan yang kian lama kian bertambah membawa kami melakukan hal-hal yang jauh lebih radikal,.. membentuk orde ini menjadi Ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Soleil de Francais (1)

 
Terserah: 18/06/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Perancis,. 1783 Aku berlari menyelusuri lorong-lorong istana yang belum terlalu kuhapal, ya ini baru hari ketiga aku memasuki istana ini. Aku berbelok di persimpangan, menuruni tangga menuju ruangan utama, sementara pelayan-ku tampak kewalahan mengikuti-ku dari belakang.. kulihat di ruangan utama para pekerja yang sedang begitu sibuk melakukan p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Menikmati hubungan seks dengan Ibu guru TK

 
Terserah: 18/06/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kisah ini terjadi didaerah tempat ane dibesarkan yaitu pulau kalimantan tepatnya di kalsel, dan maaf sebelumnya jika real story yang ane buat ini agak berantakan, kiranya para suhu2 dapat memakluminya.... Sebenarnya ane udah lama kenal dengan ibu S*******H oleh krn adek ane yang paling bungsu pada waktu itu TK ditempat ibu ini kerja, jadi pada ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Remas Bontot Dan Tetek Gadis Melayu

 
Terserah: 17/06/2012 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Body cun, tetek besar, badan slim macam model. Lepas tu dia kata dia boring, ajak aku balik rumah dia, dia kata tak ada sapa kat rumah. Semua balik kampung bapak dia. Sampai rumah dia, terus naik bilik, dalam bilik disuruh akududuk atas sofa, dia nak tukar baju kejap. Aku pun gementarjugak. Bila dia dah tukar baju, dia keluar dari bilik air,terbel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Anak Dara Kak Niah

 
Terserah: 17/06/2012 Dikarang oleh: extreme89 0 Ulasan

Kak Kiah adalah jiran berhadapan rumah sewaku. Sejak aku tinggal disitu 4 bulan lalu, aku tak pernah nampak suami mak kiah, yang aku nampak cuma kak kiah dan anak daranya, Nana yang berusia 17 tahun. Masih sunti dan muda remaja...payudara pun baru nak membesar....ehehe...risik punya risik, barulah aku tahu mak kiah tu ibu tunggal sejak suaminya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Kekuatan cinta

 
Terserah: 17/06/2012 Dikarang oleh: Samijo Tajudin 0 Ulasan

Aku surprise karena Niki meninggalkan pesan di laciku, ia ingin ketemu besok sore. Rasanya aku ingin bersorak dan meloncat-loncat mendapat kabar itu. Besoknya, di tempat yang dijanjikan aku dijemput Niki. Ia manis sekali dengan kemeja kembang dan celana pendek, tapi agak kurus dan nampak lelah. Seperti yang dipesan, aku sudah menyiapkan massage ge...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Pembantu sexy

 
Terserah: 16/06/2012 Dikarang oleh: Bayupipi 0 Ulasan

Cerita ini berawal ketika ane di mutasi perusahaan ke daerah Bgr karena kinerja ane di tempat asal kurang bagus..ane sempet putus asa dan yg lebih sedih ane harus pisah ma bokin yg ane sayangi.. Tapi karena kebutuhan akhirnya ane ambil juga itu keputusan untuk mutasi.. Sesampai di Bgr ane dapet fasilitas kontrak rumah dari perusahaan,dan ane...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Hotel dalam birahi

 
Terserah: 15/06/2012 Dikarang oleh: xedforu 0 Ulasan

Aku berteduh di parkiran dengan beberapa orang yg tidak begitu aku kenal, tanpa pikir panjang kubuka tas dan mengambil korek serta sebungkus Rokok LA Menthol dari dalam tas, merokok sambil menunggu hujan reda seperti orang pada umumnya. *** Teringat kembali kenangan dimana saat-saat terindahku bersama Imel wanita yg sudah meluluhkan perasaan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Seks Nor

 
Terserah: 15/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Nor, jangan lupa pulang hujung minggu ni.” “Tengoklah kalau ada masa, saya sibuk ni.” “Jangan tengok-tengok, sibuk macam mana pun kau kena balik.” Nor Amira Balqis dengan perasaan berat menguatkan hatinya untukpulang ke kampungnya hujung minggu itu. Permintaan ibunya perlu ditunaikan. Sejak ayahnya meninggal tahun lepas dan ibunya berkahwin la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Anto seks

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Aku, sebut saja Anto, sulung dari tiga bersaudara dan dibesarkan dalam keluarga dimana ayahku begitu disiplin mendidik kami dalam masalah tatakrama ketimuran, jadi jangankan berkata jorok, berbicara yang kurang sopan saja sudah didampratnya. Karena itu ketika aku menjelang remaja, tepatnya ketika aku berusia 15 tahun, dorongan masa puberku sering k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Seks Shanti (1)

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pada malam minggu itu Shanti mengajak Irma menemaninya ke rumah Velu.Kerana ada majlis hari jadi kawan Velu.Pada mulanya Najihah malas untuk pergi tapi Shanti bersungguh mahu Irma mengikutinya.Akhirnya Irma terpaksa menyetujui. Irma memilih untuk memakai baju t shirt warna merah muda yang menambah kemontokkan tubuh Irma. Shanti sampai tepat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Seks Shanti (2)

 
Terserah: 14/06/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pada malam minggu itu Shanti mengajak Irma menemaninya ke rumah Velu.Kerana ada majlis hari jadi kawan Velu.Pada mulanya Najihah malas untuk pergi tapi Shanti bersungguh mahu Irma mengikutinya.Akhirnya Irma terpaksa menyetujui. Irma memilih untuk memakai baju t shirt warna merah muda yang menambah kemontokkan tubuh Irma. Shanti sampai tepat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Pancutan Terakhir

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: rioashraff78 0 Ulasan

Dia mencapai zakar Hafizi dan membantu lelaki itu menikmati pancutan-pancutan air mani terakhir dalam hidupnya. Dalam hatinya, dia terdetik betapa luar biasa banyak dan deras pancutan benih bunting lelaki ini. Dia memerah batang zakar dan membelai kantung telur lelaki itu supaya dia menikmati detik itu dengan maksimum. Hafizi menggelupur dan mengg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Hasrat yang rapuh (2)

 
Terserah: 13/06/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Chapter 2 : Hasrat seorang Michelle “Aku mandi duluan yah keatas Fred” kata Michelle sambil naik tangga rumahnya keatas “Oke” jawab Freddy sambil langsung membuka TV dan duduk kelelahan. Michelle meletakan tasnya diatas meja riasnya, lalu merenggangkan tubuhnya. Hari ini mereka pulang lebih cepat dari biasanya, karena Freddy ingin menont...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)