Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
109
110
111
112
113
»

Ketahuan saat mengintip tante

 
Terserah: 22/08/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Sampai suatu ketika rumah tante kedatangan tamu dari Manado, namanya Tante Wina. Menurut tanteku Tante Wina ini tinggalnya di desa jadi agak kolot gitu. Tapi pas pertama dikenalkan, aku tidak melihat wajah desa dari Tante Wina. Raut muka yang cantik (nggak berbeda jauh dengan Tante Rini) dengan postur yang semampai lagipula putih bersih membuat or...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

NakaL nya TANTE Ku

 
Terserah: 22/08/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Lagi lihat TV kok lihat-lihat tante terus». «Habis tante cantik banget, terus sexy lagi, hehe» «Bisa aja kamu. Nakal ya.» «benar kok. Tante memang cantik.»Terus kami nonton TV lagi.. «Eh, sudah jam 7 lho, ayo makan malam. Sudah dibeliin ayam goreng. Tadi pesan di warung» «Ayo tante..»aduh pikirku.. Padahal sedikit lagi.. Akhirnya kami maka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Ibu Sekdes di Desa Terpencil

 
Terserah: 22/08/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Pada waktu KKN di suatu daerah terpencil di Jawa Tengah (Di suatu desa kecil yang belum terjangkau angkutan dari arah kota, bahkan untuk mencapai jalan raya yang dilalui mobil angkutan, harus berjalan kaki selama 2 jam), kukira warganya masih terbelakang dan kurang pergaulan. Maklum di salah satu dusun, yang dihuni sekitar 100 keluarga, hanya satu ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Tante LENA

 
Terserah: 22/08/2012 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Dimana kali ini merupakan pengalaman bercinta yang pernah aku alamin pada masa mau keluar dari kuliah. Petualangan cinta dengan tante LENA merupakan sebuah pengalaman sex yang tidak bisa aku lupakan karena hal ini aku bisa melakukan bercinta dengan tante yang melebihi usiaku pada saat ini yang mengijak ke 25 tahun dan tante LENA ber umur 32 ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Astri jilbab semok

 
Terserah: 22/08/2012 Dikarang oleh: Are_day 1 Ulasan

Berkenalan dengan Astri ketika secara tidak sadar ketika aku sendiri antri bank, saking antrinya itu aku sampai ditatapi oleh seorang wanita yang sedang antri menunggu giliran berembug dengan pegawai bank itu. Astri menatapku sambil tersenyum, padahal secara pribadi aku tidak mengenalnya. Sesekali wanita itu mengalihkan pandangan padaku kemudian ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Cincin Permata Biru

 
Terserah: 21/08/2012 Dikarang oleh: duanzensai 0 Ulasan

Ayahku pernah meminta seorang ustaz untuk membuang saka tersebut semasa kami pulang ke kampung tetapi secara senyap-senyap aku menerima saka tersebut melalui cincin permata biru pemberian datuk. Aku tahu bukan datuk yang meminta aku menerima cincin itu sebaliknya saka harimau dalam badan datuk yang meminta aku menerimanya. Sejak hari itu saka hari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Ilmu Tok Cik

 
Terserah: 20/08/2012 Dikarang oleh: takguna 0 Ulasan

aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik...dier nih macam macam ilmu dia ader...kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan dier...dasat eeee orghang tua nih,aku pun apalagi...nak kecek sikit terpaksa la buat buat bodoh & biol sambil menabur budi....jenuh la jugak membodek,ader la ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Abg ramli

 
Terserah: 20/08/2012 Dikarang oleh: gagak79 0 Ulasan

Bye. It was last fall that I spent a week with my friends Ramli and Lina in Genting. Ramli's father is a successful lawyer and has timeshare condos all over the world, and unlike most people with timeshares, they actually use them. Ramli and I were good friends in college and had done a lot of travelling together, so it wasn't a surprise and as...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (9)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Pak, bisa minta tolong?" tanya Indah sambil tangannya meremas-remas gelas hangat yang telah terisi oleh air jeruk buatanku. "...sepertinya Indah kedinginan. Pak Alfred punya minyak kayu putih?" Kami telah sampai di rumah, kuminta Indah masuk ke kamarku. Lebih hangat di situ daripada di ruang tamu. Aku iba dengan gadis ini. Rambutnya masih basah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (8)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku menunggu Bu Irda. Kami sepakat untuk pergi ke suatu tempat yang belum pernah aku jelajahi. Bu Irda berjanji, jaraknya tidak terlalu jauh dari rumahku. Kami sepakat untuk menghampiriku terlebih dulu ke rumah pukul 8.00 malam. Tapi sekarang masih pukul 6.00 sore. Karena gerah di dalam rumah, aku mencari angin di teras. Angin menyentuh lembut t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (7)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

----MALAM ITU------------ Hmmm. Malam sudah tiba dan aku sedang menikmati kopi hangat. Teras begitu sejuk sehingga aku berbaring di kursi panjang. Di tanganku sudah ada surat berkop resmi. Aku membaca ulang SK yang dikirim dari kantor dinas di kota. Di situ terbubuh tanggal kadaluarsa tugasku. Dulu aku berpikir ingin cepat-cepat mengakh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (6)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Iyuth memegang pergelangan tanganku dan menarik jariku keluar dari mulutnya. Lalu dengan pelan, menuntun tangannya ke arah memeknya. Lantas, ia memintaku menempelkan jari-jarinya ke memeknya yang botak itu. "Gesek pak...", pintanya lirih. AKu mainkan jariku ke lubang vaginanya yang lembab. Kogosok-gosok tepinya dan sesekali, aku memasukkan se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (5)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ia mundur lagi beberapa langkah, membiarkan Santi menanggalkan roknya seorang diri. Kuamati paha jenjang Santi dari atas ke bawah. Seperti tak ada cacat. Putih. Dan bahkan lututnya pun memiliki warna senada dengan bagian kakinya yang lain. Santi hanya melepas beberapa benik baju coklatnya dari bawah ke atas. Begitu tiga buah benik sudah dilepas,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (4)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Santi...bagaimana dengan Santi. Ia masih berpakaian rapi. Rambutnya yang dikucir dua dan wajahnya yang oriental memang menggemaskanku. Tapi, dalam hal berpakaian, ia cukup ketat menjaga penampilannya. Aha! ....Tiba-tiba, bagaikan tersambar palu godam tepat di ubun-ubunku, aku tersadar. Mengapa aku harus curi-curi pandang kalau aku bisa lihat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (3)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku mengajar mulai pukul 7.00 pagi. Bahasa Indonesia adalah pelajaran yang aku ampu. Tidak banyak memang murid di kelas 6. Hanya 11 anak saja. Aku pun sudah mulai bergaul dengan guru-guru. Ada Pak Darto yang gemuk dan berkumis lebat. Atau Pak Marjo, guru matematika berambut jamur yang begitu misterius. Pak Darto cukup ekstrovert. Terbuka, bla...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Akibat Tradisi (2)

 
Terserah: 16/08/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

-- UMBUL -- Di bawah gemerisik pohon-pohon bambu, aku memasuki rumah yang dimaksud. Butuh waktu 30 menit untuk mencari rumah bercat putih itu. Rute dari jalan utama hingga tepat berada di halaman kecil di depan rumah itu memang tidak ramah untuk kendaraan roda empat. Sempit, terjal, dan berbatu. Jadi, aku cukup kewalahan. Rumahnya tidak terlalu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)