Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
118
119
120
121
122
»

Kak Maria

 
Terserah: 22/05/2012 Dikarang oleh: johnmidie 0 Ulasan

Tolong tengok-tengokkan keadaan isteri Hasan, Kak Maria.’ Firdaus mengeluh. Sudah 7 hari dia tinggal bersendirian di rumahnya.Makan Maggi Mee ljawabnya malam ni lagi. Tapi sebelum itu dia harus menjenguk Kak Maria, jiran sebelah rumahnya. Suami Kak Maria, Abang Hasan petugas kecemasan Hospital Kuala Lumpur. Abang Hasan juga sudah 7 hari tidak pul...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Jilbab Dewi

 
Terserah: 21/05/2012 Dikarang oleh: safisalid05 0 Ulasan

Kadangkala, Dewi merasa kesepian juga. Dulu, ia punya banyak teman. Semasa sekolah di SMSR, ia pun termasuk gadis yang pandai bergaul. Setelah menikah dan punya dua anak balita, sebetulnya ia masih sering berhubungan dengan teman-temannya. Ia pun punya banyak kenalan baru, ketika anaknya masuk TK. Tapi setahun terakhir ini, semuanya berubah. Ia d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Tante Lisa

 
Terserah: 21/05/2012 Dikarang oleh: demond_007 0 Ulasan

Namaku Wawan, aku adalah seorang mahasiswa PTS terkenal di Yogyakarta berusia 22 tahun dan aku kost di sebuah rumah milik seorang janda pengusaha toko, sebut saja Tante Lisa. Usianya masih 40 tahun. Suaminya meninggal karena komplikasi, dan dengar-dengar dari tetangga Tante Lisa itu dulunya hostess di Surabaya. Tante Lisa sangat cantik dan menjaga ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Putri Ibu Kost

 
Terserah: 21/05/2012 Dikarang oleh: Ngentot Jilbab 0 Ulasan

Tampak jelas kalau Ika sangat menikmati permainan ini. Perlahan kusibak bibir memek Ika dengan ibu jari dan telunjukku mengarah ke atas sampai kelentitnya menongol keluar. Wajahku bergerak ke memeknya, sementara tanganku kembali memegangi payudaranya. Kujilati kelentit Ika perlahan-lahan dengan jilatan-jilatan pendek dan terputus-putus sambil s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Perawat Kekasih Gelapku

 
Terserah: 21/05/2012 Dikarang oleh: Ngentot Jilbab 0 Ulasan

Perawat ini memang pernah bekerja pada tetanggaku di Bintaro sebagai baby sitter. “Iya…, saya dulu pengasuhnya Aurelia. Saya keluar dari sana karena ada rencana untuk kimpoi lagi. Saya kan dulu janda pak.., tapi mungkin belum jodo.., ee dianya pergi sama orang lain.., ya sudah, akhirnya Saya kerja di sini..”, Mataku memandangi sekujur tubuhnya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kakak Munira

 
Terserah: 21/05/2012 Dikarang oleh: johnmidie 0 Ulasan

Sudah hampir seminggu aku berada di UM tetapi ingatanku tetap kepada kak Munira yang memiliki body yang solid, tetek yang pejal dengan size yang diidamkan oleh banyak jejaka, cipapnya yang tembam dan ditrim rapi serta ponggongnya yang berisi. Pada perkiraan ku seorang wanita malang kerana kahwin dengan orang yang sudah berumur. Mungkin juga kerana ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Cikgu Faridah

 
Terserah: 20/05/2012 Dikarang oleh: mass_comm 0 Ulasan

Ketika itu aku sedang mengelamun di perhentian Pudu Raya menantikan bas yang takkunjung tiba.Jadualnya telah terlewat namun aku terus terpaksa menunggu keranaingin menghabiskan cuti semester bersama keluarga.Tiba-tiba aku tersentak olehsuara anak kecil yang merengek pada ibunya ditempat dudukdihadapanku.Mula-mulanya aku buat tak kisah,tapi bila si ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ngentot Sama Sekretarisku Yang Cantik

 
Terserah: 20/05/2012 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Awal bulan sealu menyajikan pagi yang indah. masa laporan bertumpuk-tumpuk telah lewat, mana kantong juga masih tebal. dunia telah melayaniku dengan sangat memuaskan dan merubahku dari seorang lelaki kampung yang lugu menjadi raja kecil di sebuah corporate ternama. kantorku ada di sudirman plaza, lantai belasan. dengan ruang di pojokan dan view pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Buah Pic

 
Terserah: 19/05/2012 Dikarang oleh: MellowD 0 Ulasan

Aku cium tengkuknya yang putih, yang dipenuhi dengan bulu-bulu halus dan tanganku mula mencari buah dadanya. Waktu aku mula meramas lembut buah dadanya, Peach cuma menggeliat senang di pelukanku, dan dia semakin menggesel-geselkan perutnya ke celah kelangkanmgku. Sesaat kemudian, dia berbisik, "Zack, please . !". Perlahan antara sedar dengan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (7)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Dia yang sudah merasa tanggung, tidak lagi menunggu aku siap. Tangannya menggapai pantatku dan mengangkatnya sedikit, agar ada sedikit celah antara selangkangannya dengan selangkanganku. Dia mulai menggerakkan pinggulnya naik turun, karena kontolnya masih menancap dalam di memekku. Dia mengocok dengan cepat. Plak..plak.. plak.. slep..slepp. sleppp....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (6)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Sambil mremas-remas sepasang daging kenyal bundar, dia menceracau keenakan “Gillaa.. toked kamu besar yang. Kamu demen kan kalo aku remes-remes gini..”. Dia tak perlu jawaban langsung, karena lenguhanku yang semakin keras sudah menunjukkan betapa aku juga menikmati setiap remasan di tokedku. Tidak sampai 5 menit digempur dengan doggy style, tubuhk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (5)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Dia sempat terpana demi menyaksikan betapa hebatnya reaksi orgasmeku. Sedetik kemudian ia tersadar, dan cepat-cepat bangun untuk melepas pakeannya. Ketika aku mendapatkan kembali kesadarannya 30 detik kemudian, dia sudah hendak melepaskan cdnya. "Pah, kont0l papah besar banget, panjang lagi". "Mangnya kont0l cowok kamu keil ya yang". "Besar si rasa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (4)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Sesampainya dirumahnya, dia berlari menembus ujan denga payung, membuka pintu gerbang, kembali ke mobil dan mobil meluncur masuk ke carport yang ada saungnya. Diapun keluar lagi, menutup pintu gerbang dan membukakan pintu untukku. Kamu masuk ke rumahnya, gak besar si, dia menyalakan lampu. "Bentar ya In, aku ambilin anduk dulu, tu kamu kebasahan". ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (3)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Dia langsung menggandengku lagi menuju ke basement, ke parkiran mobil. Mobilnya di parkir di basement yang sepi. Tak ada petugas parkir yang berkeliaran seperti halnya di mall-mall besar. Begitu aku masuk dan duduk di sebelahnya, dia langsung meraih kepalaku dan melumat bibirku dengan penuh nafsu. Aku meladeni ciumannya dengan nafsu yang tak kalah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (2)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Gak lama kemudian di balik bawa senampan berisi makanan padang 2 piring dan 2 tehbotol. "Mau gak jadi pacarku, tadi belon dijawab, ato kamu dah punya cowok ya". Aku ngangguk. "Wah keduluan neh, ya dah gak apa, jadi ttm ja ya, mau kan". Agresif banget dia ngedesek aku. "Pacarnya kok gak jemput?" "Dia lagi kluar kota kang". "Kerja apa?" "detailer far...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Terapis (1)

 
Terserah: 17/05/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Aku kerja di satu rumkit swasta sebagai terpais bicara, melatih pasien yang karena gangguan syaraf menjadi sulit untuk bicara. jadi tugasku membantu mengembalikan fungsi bicara pada pasien tersebut. aku mendapat pasien baru, seorang nenek yang kena stroke. Selain gangguan pada gerakan tubuh bagian kanan, si nenek juga sulit untuk bicara. Hanya gang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)