Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
11
12
13
14
15
»

Tetamu Misteri

 
Terserah: 14/02/2014 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Aku adalah wanita berumur 25 tahun, sekarang aku tinggal sendirian di rumahku yang terletak di salah satu komplek yang disebut sebagian orang sebagai komplek orang berduit di wilayah Jakarta. Aku adalah janda tanpa anak, suamiku telah meninggal enam bulan yang lalu karena kecelakaan. Saat itu usia perkimpoian kami baru menginjak tahun kedua. Ruma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Suka ngentot (2)

 
Terserah: 13/02/2014 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Hari Sabtu, beberapa minggu setelah pertemuan Rian-Revi dan Bima-Yuni di bioskop, Ima mentraktir para sahabatnya makan. Hari ini ulang tahunnya ke 18. Udin membawa Icha, dan menyatakan kalo mereka udah jadian lagi. Namun yang sempat membuat suasana canggung adalah Bima yang membawa Yuni. Karena semua tahu, Yuni masih berstatus pacarnya Satrio. N...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Suka ngentot (1)

 
Terserah: 13/02/2014 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

“Gimana Ma, udah bilang ke mas Gio?” Tanya Revi di kantin sekolah siang itu. “Udah, dia mah hayu-hayu aja. Kamu aja yang tentuin jadwalnya.” “Okeh, gimana kalo tiap Rabu gitu. Bilangin ya? “Siap.” “Heh, makan apa? Ada jatah buat saya ga?” Entah dari mana Udin tiba-tiba duduk di sebelah Ima. “Kagak. Tapi keliatannya bu Nunung banyak tuh. Soto ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ml dikelas

 
Terserah: 13/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan nama gw aa, gw seorang mahasiswa PTN di kota bjm Gw orang nya kgak ganteng, kgak kaya pula, kgak ahli juga bwt deketin cewek.. Cerita ini terjadi saat gw sma dulu, Gw punya cewe sebut saja dd, (maaf ya nama disini kagak asli), dia orang nya supel bgt jd cewek, badanya putih mulus, tanpa ada cacat sedikit pun, buah dadanya itu juga lu...

Tag: sekolah Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Cinta Gadis Berjilbab

 
Terserah: 13/02/2014 Dikarang oleh: Kerissaktiemas 0 Ulasan

Ini ceritaku entah berapa bulan lalu ketika sore aku aku sedang menghabiskan waktu selepas bekerja disebuah mall dijakarta. Penat bekerja seharian dan jalanan yang sangat macet membuatku untuk rilex sebentar kesebuah pusat perbelanjaan sekedar untuk minum kopi. Akupun memesan sebuah kopi dan duduk disebuah sudut restoran. Sambil minum aku menikmati...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Dirumah Pacarku saat SEpi

 
Terserah: 12/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

namaku bayu saat ini sdang kuliah d ptn kota yg damai, langsung aja. Aku mempunyai pcar namanya tika udah hampir setaun kami pcaran q jg sering main ke rumahnya waktu ga ada kuliiah dia jg ga ada kuliah. Semula dari rumahnya yg selalu sepi d pagi ampe siang hari karena ortunya bekerja sbgai pns, waktu pukul 9 pagi hari selasa ga ada kuliah q main k...

Tag: pacar Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Pegawai

 
Terserah: 09/02/2014 Dikarang oleh: lin jhr 0 Ulasan

Nak di jadi kan cerita dia kena bertugas di satu tempat latihan untuk pegawai kerajaan.Tugas dia ialah menyediakan slide untuk tayangan dan video. Antara Pegawai yg berkursus tu ada sorang nama dia (Nama Samaran) Rusiah.Semasa waktu Makan tgh hari adalah masa terluang kira 2 1/2 jam...masa tu si tony nie relaks lah sebab waktu rehat.Aku pun ad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Okta dan kawan-kawan

 
Terserah: 09/02/2014 Dikarang oleh: Jilbab Lover Writer 0 Ulasan

Dengan payudara berukuran 36B, Okta merupakan sosok gadis menggairahkan yang membuat siapapun ingin merasakan tubuhnya. Siang itu, Okta sendirian di kontrakannya. Ia menyewa sebuah rumah kontrakan besar bersama ketiga temannya : Eva, Arina, dan Hani. Kedua temannya itu masih kuliah, satu sudah bekerja. Ia sendiri tidak ada kuliah hari itu. Dengan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Quick Sex

 
Terserah: 08/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Dengan posisi itu aku tekanan dalam pekerjaan membuatku terkadang stres, namun untuk melampiaskan itu semua aku selalu pergi keluar kota menenangkan pikiran bersama dengan istriku. Namun entah mengapa, beberapa minggu ini istriku kelihatan mudah sekali marah, sehingga ketika aku menginginkan pelepasan beban melalui sex sering kali gagal. Hal in...

Tag: seks Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Hari yang menyenangkan

 
Terserah: 08/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Namaku adalah Andi (bukan nama yang sebenarnya), dan aku kuliah di salah satu universitas swasta di Bandung. Aku berasal dari luar daerah dan aku tinggal di kost. Aku pun termasuk orang yang berada, serta sangat menjalankan keagamaan yang kuat. Apalagi untuk mencoba narkoba atau segala macam, tidak deh. Kejadian ini bermula pada waktu kira-kira ...

Tag: senang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Akibat bikinian

 
Terserah: 08/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku melepaskan rok mininya, si om melotot memandangi bodiku, "Ay, kamu napsuin banget kalo cuma pake bikini, sayang gak bisa bikinian gini, kalo gak pasti income bisa lebih gede lagi dan tiap malem akan banyak yang nonton. Besok dah aku siapin bikini model laen lagi". Aku melirik ke samping, terlihat si om sudah membuka seluruh pakaiannya dan ting...

Tag: bikinian Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Pengalaman Keliru

 
Terserah: 07/02/2014 Dikarang oleh: zulkarnainjadi 0 Ulasan

sini aku ingin kongsikan kisah aku denga anda semua. Bukan beerti untuk meraih simpati, mahupun bukan untuk di kata oleh pembaca sekalian.. Cuma, kini aku tiada teman untuk aku meluahkan apa yang aku pendamkan sekarang. Mungkin dengan cara ini aku dapat melepaskan sedikit tekanan dan perasaan bersalah yang ada dalam diriku… Sebelum itu ingin ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Farah

 
Terserah: 05/02/2014 Dikarang oleh: parkwan 0 Ulasan

Aku seorang guru sekolah rendah di KL. Area aku duduk ni loaded-loaded belaka. Mereka mementingkan pelajaran kepada anak mereka. Sebab itulah mereka tidak berasa rugi jika perlu mengeluarkan wang untuk pembelajaran anak-anak mereka. Mereka akan mengupah guru supaya datang mengajar anak mereka di rumah. Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

2 beradik terbaik

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

terbaik weh. padat solid ketat. semua ada. untung aku. makin dalam aku masukkan makin bising mulut dia. aku kulum lidah dia. dia xleh bersuara dah. aku pon pantas masukkan batang aku sedalam2 mungkin. aku hayun2 perlahan2. dara la katakan. kakak dia kerisauan dah. aku cakap. "dont worry. macam U jugak tadi. mula2 sakit. kjap lagi sedap." ...

Tag: dua orang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ghairah

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: scoreA 0 Ulasan

umo aku baru nak masuk 18 bln 6 2010 nanti, aku masih seorang gadis, tinggal di kuala lumpur ni .. dan aku sangat2 gilakan seks .. seawal umo 13 lagi aku dah terdedah dengan video n filem2 lucah ni, dari bertudung sapai da bukak tudung sapai la sekang ni aku da x pandai pakai pape yang x dedahkan peha ngan bahu aku ni .. sumer gara2 terlalu sukakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Kumpulan cerita

 
Terserah: 30/01/2014 Dikarang oleh: pengarangbaru 0 Ulasan

Kisahnya bermula begini....ianya berlaku semasa aku masih sekolah lagi... masa tu baru tingkatan 5. Aku ada la kenal ngan sorang cikgu ni.. dia dah kawin dah.. laki dia kerja askar. Kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada di rumah sebab kena pi somalia.... dia ni anak baru sorang. Tak silap aku masa tu umur anak dia baru dua tahun setengah ...

Tag: cerita Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)