Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
130
131
132
133
134
»

Claudya

 
Terserah: 28/04/2012 Dikarang oleh: sugyanto 0 Ulasan

Halo" nama gw Lex. Dulu gw tinggal di JKT, tapi sekarang pindah ke Bali. Ini pengalaman petama gw kenal ama yg namanya ML. Waktu itu gw masi umur 15 - 16an. Gw punya temen yg gw kenal dari kecil, cewe, namanya Claudya. Umur dia juga sama ama gw. Anaknya tomboy banget. Temennya banyakan cowo, tp gw bukan temen biasa, gw sahabatnya dari kecil. Dia am...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Sekodeng Kawan

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: apis013 0 Ulasan

Masa tu dalam tahun 1995 aku dan beberapa member lagi ada menyewa sebuah flat di Kg. Melayu Ampang. Sebenarnya bukanle flat tapi rumah yang besar dua tingkat tapi dibuat beberapa unit jadi macam flet le. Tiap2 satu unit tu ada tiga bilik dan unit kami ialah yang di hujung tingkat dua. Tiap2 bilik ada dua penghuni..kecuali bilik yang paling belakang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Cerita tudung

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: xqadr 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Pak cik dave

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: fatal khiosk 0 Ulasan

Rozita terus mengayak-ayakkan punggungnya dek kegelian. Dia mendengus keenakan sambil mengeluarkan erangan nikmat. Sambil Uncle Dave asyik dengan liang cipapnya, Rozita pula asyik meramas-ramas kedua-dua teteknya dan menggentel-gentel putingnya yang memang telah sedia keras dari tadi. Kemudian Rozita rasakan lidah Uncle Dave menular ke atas lurah c...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Intai ustazah

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: OtaiSepat 0 Ulasan

Ntah kenapa aku teringin pulak nak intai ke dalam rumah dia ni. Lagipun sejak dia duduk kat sini aku langsung tak pernah masuk dalam rumah dia ni. Beraya pun kat luar aje. Aku pilih salah satu daripada banyak lubang yang ada dan intai ke dalam. Rupanya kat sebelah garaj kereta ni bilik tidur dia. Aku nampak bini member aku yang berkain batik de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Demi jabatan dan harta (2)

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Setelah kupersembahkan tubuh isteriku yang molek kepada Pak renggo guru spranatural itu, dalam waktu tiga bulan kunanti hasilnya dan, telah menjadi kenyataan aku diangkat sebagai kepala cabang BUMN di pulau Sumatera. Ketika aku telah menempati posisi jabatan sebagai manager proyek, isteriku setiap dua bulan sekali datang mengunjungiku ke pulau Sum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Demi jabatan dan harta (1)

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Begitu memasuki kamar tidur dimana aku menginap disebuah dusun terpencil, segera kutelanjangi isteriku dan merebahkannya ke atas ranjang. Dia dalam keadaan setengah sadar ketika ku baringkan diranjang kuno milik Pak Renggo guru spranatural itu, tapi masih tetap dapat menjaga kesadarannya. “Sayang, aku akan melakukan sesuatu yang akan membuat aku m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Mmf 2

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ita mulai tak tak tahan, setelah 2 menit bertahan menyilangkan kaki, dia membuka lebar-lebar kakinya, tubuhnya bergerak mengikuti arah gerakan dildo tadi. kemudian kuusap kembali anusnya, jari kiri kumasukkan ke dalam anusnya. 2 lubangnya ku kerjain, Ita merasa sungguh seperti diawang-awang. Dia tak ingin berhenti, "Jangan brenti, say.. ohh.. o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Hitam silam

 
Terserah: 26/04/2012 Dikarang oleh: rooftiger 0 Ulasan

Setelah ia meninggal pada usia 83, banyak temannya mengatakan betapa mereka mencintainya-bagaimana ia murah hati, bagaimana keluar, bagaimana lucu, bagaimana merawat. Saya sangat terkejut dengan penjelasan ini. Selama masa remaja saya, ada sedikit berkata kepada saya bahwa bukan kritik. Saya ingat dia sebagai marah. Tapi sekarang, sepuluh tahun set...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Kawan Tunangku

 
Terserah: 26/04/2012 Dikarang oleh: prince_rara 0 Ulasan

Cerita yang akan aku paparkan ini adalah salah satu dari pengalaman- pengalaman aku bersama wanita. Aku rasa yang bersependapat denganku bahawa kita tidak boleh mengukur tahap keimanan seseorang itu dari segi luaran sahaja. Bagiku seks adalah perkara biasa kerana aku mula melakukjan hubungan seks semasa masih di sekolah menengah rendah lagi....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Jaslin anak sepadan

 
Terserah: 25/04/2012 Dikarang oleh: baljit singh 0 Ulasan

Ceritanya bermula apabila i tamat sekolah. kisah ini terjadi dirumah i. I tinggal di sebuah rumah teres dekat sungai dua . Sebelah rumah I ader sekumpulan mamat ITM. Mereka studi dekat ITM permatang pasir. mereka tinggal berlima.Mereka datang daripada lain2 negeri. Kisahnya bermula semasa cuti sekolah yang dahulu. Semasa I sedang menyidai baju. Ic...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Sedap dohhh

 
Terserah: 24/04/2012 Dikarang oleh: diwieruni 0 Ulasan

Ini adalah cerita bagaimana bermulanya kehidupan aku sebagai seorang lelaki yang hobinya melakukan hubungan seks. Pada masa itu, aku mempunyai seorang adik angkat yang bernama Abby (masih kekal sampai sekarang). Personaliti dia yang sosial membuatkan dia menjadi sasaran yang sempurna untuk menjadi teman tidur aku di Sarawak. Muka dia ni biasa sahaj...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Susu Kak Mas

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: powerjabberz 0 Ulasan

Hai, apa yang aku katakan disini adalah kisah benar-benar berlaku. Waktu tu, aku berusia linkungan 23 tahun. Aku bekerja sebagai seorang delivery driver. Maka dengan pekerjaan itu, aku dibenarkan membawa pulang kenderaan tersebut. Pada suatu pagi, dalam perjalananku ke tempat tugas, aku bertemu dengan jiran lama aku yang sudah sekian lama m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

JPramugari Siska

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: ardidwi 0 Ulasan

Jam 17.45 kami berjalan menuju pesawat utk boarding, seperti biasa ketika memasuki pintu pesawat semua penumpang disambut oleh pramugari yang ramah menyapa semua penumpang Ssssttt bagus tuh pramugarinya kata Puspo padaku Yoi man kataku sekilas kulirik name tag-nya ehmmm Siska, namanya tinggi kira2 167 postur tubuhnya nyaris sempurna kulit bersih s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Pellet Udin

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Yeni ditugaskan sebagai pimpinan unit sebuah bank BUMD di sebuah kabupaten. untuk itu maka ia harus berpisah dengan suaminya yang bekerja sebagai dosen dan pengusaha di kota. Yeni menyewa sebuah kamar paviliun yang dihuni oleh seorang wanita tua yang anak-anaknya pada ke kota semua. Pada hari pertama ia bertugas, banyak sekali kesan yang dapat di t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Balun Maz dapat Mila

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Terlebih dahulu aku, ingin memperkenalkan diri aku, bekerja di sebuah syarikat separuh kerajaan dan separuh swasta, di sebelah utara dekat sempadan Siam. Aku mengenali Maz sejak di bangku sekolah menengah lagi. Maz mengahwini rakan sekelasku dan juga kawan karibku. Kebetulan masa tu aku bertugas dekat kawasan kampungnya. Aku ke Bukit Kayu Hitam unt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)