Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
130
131
132
133
134
»

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (8)

 
Terserah: 30/04/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

Tangannya menarik bajunya ke atas dan menanggalkannya dan melamparkankan ke lantai. “Ngapa sayang… sakit abah buat?” soalku. “Takkkkk geli,” jawapnya sambil tersenyum. Kini aku mula meramas lebih kuat dan bergilir-gilir mengulum puting Ain. “Abah… ” keluh Ain panjang bila aku makin kencang meramas dan menghisap putingnya. Tangan ku mu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (7)

 
Terserah: 30/04/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

dan ketika itu bersentuhan dengan peha Ain yang hanya dilapisi seluar pendek cotton yang ku berikan tadi. Aku mula bermain di bahagian tengkoknya dengan jariku perlahan-lahan dan sesekali aku dapat rasakan Ain mengeliat perlahan. Kini mulut ku beralih dari bahagian kepala ke dahi dan Ain makin kuat kemas memeluk ku. “Ain…. dah…” bisikku sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (6)

 
Terserah: 30/04/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

Aku lihat Ain membelakangkan aku. “Ain, Ain dah tidur ke?” “Belum abah, kenapa?” “Abah tanya sikit boleh?” “Abah nak tanya apa?” Sambil memusingkan badan kearah ku “Ain datang ke Kuantan nak cari kawan Ain tu perempuan ke boyfriend Ain?” Jangan marah abah tanya ya?” Ain menolah ke arah lain dan aku menyuruh Ain memusingkan kepala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (5)

 
Terserah: 30/04/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

Batang aku yang tegang ku biarkan lepas dan membersihkannya kerana sekejap lagi ia akan meratah daging muda yang sedang menanti di luar, Sambil menyanyi kecil di dalam bilik air aku membayangkan bagaimana nanti meratah daging muda Ain. Setelah siap mandi aku keluar dengan hanya bertuala sahaja. Waktu tu Ain sedang menonton tv dan sudah memakai sel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Pak Badar hitam besar

 
Terserah: 30/04/2012 Dikarang oleh: emilin 0 Ulasan

Sejahat manapun Pak Badar itu, beliau tetap ayahnya. Auni membelek kembali pakaian-pakaian yang diberikan oleh Lisa siang tadi. Satu persatu pakaiannya itu dikeluarkan daripada beg pakaian Lisa. Tiba-tiba ada kotak yang bersaiz empat segi di dalam beg itu juga. Kotak tersebut cantik dibaluti dengan pembalut hadiah. ‘Mungkin Lisa punya ni, esok a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Kekasihku keturunan Indo Jepang

 
Terserah: 29/04/2012 Dikarang oleh: surgadunia 0 Ulasan

Aku berpacaran dengan seorang gadis keturunan Jepang, sebut saja namanya Mei. Ayahnya seorang Jepang yang telah menjadi WNI, sedangkan ibunya orang Indonesia asli keturunan Dayak. Jadi bisa dibayangkan anaknya berkulit putih mulus (kalau orang bilang kopi masuk tenggorokannya akan kelihatan). Awal mula pertemuanku, pada sebuah pesta valentine y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Rekan Kerja

 
Terserah: 29/04/2012 Dikarang oleh: surgadunia 0 Ulasan

Bersama kami juga terdapat beberapa wanita. Ini adalah pengalaman seks saya dengan salah satu rekan kerja wanita. Sekarang kita sudah menikah dengan orang yang lain dan belum pernah bertemu lagi. Waktu Anita dan teman teman wanita lainnya tiba dikota kami, saya dan rekan rekan lainnya menjemput di airport dan membawa mereka kehotel tempat me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Adik Gayah Aku Belasah!

 
Terserah: 29/04/2012 Dikarang oleh: vunapura 0 Ulasan

Sebaik sahaja ustaz Rusli kembali berkursus dari KL, beliau terus mengajak aku pulang ke kampungnya untuk menjemput adik perempuannya yang sudah disahkan bertukar sekolah. Kami bertolak pada malam hari dengan kereta baru dan besar yang dibeli oleh ustaz Rusli di KL. Kalau mengantuk nanti, hang pulak bawak katanya kepadaku yang duduk di sebelahnya m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Nikmat yang tak terhingga sayangku

 
Terserah: 29/04/2012 Dikarang oleh: suuda 0 Ulasan

dah 3 taon ini dia menjanda; aku sendiri baru setaon ini tau kalo dia udah janda; karna aku gak pernah tanya2 sebelonnya. padahal dah sering maen ke rumahnya; dia tinggal ama anak2nya ... pantes dah lama gak liat suaminya; lagian dia gak pernah info2 kalo gak ditanya. gak ada prasaan pengen ama dia sih sebelon2nya; secara dia udah kenal kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Claudya

 
Terserah: 28/04/2012 Dikarang oleh: sugyanto 0 Ulasan

Halo" nama gw Lex. Dulu gw tinggal di JKT, tapi sekarang pindah ke Bali. Ini pengalaman petama gw kenal ama yg namanya ML. Waktu itu gw masi umur 15 - 16an. Gw punya temen yg gw kenal dari kecil, cewe, namanya Claudya. Umur dia juga sama ama gw. Anaknya tomboy banget. Temennya banyakan cowo, tp gw bukan temen biasa, gw sahabatnya dari kecil. Dia am...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Sekodeng Kawan

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: apis013 0 Ulasan

Masa tu dalam tahun 1995 aku dan beberapa member lagi ada menyewa sebuah flat di Kg. Melayu Ampang. Sebenarnya bukanle flat tapi rumah yang besar dua tingkat tapi dibuat beberapa unit jadi macam flet le. Tiap2 satu unit tu ada tiga bilik dan unit kami ialah yang di hujung tingkat dua. Tiap2 bilik ada dua penghuni..kecuali bilik yang paling belakang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Cerita tudung

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: xqadr 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Pak cik dave

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: fatal khiosk 0 Ulasan

Rozita terus mengayak-ayakkan punggungnya dek kegelian. Dia mendengus keenakan sambil mengeluarkan erangan nikmat. Sambil Uncle Dave asyik dengan liang cipapnya, Rozita pula asyik meramas-ramas kedua-dua teteknya dan menggentel-gentel putingnya yang memang telah sedia keras dari tadi. Kemudian Rozita rasakan lidah Uncle Dave menular ke atas lurah c...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Intai ustazah

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: OtaiSepat 0 Ulasan

Ntah kenapa aku teringin pulak nak intai ke dalam rumah dia ni. Lagipun sejak dia duduk kat sini aku langsung tak pernah masuk dalam rumah dia ni. Beraya pun kat luar aje. Aku pilih salah satu daripada banyak lubang yang ada dan intai ke dalam. Rupanya kat sebelah garaj kereta ni bilik tidur dia. Aku nampak bini member aku yang berkain batik de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Demi jabatan dan harta (2)

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Setelah kupersembahkan tubuh isteriku yang molek kepada Pak renggo guru spranatural itu, dalam waktu tiga bulan kunanti hasilnya dan, telah menjadi kenyataan aku diangkat sebagai kepala cabang BUMN di pulau Sumatera. Ketika aku telah menempati posisi jabatan sebagai manager proyek, isteriku setiap dua bulan sekali datang mengunjungiku ke pulau Sum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita

Demi jabatan dan harta (1)

 
Terserah: 27/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Begitu memasuki kamar tidur dimana aku menginap disebuah dusun terpencil, segera kutelanjangi isteriku dan merebahkannya ke atas ranjang. Dia dalam keadaan setengah sadar ketika ku baringkan diranjang kuno milik Pak Renggo guru spranatural itu, tapi masih tetap dapat menjaga kesadarannya. “Sayang, aku akan melakukan sesuatu yang akan membuat aku m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.251 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)