Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
135
136
137
138
139
»

Anak Dara Kembar

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Dua beradik kembar yang cukup menggoda imanku. Pada satu hari mereka berdua telah menziarahi rumahku serta akan bermalam juga. Bila aku sampai di rumah petang itu aku cukup merasa gembira bila mengetahui mereka akan bermalam di rumah. Aku mula memasang strategi dengan mengumumkan yang aku akan belanja makan. Aku pun mengambil pesanan makanan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cikgu Badrul

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Semenjak kemasukan guru olahraga barunya, Cikgu Badrul. Semakin aktif atlit-atlit sekolah bergiat dalam sukan memandangkan Cikgu Badrul pandai mengurut untuk menguatkan lagi otot-otot mereka. Cikgu Badrul dalam lingkungan 50 tahun dan lagaknya seperti bapak-bapak orang. Pada suatu hari Arni bercadang untuk mengurut kat Cikgu Badrul untuk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Best giler

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: pudinasejati 0 Ulasan

Body memang best seperti yang aku idam-idamkan. Dia ada height dengan sepasang kaki yang panjang dan mempunyai shape yang cantik. Badannya slim, lentik dengan punggung yang firm, padat dan tonggek sikit. Yang paling best ialah buah dadanya yang besar.aku rasa lebih kurang sama besar dengan buah dada Jessie yang aku dah kerjakan dulu. So, dapatlah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Bu Maemunah

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Mulutku kini melumat tetek Bu Maemunah agak kendor memang tapi tetap indah, sesekali jilbabnya lepas dari lehernya dan menutupi teteknya. Tertutup jilbab dan kelihatan mengintip malah justru menarik. Pikirku. Lidahku mulai turun, menjalar ke bawah dan sampai di pusar, aku jilati hingga kudengar erangan Bu Maemunah sambil meremas payudaranya sendiri...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Irma, gadis SMU di warnet

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Lalu kurebahkan Siswi berjilbab itu dilantai room warnet yang sempit itu sambil tetap menciumi seluruh wajahnya. Lalu kujilati payudara Siswi berjilbab berparas lugu itu sebelah kanan.. Pada suatu hari, aku sedang berada disuatu kota kecil di sebelah timur *******. Siang yang terik, membuatku ingin berteduh disuatu tempat yang dingin. Beberapa s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Menikmati Bu Guru Indri (2)

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

5 menit kemudian ia orgasme. penisku terasa hangat karena semburan cairan orgasmenya. Itu membuat penisku semakin lancar memasuki vaginanya. 10 menit kemudian aku orgasme. Crooottttt crooootttt. Kumuncratkan spemaku ke dalam vaginanya. “Mmmmmmhhhhh” erangnya. Kupeluk tubuh indahnya dari belakang. Kusetubuhi wanita berjilbab ini untuk kedua kalin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Menikmati Bu Guru Indri (1)

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Kukocokkan batang kemaluanku di dalam mulutnya. “Enak bu, ternyata ibu pinter juga yah” Tidak lama kemudian aku sampai pada orgasmeku. Sebagian pejuhku masuk ke mulutnya. Ada juga yang muncrat di mukanya, bahkan jilbab hitamnya. Setelah itu kusuruh ia menungging di lantai.. Semua rahasianya ada di tanganku. Foto – foto perselingkuhannya dengan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Gila enak banget mbak Sita

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

terusin dulu…”, pinta Sita sambil mencengkeram pantat saya. Akhirnya saya nggak bisa tahan lagi, penis saya berdenyut – denyut dan pancaran sperma ke dalam vaginanya. “Gila enak banget mbak Sita …”, saya kecup bibirnya, dia cuma diam.. Saya adalah seorang fotografer yang bekerja di sebuah majalah wanita. Selama ini saya sering memotret model...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Gadis SMU budak seks Kepala Sekolah

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Tubuh Icha semakin sering tersentak-sentak keatas, malang sekali nasib murid cantik berjilbab yang sedang disodok oleh kepala sekolahnya ini. Dan siswi berjilbab ini hanya dapat mendesah-desah dan mendesis, terkadang mengerang lemah.. “Ohhhh……aaahhh…amphunn Pakkk aduhhhh…akkssshh”, desah Icha menggigit bibirnya ketika si Kepsek semakin kasar da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Gairah Lia

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

alu ia mulai pelan-pelan meraba payudaraku yang masih tertutup jilbab besar. Pelan…tapi pasti, aku merasakan nikmat yang luar biasa. Lalu ia mulai meraba kemaluanku yang masih tertutup rok panjang. Aku mulai blingsatan..tak sengaja pantatku mulai bergerak-gerak mengikuti rabaan dari dia. Aku pun tak mau kalah, aku mulai memasukkan tanganku ke dal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Ani budak sekoolah

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: neslow 0 Ulasan

Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks) “Ingatkan dah tak nak jumpa lagi,” kata Ani kepada Rahim yang sedang memandu. “Siapa kata abang tak nak jumpa Ani. Abang rindu sangat tau kat Ani,” kata Rahim sambil memulas stereng memandu keretanya ke arah laluan tidak berturap di tepi jalan. “Kita nak pergi mana ni bang?” tanya Ani. (c)3gpmelayuboleh.com...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Linda Gray

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Aku masih ingat lagi, waktu itu cuti sekolah akhir tahun. Aku sedang menuntut di sebuah sekolah menengah di tingkatan empat. Hampir setiap petang aku akan ke Kebun Bunga, Pulau Pinang. Orang Penang biasa menyebutnya Botanical Garden. Selain berjoging untuk kesihatan badan aku seronok pula melihat tingkah monyet-monyet di situ yang berebut kacang ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Menikmati amoi

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Aku bekerja sebagai pencuci bangunan. Syarikat kami mengkhususkan kepada bangunan tinggi. Pejabat, apartment, kodominium, bangunan bank dan sebagainya yang tinggi-tinggi mendapat khidmat syarikat kami. Aku dan pasukanku ditugaskan mencuci tingkat kaca bangunan-bangunan tersebut. Kami kerap bekerja tujuh hari seminggu kerana bilangan pelanggan kami ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Bertudung

 
Terserah: 15/03/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

Hari ni kuliah setakat jam 11.30 pagi je sebab Encik Zam tak hadir. Kalau tak, kami kena hadir kuliah petang le. Cecepat aku berjln turun ke bawah utk menapak ke rumah. Rumah aku dekat benar dgn kolej so aku jln kaki je setiap hari. Beberapa pelajar lelaki memandang aku seolah-olah aku bertelanjang…hehehe memang pun, berpakaian cam nak telanjang. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Gara-gara film

 
Terserah: 15/03/2012 Dikarang oleh: Asd201 0 Ulasan

Cerita ini kutuliskan berdasarkan kisah nyata yang diceritakan oleh seorang kawan perempuan, sebut saja nama Yanti (bukan nama sebenarnya) yang curhat kepadaku, untuk sekedar mengurangi kepepatan batinnya, saat dia bercerita terlihat kawanku tersebut mengalami depresi dan nervous, yang dicoba ditutupinya dengan tingkah laku yang sedikit kurang waja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

ML bersama Kawan Sejawat

 
Terserah: 14/03/2012 Dikarang oleh: aku_aku 0 Ulasan

Istriku pun kelihatan percaya penuh, tak pernah mencucurigai kalau aku bepergian bersama Bu Ivy. Lagian kalau ada niat mau selingkuh, masa Bu Ivy berani menginjak rumahku dan berlama-lama ngobrol dengan istriku? Apalagi kalau mengingat bahwa Bu Ivy kelihatannya taat beribadah. Tiap hari selalu mengenakan jilbab. Baik aku maupun istriku sama-sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)