Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
135
136
137
138
139
»

JPramugari Siska

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: ardidwi 0 Ulasan

Jam 17.45 kami berjalan menuju pesawat utk boarding, seperti biasa ketika memasuki pintu pesawat semua penumpang disambut oleh pramugari yang ramah menyapa semua penumpang Ssssttt bagus tuh pramugarinya kata Puspo padaku Yoi man kataku sekilas kulirik name tag-nya ehmmm Siska, namanya tinggi kira2 167 postur tubuhnya nyaris sempurna kulit bersih s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Pellet Udin

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Yeni ditugaskan sebagai pimpinan unit sebuah bank BUMD di sebuah kabupaten. untuk itu maka ia harus berpisah dengan suaminya yang bekerja sebagai dosen dan pengusaha di kota. Yeni menyewa sebuah kamar paviliun yang dihuni oleh seorang wanita tua yang anak-anaknya pada ke kota semua. Pada hari pertama ia bertugas, banyak sekali kesan yang dapat di t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Balun Maz dapat Mila

 
Terserah: 23/04/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Terlebih dahulu aku, ingin memperkenalkan diri aku, bekerja di sebuah syarikat separuh kerajaan dan separuh swasta, di sebelah utara dekat sempadan Siam. Aku mengenali Maz sejak di bangku sekolah menengah lagi. Maz mengahwini rakan sekelasku dan juga kawan karibku. Kebetulan masa tu aku bertugas dekat kawasan kampungnya. Aku ke Bukit Kayu Hitam unt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Andi, anak buah suaminya

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: telasonu 0 Ulasan

Malam itu Dewi terlihat sedang menonton TV diruangan keluarga dengan hanya mengenakan daster warna putih berbahan satin, Dewi terlihat cantik dan sexy mengenakan daster itu, belahan payudaranya yang putih dan mulus terlihat jelas sekali karena daster satu talinya itu berbentuk V, sementara dibalik dasternya Dewi tidak mengenakan BH dan CD, kedua pu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Arai dan Yana

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Aku telah pun berkahwin dengan pilihan hatiku yana, isteriku cantik orangnya. Kami telah 3 tahun berkahwin dan telah dikurniakan seorang cahaya mata yg comel. Sejak dari kahwin isteriku terlalu dingin denganku...entahlah. Setiap hari aku terlalu gersang, isteriku seolah tidak merasa apa-apa jika tidak melakukan hubungan seks. Alasannya sama, sakit....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Aku dan G

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Aku kenal dengan G sudah lama tapi kami tak pernah berjumpa. Aku kenal dia melalui internet. Walaupun begitu, kami memang mesra. Bersembang macam2 hal. Kalau aku ada masalah dengan suami atau anak2, pada G lah tempat aku mengadu. Dia akan menasihati aku. Dalam bulan Ogos, G bagi tahu dia akan datang ke tempat aku untuk berkusus selama 3 hari. Dia i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Aku dengan awek montok

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

kisah aku ni, kisah benar. benar belaka dan melainkan yg benar... kisah ini bermula sewaktu aku berumur hampir 23 tahun.masa tu aku mula bekerja lepas dpt ijazah... aku berasal dari malaysia timor dan apabila mendpt kerja, aku diharuskan mula bekeja di semenanjung malaysia di salah sebuah jabatan kerajaan. ialah.. mcmana hebat atau macho seseorg i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Acap kenangan pertama

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Crita dia macam ni... Aku ni org besa2 ja, nma RAHSIA. Org paggil Acap... Aku ada knai dgn kak ni, nma dia Ajaijazza... tapi nma syg org panggil ija @ ja... dia beza 2 tahun dari aku... satu sekolah, tu yang kenai... Aku selalu jugak la ushar dia... Dia pun tau aku suka kat dia sebab kawan prempuan kelas aku selalu p habaq kat kak ija...k-ra org te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Calon asistenku yang binal

 
Terserah: 22/04/2012 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Sudah sejak seminggu yang lalu Lenny sekretarisku mengeluh kalau pekerjaannya sekarang bertambah banyak, karena memang beberapa waktu ini aku membeli beberapa perusahaan baru untuk perluasan bisnisku. Sebagai sekretaris pribadi, maka Lenny harus mengetahui semua permasalahan bisnisku dengan mendetail sehingga dapat dimaklumi bahwa dia agak kerepota...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Private

 
Terserah: 21/04/2012 Dikarang oleh: ardidwi 0 Ulasan

Ditengah waktunya yang cuma sebentar di rumah, dia selalu dah kecapaian kalo dah diranjang, bgitu mencium bantal gak lama lagi serenade ngoroknya dimulai, ampe besok pagi. Padahal aku sangat menjaga bentuk tubuhku, dengan tinggi badan 167 cm dan berat badan 55 kg, terutama pada bagian pinggul dan dada yang terlihat sangat seksi jika sedang mengenak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Cerita Panas Seks Dengan Tetangga Depan Rumah

 
Terserah: 21/04/2012 Dikarang oleh: daisuke_recca 0 Ulasan

Cerita panas ini terjadi beberapa waktu lalu, memang sebenarnya cerita panas ini termasuk ga lazim, namun cerita seks semacam ini seru banget lo, karena awalnya hanya gurauan sekarang menjadi kisah panas yang sangat menarik, mungkin bagi anda para suami yang menginginkan hal panas maksudnya dalam seks bisa mencoba hal ini. Cerita tersebut berawal d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Anak les ku

 
Terserah: 21/04/2012 Dikarang oleh: helloo kittyy 0 Ulasan

Aku sekarang memberikan les privat untuk mata ajaran matematika kepada anak2 SMP dan SMU. Mereka datang kerumahku setelah magrib. Ampir tiap sore ada saja anak yang dateng les. Aku hanya menerima satu orang setiap dateng sehingga aku bisa konsentrasi membimbing mereka. Salah seorang anak lesku, lelaki, masih SMU, umur 17 tahunan, orang Sunda. Sandi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Penyambut tetamu

 
Terserah: 20/04/2012 Dikarang oleh: Super_man32 0 Ulasan

Aku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menara gading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba. Pada mulanya aku berhasrat untuk menurutkan kemahuan keluarga ku. Setelah berfikir panjang perasaan malas untuk mentelaah subjects yang sama. Kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Anak India bernama Girl

 
Terserah: 19/04/2012 Dikarang oleh: bigbikerz 0 Ulasan

Cerita yang akan aku paparkan disini adalah cerita benar, tidak ada yang tidak benar melainkan benar belaka. Ini adalah pengalaman aku hampir 2 tahun (103 kali) menaji, menjilat, menyoyot, mengigit serta melunyaikan pantat dan batang tubuh anak India jiran aku yang juga anak angkat aku. Sekali fikir, setan juga aku ni tapi kerana godaan pantat anak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Penjaga kebun liar

 
Terserah: 19/04/2012 Dikarang oleh: peter mackain 0 Ulasan

iang itu saya dan pacar saya baru saja pulang dari sebuah tempat wisata dikota Bekasi dengan menggunakan motor. Karena perjalanan yg lumayan jauh pacar saya bilang mau buang air kecil dulu. Akhirnya saya memutuskan untuk menepi disebuah warung kopi. Setelah pacar saya turun dia tanya ke Ibu2 penjaga warung. “Bu Kamar mandinya sebelah mana ya?”. “...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita

Pelatih Pribadi

 
Terserah: 19/04/2012 Dikarang oleh: joeycakep 0 Ulasan

Aku Sintia, aku blon lama nikah. Selesai kuliah aku langsung diboyong ke pelaminan oleh suamiku. Umurku ya masih muda sekali, diawal 20an. Suamiku tu workaholik banget sehingga dia lebi sering ada di lapangan katimbang ngelonin aku di ranjang dirumah. Otomatis kebutuhan biologisku jarang sekali bisa terpenuhi. Bahkan sering juga aku harus puasa sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.696 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)