Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
135
136
137
138
139
»

Ani budak sekoolah

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: neslow 0 Ulasan

Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks) “Ingatkan dah tak nak jumpa lagi,” kata Ani kepada Rahim yang sedang memandu. “Siapa kata abang tak nak jumpa Ani. Abang rindu sangat tau kat Ani,” kata Rahim sambil memulas stereng memandu keretanya ke arah laluan tidak berturap di tepi jalan. “Kita nak pergi mana ni bang?” tanya Ani. (c)3gpmelayuboleh.com...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Linda Gray

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Aku masih ingat lagi, waktu itu cuti sekolah akhir tahun. Aku sedang menuntut di sebuah sekolah menengah di tingkatan empat. Hampir setiap petang aku akan ke Kebun Bunga, Pulau Pinang. Orang Penang biasa menyebutnya Botanical Garden. Selain berjoging untuk kesihatan badan aku seronok pula melihat tingkah monyet-monyet di situ yang berebut kacang ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Menikmati amoi

 
Terserah: 16/03/2012 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Aku bekerja sebagai pencuci bangunan. Syarikat kami mengkhususkan kepada bangunan tinggi. Pejabat, apartment, kodominium, bangunan bank dan sebagainya yang tinggi-tinggi mendapat khidmat syarikat kami. Aku dan pasukanku ditugaskan mencuci tingkat kaca bangunan-bangunan tersebut. Kami kerap bekerja tujuh hari seminggu kerana bilangan pelanggan kami ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Bertudung

 
Terserah: 15/03/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

Hari ni kuliah setakat jam 11.30 pagi je sebab Encik Zam tak hadir. Kalau tak, kami kena hadir kuliah petang le. Cecepat aku berjln turun ke bawah utk menapak ke rumah. Rumah aku dekat benar dgn kolej so aku jln kaki je setiap hari. Beberapa pelajar lelaki memandang aku seolah-olah aku bertelanjang…hehehe memang pun, berpakaian cam nak telanjang. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Gara-gara film

 
Terserah: 15/03/2012 Dikarang oleh: Asd201 0 Ulasan

Cerita ini kutuliskan berdasarkan kisah nyata yang diceritakan oleh seorang kawan perempuan, sebut saja nama Yanti (bukan nama sebenarnya) yang curhat kepadaku, untuk sekedar mengurangi kepepatan batinnya, saat dia bercerita terlihat kawanku tersebut mengalami depresi dan nervous, yang dicoba ditutupinya dengan tingkah laku yang sedikit kurang waja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

ML bersama Kawan Sejawat

 
Terserah: 14/03/2012 Dikarang oleh: aku_aku 0 Ulasan

Istriku pun kelihatan percaya penuh, tak pernah mencucurigai kalau aku bepergian bersama Bu Ivy. Lagian kalau ada niat mau selingkuh, masa Bu Ivy berani menginjak rumahku dan berlama-lama ngobrol dengan istriku? Apalagi kalau mengingat bahwa Bu Ivy kelihatannya taat beribadah. Tiap hari selalu mengenakan jilbab. Baik aku maupun istriku sama-sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Razli Dan Janda Ayu (3)

 
Terserah: 14/03/2012 Dikarang oleh: Syed Mokhsen 0 Ulasan

“Sayang… sedap sayang…”. Aku yang sedang bersemangat ketika itu mengangkat sedikit badan aku dan jari tengahku sudah ditarik keluar dari lubang nikmat Kak Ros. Aku mengambil seluar dalam Kak Ros yang aku tanggalkan sebentar tadi dan perlahan-lahan mengelap lembah nikmatnya yang dibasahi dengan air nikmat yang dipancutkannya sebentar tadi. Kem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Razli Dan Janda Ayu (2)

 
Terserah: 14/03/2012 Dikarang oleh: Syed Mokhsen 0 Ulasan

Erangan dan desahan Kak Ros kini semakin kuat apabila kulit tangan aku sudah bersentuhan dengan kulit teteknya. Kekenyalan dan kemengkalan teteknya membuatkan aku tidak jemu-jemu meramas-ramas akannya. Kedua-dua tangan Kak Ros sudah mengejang kuat dengan jari-jemarinya meramas-ramas peha aku. Dalam meramas-ramas itu aku gunakan ibu jari dan jari te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Razli Dan Janda Ayu (1)

 
Terserah: 14/03/2012 Dikarang oleh: Syed Mokhsen 0 Ulasan

Tinggi aku lebih kurang 175cm dan berat badan aku lebih kurang 74kg.. Kira aku ni tinggi la juga orangnya, tapi kulit aku sawo matang, ala-Arab sikit kerana aku memang ada keturunan Arab. ‘Batang nikmat’ aku boleh tahan juga saiznya, panjangnya ada la hampir-hampir 8 inci dan ukurlilitnya ada la lebih kurang 8 inci juga. Bila tegang kepalanya sepe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Penyanyi

 
Terserah: 13/03/2012 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Sekitar 90-an dulu, masa tu aku tengah jadi wartawan sebuah akhbar harian. Aku bertugas di meja jenayah, jadi kerja aku kebanyakannya berkisar mengenai sosial, jenayah dan apa-apa saya yang sewaktu dan seangkatan dengannya. Jadinya bolehlah dikatakan kerja aku ni mencabar juga, jumpa dengan pelbagai jenis manusia dan perangainya, laki dan perempuan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Aku istri pemuas nafsu

 
Terserah: 13/03/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

murku 30 tahun, suamiku berumur 55 tahun. Jarak umur kami memang besar tapi aku rasa bertuah kerana suamiku seorang yang kuat seks. Seminggu tiga kali dia akan memenuhi kehendak nafsuku. Aku menjerit puas dan terkapai hingga pagi tiap kali bersamanya. Malangnya sejak akhir-akhir ini ghairahnya menurun. Aku tidak tahu apa sebabnya tapi kehendaknya s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Rose (5)

 
Terserah: 12/03/2012 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

AKU tidur dalam kelethan ,maklumlah sudah seminggu tidak bertempur dan kali ini pulak dengan mak janda yang hampir lima tahun tidak disetubuhi (itu katanya).Aku hanya sedar bila Kak Rose mengejutkan aku pada jam 8 pagi."Amboi,lepak benar ya kamu di D,,,,,"usik KaK Rose sambil duduk ditepi katil ku.Aku hanya mampu tersenyum, mengeliat dan bangkit se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Rose (4)

 
Terserah: 12/03/2012 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Aku terus mengusap dan mengentel puting buah dada sementara menanti Kak Rose melegakan diri dan melayan klimaksnya."Adoi,hebatlah kamu ni D...baru seminggu tak dapat habis kak Rose kau tujah....tiga kali dah klimak ni,,,kau punya masih mengeras kat dalam ni..."suara Kak Ros bagaikan mengeluh. Sebab dah lama tak kena kemut lah dia mengganas,lagi pun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Rose (3)

 
Terserah: 12/03/2012 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

AKU lihat Kak Rose melipatkan kedua kaki dan membegok kan kedua lututnya seolah mendah untuk aku memasukinya.Kini ku pasti Kak Rose memang tak pernah kena jilat cipapnya oleh arwah suaminya dulu.Aku pun segera melekapkan mulut ki pintu faraj sambil mencium muka pintu yang sedang bergerak gerak bibirnya lalu dengan perlahan ku julurkan lidah ku berm...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Rose (2)

 
Terserah: 12/03/2012 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

AKU lantas menaggalkan kain pelikat dan juga bajuT dan membiarkan nya ke lantai .dengan hanya memakai boxer aku pun segera merangkak menaiki katil lalu meniarap ke atas badan Kak Rose yang sedia menanti .KAk Rose terus mendakap ku dan kami berkucupan lagi sambil kedua tangan kakRose mengusap nguspa belakang badan ku.Tangan kiri u pulak mengusap ram...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kak Rose (1)

 
Terserah: 12/03/2012 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

AKU masih tak pasti samada 'tawaran' yang dibuat oleh Kak Ros tu suatu yang benar atau hanya untuk menguji aku."kesian akak tengok kau D,tension aje sejak sehari dua ni...delisah semacam....akak faham air kau dah naik kepala kan" usikan Kak Rose masih terngiang di telinga ku.Paling aku teruja bila dia berkata sebelum meninggalkan ku dihadapanTV."ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)