Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
135
136
137
138
139
»

Terus Dalam Kegelisahan (48)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

engan wajah hampa dia berkata 8220;ala ko ni8230; come on la8221; aku jelir lidah dan terus masuk bilik aku kunci pintu hahaha! aku tak tau ape yg terjadi kat dia malam tu tapi esok pagi dia sound aku sebelum dia kuar pegi keje. 8220;jahat ek? nanti ko8230;8221; aku sengih-sengih dan buat-buat tak paham. tah la. aku mcm nak, tapi tiba-tiba rase ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (47)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Sepatutnya aku yang cakap mcm tu. Memang aku nak padamkan semua ingatan pada sejarah hitam dalam hidup aku. Aku akan besarkan Laura sendiri. Selama ni pun aku sendiri yang besarkan Laura. Saiful tak pernah peduli. Mungkin sebab Laura bukan anak dia. Aku ok. Aku masih mampu harungi semua ni. Buat mase ni aku nak berehat kat kampung. Aku tak nak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (46)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Kapten terus menghayun dan menyusun gerakan memacak Tiara. Tiara mengerang hebat. Lagi laju tujahan Kapten, lagi kuatlah Tiara mengerang. Aie kesedapan mendengar raungan nikmat Tiara dan dia nampaknya mula melajukan henjutan terhadap aku. Rasa sakit dan pedih disekitar lubang tadi lama kelamaan menjadi semakin sedap. Aku mula menikmatinya dengan t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (45)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Jemarinya terus menuju pada kelentit aku yg memang dah basah berair tu. Terasa jarinya menguis-nguis bibir kemaluan aku dan cuba menyentuh kelentit aku. Aku kesedapan dan kucupan aku dibibir Aie semakin rakus dan mengasyikkan. Aie juga semakin rakus meramas. Kami berkucupan penuh syahdu melepaskan kerinduan masing-masing. Digomolnya sekitar dad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (44)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Dari belakang Kapt Pot terus menepuk sambil memegang lembut bontot Tiara, 8220;I tolong u dear.8221; 8220;Oh, teperanjat I, ingat sapa tadi. Kenapa u tak bebual² je dgn dorang kat luar tu?8221; Dengan manja Kapt Pot berkata. 8220;Alaahh8230; I nampak u masuk dapur ni sorang². Geram pulak I tengok u gelek sambil senyum kat luar tu tadi.8221; ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (43)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Kau nak aku terus terang ke kau nak jawapan yg sedapkan hati kau?8221; Tiara tersenggih. 8220;La kau ni.. terus terang sudahlah8221; Aku sengih. 8220;Best lah. Tapi kau jgn salah anggap. Aku malu dgn kau. Kau isteri yg baik bukan mcm aku. Laki aku tak de, sedap je aku kongkek merata². Kau berutung dapat suami mcm Saiful tu. Pandai kasi aku s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (42)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Spender Tiara dilurutkan turun hingga kebuku lali. Tiara mengangkang dalam keadaan duduk diatas sofa. Saiful melutut menghadap permukaan kemaluan Tiara. Bijik kelentit yg tersembul itu seakan memanggil-manggil Saiful untuk mengusapnya. Saiful menjilat dengan penuh nikmat. Tiara mengeliat kesedapan, merengek manja dan semakin luas kangkangann...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (41)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Dalam keadaan mcm ni, lagi best kalau mak sendiri yg jaga. Senang aku nak menonggeng ke, telentang ke, terlungkup ke8230; Semua pergerakkan aku terbatas. Buat tu tak boleh, buat ni tak boleh, makan tu tak boleh, makan ni tak boleh. Dan yang paling tak boleh sekali ialah kongkek hehehe8230; Bercakap pasal kongkek. Aku tak berpeluang nak berbo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (40)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Aku terus tuju ke dapur. Semuanya dah siap. Lagipun bukan semua Izaida masak sendiri, ade jugak yang dia tempah dari restoran. Aku tak tau ape khabar berita dari Tiara. Aku nak tanya dia tapi aku takut kalau projek tu terbantut pulak kalau aku kacau daun. So, aku sabar sikit la sebab nanti Tiara akan bagitau gak kat aku Lepas tetamu semua ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Cikgu Zubaidah

 
Terserah: 25/02/2012 Dikarang oleh: hadi wan 0 Ulasan

Ganesh adalah seorang warga India yang bekerja di sektor pembinaan di ibukota. Dia adalah seorang pekerja yang rajin dan amat disayangi oleh ketuanya. Dia adalah seorang duda berumur 45 tahun dan ayah kepada 2 orang anak iaitu Nagesh berumur 17 tahun dan Selvi berumur 15 tahun, kedua mereka masih lagi bersekolah. Isteri Ganesh telah meninggal 2 tah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Tetek besar

 
Terserah: 24/02/2012 Dikarang oleh: looser12 0 Ulasan

isah yg aku nak beritahu korang ni adalah kisah benar yang telah berlaku kepada aku dan aku telah melakukan hubungan seks dengan isteri orang. Pengalaman yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila. Kisah ini berlaku pada tahun 1988. Aku berkenalan H ( Bukan nama sebenar ) melalui IRC. Pada mulanya aku menyangkakan yang dia adalah anak dara, te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Isteri Orang tetek besar

 
Terserah: 24/02/2012 Dikarang oleh: looser12 0 Ulasan

isah yg aku nak beritahu korang ni adalah kisah benar yang telah berlaku kepada aku dan aku telah melakukan hubungan seks dengan isteri orang. Pengalaman yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila. Kisah ini berlaku pada tahun 1988. Aku berkenalan H ( Bukan nama sebenar ) melalui IRC. Pada mulanya aku menyangkakan yang dia adalah anak dara, te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Menggintil kelentit amoi

 
Terserah: 22/02/2012 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Kali ni aku nak cerita sikit pasai kejadian yang berlaku tahun lepas (2010) . Mulanya aku segan nak tulis tapi tak kisahlah pasai korang pun tentu nak syer ceriter seks ngan aku kan Kisah nya begini. Aku bekerja di sebuah syarikat kewangan di Shah Alam aku bertugas dibahagian memproses loan sewa-beli kereta kiranya aku ni kira glamour jugak pas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Janji (2)

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: Lolitamaya 0 Ulasan

Tanganku segera bekerja untuk mencopot baju panjangnya, maka tampaklah tubuh mungil indah yang hanya dibalut oleh bh dan celana dalam. Kubuka pengai tali bh istri temanku ini dan kucopot bh dari tubuhnya, terpampanglah pemandangan indah sebuah buah dada yang tidak besar namun sangat bulat dan kenyal. Tangan kananku langsung meremas buah dada indah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Janji (1)

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: Lolitamaya 0 Ulasan

Sekitar jam 5 subuh Aku dibangunkan istriku, walaupun badan masih terasa lemas, kemudian mandi air hangat. Istri-istri kami yang sudah berpakaian rapih dan cantik sedang di dapur mempersiapkan sarapan, kemudian kuambil cameraku untuk mengabadikan kegiatan mereka di dapur.., mengabadikan kelincahan anak-anak kami. Demikian pula dengan Anto, dia meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Birahi ku

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: brettanderson 0 Ulasan

Amaku Son, mahasiswa semester III, tinggiku 168 cm dan berat 58 kg. Kejadian ini terjadi pada waktu aku melakukan pendakian gunung Lawu bersama teman-temanku. Lokasiku saat itu berada dekat base camp pertama kearah pendakian gunung Lawu. Aku sedang beristirahat sendirian disini. Tadi malam aku bersama teman-temanku 5 orang sudah melakukan pendak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)