Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
135
136
137
138
139
»

Istriku ida (1)

 
Terserah: 03/04/2012 Dikarang oleh: Asd201 0 Ulasan

Setelah lulus dari universitas aku bekerja di salah satu perusahaan swasta terkemuka di jakarta, meniti karir sebagai eksekutif muda yang merupakan impian banyak orang sekarang ini. Semuanya berjalan normal sampai suatu hari, kedua orang tuaku yang sudah berusia senja menyuruhku menikah dengan salah seorang anak dari kerbat mereka. Pernah terlintas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Gadis Desa

 
Terserah: 03/04/2012 Dikarang oleh: PIPIT DAN HELAN 0 Ulasan

Aku sudah berkeluarga, h. Aku bekerja di sebuah syarikat ternama sebagai pengurus sumber manusia. Di pejabatku ramai wanita, masih ramai di lakangan mereka baru mengenali alam pekerjaan. Pembantu peribadiku Ana yang telah berumah tanggah setahun yang lalu, selalu menemaniku jika aku pergi menemuduga pekerja baru. Ana yang berperwatakan social tida...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cikgu Mai

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: lala_2020 0 Ulasan

Memang nyaman sekali bila merasa tubuh panas menyentuhku dari belakang di pagi yang sejuk ini. Bila merasa tangannya di pinggang, aku menarik tangan itu ke dada, biar dia memeluk dengan lebih erat lagi. Biar pehanya juga rapat di belakang pehaku. Dan seperti biasa, dia tidak menghampakan, memeluk aku dengan lebih erat lagi. Dari kepala hingga ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Dalam bas

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: lala_2020 0 Ulasan

sekali tu aku nak balik ke Bentong naik bas biasa dari Pekeliling. Kebetulan plak orang memang ramai aritu. Masa nak naik bas bodo tu, kebetulan kat depan aku awek pakai seluar jeans ketat yang beratur. Orang memang berhimpit2 masa tu, apa lagi aku pun buat2 sibuk jugak, sondol batang aku terus kena kat jubor minah tu. Pasal orang dok tolak2, aku p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Pengalaman massa muda

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: edwar 0 Ulasan

Umurku baru 21 tahun, masih muda kali ya, laki-laki, dan sekarang masih kuliah. Aku mau cerita jorok sedikit tentang pengalamanku sama cewekku. Kata orang, aku tuh orangnya menarik, walaupun aku sendiri nggak merasa, dan yang bilang begitu nggak satu dua orang, tapi banyak dari teman-temanku. Bahkan ibuku sendiri juga bilang begitu, dan ibuku perna...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

My Bos

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: entrazx 0 Ulasan

Ayohh tutup pintunya, bisik Liza, dengan terengah dan mendesah. Aku segera bergegas, menutup pintu dengan tangan kanan, sementara jemari tangan kiriku sibuk mencoba mengeluarkan dua lembar bulu bawah Liza dari rongga mulutku, sebagai hasil pemanasan berupa cunnilingus. Gila juga. Kami bercumbu di kantor. Liza, tepatnya Ibu Liza Permatasari (nama...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (6)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Kkkapppaannn kkaammmuuu haid Sssaasssssstttt....aagggghhh", "Eeuugghhhh.......pppppaallliinnnggghhh luusssaaaaaa kkaaaakkkk....eegggghhhhghh...aahhh...eegghhhh...uugghhh", "Ssaaasss aaaaq mmaaauuuhhh...kkkellluuaarrrr kkakkkkk....aahhhhh....iiighhh" , "Iiiiiiiiyyyaaa kkkakkk,...emmhhmhhh...kaakkkk...aaauuuhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhh..................

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (5)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Q lepas CD ku,dan kemudian kubimbing jemari lentiknya untuk mengelus-elus penisku yang sudah siap tempur. "Aahh...sshhhh...enak Sasti...teruusss dielus yaahhhhh...uuhhh". Sungguh nikmat sensasi yang q alami. Q tarik Sasti untuk duduk berhadapan denganku. Sasti makin mantap mengelus dan menggenggam batang perkasaku. Dikocoknya perlahan naik turun. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (4)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tanpa menunggu jawaban,kutarik perlahan kaosnya hingga terlepas. Sejenak kupandangi punggung putih mungil di depanku. Dengan lembut kutarik badannya untuk membalik menghadapku,dan kulihat puting susu yang sungguh ranum dari bidadari kecil di hadapanku. Segera kutundukkan kepalaku menyongsong indah gunung kembar dengan bibirku. Q kecup-kecup bergant...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (3)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Spesial kok kacang goreng,kacang yang laen ada gak??",tanyaku jail. "Maunyaaa,,weekkk...",jawab Sasti sambil menjulurkan lidahnya,membuatku ingin mengulum lidah itu. "Adekmu dah tidur Sas??",tanyaku basa-basi sambil menyalakan Djarum Superku dan menghisapnya dalam-dalam. "Udah kak,dia kan masih kelas 2 SMA,jadi biasa tidur cepet." "Oowwhhh,yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (2)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Cerocosku panjang x lebar x tinggi = volume demi merayu sang bidadari berbadan mungil ini. "Iya deh kak,tapi awas ya macem-macem,ntar gak mo tegoran lagi q ma kakak seumur idup",jawabnya setengah mengancam sembari memperlihatkan wajah ayu judesnya khas orang sumatra barat. "Naaa gitu dong. Tenang aja kakak gak macem-macem kok,paling cuma semacem ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Cinta Dalam Rantau (1)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Q menatap kosong pada jalanan yang ramai di depan rumah makan tempatku menyabung nasib demi sekarung emas batangan,hingga pada suatu saat sebuah feroza putih berbelok menuju ke halaman parkir rumah makan dimana q sedang terbengong-bengong layaknya bencong ompong. Dengan sigap q bergegas merubah posisi dan ekspresi guna menyambut tamu kelaparan ters...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Jelly D'Doll

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

ia berbicara pada-ku,.. ” OK, JELLY ” suaranya berat, seperti bapak-bapak yang sedang marah,.. Aku berusaha memberikan kode padanya agar tidak berbicara terlalu keras, takut Derrick terbangun karenanya,. ” Tidak perlu takut,.. dia tidak bisa mendengar,.. ” Katanya,.. Aku tetap memintanya tidak berbicara keras seperti itu, aku tak yakin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Kenikmatan Perampokan Bank

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebuah perampokan di bank membawa pengalaman baru bagi istri seorang pengusaha. Suaminya menganggap itu kejadian musibah biasa, tapi sang istri menyimpan itu sebagai suatu rahasia. Diikat menjadi satu dengan Satpam bank akhirnya membawa sensasi luar biasa. Chapter 1: Pandangan Suami Perampokan bersenjata di bank siang itu membawa pengalaman t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Forestory (2) Lelaki Yang Bersayap (1)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Dan lelaki yang berdiri di meja Cashier itu adalah pacar-ku Febryant, dia memang blasteran atau biasa aku memanggilnya Chihuahua sebagai panggilan sayang-ku padanya.. Hampir 1 tahun kami berpacaran dan dia sekarang kuliah di sebuah Universitas Swasta paling mahal di Indonesia dengan beasiswa olahraganya, dia memang seorang pemain basket yang handal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita

Forestory (1) Malaikat Tanpa Sayap (3)

 
Terserah: 02/04/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sayangnya semua tak pernah seindah yang kita bayangkan, aku tidak pernah menyesalinya, tidak sedikitpun,.. Hari ini adalah hari kelulusan-ku, dan lagi hari ini universitas yang kuinginkan meneleponku dan mengabulkan beasiswa penuhnya untuk-ku, jelas aku ingin sekali membagi kebahagiaan ini dengan Jenny, tapi.. Hari itu mendung sejak pagi, sud...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.262 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)