Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
136
137
138
139
140
»

Menggoyang Ummi Kuntum

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Ok kita lihat nanti siapa yang akan menikmati”, kata si Brewok sambil tangan kanannya meremas payudara Ummi Kuntum, istri Ustad Joni dari balik jubahnya.”Jangan pak jangan, kumohon jangan”,iba Ummi Kuntum, istri Ustad Joni. “Wah besar dan kenyal juga penthil nih wanita”, kata si Brewok sambil terus meremasi buah dada isri Ustad Joni yang masih terb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Penangan cinta janda

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: don danial 0 Ulasan

Bermula kisah apabila aku tinggal menyewa di sebuah kampung setinggan di pinggir bandar. Kerja sebagaipenjaga stesyen minyak memberikan aku pendapatan yang tidak seberapa. Lumayan jika aku banyak buatovertime. Nak buat macam mana, nak kerja yang sesuai dengan kelulusan aku masih tak dapat. Semuamahukan yang ada pengalaman. Kerja pam minyak pun jadi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Janjiku Kepada Ira

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku sudah lama naksir sama cewek SMA tetangga, yah sebut saja Ira (samaran men, untuk menjaga nama baik). Anaknya cantik, banyak yang naksir sama dia, cukup populer juga disekolahnya. Sebenarnya, aku belum berani ngungkapin perasaanku ke Ira, boro-boro nembak, mau sms aja aku sudah gemetaran. Hahaha…maklum bro, aku ada masa lalu yang pahit, jadi t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Gara-gara Pembantu dan Pengemis muda (3)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Gara-gara pembantu dan pengemis muda(episode 3) “ya pak...tenang aja..siti cepat koq” sambil membawa bekas makanannya ke dapur. Kita berdua sambil nonton TV diruang tamu, dengan berpelukan dan aku pun sambil memaikan susunya yang mungkin ukurannya 36B dengan putingnya yang masih kecil dikarenakan belum pernah menyusui bayi. Dan tangan satunya m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Gara-gara Pembantu dan Pengemis muda (2)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sorenya kami berdua tetap dalam keadaaan bugil ditempat tidur dan siti kuliat masih tertidur pulas disampingku. “Sit...siti. bangun dong..udah sore nih..’ sambil aku memainkan pentil susunya dan kupuntir puntir ...Siti pun keenak dan bangun ...”mana kontolnya pak..siti mau pegang terus nihh...ngga mau siti jauh dari kontol bapak,” kata siti berk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Gara-gara Pembantu dan Pengemis muda (1)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku sedang melamun sendiri dikamar,maklumlah duda yang tak punya anak tinggal dirumah. Aku sendiri malas keluar, walaupun hari ini kantor libur hari sabtu. Tiba-tiba saja kudengar pintu kamarku diketok oleh orang. " Pak , permisi, Siti mau cuci kamar mandi bapak" terdengar suara pembantuku walau sudah menjanda dan usianya kira-kira masih 30 an Si...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

My Bos Daugher, Named Inge

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku kadang hampir tidak tahan melihat tubuh Inge yang seksi sekali. Tingginya kira-kira 172 cm (aku sendiri 179 cm), payudaranya besar dan kelihatannya kencang sekali. Ukurannya kira-kira 36C. Ditambah dengan penampilannya dengan rok mini dan baju seragamnya yang tipis, membuatku ingin sekali menyetubuhinya. Setiap kali mengantarnya ke sekolah, ia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Ponakan bos

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Mungkin si kakak ini membantu bisnis si bos di amrik sana. Satu hari bos manggil aku, "Ponakanku mo liburan ke bali. Kamu urusin segala sesuatunya ya. Kalo kesana sekalian aja kamu urus kerjaan dari kancab disana. Budgetnya sekian (dia menyebutkan angkanya, buat aku sih besar sekali tu angka)". Aku kaget juga, si bos royal amat, buat ponakan libur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Nikmatnya waitres

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku mengejang dan dengan sekuatnya aku berteriak sambil mengangkat pantatku supaya merapatkan klitku dengan mulutnya, kuremas-remas rambutnya yang mulai menampakkan ubannya dibalik cat rambut yang mulai memudar, aku merasakan nikmatnya nyampe hanya dengan bibir dan lidahnya. Dia terus mencumbu meqiku, rasanya belum puas dia memainkan meqiku hingga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Via dimalam mingguku dan selamanya

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kejadian ini terjadi beberapa minggu yang lalu. Kejadian yang di mulai dengan hal yang tidak masuk akal sama sekali. Tapi yah, ga ada yang ga mungkin terjadi di dunia ini. Aku bernama Andra, sekarang tengah meniti pendidikan di salah satu universitas negeri di daerahku. Tinggiku Cuma 170 cm, agak gemuk sih, tapi gemukku bukan buncit, tapi berisi. T...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Gadisku Yang Terlupakan (2)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sudah hampir sebulan, yah sebulan tepat, aku jarang sekali bertemu dengan Sherly. Mungkin akhir-akhir ini memang kami sama-sama sibuk. Dapat dihitung dengan jari frekuensi aku bertemu dengannya dalam satu bulan terakhir. Aku bertekad untuk menanyakan kepadanya apa yang terjadi, aku merasa kacau tanpa dia, perasaan kehilangan sudah jelas, tapi aku t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Gadisku Yang Terlupakan (1)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Dia duduk termangu di café itu, entah sudah berapa lama dia menghabiskan waktu duduk berdiam diri tempat yang cukup ramai itu. Dia memandang keluar melalui jendela dengan kaca besarnya, tampak rintik-rintik hujan mulai membasahi aspal jalan sehingga menimbulkan asap tipis diatasnya. Pikirannya berkecamuk. Ada sesuatu yang hilang. Keningnya berke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Tukeran abege

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Ya udah, kita tukeran aja, mau enggak. Kalo mau aku ama Ana cabut kerumahmu sekarang". Aku tertarik juga dengan tawaran, pengen juga aku ngeliat kaya apa sih pembantu yang katanya kaya anak gedongan, "Ok, dateng aja". Pembicaraan terhenti. Aku kembali ke kekamar. Dina udah bangun. "Ada apa om, mau maen lagi gak", katanya sambil tersenyum. "Belum ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Dafuq is Love (2)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Gue Masih inget banget, pertama kali gue kissing, pertama kali toket gue di raba, di remes, di jilat dsb. itu semua dilakukan oleh cowo idaman gue, yap valdri .. sejak kejadian beberapa minggu lalu itu, kami berpacaran layaknya pasangan biasa, walau tanpa 'Sex' hubungan kami tetap nyaman dan menyenangkan .. semenjak kami berpacaran, hal paling ja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Dafuq is Love (1)

 
Terserah: 30/03/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Please Rha, Gue mohon" Pinta Satria saat itu "Sorry sat, gue udah punya cowo idaman gue sendiri" Tolakku "Siapa ? Si Valdri ? Halah, Cowo Kaya gitu lo jadiin idaman ?" Bentak satria sambil tertawa lepas PLAAAK ! Tamparan Manis mendarat di pipi cowo bajingan itu .. "ati-ati lo ya kalo ngomong" Bentakku "Ckckckck, Ratna Sayang, gue kaya ray...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita

Solimah

 
Terserah: 29/03/2012 Dikarang oleh: entrazx 0 Ulasan

Selama tiga tahun berumah tangga, boleh dibilang aku tidak pernah berselingkuh. Istriku cantik, dan kami telah dianugerahi seorang anak lelaki berusia dua tahun. Rumah tangga kami boleh dibilang rukun dan bahagia, semua orang mengakui bahwa kami pasangan yang serasi. Sebenarnya godaan cukup banyak. Bukannya sombong, sebagai laki-laki berusia sek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.649 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)