Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Cerita Dewasa Malam Pertama

 
Terserah: 28/02/2012 Dikarang oleh: sodik89 0 Ulasan

Inilah sebuah kisah dewasa atau cerita seks sebuah malam pertama yang hot yang menarik untuk anda baca! Bila sebut sahaja malam pertama, pasti kalian semua akan membayangkan dua mempelai yang asyik merayakan diri sebagai "Raja Sehari". Setelah penat melayat sanak dan saudara di siang hari, maka saat yang ditunggu-tunggu untuk merasai kenikmatan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (8)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Dia pun tengkurap di kasur, lalu aku mulai memijitnya. Tidak berapa lama ada ketokan di pintu. ”Masuk aja mas!” teriaknya. Aku langsung gugup. ”Tenang aja Tin, dia udah biasa, udah maklum.” ”Ambil aja kembaliannya mas,” kata pak Iwan pada mas-mas yang menyiapkan pesanan kami di meja. ”Yuk makan dulu yuk” katanya menggandengku. Aku membayangkan ini ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (7)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Perasaan berani itu mulai muncul saat pak Iwan tidak cuma menjilati kelentit sambil memasukkan ujung jempolnya ke liangku, tapi sesekali mengganti jempolnya dengan memasukkan sedikit kepala tongkolnya ke mulut vaginaku. Digesek-gesekkannya ke atas ke bawah, seringkali menimbulkan bunyi becek karena liangku sudah sangat basah, auuww.... nikmat sekal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (6)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

”Pinterrr...” katanya melanjutkan serangan, kali ini di klentitku. Aku tersenyum geli mengulum tongkolnya lalu mengemut sambil bergerak naik turun. Selain menjilat aku rasakan jempol pak Iwan mengusap-usap vaginaku dan sesekali melesak sedikit masuk. Rasanya nikmat, meski aku agak khawatir kalo perawanku sobek. Lagi-lagi seperti mampu membaca pikir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (5)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Jam 11.30 aku masih asyik menggosok pakaian, handphoneku berbunyi. Sms masuk dari pak Iwan ”Mau lagi nggak?” hanya itu bunyi smsnya. Aku sempat bingung mau jawab apa. ”Terserah bapak” balasku. Dalam hati aku dag dig dug. Membayangkan peristiwa semalam, masih terasa dekapan pak Iwan yang hangat, sentuhan bibirnya di keping dan leherku, ciumannya... ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (4)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Sebetulnya tanganku sudah ingin meraba tubuhnya dan memegang kejantanannya, tapi aku masih terlalu malu. Kuteruskan menjilat-jilat dan mengecup putingnya. Pak Iwan memegang dan menuntun tanganku untuk meraih batang tongkolnya. Agak gemetar kuraih tongkolnya, terasa begitu hangat dalam genggamanku. Aku masih menciumi putingnya sambil meremas-remas t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (3)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Suatu hari bu Nanda harus keluar kota cukup lama, 5 hari. Ini bukan pertama kalinya beliau keluar kota. Jadi, aku tak pernah menyangka akan terjadi sesuatu. Seperti biasa aku menemani Tiara bobo, sampai pak Iwan dengan tepukan halus di kaki membangunkan aku untuk pindah. Ia selalu sopan saat membangunkan aku, dan selalu mengucapkan ’terima kasih’. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (2)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Tampaknya dia sudah mau mengakhiri adegan ini. Direnggutnya lagi rambutku, menahan kepalaku dan menyetubuhi lagi mulut mungilku. Makin lama makin cepat dan makin kasar, bibir dan lidahku mulai pegal dan sedikit baal. Dia mengerang dan mendesah, aku mengimbangi dengan lenguhan. Gerakannya makin cepat, batang tongkolnya mulai membengkak dan akhirnya....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Titin Gadis Kebumen (1)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Namaku Titin. Usiaku 19 tahun. Asal dusun Pancawarna, Kecamatan Alian, kabupaten Kebumen. Orang bilang wajahku manis. Perawakanku mungil. Tinggiku 148cm. Kulitku cerah sawo matang. Aku diajari pak Iwan mengetik di komputer dan main internet. Ini cerita nyataku dengan pak Iwan. Aku cukup rajin menulis diary dari sejak pertama datang ke Jakarta. Wakt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Panas...maafkan aku sayang (4)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Langsung saja aku peluk dia dan aku cium bibirnya. “aku mau kamu”, jawabku. Tanpa dikomando tiba-tiba bu Isti juga langsung mencumbuku. Disela-sela cumbuan kami, dia berbisik, “puaskan aku, tadi aku belum O”. hahahah sudah aku duga, laki-laki tadi memang belum memuaskan dosenku ini. Langsung aku hentikan cumbuanku ini. “kenapa?” Tanya Isti. “ikut a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Panas...maafkan aku sayang (3)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Setengah jam dari janji ketemuan aku sudah berada di tempat janjian, sengaja aku datang lebih awal agar bisa melihat-lihat pemandangan anak kampus yang masih sibuk muter-muter di sekitaran kampusku dulu. Dan tepat setengah jam kemudian, Indah datang dengan matanya yang Nampak sembab habis nangis. Haduh, batinku. Berat ney kalau jadi tempat curhat. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Panas...maafkan aku sayang (2)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Segera saja dia mengeluarkan laptopnya dan mulai memilih-milih film dari HDD eksternalku. Ada sekitar 4-5 judul film yang dia copy. Dan biasalah, jika pacarku ini sedang memilih-milih film, aku malah asik memilin-milin putting nya dari belakang. Sedikit deskripsi pacarku, dia keturunan indo-cina dengan tinggi 169 cm dan bb 45kg. Kurus dan tinggi, m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Panas...maafkan aku sayang (1)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

**Cerita ini adalah cerita nyata, nama orang snegaja saya edit, dan beberapa tempat saya samarkan, untuk menjaga privasi saya dan tokoh lainnya. Jika cerita ini ada banyak kekurangan, mohon dimaafkan. Panas, itulah yang aku rasakan ketika pulang dari kampus. Jalan di kotaku yang dulunya nyaman, berubah menjadi panas karena kurang sigapnya peme...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Kurang Ajar

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: zaraki kenpaci 0 Ulasan

Pak Sudin, cepat. Kenapalah lembab sangat.” Tasha kakakku mengherdik pemandu kami Pak Sudin. Pak Sudin terkocoh-kocoh menghampiri Kak Tasha. Lelaki berusia 40 tahun itu membongkok menghormati Kak Tasha. “Ambil barang ni, masukkan ke dalam kereta. Orang tua pemalas.” Aku hanya memerhati. Pak Sudin berlari anak mengambil plastik barang dan dima...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Perempuan zaman sekarang

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: ravelt92 0 Ulasan

Ni aku nak citer sket pasal awek melayu zaman nih.. aku kenal minah nih dah hampir setengah tahun... kat ruangan chat (channel tak yah sebut la.. kang kena saman aku plak yg susah) nick name aku " spender biru", chat punya chat.. kenal punya kenal.. kitaorang jadi rapat (but still kat Online).. masa tuh aku dah feeling habis kat dia nih... kira dah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita

Gairah hutang

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

Malam itu aku duduk disebuah restoran kecil di sudut utara kota P ini dimana aku sedang berada bersama motorku. Aku sedang mengetik kisah perjalananku ketika Hpku berbunyi. “hallo.mas wawan, sudah ditempat?” tanya suara pria diseberang sana. “sudah. Kamu segera kesini saja. Aku di meja no 3.” Jawabku. Tak seberapa lama, datanglah seorang pemuda ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.581 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)