Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Adik Angkat Yang Terangkat

 
Terserah: 11/02/2012 Dikarang oleh: AwieAsmara 0 Ulasan

Semasa di tahun 4 di sebuah IPTA di utara aku, aku mempunyai seorang adik angkat yang bernama Azita (masih kekal sampai sekarang). Azita merupakan siswi tahun pertama di IPTA yang sama. Personaliti dia yang sosial membuatkan dia menjadi sasaran yang sempurna untuk menjadi teman tidur aku semasa kami bercuti di Langkawi. Muka dia ni biasa sahaja tet...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Rakan Sekerja

 
Terserah: 11/02/2012 Dikarang oleh: extreme89 0 Ulasan

Dah lama aku perhati Linda ni…Dulu masa muda2 dia ni brutal habis tapi sekarang dah pakai tudung..Tapi aku tahu yang naluri brutal dia tu masih ada lagi. Nak jadi cerita satu hari masa time makan, tinggal kami berdua aje dalam office… “Hai Linda tak keluar makan ke” kata ku. “Tak..tadi Linda dah makan, masih rasa kenyang..Lagi pun ada kerja lagi ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Berkunjung Ke Toko Handphone

 
Terserah: 11/02/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Siang itu aku pergi ke sebuah plaza. Aku memakai celana jeans cut bray dengan kaos ketat. Rambutku aku beri gel secukupnya untuk menjaga penampilanku. Dengan percaya diri aku masuk ke plaza tersebut untuk membeli casing handphone. Aku datang masih cukup pagi, sekitar pukul 09.30. Rupanya beberapa toko masih tutup. Banyak pegawai toko yang berdiri d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Teman Intim Sekantor

 
Terserah: 11/02/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Gue pingin sharing cerita tentang TEMAN INTIM SEKANTOR. Ini terjadi sekitar 9 tahun yang lalu dan masih seperti seger bener terbayang…. Namaku Andi (jelas bukan nama asli… hihi) Gue kebetulan kerja di sebuah perusahaan asing di Jakarta sebagai senior manager. Sebagai orang level ke dua di perusahaan, gue cukup di segani, apalagi karena gue orang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Nikmat Terpendam Dua Insan

 
Terserah: 11/02/2012 Dikarang oleh: imnew 0 Ulasan

Yang peliknya, walau pun isteriku kata jangan tapi dia tetap mengangkat punggung dan tangannya keatas supaya senang nizam menarik keatas baju tidurnya dan terus keluar dari kepala dan tangannya.Kini tersembul dua biji buah dadanya yang pejal dan montok itu disebalik bra hitamnya.Nizam terus meramas dada isteriku dari luar bra dengan tangan kirinya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Rezeki tak diduga

 
Terserah: 10/02/2012 Dikarang oleh: jue 0 Ulasan

Kadang-kadang sesuatu yang datang tidak dipinta. Lain yang dihajat lain yang dapat. Tetapi kalau kita sudah berhajat, hendaklah berusaha untuk mendapatkannya. Ceritaku kali ini berlaku tidak dirancang, hanya masa dan kesabaran telah mengubah keadaan asal. Aku bertemu dengan Juli secara tidak sengaja, semasa aku ke sebuah syarikat kewangan di KL....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Suzanna gadis massage

 
Terserah: 10/02/2012 Dikarang oleh: zack18sx 0 Ulasan

Terasa lenguh-lenguh badan, akupun singgah ke massage parlour (rumah urut - high class). Di sana, bilik-bilik disediakan untuk mengurut dan tertera, "Bilik ini boleh digunakan untuk mengurut sahaja". Selalunya di salahguna, bukan urut badan saja, lain bendapun diurut jugak. Aku mintak, "Melayu ada?" sebab selalu amoi cina saja. "Ada ini bagus, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Resepsionis BerJilbab Hot

 
Terserah: 10/02/2012 Dikarang oleh: ujiwara2 0 Ulasan

Dengan mata yang masih agak mengantuk, aku memasuki lobby kantorku yang terletak di lantai 25. “Selamat pagi Pak Robert” “Pagi” Aku lihat ke arah si penyapa, ternyata dia adalah Aisyah, receptionist berjilbab yang sedang tersenyum manis. Aisyah ini sudah lama aku incar sejak lama, dan berbeda dengan gadis lain yang gampang jatuh ke dalam pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Binalnya Aku

 
Terserah: 10/02/2012 Dikarang oleh: garaz 0 Ulasan

Sebelumnya saya ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu, nama saya novia saat ini umur saya 23 tahun saya tinggal di kota bandung, saya ingin berbagi cerita tenatang pengalaman hidup saya. Kejadian ini saya alami pada saat umur saya baru menginjak 20 tahun berarti 2 tahun yang lalu. Ketika itu saya kuliah di salah satu perguruan tin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Aku dan Arman

 
Terserah: 07/02/2012 Dikarang oleh: imaz ismail 0 Ulasan

Sudah sangat klise rasanya memberikan alasan tentang mengapa akhirnya aku jadi wanita simpanan dan panggilan. Uang. Itulah alasan satu-satunya, atau paling tidak yang paling utama. Jutaan wanita panggilan di dunia ini bekerja untuk yang satu itu. Uang. Tak lebih tak kurang. Tetapi tidak semua wanita panggilan berawal dari kebutuhan akan uang. Aku k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Adila

 
Terserah: 06/02/2012 Dikarang oleh: Bluevy 0 Ulasan

Adila masih lagi menyiapkan tugasan yang diberi oleh Cikgu Zakaria. Pelajar lain semuanya bergegas keluar untuk pulang ke rumah masing-masing. Cikgu Zakaria masih lagi terpacak di depan kelas. "Adila, awak sudah siapkan semua soalan latihan itu," tanya Cikgu Zakaria sambil berjalan ke meja Adila. "Belum," jawab Adila pendek. "Dila, aku ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Ain dan aku

 
Terserah: 05/02/2012 Dikarang oleh: pajen6610 0 Ulasan

Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking kereta aku kat depan panggung Rex lama yang dah tutup dan sekarang dah jadi tempat jual per...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Dato gila seks

 
Terserah: 04/02/2012 Dikarang oleh: mamat1j 0 Ulasan

Selepas kami berkahwin lebih kurang lapan bulan, suamiku Joe pergi ke Pulau Pinang selama seminggu. Aku tidak dapat mengadakan hubungan seks dengan suamiku kerana aku sedang datang bulan. Sehari selepas Joe pergi barulah aku mandi wajib. Lebih kurang dua tiga hari nafsuku sudah tak tertahan. Lebih-lebih lagi ketika aku membayangkan batang Joe kelua...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kisah ayu

 
Terserah: 03/02/2012 Dikarang oleh: lan f**k 0 Ulasan

Noor Idayu atau biasa dipanggil Ayu oleh kawan-kawannya membawa diri pulang ke kampung selepas berpisah dengan suaminya. Suaminya mencerainya selepas dihasut oleh orang gaji sendiri yang berasal dari Indonesia. Orang gaji itu kemudiannya berkahwin dengan bekas suaminya. Ayu yang bekerja sebagai kerani di sebuah syarikat guaman memang sibuk. Tuga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Amoi cantik

 
Terserah: 02/02/2012 Dikarang oleh: gilaseks1 0 Ulasan

Cerita berlaku pada tahun 2000, pada masa tu aku bekerja pak guard di sebuah pasaraya KL johor bahru. Ceritanya begini; pada suatu hari sewaktu aku bertugas shift pagi, aku bertugas seperti biasalah, masa tu perniagaan belum bermula lagi,jadi aku buat rondaan sekitar bangunan tersebut, semasa aku buat rondaan di tangga kecemasan aku ternampak seo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Dalam bus

 
Terserah: 02/02/2012 Dikarang oleh: Kyosiro 0 Ulasan

"Sedap tau Ida..ko cuba la, bukan luak pun..lagi pun berlapik.." begitulah kata kata si Rosmah yg terngiang-ngiang di kepala Ida. Kalau nak diikutkan hati, memang Ida tak berani buat macam si Rosmah suruh tu. Eiiii..segan, malu, lebih lebih lagi kalau orang nampak! "alah..dalam bersesak-sesak tu, orang tak perasaan, ko relek jer, mamat tu nanti ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)