Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Cerita manis

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

Sore itu aku baru pulang kuliah. Capek sekali rasanya setelah seharian berkutat dengan kuliah. Bayangin aja aku kuliah dari jam 7 pagi sampai jam 5 sore. non stop. Makannya aku merasa badanku lelah dan ingin istirahat. Untung besok libur (hari sabtu), jadi aku bisa mamfaatkan waktuku untuk istirahat. O iya,sebelumnya aku memperkenalkan diri du...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Kenangan Itu

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: monkey_donkey 0 Ulasan

Kini wajah itu dibaling batu. Kenapa mereka bertindak begitu? Hati saya begitu tersentuh. Sultan Abdul Hamid dibenci oleh ramai orang sejak di zaman hidupnya, sampailah ke hari jasa dan baktinya mahu dikenang di dalam sebuah seminar yang diposterkan. Walhal, setiap kali saya membaca mengenai beliau, saya semakin sebak dan kecewa kepada suatu fitna...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Pancutan benih terakhir

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Suasana di luar bilik rawatan eksekutif itu berselubung dengan kesedihan. Ibu, bapa, adik-beradik dan rakan-rakan menanti dengan cemas apabila diminta keluar daripada bilik tersebut oleh doktor. Hanya jururawat dan doktor tersebut berada di dalam bilik itu untuk cuba menyelamatkan pesakit yang pada mulanya agak stabil tapi secara tiba-tiba menjadi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Johor Story

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn(tingkatan 3).Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapaku adalan seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah.Abang saya bersekolah disekolah asrama.Hobi saya ialah berfantasi.Saya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Anak petani

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: sahad kadarana 0 Ulasan

Di dusun Sukamandi tinggalah keluarga kecil. Suami isteri dengan seorang anak. Mereka tinggal di rumah kayu dengan kebun kecil mengelilingi rumah. Si Suami adalah buruh tani yang mengerjakan ladang orang lain. Si isteri mengurusi anaknya yang baru saja masuk sekolah menengah pertama. Anak mereka adalah anak laki-laki yang cukup bongsor seusianya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Bosku Yang Cantik

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

sejak pertama kali ketemu, wah, senyuman dibalik wajahnya yang teduh berjilbab bikin mesin gw naik turun. penampilannya mungkin standar ibu muda model zaman sekarang, diumurnya yang sekitar 30an kulitnya tetap putih terawat, dan mulus. tapi seperti biasa, yang bikin gw agak nekat sama dia, karena payudaranya yang ranum dibalik jilbabnya. ato basa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (17)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

”Aku mau keluar sayang...” teriaknya, membuatku mempercepat gerakan naik turun di tongkolnya, liangku terasa penuh waktu batang itu menggembung sangat keras,... croott...crooooootttt... spermanya masih bisa aku rasakan di anusku meskipun siang tadi dia sudah keluar banyak. Kami pun tidur berdekapan dengan telanjang di dalam selimut. Rasanya nyaman ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (16)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

”Sini pak, di sini” kataku sambil menunjuk ke pipi kiriku. Dia merangkak cepat ke atasku dan menyemprotkan sisa spermanya ke pipiku yang segera mengalir ke bibirku. Selama berkedut-kedut, tongkolnya digosok-gosokkan ke pipi dan bibirku. Kusambut dengan kecupan dan jilatan. Setelah mereda, aku berikan kuluman yang lamaaaaa dibatangnya sambil members...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (15)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Pengalaman paling istimewa menjadi ”istri” pak Iwan kualami dipertengahan bulan Maret lalu. Tiba-tiba pak Iwan punya ide menyuruhku untuk meminta ijin ke bu Nanda pulang kampung 3-4 hari. ”Alasannya apa Pak?” tanyaku. ”Bilang aja Mbahmu sakit dan minta anak cucunya ngumpul,” jawabnya. Aku menurutinya dan mengatakan pada bu Nanda mbahku (nenekku) se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (14)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

”Tin, ini namanya DP... double penetration...” kata pak Iwan di satu kesempatan ”makan siang”. Tongkolnya keluar masuk vaginaku sambil sebatang dildo tertancap di anusku, tanganku meraih pangkal dildo dan menggerakannya keluar masuk anusku. ”Gimana Tin, enak ga?” ”Hmmm...”aku tersenyum. ”Kalo dua-duanya tongkol beneran mau ga” tanyanya sambil te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (13)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Aku memandanginya dengan tersenyum. Dia menunduk mencium bibirku lembut sekali. Aku benar-benar merasa diperlakukannya sebagai istri. ”Nanti kalo aku tambah masukkan lagi, kamu barengi ngeden kayak lagi kentut. Katanya akan lebih gampang.” ”Coba ya Tin, ” katanya sambil menekan lebih ke dalam. Benar juga kalo aku ngeden, liang anusku jadi lebih ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (12)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Akhirnya kesempatan itu pun tiba. Kesempatan untuk memberikan surprise yang memuaskan untuk kekasihku. Pak Iwan telpon ke hpku siang-siang, ”Tin, tadi eyangnya Tiara setuju untuk jemput dan ngajak Tiara maen ke rumah Eyang. Kan udah lama ga ketemu cucunya. Aku udah bilang kamu ada kursus paket C hari ini. Kamu aku jemput di lobi jam 2 ya.” ”Ya pak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (11)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Lain lagi rasanya waktu aku mulai mencoba mengikuti video kedua dengan memasukkan bola-boa kecil seperti kalung. Aku ga lupa menambahkan pelumas setiap kali, supaya mempermudah. Aku jadi paham mengapa alat ini dipakai untuk latihan anal, karena rasanya seperti batang yang dipotong sedikit-sedikit, masuknya per bagian-bagian tidak terlalu sakit, tap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (10)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Tapi bukan pak Iwan kalo tidak bisa bersabar. Sama seperti waktu aku menyerahkan perawanku, pak Iwan juga tidak memaksa aku untuk berhubungan anal. Setelah meminta aku menonton video anal, dia tetap bercinta seperti biasa kalo pulang jam makan siang. Paling-paling saat mencumbu dan menciumi seluruh badanku, lidahnya akan mampir lama di lubang anus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Titin Gadis Kebumen (9)

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Kami masih ingin berlama-lama memadu kasih di hotel itu, tapi bunyi sms mengingatkan kami bahwa hal itu tidak mungkin. Ibu mertua pak Iwan menanyakan kapan urusan Paket C-nya selesai. Pak Iwan membalas, ”Ini lagi otw ke rumah Mamah.” Ia mencium bibirku, kami saling melumat beberapa lama. ”Ngaceng lagi ni Tin. Gimana? Kita udah ditungguin Eyang sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Aku diperkosa

 
Terserah: 03/03/2012 Dikarang oleh: prince hakeem 0 Ulasan

Sebenarnya aku tidak istimewa, wajahku juga tidak terlalu tampan, tinggi dan bentuk tubuhku juga biasa-biasa saja. Tidak ada yang istimewa dalam diriku. Tapi entah kenapa aku banyak disukai wanita. Bahkan ada yang terang-terangan mengajakku berkencan. Tapi aku tidak pernah berpikir sampai ke sana. Aku belum mau pacaran. Waktu itu aku masih duduk di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)