Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Aku Oase Para Wanita Bersuami (2)

 
Terserah: 10/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Kini dia mencium dan mengusap dadaku yang berbulu, kemudian terus ke bawah dan akhirnya penisku yang masih kecil diisapnya. Tak lama kemudian penisku pun membesar akibat rangsangan yang diberikan. Sungguh pandai ia memainkan mulut dan lidahnya di sekujur penisku. Setelah beberapa lama ia menghentikan aksinya dan berbaring telentang. Aku tahu ia ing...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Aku Oase Para Wanita Bersuami (1)

 
Terserah: 10/03/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Santi Santi sebenarnya adalah kenalan lamaku. Dia dulu seorang PSK. Aku mengenalnya ketika ia masih menjalankan pekerjaan lamanya tersebut. Waktu itu aku masih kuliah. Satu sore sepulang dari daerah Cideng, aku melewati wilayah Tanah Abang yang secara harfiah berarti tanah merah. Dan memang daerah ini dikenal sebagai daerah merah. Karena haus ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Penjaga warnet

 
Terserah: 09/03/2012 Dikarang oleh: Asd201 0 Ulasan

namaku rama usia 24 tahun, aku udah punya usaha warnet sejak setahun yang lalu dan tepat pada bulan januari kemaren aku buka cabang warnet ku hasil kerja sama ku dengan temenku mira. aku dan mira sudah berteman sejak SMA namun baru deket setelah menjadi temen satu jurusan dulu waktu kuliah. mira anaknya putih, tinggi, sexy, cantik pula tapi sayang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Dr Nadia

 
Terserah: 07/03/2012 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Ketika aku masih kuliah dulu di sebuah IPTA di ibu kota boleh dikatakan termasuk salah seorang mahasiswa yang banyak digilai oleh mahasiswi. Muka handsome dengan dagu kebiru-biruan kerana tunggul jambang yang tercukur rapi dan badan yang tegap menjadi asetku. Terus terang saja aku juga sering melakukan hubungan seks dengan beberapa teman yang meman...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Pertama Kali

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Sejak pertama kali mengenal oral sex hingga hari ini, Yati menunjukkan antusias yang sangat tinggi dengan kontolku, matanya sempat terbelalak saat pertama melihat dan memegang kontolku yang sudah ereksi. Apalagi saat pertama kali melakukan "karaoke", istilahku jika ingin di-oral-sex sama pacarku, cara memperlakukan kontolku benar-benar istimew...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Indahnya Hidup (3)

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Aku baru sadar waktu Anya membuka mata menatapku. Aku cuma bisa senyum lalu menunduk sedikit. Aku salah tingkah sekali. Tapi mungkin Anya menganggapnya berbeda. Dia bangun dari posisi tidurnya, mengambil daguku perlahan. Lalu ia terpejam, meraba pipiku sambil berbisik, "Vi, ini Anya." Terus kami berciuman lembut, tidak menjadi buas. Memang dasarnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Indahnya Hidup (2)

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Waktu aku kembali, Anya duduk di pinggir tempat tidurku dan lampu kamarku sudah diterangkan. Sambil duduk di sebelahnya, aku menuangkan air es untuknya. Sementara dia minum, aku mengambil bantal bersender di ranjang. Anya duduk merapatkan dadanya di depanku. Kajadian saling mencumbu yang hampir serupa dengan di atas terulang hampir mirip situasinya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Indahnya Hidup (1)

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: kacanako 0 Ulasan

Oh yah, anggap saja namaku Alvi, pria 27 tahun. Hmm, bagaimana aku harus menjelaskan diriku yah? Hmm, kalian tahukan, untuk buang angin yang tidak kelihatan saja, aku malu untuk sombong ke orang lain, apalagi untuk identitas aku yang kelihatan. Jadi maaf yah, aku sembunyikan detail-detail khusus. Jadi jangan berusaha menebak-nebak yah, walaupun ini...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Tak menyesal dengan mat

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: virusony 0 Ulasan

Ini adalah kisah benar aku dengan Mat yang aku kenal dalam internet. Okay, biar I ceritakan sedikit tentang diri I dulu. I dah berumur 33 tahun, dah kawin dengan 2 orang anak, yang sulung berumur 6 tahun dan yang kedua berumur 3 tahun, Hubby I dah berumur 45 tahun. I dengan hubby I ni adalah Pensyarah kat salah sebuah IPT Awam (Tak payah tahulah ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

2 Dara

 
Terserah: 06/03/2012 Dikarang oleh: arie6559 0 Ulasan

Aku ni takdelah hensom sangat, tapi ramai bebudak remaja suka kat aku. Aku pun tak tau kenapa. Masih single tapi dah ada girlfriend hehehe.. Belum kahwin lagilah. Oklah, buat apa nak intro panjang sangat, ye tak? Aku ni kerja pejabat. Dalam pejabat tu aku kenal rapat, namanya Leha, orangnya tinggi, kulit putih melepak. Nampak macam warak, bertu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cerita manis

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: akakmaniz 0 Ulasan

Sore itu aku baru pulang kuliah. Capek sekali rasanya setelah seharian berkutat dengan kuliah. Bayangin aja aku kuliah dari jam 7 pagi sampai jam 5 sore. non stop. Makannya aku merasa badanku lelah dan ingin istirahat. Untung besok libur (hari sabtu), jadi aku bisa mamfaatkan waktuku untuk istirahat. O iya,sebelumnya aku memperkenalkan diri du...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Kenangan Itu

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: monkey_donkey 0 Ulasan

Kini wajah itu dibaling batu. Kenapa mereka bertindak begitu? Hati saya begitu tersentuh. Sultan Abdul Hamid dibenci oleh ramai orang sejak di zaman hidupnya, sampailah ke hari jasa dan baktinya mahu dikenang di dalam sebuah seminar yang diposterkan. Walhal, setiap kali saya membaca mengenai beliau, saya semakin sebak dan kecewa kepada suatu fitna...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Pancutan benih terakhir

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: vickey anira 0 Ulasan

Suasana di luar bilik rawatan eksekutif itu berselubung dengan kesedihan. Ibu, bapa, adik-beradik dan rakan-rakan menanti dengan cemas apabila diminta keluar daripada bilik tersebut oleh doktor. Hanya jururawat dan doktor tersebut berada di dalam bilik itu untuk cuba menyelamatkan pesakit yang pada mulanya agak stabil tapi secara tiba-tiba menjadi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Johor Story

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Saya seorang pelajar yang berumur 15thn(tingkatan 3).Saya mempunyai seorang adik dan seorang abang.Ibubapaku adalan seorang yang sering sibuk dengan tugas-tugasnya sebagai pekerja.mereka sering pulang kerumah pada lewat malam.Ketika mereka tiada saya dan adik saya sahaja dirumah.Abang saya bersekolah disekolah asrama.Hobi saya ialah berfantasi.Saya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Anak petani

 
Terserah: 05/03/2012 Dikarang oleh: sahad kadarana 0 Ulasan

Di dusun Sukamandi tinggalah keluarga kecil. Suami isteri dengan seorang anak. Mereka tinggal di rumah kayu dengan kebun kecil mengelilingi rumah. Si Suami adalah buruh tani yang mengerjakan ladang orang lain. Si isteri mengurusi anaknya yang baru saja masuk sekolah menengah pertama. Anak mereka adalah anak laki-laki yang cukup bongsor seusianya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Bosku Yang Cantik

 
Terserah: 04/03/2012 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

sejak pertama kali ketemu, wah, senyuman dibalik wajahnya yang teduh berjilbab bikin mesin gw naik turun. penampilannya mungkin standar ibu muda model zaman sekarang, diumurnya yang sekitar 30an kulitnya tetap putih terawat, dan mulus. tapi seperti biasa, yang bikin gw agak nekat sama dia, karena payudaranya yang ranum dibalik jilbabnya. ato basa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)