Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Adik kelasku Enak Sekali

 
Terserah: 18/03/2012 Dikarang oleh: alambuh 0 Ulasan

Sudah sejak lama aku naksir sama adik kelas ku yang alim bernama Rani. Tingginya sekitar 168 cm, kulitnya putih, cakep lagi. Tapi karena dia selalu memakai jilbab dah baju seragam abu2 putih panjang, tidak ada banyak cowok yang naksir dia, kecuali aku, soalnya aku pernah ngintip dia ganti baju seragam olahraga dan ternyata bodynya…. Wooooow……. Men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Pembokat Sayang, Pembokat Melayang

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Waktu aq masih kelas 2 SMA di kota B*****G, keluarga aq mendapat seorang pembantu rumah tangga baru, padahal pembantu lama si Mbok Ratmi udah kayak sodara sendiri, secara semua kaerjaan pasti beres tanpa ada perintah ataupun complain dari keluarga kami. sambung lagi, pembantu baru ini bernama Asih awalnya gw perkirain umurnya 20 tahunan, secara dar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Masih Gundul

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Dedy adalah teman kuliahku dan dia seorang yang rajin dan ulet termasuk dalam hal berbisnis walaupun dia masih kuliah. Gunawan adalah teman kenalannya yang juga seorang anak mantan pejabat tinggi yang kaya raya ( saya tidak tahu apakah kekayaan orang tuanya halal atau hasil korupsi ! ). Setahun yang lalu Gunawan menawarkan beberapa koleksi lukisa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Penjual Aiskrim Montok

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku berkenalan dengan Lin, awek promoter aiskrim di sebuah pasaraya gergasi di selatan. Kami berkenalan agak rapat selepas kami bertukar nombor telefon. Dia ni tak la lawa sangat, tapi bodynya yang montok tu buat aku geram. Especially bontot dia. Fuh.. tonggek siot. Dah la body lentik, bontot lebar lak tu. Memang aku geram dengan pompuan jenis cam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Selera Kampung

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Kampung yang terletak jauh dari bandar dan boleh dikatakan agak ceruk juga di tempati lebih kurang 100 keluarga. Kedudukan antara rumah adalah jauh dan dipisahkan oleh kebun getah. Manakala jalan penghubung hanyalah jalan tar kecil yang hanya muat-muat untuk sebuah kenderaan sahaja. Manakala sekolah tempat aku mengajar pula menjadi tempat pelajar-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Awek Seluar Trek Di Hospital

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Masing-masing masih berdiri menongkat siku di pagar besi yang memisahkan Taman Herba dengan kaki lima. Lampu kaki lima menerangi suasana. Datang pula seorang pengawal keselamatan bertanyakan status kehadiran mereka berdua di luar wad pada waktu itu kerana waktu melawat sudah lama tamat. Setelah diterangkan mereka adalah waris pesakit di wad, penga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Ilusiku ternyata

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Ternyata zakar wak besar tetapi agak pendek sekitar 5.6 inci sahaja. Wak mengangkat kaki isteriku keatas bahunya aku dapat melihat setiap kali wak menarik keluar zakarnya, terdapat isi dari dalam faraj isteriku turut sama tertarik. Wak menghayun tanpa belas kasihan, hentakan demi hentakan dengan laju menerjah faraj isteriku. "Auuwww...... " keluh ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Isteriku isterimu

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

8220;Semua pakaian abang dah Mas sediakan dlm beg pakaian tu8221; Terdengar suara isteriku dari dalam bilik tidur, memang sejak ia mengetahui aku akan berkursus dia telah menyiapkan segala kelengkapan dan menyediakan pakaian yang secukupnya untuk aku di Kuala Lumpur kelak. 8220;Emmm....geli ler banggggg....8221; Renget manja isteriku bila aku menc...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Doktor Sakit Puan

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Entah mengapa sejak Rohaya mencadangkan ke Klinik Keluarga Kita, hati Hassnah bagaikan melonjak-lonjak tidak sabar untuk bertemu pakar sakit puan untuk meleraikan masalah yang dihadapinya. Hari Sabtu Halim tidak bekerja, mereka bersetuju untuk ke kelinik tersebut untuk mengajukan masalah yang mereka hadapi, bukan apa, selama ini mereka telah berus...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Disebalik redup matamu

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Sengaja dia berbuat begitu agar tidak ketara niat yang tersirat disebalik segala apa yang akan diperkatakan. "Eh.. tidak.. dia nie ha..., ngapa?" Balas Zakiah sambil menunding jari kearah Izati yang terpingga-pingga, bimbang juga hatinya bila ada pelajar lelaki yang berani mencarinya. "Ketua pelajar dapati awak belum lagi menyertai mana-mana kelab...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Memperkosa Santri Berpinggul Montok

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Lekuk pantatnya yang bulat montok tampak tercetak jelas beserta garis celana dalamnya di permukaan kain jubahnya yang tertarik kencang karena posisi menunggingnya itu. Bahkan karena tipisnya kain jubahnya, Toni bisa melihat dengan cukup jelas warna celana dalamnya yang terbayang. Warna merah muda. Bajingan itu meneguk air ludah menyaksikan keindah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Menanti Jemputan

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Namaku Iwan , pegawai sebuah instansi dan mendapat tugas sebagai penanggung jawab IT di tempatku bekerja. Kisah ini dimulai pada tahun 1998 antara aku dan rekan kerjaku yang berjilbab lebar yang akhirnya tanpa dapat kami tolak menjadi sepasang kekasih yang terlarang. Namanya Fitria, berusia 28 tahun, sudah bersuami dan mempunyai seorang putri yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bimbingan Penelitian

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Apalagi ditambah mereka sering menggunakan pakaian ketat.Bagi sebagian mahasiswa, apalagi yang telah memasuki tahun-tahun akhir studinya, ini adalah saatnya melakukan penelitian dan kemudian menyusun tugas akhir. Aku yang memegang bidang kimia klinis, banyak mendapat permintaan membimbing. Diantaranya adalah Aulia, Mifta, dan Neni. Aku menyetujui ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Mbak Ira, Suster Cantikku

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Justru jilbabnya itu bikin Mbak Ira, nama suster manis ini, tambah cantik.“Eh, ini Mbak. Saya merasa tubuhku lengket semua, mungkin karena cuaca hari ini panas banget dan sudah lama saya tidak mandi. Jadi saya mau tanya, apakah saya sudah boleh mandi hari ini mbak?”, tanyaku sambil menjelaskan panjang lebar. Saya memang senang berbincang dengan su...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Sek yg indah

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Erwin Prastya 0 Ulasan

Langsung saja, saya Jon (samaran) pemuda WNI keturunan, umur 35 th dengan tinggi 182 cm berat sekitar 78 Kg, banyak yang bilang saya ini gagah dengan wajah cukup menarik. Pengalaman selingkuh ini terjadi sekitar 4 tahun y.l. Waktu saya pertama berkenalan dengan In, dia masih punya pacar Han, tetapi menurut pengakuannya Han orangnya agak dingin. Dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Gadis Desa

 
Terserah: 17/03/2012 Dikarang oleh: Erwin Prastya 0 Ulasan

Waktu itu aku masih numpang di rumah famili saya, yang letaknya di sebuah desa di pinggiran kota yang jauhnya kira-kira 20 km dari kota K. Waktu itu kira-kira jam 8 malam. Waktu itu salah satu famili Doni yang bernama Tia (samaran) ngajak Doni untuk pergi ke rumah temennya, yang bernama Lulu (samaran juga). Doni udah kenal ama Lulu dan emang kami...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)