Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
138
139
140
141
142
»

Suzana budak Sarawak

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: dfadaa 0 Ulasan

Seperti biasa waktu rehat dan oleh kerana kerja luar, orang gomen selalu buat macam ni, kadang-kadang sebab orang entertain. Akupun memandu menyusuri bandaraya dan singgah di sebuah hotel 4 Star. Terasa lenguh-lenguh badan, akupun singgah ke massage parlour (rumah urut - high class). Di sana, bilik-bilik disediakan untuk mengurut dan tertera, "Bili...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Mbak Yati, janda seksi (2)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 01 Kami berdua telentang di jok kami masing-masing, dengan kemaluan kami yang masih terbuka. Kami saling berpandangan dan tersenyum puas. Tangan kanan Mbak Yati meremas tangan kiriku, saya tidak tahu apa artinya, apakah ucapan terima kasih, pujian ataukah janji untuk mengulangi lagi apa yang telah kami lakukan. Setelah i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Mbak Yati, janda seksi (1)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebelumnya saya perkenalkan diri terlebih dahulu, nama saya Alvi (samaran), usia saya saat ini adalah 37 tahun. Kejadian ini adalah kisah nyata hidup saya yang terjadi 10 tahun yang lalu, jadi saat itu usia saya baru sekitar 27 tahun. Sebelum saya ceritakan pengalaman saya dengan Mbak Yati, perlu saya sampaikan juga bahwa (mungkin) saya mengidap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Petualangan mengejar Mimpi

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku adalah seorang pria berusia 17 tahun. Aku bersekolah di sebuah sekolah swasta yang cukup terkenal di kotaku. Aku tidak terlalu tinggi, tapi tidak juga terlalu pendek, kulitku kuning kecoklatan dan rambutku sedikit cepak di bagian belakang dan samping. Saat ini aku sudah mempunyai pacar, lumayan cantik, kulitnya putih, rambutnya sebahu, namanya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Dosen Haniza (4)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 03 Aku baringkan dia di atas ranjang sambil terus memberikan kecupan demi kecupan. Kali ini aku tidak berlama-lama mencium payudaranya sebab sasaran muluku adalah ke liang kenikmatannya. Aku turunkan ciumanku ke bawah, kemaluannya masih kering. Aku terus mencium kemaluannya itu dengan lembut. Terangkat punggungnya menahan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Dosen Haniza (3)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 02 Agak lama kami berciuman, bertautan bibir dan lidah sambil berpelukan mesra. Kemudian, Dosen Hanizah meleraikan tautan itu diikuti dengusan birahi, "Mmmm..." Kami bertatapan mata, tanganku masih dilingkarkan pada tubuhnya, badan kami masih saling rapat, nafasnya semakin kencang, nafsuku semakin meningkat diikuti denga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Dosen Haniza (2)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 01 Sudah hampir 20 menit, hujan tidak menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti. Aku menjadi ingin buang air kecil, maklumlah udaranya dingin. Aku bangun dan terus menuju ke belakang untuk mencari kamar mandi. Ketika aku hampir sampai di kamar mandi, aku sekilas melihat Dosen Hanizah sedang masuk ke kamarnya, hanya dalam kea...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Dosen Haniza (1)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku teringat akan kisah yang terjadi 18 tahun yang lalu, ketika aku masih di alam persekolahan. Kisah yang akan kuceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap kehidupanku. Umurku sekarang 30 tahun lebih. Sewaktu berada di tingkat 5, di salah satu sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifatku yang pemalu dan takut terhadap wanit...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Mbak tatik atasanku (2)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sambungan dari bagian 01 Untuk lebih mengakrabkan hubungan kerja di kantor, teman-teman kantor mengadakan acara pergi bersama ke tempat santai, yaitu di daerah pegunungan yang berhawa dingin. Semua teman-teman kantor pada ikut, tidak terkecuali Mbak Tatik. Namun aturannya, bahwa semua karyawan dan karyawati harus ikut dan tidak boleh bawa paca...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Mbak tatik atasanku (1)

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sebelum saya bercerita, saya akan memperkenalkan diri, nama saya Anton, tinggi sekitar 170 cm dengan berat badan 75 kg, cukup seimbang dari segi body. Kulit saya coklat kehitaman dan wajah biasa-biasa saja, tidak ada yang istimewa. Saat ini usia saya 34 tahun. Karena ini kisah nyata, maka nama-nama para pelakunya saya samarkan. Kisah ini terjadi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Cerita Retno

 
Terserah: 30/01/2012 Dikarang oleh: Tommy moreno 0 Ulasan

Nikmati saja, aku ada di kamar sebelah, begitu pesan Dodi pada Retno istrinya. Retno mengangguk pasrah pada suaminya. Kini ia duduk di tempat tidur, mereka mengenakan daster tipis. Ia menunggu kedatangan Dio, teman akrab suaminya untuk menikmati tubuhnya hanya satu malam. Kurang bisa dipercaya, tapi memang terjadi. Dodi tidak bisa mengembalikan sej...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (39)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Dia tak boleh kawal diri bila Tiara cubit pinggang dia, konek dia terus terangkat. Dan dia bercerita pada Tiara pasal keretakan rumahtangga kami. Tapi dia tak cerita detail. Dia Cuma cakap kat Tiara yang aku tak layan dia sangat sejak mengandung. Tiara pun bagitau dia, mungkin pembawak budak. Saiful cakap dia rindu kat aku, sentuhan aku dan ken...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (38)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Adui malasnye… Dalam masa itu, Tiara klimak dah beberapa kali. Tiara meminta Ameer tukar position. Ameer berhenti sekejap lalu Tiara duduk kangkang sambil pegang kedua kaki. Ameer menyambung sesi tujahan dgn rakus. Ameer menitiskan lilin ke perut Tiara. Kecut perut Tiara dibuatnyer. Aku pun tercengang gak dengar citer Tiara. Sekali sekala dititisk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (37)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Tapi kalau terasa nak pekena konek serani tu, memang Tiara plan la masuk hotel 2-3 jam hehehe… Tiara sentiasa memuji Ameer dalam cerita dia. Teringin la jugak aku nak merasa tapi sekarang nafsu terkawal lagi sebab baru je kene tarah dengan Zamri 3-4 hari berturut-turut Aku pulak terbayangkan diri sendiri setiap kali tiara bercerita… Ameer melet...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (36)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Hahaha… pastu sejak Zamri kasi aku penangan kongkek kaw-kaw aku terus gian sampai sekarang ni pencarian aku tak pernah berakhir. Ade je konek yang menarik perhatian aku dan teringin aku nak rase Aku tak salahkan Zamri. Takde la aku nak menuduh dia yg jadi punca menjebak aku sampai ketahap ni. Actually aku berterima kasih gak pada dia dan aku pu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (35)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Dia terus terang dan mintak maaf sebab dia dah terlanjur dengan Saiful kat ofis. Tapi belum terlanjur berat-berat lagi. Tiara kata diorang berdua Cuma ringan-ringan dan romen-romen je, belum sampai tahap bukak baju. Tapi tetek tiara yang selambak leh buat orang lemas tu dah pun dinyonyot dek Saiful. Dan Tiara pun dah ramas-ramas konek laki aku tu....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.985 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)