Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
147
148
149
150
151
»

Terus Dalam Kegelisahan (31)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Ameer terus menjilat penuh kelazatan siap ade bunyi slurppp!!! Slurrppp!!! Ameer memainkan lidahnya ke kelentit Tiara. Mamat yang sedang skodeng tadi terus masuk dan bukak belt, tanggalkan seluar. Lepas tu mamat tu duduk tepi Tiara sambil lancap sendiri konek dia. Tetiba je Tiara rasa ada mulut extra yg nyonyot tetek Tiara. Kalau aku cakap mest...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (30)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Aku tak dapat jumpa Izaida sebab terlalu ramai sangat orang kat pintu masuk rumah dia. Kami terus dijamu dengan pelbagai hidangan. Dan aku tak nak lepaskan peluang untuk menepung tawar Izaida dan suami dia. Kami masuk, Kejelitaan Izaida terserlah disebalik kebaya unggu gabungan songket dan lace. Dia sangat cantik hari tu. Memang kejutan bes...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (29)

 
Terserah: 28/01/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Tak cukup dgn aksi kuak lentang, Aku teringin nak try doggie dalam keadaan perut besar mcm ni. Perut terasa berat dlm keadaan menonggeng. Tapi lubang terasa sendat. Itu yg aku suka. Sama ada lubang aku ketat atau konek Zamri yg besar sgt tu tak penting, yg penting aku sedap, dia pun sedap. Pagi Ahad tu aku bangun lewat sikit dekat pukul 11 pagi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cikgu Salina

 
Terserah: 27/01/2012 Dikarang oleh: John lock 0 Ulasan

Salina tidak pasti mengapa dia begitu tertarik dengan Cikgu Razif. Dia sedar dia sudah bersuami, tetapi hatinya seperti tidak dapat ditahan untuk menghampiri Razif. Mungkin kerana mereka selalu bersama apabila mengendalikan program pelajar di luar sekolah atau kerana faktor lain. Salina tidak pasti. Razif yang masih bujang memang seorang guru yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cinta atau nafsu

 
Terserah: 26/01/2012 Dikarang oleh: gong_very 0 Ulasan

Pacarku Rendy dan aku sudah berjalan selama 3bulan, hubungan kami lumayan erat, si rendy orangnya sangat gaul dan fun, dia dapat bertemen dengan siapapun. Sedangkan aku orangnya sedikit tertutup, maka itu aku senang sekali dan sayang sekali dapat jadian dengan rendy, dia adalah lelaki idamanku. hubungan kami termasuk cepat, dalam waktu 1 min...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

SPG Rokok yg Menggairahkan

 
Terserah: 26/01/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

kejadian ini berawal di tahun kedua aku bekerja sekitar tahun 2007 lalu. seperti biasanya siang itu aku tidak memanfaatkan waktu istirahat untuk keluar makan siang karena tumpukkan pekerjaan,tiba2 ada temanku yg memberi tahu kalau ada SPG salah satu produk rokok masuk menawarkan rokoknya tapi tidak kutanggapi karena aku memang sibuk bekerja. tanp...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cewek kounter fastfood (5)

 
Terserah: 26/01/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

dia tersenyum puas melihat aku masih terus berusaha memberikan rangsangan di sekitar dinding nonoknya. "Kamu puass.. Mit. enak.. kan.." senyumku sambil menjilat bibirnya sendiri. "enak banget deh om, lebi nikmat dari yang pertama. Om pinter banget deh maenin it il dan no nok Mita, gak dimasukin ja Mita bisa nyampe lagi"."Biar kamuu.. lebih puaas Mi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cewek kounter fastfood (4)

 
Terserah: 26/01/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

"Emmhh.. akhh.." desahku. Sementara dia terus mengocok tongkolku, aku pun dengan nafsunya mengulum bibirnya dan langsung meremas toketnya yang telah mengeras. "Akhh enak om." desahnya menggelinjang. Bibirnya kulepas dan mulutku langsung mendekat ke dadanya sambil terus meremas perlahan. pentilnya kuhisap sambil kujilat, toketnya berganti-ganti kure...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Lagenda Imah Kampung

 
Terserah: 24/01/2012 Dikarang oleh: mrsmkb 0 Ulasan

Imah pancut banggggggggg.....!" Bunyi katil masih lagi berterusan. Atan melihat jam di dinding sekali lagi "Emmm baru 10 minit" dia membasuh tangan. "Lagi bang… oohhhhhh, ya bang ohhhhhh lagiii, tekan bang" Suara emaknya. "Emmmm ahhh ah ahhhhhh" Suara ayahnya. Atan duduk di sofa, membaca majalah. "Ok bang…. Imah nak pancut lagi nieeee" "Ya a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (6)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Setelah 4 hari kami istirahat di resort Cap d’agde Prancis Selatan, kami bersiap-siap menuju Barcelona Spanyol. Perjalanan ke kota wisata pantai yang terkenal itu akan menggunakan kereta rel. Anggota rombonganku 5 orang ibu sudah kelihatan segar dengan pakaian casual. Kami meninggalkan Cap d agde agak lebih awal. Jam 11 jemputan kami sudah datang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (5)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Kami sampai di stasiun kereta Paris Nord sekitar jam 10.30. Bangunan stasiun tampak seperti bangunan lama, dengan menara jam. Bagian dalamnya mengingatkan aku pada stasiun kereta api di Jakarta kota. Suasananya hampir sama. Bedanya bangunan di Paris ini lebih terpelihara dan bersih, tidak ada pedagang kaki lima. Penjual makanan memang ada tetapi di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (4)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Brussel tinggal kenangan. Kota ini tercatat dalam sejarah hidupku dimana untuk pertama kalinya aku menikmati cewek bule. Kenangan manis dan sangat mengesankan. Aku berjanji akan menghubungi Rachel kembali jika kelak ke Brussel. Dia juga kujanjikan akan kusambut bila berkunjung ke Indonesia. Aku termangu duduk di kereta cepat Thalys yang membawaku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (3)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku terbangun gara-gara morning call. Jam 5 pagi. Hembusan AC terasa dingin, tetapi aku harus bangun karena beban tanggung jawab jadi tour leader, menggembala 5 ibu-ibu keliling Eropa. Tante Dina yang tidur di sebelah kiriku langsung duduk dan Tante Venny di kiriku masih ingin menikmati bonus sedikit menambah tidurnya. Aku langsung bersiap dan men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (2)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku terbangun dan pikiranku masih agak bingung. “ Aku dimana ya sekarang,” ada sekitar 10 detik aku baru sadar. Sekarang ada di Amsterdam. Aku memimpin 5 tante untuk tour ke Eropa. Aku menjadi tour leader, tetapi aku sendiri belum pernah ke Eropa. Sementara itu peserta tourku semuanya sudah pernah ke Eropa, terutama ke Belanda. Jam menunjukkan 06 ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mengawal Tante-Tante Girang (1)

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Rencanaku mau berkeliling Eropa pada musim panas tahun ini jadi berubah total. Aku semula hanya berencana akan tur ke Eropa sendirian, tetapi ketika aku bercerita bahwa pada Tante bahwa bulan Juli nanti aku akan cuti sekitar 2 minggu, mereka mencecarku aku bakal pergi kemana. Tanpa berharap apa-apa aku dengan polosnya bercerita akan keliling Eropa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Pengalaman Via Di Kos

 
Terserah: 23/01/2012 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Raka adalah penghuni baru dilantai 2 dimana tempat Via nge-kos dilantai 3nya, Raka memiliki 1 anak dan istri di kampung dan karena pekerjaan harus rela berpisah dengan keluarga selama 3 bulan, Raka sendiri tipikal lelaki gagah dengan perawakan badan yang tegap. Via sendiri seperti cerita sebelumnya saat itu berumur 23 tahun dan sedang menjalin hub...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)