Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
149
150
151
152
153
»

Normah dan Osman

 
Terserah: 07/12/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

setelah hampir lima tahun aku bertugas di-Perak akhir-nya permohonanku untuk bertukar kenegeri asal ku Johor di-luluskan. Malang-nya bukan di-bandar yang aku pohon, tetapi sebuah Bandar yang agak asing bagi diri ku. Walau pun aku anak Johor tetapi belum pernah menjijakkan kaki kebandar tersebut. Walau bagaimana pun akhir-nya aku dapat mensesuaikan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Emak kawanku

 
Terserah: 07/12/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Nama aku Iwan dan tinggal di sekitar Negeri Selangor....Aku nak cerita pasal pengalaman seks aku...Aku mempunyai seorang kawan rapat namanya Bakar tapi aku panggil dia Burn....Burn ni asal dari Johor....umor kami sebaya dan aku kenal dia kerana kami satu tempat keje....perangai kami memang ngam satu kepala.....family dia kira orang kaya jugak tapi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Nafsu Karena Situasi Yang Mendukung

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Yon sianak "bocor" tapi baik hati itu tinggal dirumah tantenya (yang biasa aku panggil Ibu Tari) yang hanya punya anak gadis semata wayang. Itupun begitu lulus S1 Manajemen perusahaan langsung dilibas habis kegadisannya sama pacarnya, dalam suatu perkawinan, terus diboyong ke Jakarta. Tinggallah Ibu Tari ini sama suaminya yang pengusaha jasa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Rejeki Sapa Yang Mao Nolak

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Satu lagi kisahku yang berkaitan dengan isteriku adalah ketika aku harus ke Menado untuk suatu urusan. Biasanya aku tak pernah mampir kerumah keluarga isteriku yang memangnya berasal dari sana, tetapi kali ini aku terpaksa harus mampir ke Amurang karena isteriku menitipkan beberapa barang untuk adik dan kakaknya disana. Setelah selesai urusank...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Kehidupan Sang Pejabat

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Entah apa yang dimimpikan oleh si sopir, yang jelas ia sudah tidak memperdulikan apa yang sedang dilakukan sang majikan. Sudah merupakan suatu kebiasaan baginya kalau majikannya yang pejabat itu selalu datang ke hotel kumuh ini seminggu dua kali. Maklum saja sebagai seorang pejabat negara yang sering disebut-sebut sebagai wakil rakyat, ia sering m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Tragedi Kunci

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Langsung ja ya,gw roy,umur gw 25th,kuliah disuatu perguruan tinggi negeri dikota Lampung,gw dikampus dikenal sebagai cow yang super cuek n cool,banyak cew2 yang mencari perhatian or sekedar menyapa gw,apa karena mereka beranggapan gw cow yang keren,sexy,n ideal,dengan tinggi 180cm, ditambah lagi gw dari keluarga orang mampu yang kemana-mana make mo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Liburan Ku

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Selama gw liburan di tempat asal gw, gw hanya bergaul sama kakak gw (perempuan) dan teman-temannya. Beda umur gw dan kakak gw cuma 2 tahun. Jadi setiap kakak gw pergi clubbing gw selalu ikut. Diantara temannya yang jg partygoers ada satu yang paling menawan di hati, namanya linda. Gw suka aja melihat dia. Malam itu, sepulang clubbing teman kakak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Kejadian di Basement Kantor

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

tp gw ga lngsng jwb iya gitu aja, ” mmmmm...kmu pengen ktmu dmn? Aq bsk udah bikin acara sih ma tmn2 kntr, tp klo kmu gak keberatan,kita ktmu di kntr aja yuk jam 11 siang deh sblm aq jln ma tmn2 kntr” trus dia bilang ” ok deh hun...tunggu yah besok aq kntr kmu...” Akhirnya beneran juga dia dateng ke kntr sekitar jam 11 dan lngsng dia tlp gw buat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Istri Kakak Yang Gersang

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Kubuka pintunya, sesaat kuterdiam, terlihat di TV kamarnya adegan yang merangsang, sekilas kulihat Dina sedang terlentang dan ia kaget akan kehadiranku. “Maaf Mbak!” sahutku dengan tidak enak. Lalu kututup pintu kamar dan keluar. Sekilas teringat yang sekilas kulihat tadi. Dina sedang asyik memainkan buah dadanya yang besar dan daerahnya yang i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Phone Sex yang bikin memek puas

 
Terserah: 06/12/2011 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Aku memasuki kamarku dan langsung kukunci dari dalam, kulepas T Shirt tanpa lengan yang kupakai dan kulemparkan begitu saja di tempat tidur. Payudaraku yang ranum berwarna sedikit merah muda di puting dan sekitarnya tampak menggairahkan. Aku memang sejak kecil tidak suka memakai bra hingga kini aku jadi tidak memiliki BH barang satupun, hingga begi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Cerita Bas Mini

 
Terserah: 04/12/2011 Dikarang oleh: tanera 0 Ulasan

Lepas jerk SPM,aku terus dapat kerja kat KL.Dari rumah,aku naik bas mini ke ofis aku kat Jalan Semarak,KL.Biasa la,time pegi kerja bas memang sentiasa penuh.Jadi,nak tak nak,terpaksa la jugak bersesak-sesak dalam bas. Bas hari tu tersangat la penuhnya,sampai ada yang kena berdiri kat tangga. Berdiri di sebelah aku,seorang balak hensem yang sel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Nurahmi (2)

 
Terserah: 03/12/2011 Dikarang oleh: matkodeng 0 Ulasan

Geremi yang tadi bangkit dari tubuh Ami telah melepas baju bagian atasnya. Kelihatan sekali tubuh kekarnya, mirip dengan petinju Mike Tyson. Handycam diarahkan ke Geremi yang kembali mendekati tubuh Ami. Kedua tangan Geremi menuju ke arah bagian atas baju putih yang dikenakan Ami. Amipun mulai panik. "Jjjaangaannnn……nnoooooo" jeritnya. Tiba-tib...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Nurahmi (1)

 
Terserah: 03/12/2011 Dikarang oleh: matkodeng 0 Ulasan

Namanya adalah Nurrahmi biasa dipanggil Ami. Wanita berusia 29 tahun itu telah dikarunia seorang anak berusia 3 tahun. Meski telah menjadi seorang istri Ami nampak masih seperti seorang wanita lajang dikarenakan postur tubuhnya yang tetap sintal dan tidak ada tanda-tanda kendor di bagian-bagian tubuhnya sebagaimana kebanyakan wanita-wanita yang tel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Bercinta Dengan Yussi

 
Terserah: 02/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Perkenalanku dengan Yussi bermula dari chatroom. Waktu itu tahun 2001 dan aku masih duduk di tingkat 3 sebuah PTS di Medan dan usiaku masih 20 tahun. Sedangkan Yussi sudah berumur 22 tahun dan duduk di bangku kuliah tingkat akhir universitas swasta Jakarta Jurusan Teknik. Kala itu Yussi masih bekerja di perusahaan telekomunikasi swasta sebagai seor...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Nafsu Karena Situasi Yang Mendukung

 
Terserah: 02/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Yon sianak "bocor" tapi baik hati itu tinggal dirumah tantenya (yang biasa aku panggil Ibu Tari) yang hanya punya anak gadis semata wayang. Itupun begitu lulus S1 Manajemen perusahaan langsung dilibas habis kegadisannya sama pacarnya, dalam suatu perkawinan, terus diboyong ke Jakarta. Tinggallah Ibu Tari ini sama suaminya yang pengusaha jasa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita

Malam Inagurasi

 
Terserah: 02/12/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

tapi kejadian ini terjadi bukan pada saat ospeknya sob,melainkan pada malam keakraban/malam inagurasi yg d adakan d prapat (danau toba). Kami berangkat dari kampus sekitar pukul 6 pagi waktu yg d perjanjikan (tapi sebenanya berangkat jam 7, molor 1 jam). Dari panita menyediakan lebih kurang ada 5 bus pariwisata untuk mengangkut mahasiswa baru,s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.935 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)