Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
149
150
151
152
153
»

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (4)

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

belakang dan mengeluarkan beg aku dan Ain dah keluar dari kereta sambil mengalas beg pakainnya sambil berjalan membontoti aku ke bilik yang di sediakan untuk aku. Sesampai di bilik Ain agak terkejut sebab ada satu katil queen size je. Akut terus menelefon reception bertanya mengapa mereka bagi bilik yang punya satu katil je, sedangkan aku minta bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (3)

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

belakang dan mengeluarkan beg aku dan Ain dah keluar dari kereta sambil mengalas beg pakainnya sambil berjalan membontoti aku ke bilik yang di sediakan untuk aku. Sesampai di bilik Ain agak terkejut sebab ada satu katil queen size je. Akut terus menelefon reception bertanya mengapa mereka bagi bilik yang punya satu katil je, sedangkan aku minta bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Cikgu

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: kasimsalah 0 Ulasan

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku. Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap perempuan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Akibat Mogok Mobilku

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: daffa_06 0 Ulasan

Tapi kami selalu menjaga agar tak melebihi batas Pada suatu sabtu malam setelah puas berjalan-jalan dan bercumbu seperti biasanya aku menjalankan mobilku bergerak hendak pulang, tetapi tak terduga mobilku mogok ditengah hujan lebat yang mengguyur. �Bagaimana Kak..?� tanyanya sambil memayungi aku yang tengah mengutak-atik mesin mobil (ia sela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

27 Flora Ria Di Kubang Buaya (4)

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: dinomira 0 Ulasan

N terdiam. "Kak Suria?" tiba-tiba terpacul nama itu. N memandang ke muka Kak Ramlah. "Naper dengan Kak Suria?" tanya Kak Ramlah. "Apakah dia masih virgin?" tanya N lagi dini pagi itu. Kak Ramlah mengeluh. "Kalau mak takde, Kak Suria juga takde. Dia tidur dengan member dia." "Ooo kenapa begitu? Apakah dia juga mangsa ayah?" tanya N terga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Practikal Dengan Gadis Cina

 
Terserah: 17/01/2012 Dikarang oleh: dinomira 0 Ulasan

Seperti biasa pada tahun akhir, setiap pelajar akan diberi peluang untuk menjalani latihan practikal sebelum menempuh alam pekerjaan. Aku dan rakan-rakan yang sama-sama belajar di UTM sibuk membuat permohonan untuk menempatkan diri di mana-mana industri yang berminat untuk mengambil kami bekerja. Aku bernasib baik kerana mendapat tempat di dalam ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (2)

 
Terserah: 16/01/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

“Abah balik sorang je… ada seminar kat sini, abah lapar tu yang abah berhenti kat sini sebab nak makan dan abah nampak pulak ada perempuan kena kacau dengan mamat-mamat tu, tak sangka pulak perempuan tu Ain…” terang ku padanya. Beberapa ketika makanan dan minuman pun sampai. Aku bertanya pada Ain tentang kawannya yang dia talipon tadi. Katanya tak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (1)

 
Terserah: 15/01/2012 Dikarang oleh: tendude 0 Ulasan

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks) Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking kereta aku kat depan panggung Rex...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nora Gila Batang

 
Terserah: 15/01/2012 Dikarang oleh: tanera 0 Ulasan

Di pendekkan cerita , akibat sering ke kelab malam aku telah terpikat dengan seorang pelayan wanita yang bernama Nora (Bukan nama sebenar).Nora adalah seorang perempuan Sarawak berbangsa Iban dan beragama kristian yang baru tiba ke bandar ‘J’ dari kampungnya untuk bekerja. Nora tidaklah tinggi dan tidak terlalu cantik tapi jika terpandang pada pun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Gairah Ibu Alim

 
Terserah: 15/01/2012 Dikarang oleh: musimdingin 0 Ulasan

Akhirnya usai sudah kegiatan yang menjemukan selama 2 minggu di sini…dan aku mo balik ke Jakarta untuk refresh neh…oh iya namaku Andi umur 30 tahun sekarang aku bekerja di perusahaan swasta, ciri2 tubuhkan yahh..untuk postur Indonesia udah cukup di perhitungkan neh..heheheh… Besok aku mo pulang ke Jakarta setelah mengikuti kegiatan dari Perusahaan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Tukar Guling

 
Terserah: 15/01/2012 Dikarang oleh: musimdingin 0 Ulasan

Sesampainya di rumah setelah terbang sana terbang sini di beberapa kota masih di Pulau Jawa maupun di Pulau Kalimantan dan Sulawesi selama 7 minggu ini untuk urusan bisnis kayu dan hasil-hasil bumi lainnya, tubuhku mulai dilanda letih dan penat luar biasa. Namun secara psikologis justru sebaliknya, aku mulai dapat merasakan suasana rileks dan tentr...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Tidur bersama musuh

 
Terserah: 15/01/2012 Dikarang oleh: Tari luna 0 Ulasan

Jadi mungkin terdengar aneh bahwa saya berakhir di tempat tidur dengan salah satu dari mereka. Nama orang itu Dieter dan aku kecelakaan pada dirinya sejak waktu kami di mana di sekolah tinggi. Dia satu tahun lebih tua dari saya dan saya memiliki beberapa menyedihkan bulan di tahun terakhir saya di sekolah karena ia tidak ada. Setelah SMA orang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Pak Itam Pemandu Teksi

 
Terserah: 14/01/2012 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Pemandu itu namanya Pak Itam. sesuai dengan kulitnya kata hatiku. Orangnya sopan dan sabar, tutur katanya lembut dan ringkas. Justeru aku meminta dia menjadi pemandu kami selama kami berada di sana. Pak Itam setuju saja dengan tawaranku yang agak lumayan juga. Keesokan tengahari kami dibawa Pak Itam makan di restoran yang enak sekali, isteriku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Sekertaris perawan

 
Terserah: 14/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tapi karena lembahnya masih perawan agak susah juga untuk menembusnya. Ketika kucoba untuk memasukkan burungku ke dalam lembah sorganya, tampak bibir-bibir kenikmatannya ikut terdorong bersama kepala burungku. Menyadari alam yang dilaluinya belum pernah dijamah, aku cukup sabar untuk melakukan permainan sampai lembah kenikmatannya betul-betul m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Mertua seksi

 
Terserah: 14/01/2012 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Saat aku berjalan ke arah dapur untuk minum, aku melihat ibu mertuaku yang seksi itu sedang mandi. Tampaknya dia sudah bangun ketika aku berjogging tadi. Kamar mandi di rumah mertuaku memang bersebelah-sebelahan dengan dapurnya. Setiap kali anda ingin minum, anda harus melewati kamar mandi itu. Seperti disengaja, pintu kamar mandi itu dibiarkan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Cewek kounter fastfood (3)

 
Terserah: 14/01/2012 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Kini aku yang telentang dan dia berada di antara ke dua pahaku. Dia mengisap dan menggigit kecil ujung tongkolku hingga aku kelojotan merasakan geli yang luar biasa. Segera aja aku menarik kepalanya agar melepaskan tongkolku dari mulutnya, dan kini dia kurebahkan kembali, lalu aku menghisap pentilnya sebelah kanan sambil pentil yg satunya kumainkan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)