Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
149
150
151
152
153
»

Terus Dalam Kegelisahan (40)

 
Terserah: 26/02/2012 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Aku terus tuju ke dapur. Semuanya dah siap. Lagipun bukan semua Izaida masak sendiri, ade jugak yang dia tempah dari restoran. Aku tak tau ape khabar berita dari Tiara. Aku nak tanya dia tapi aku takut kalau projek tu terbantut pulak kalau aku kacau daun. So, aku sabar sikit la sebab nanti Tiara akan bagitau gak kat aku Lepas tetamu semua ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikgu Zubaidah

 
Terserah: 25/02/2012 Dikarang oleh: hadi wan 0 Ulasan

Ganesh adalah seorang warga India yang bekerja di sektor pembinaan di ibukota. Dia adalah seorang pekerja yang rajin dan amat disayangi oleh ketuanya. Dia adalah seorang duda berumur 45 tahun dan ayah kepada 2 orang anak iaitu Nagesh berumur 17 tahun dan Selvi berumur 15 tahun, kedua mereka masih lagi bersekolah. Isteri Ganesh telah meninggal 2 tah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Tetek besar

 
Terserah: 24/02/2012 Dikarang oleh: looser12 0 Ulasan

isah yg aku nak beritahu korang ni adalah kisah benar yang telah berlaku kepada aku dan aku telah melakukan hubungan seks dengan isteri orang. Pengalaman yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila. Kisah ini berlaku pada tahun 1988. Aku berkenalan H ( Bukan nama sebenar ) melalui IRC. Pada mulanya aku menyangkakan yang dia adalah anak dara, te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Isteri Orang tetek besar

 
Terserah: 24/02/2012 Dikarang oleh: looser12 0 Ulasan

isah yg aku nak beritahu korang ni adalah kisah benar yang telah berlaku kepada aku dan aku telah melakukan hubungan seks dengan isteri orang. Pengalaman yang tidak akan aku lupakan sampai bila-bila. Kisah ini berlaku pada tahun 1988. Aku berkenalan H ( Bukan nama sebenar ) melalui IRC. Pada mulanya aku menyangkakan yang dia adalah anak dara, te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Menggintil kelentit amoi

 
Terserah: 22/02/2012 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Kali ni aku nak cerita sikit pasai kejadian yang berlaku tahun lepas (2010) . Mulanya aku segan nak tulis tapi tak kisahlah pasai korang pun tentu nak syer ceriter seks ngan aku kan Kisah nya begini. Aku bekerja di sebuah syarikat kewangan di Shah Alam aku bertugas dibahagian memproses loan sewa-beli kereta kiranya aku ni kira glamour jugak pas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Janji (2)

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: Lolitamaya 0 Ulasan

Tanganku segera bekerja untuk mencopot baju panjangnya, maka tampaklah tubuh mungil indah yang hanya dibalut oleh bh dan celana dalam. Kubuka pengai tali bh istri temanku ini dan kucopot bh dari tubuhnya, terpampanglah pemandangan indah sebuah buah dada yang tidak besar namun sangat bulat dan kenyal. Tangan kananku langsung meremas buah dada indah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Janji (1)

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: Lolitamaya 0 Ulasan

Sekitar jam 5 subuh Aku dibangunkan istriku, walaupun badan masih terasa lemas, kemudian mandi air hangat. Istri-istri kami yang sudah berpakaian rapih dan cantik sedang di dapur mempersiapkan sarapan, kemudian kuambil cameraku untuk mengabadikan kegiatan mereka di dapur.., mengabadikan kelincahan anak-anak kami. Demikian pula dengan Anto, dia meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Birahi ku

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: brettanderson 0 Ulasan

Amaku Son, mahasiswa semester III, tinggiku 168 cm dan berat 58 kg. Kejadian ini terjadi pada waktu aku melakukan pendakian gunung Lawu bersama teman-temanku. Lokasiku saat itu berada dekat base camp pertama kearah pendakian gunung Lawu. Aku sedang beristirahat sendirian disini. Tadi malam aku bersama teman-temanku 5 orang sudah melakukan pendak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Menyesal tapi nikmat

 
Terserah: 21/02/2012 Dikarang oleh: brettanderson 0 Ulasan

Aku berjalan menyusuri pintu keluar bandara soekarno-hatta sambil mendorong trolli koperku yang penuh berisi pakaian dan oleh-oleh pesanan keluargaku, temanku dan Hanna Gia Abottana kekasihku yang telah kutinggalkan hampir 3 tahun ini untuk pekerjaan dan kuliahku di Prancis. Setelah lulus kuliah aku mencari beasiswa S2 di luar negeri dan kebetulan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikgu dan ank cina

 
Terserah: 20/02/2012 Dikarang oleh: hadi wan 0 Ulasan

semua org mesti ada benda yg tak blh lupa. terutama adalah 1st time buat seks. sy nak cerita utk semua org psl sy buat seks dgn cikgu tusyen yg berumur 24 & sy hanya 17 je. dia ialah org melayu yg sopan. hari2 pakai tudung & kurung je. dia dah kahwin tapi masih lawa. sy selalu pun fikir nak buat seks dgn dia. sy ni org cina tp selalu pun fikir nak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Puan pensyarah

 
Terserah: 20/02/2012 Dikarang oleh: hadi wan 0 Ulasan

Setelah keputusan SPM diumumkan, aku bersyukur kerana lulus dengan agak cemerlang juga. Aku meneruskan pengajian ku di IPTA Shah Alam kerana institusi pengajian tersebut yang paling murah dan termampu oleh ku. Sebelum mendaftar sebagai pelajar di Shah Alam, aku menemui abang Yahya dan keluarganya untuk meluahkan rasa terima kasih ku di atas segala ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Ngentot Sama Sekretarisku Yang Cantik

 
Terserah: 20/02/2012 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Ngentot Sama Sekretarisku Yang Cantik Cerita Seks ini bermula dari waktu aku kerja menjadi bos di sebuah kantor. Nah gag usah panjang lebar lagi langsung saja saya ceritakan cerita sex untuk anda semua. Awal bulan sealu menyajikan pagi yang indah. masa laporan bertumpuk-tumpuk telah lewat, mana kantong juga masih tebal. dunia telah melayaniku deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Isteri isteri

 
Terserah: 20/02/2012 Dikarang oleh: Micheal.agency 0 Ulasan

Selang beberapa hari, Hany dan Amir menumpang jirannya, Kak Milah ke mini market untuk membeli barang-barang keperluan. Hany dan Milah biasanya selalu ke mini market bersama, maklumlah suami masing-masing sentiasa outstation. Mereka saling mengenal dan berkawan baik sejak berpindah ke perumahan itu tiga tahun yang lalu. Hany memakai skirt labuh ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikgu suraya

 
Terserah: 19/02/2012 Dikarang oleh: mohamad shahfiq ali 0 Ulasan

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku. Semasa berada di tingkatan 5 di salah sebuah sekolah di Malaysia ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap perempu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kisah Zaki dan Lisa

 
Terserah: 18/02/2012 Dikarang oleh: sagaiswara 0 Ulasan

Cahaya matahari yang masuk melalui celah-celah blind di tingkap mengejutkan Zaki daripada tidur. Segera dia menyedari yang Lisa berada di sisinya, masih lagi lena sambil mendakap tubuhnya, dengan tubuh mereka hanya ditutupi selimut sahaja dan rambut Lisa yang separas bahu terserak di dadanya. Dan dia berada di atas katil di dalam bilik Lisa. Malam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Cikgu Mina

 
Terserah: 18/02/2012 Dikarang oleh: amir smart 0 Ulasan

Cerita ini diterbitkan oleh Kumpulan ALOY yang diketuai aku. Terdiri dari 5 orang anak muda, 2 lelaki dan 3 perempuan (tidak termasuk aku). Kumpulan yang menceritakan kisah suka duka mereka dan menggabungkan idea untuk memberikan kepuasan yang menarik. Kebanyakan gaya bahasa di ambil dari cerita-cerita yang telah sedia ada untuk menambahkan lagi se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)