Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
155
156
157
158
159
»

Kenangan Di Pulau Pinang

 
Terserah: 09/10/2011 Dikarang oleh: naz-reen 0 Ulasan

Kisahnya begini, aku adalah seorang usahawan yang telah dilantik untuk membekalkan alat-alat peralatan elektrik (rasanya tak perlu sebut apa benda untuk kebaikan aku dan dia.) Dia adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yang aku bekalkan. Namanya cukup sekadar Liah sahaja. Satu hari, aku telah dijemput untuk menghadir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Derita Jiran Ku (2)

 
Terserah: 08/10/2011 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Berbulan-bulan Nora menjadi wanita penggoncang batang ku. Dari pancut di kain batik yang ketat membaluti punggungnya, hinggalah menodai belahan punggungnya, akhirnya hubungan kami menjadi lebih ke setahap lagi kepada hubungan yang lebih intim dan serius. Selepas beberapa bulan batang keras ku puas dilancap tangan Nora, dan kadang kala kain batiknya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Derita Jiran Ku (1)

 
Terserah: 08/10/2011 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Keintiman kami sudah pun berlangsung sebelum jiran ku itu diijabkabulkan memandangkan secara kebetulan kami pernah bekerja di sebuah syarikat yang sama. Namun selepas mempunyai 2 orang anak, Nora semakin meluahkan masalah rumahtangganya kepada ku saban hari. Malah dia sendiri tidak malu untuk menceritakan masalah dalam kain bersama suaminya. Bukan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Rumah Sewa Pak Ya (6)

 
Terserah: 07/10/2011 Dikarang oleh: extreme89 0 Ulasan

Dollah mengemas gemas ruang tamu di rumah Pak ya. Dah 4 hari Pak ya pergi ni.... hai nasib lah kau Pak ya.... aku yg untung kat sini. Hehehehe... malam tadi Lia datang sekali lagi... gian betul si Lia ni. Dah ada boyfriend, tunang dia tu, masih nak kan batang orang lain jugak. Agaknya batang tunang dia tu tak boleh pakai lah. atau tunang dia tak ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Dewi - Ki Jaya, Dukun Sakti (1)

 
Terserah: 07/10/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sudah 2 minggu ini Dewi aktif berangkat kerja di perusahaan suaminya, dan selama 2 minggu itu Dewipun mendapatkan kepuasan melakukan persetubuhan dengan suaminya dan Erwin, selama 2 minggu ini Dewi melayani mereka berdua di kamar hotel Erwin, berbagai posisi telah mereka lakukan, hanya satu posisi yang belum dilakukan oleh mereka yaitu Double Penet...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Anak Dara Kembar

 
Terserah: 07/10/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Pertama kali aku melihat kedua-dua mereka, nafsu aku melonjak. Batang konek menegang bila bersama Riza dan Syila. Dua beradik kembar yang cukup menggoda imanku. Pada satu hari mereka berdua telah menziarahi rumahku serta akan bermalam juga. Bila aku sampai di rumah petang itu aku cukup merasa gembira bila mengetahui mereka akan bermalam di rumah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Seks di kelas

 
Terserah: 07/10/2011 Dikarang oleh: Elie Swasto 0 Ulasan

Saya seorang gadis bersekolah di sekolah di sekitar Kuala Lumpur. Nama saya Elie, saya anggota cheerleader sekolah. Pada suatu hari, ada pertandingan bola sepak di sekolahku. Saya sebagai anggota cheerleader , berpakaian sexy, memberi support kepada pasukan sekolahku. Semasa pertandingan seorang pemain simpanan pasukan lawan tersenyum pada saya, di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Ngentot Tante Yulia Yang Semok

 
Terserah: 06/10/2011 Dikarang oleh: tyo465 0 Ulasan

Kisahku ini terjadi kurang lebih dua tahun yang lalu. Tepatnya awal bulan juli 2009. Panggil saja namaku agus. Usiaku saat ini 27 tahun. Dikampungku ada seorang janda berusia 34 tahun, namanya panggil aja Tante yulia. Meski usianya sudah kepala tiga dan sudah punya 3 orang anak yang sudah besar-besar, namun tubuhnya masih tetap tampak bagus dan ter...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Bi Unah, Pembantu Ketigaku

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Supaya Sobat pembaca mengetahui pengalamanku selengkapnya, baiknya simak juga; “Bi Encum, Pembantu Pertamaku” dan “Bi Nunung, pembantu Keduaku.” Selamat membaca Sobat. Di Jakarta, aku betul-betul nggak ngapa-ngapain Bi Nunung walaupun mungkin kalau kuajak begituan, dia akan mau. Tapi memang aku hanya berani coli didepannya saja, untuk lebih dari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Bi Nunung, Pembantu Keduaku

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Sebelum membaca pengalamanku yang satu ini, baiknya Sobat membaca juga pengalamanku; “Bi Encum, Pembantu Pertamaku.” So, selamat membaca Sobat. Setelah Bi Encum pulang kampung, beberapa lama kemudian datanglah dari kampung Ibuku seorang perempuan berumur sekitar sebaya dengan Bi Encum, sekitar tiga puluh lima tahunan. Postur tubuhnya biasa saja,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Bi Encum, Pembantu Pertamaku

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Selamat membaca Sobat. Waktu SMP kelas dua, di rumah ada pembantu, namanya Bi Encum. Aku suka melihat Bi Encum makannya banyak. Gak heran badannya juga gemuk. Nah, kebetulan kamarku di lantai dua, dan dibawahnya pas kamar mandi Bi Encum. Lantai kamarku itu cuma pakai multiplex tebal yang dilapisi karpet plastik yang agak tebal juga. Di antara l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Pijatan Nikmat Babu Baru

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Namanya Tini ‘Dari Cisompet, Bu ‘ kata pembantu baru itu kepada isteriku ketika ditanya asalnya dari mana. ‘Cisompet ? Daerah mana tuh ‘ ‘Itu Bu ‘ Garut terus ka kidul .. jauh ‘. Dekat perkebunan teh ‘ jelasnya lagi dengan wajah memerah karena malu2 kali. Wajah yang biasa saja seperti wajah gadis desa lainnya, tapi Tini ini punya kelebiha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Aku dikawinin 2 lelaki

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku di Setubuhi dua laki-laki. Aku adalah gadis berusia 19 tahun. kawan-kawan mengatakan aku cantik, tinggi 170, kulit putih dengan rambut lurus sebahu. Aku termasuk populer diantara kawan-kawan, pokoknya ‘gaul abis’. Namun demikian aku masih mampu menjaga kesucianku sampai.. Suatu saat aku dan enam orang kawan Susi (19), Andra (20), Kelvin (22), V...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Sexs diRumah Kosong

 
Terserah: 05/10/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku dibawanya masuk ke rumah kosong di sebelah rumahku. Ternyata setelah kulihat, dia adalah tukang becak yang tadi, dan dia ternyata tidak sendiri, keempat temannya juga bersamanya, mereka masih sibuk memasukkan becak-becak mereka ke halaman rumah kosong itu. Setelah selesai, mereka menyusul masuk. Tanpa berkata apa-apa, mereka semua membuka c...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Percobaan pertamaku

 
Terserah: 02/10/2011 Dikarang oleh: Alexanderz 0 Ulasan

Ketika itu, aku masih sangat muda, kira-kira 11 tahun-an, panggil saja aku Banon. Ketika itu aku masih kelas 5 SD namun aku mempunyai gairah sex yang tinggi, entah kenapa, entah dari mana datangnya. Pada hari liburan biasanya aku menginap di rumah tanteku, panggil saja namanya Ibu Deden. Dia mempunyai seorang anak perempuan yang cukup cantik, langs...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita

Rintihan Mak Janda

 
Terserah: 01/10/2011 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Membesar dalam keluarga yang mewah memang saat yang mengembirakan, apa sahaja yang diimpikan pasti menjadi kenyataan. Wang ringgit mengalir seperti air di teresan. Barang-barang yang berharga dari luar dan dalam negeri menjadi mainan di badanku, dari segi pakaian, kasut dan sebagainya sudah tidak daya untuk aku senaraikan namanya. Namun hanya satu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.994 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)