Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
163
164
165
166
167
»

Menara Hati

 
Terserah: 28/10/2011 Dikarang oleh: virusony 0 Ulasan

Dalam dunia ini mungkin aku bukan siapa-siapa. Bukan seorang selebritis, bukan pula seorang gadis yang bisa menempatkan diriku di antara kerumunan cowok-cowok di lorong kampus. Terkadang dalam hati kecilku tersirat rasa ingin demikian, ingin dikagumi, ingin dilihat dengan pandangan iri. Tapi semua keinginan itu tingal impian saat kulihat gadis pend...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Rahma (4)

 
Terserah: 27/10/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

RAHMA terus mengusap ngusap batang punai ku sambil tangan kirinya menarik boxer yang ku pakai kebawah ."Wow,patutlah dia orang kemaruk nak main dgn kau Di"ujar Rahma sambil kedua tangannya mengusap batang punai ku yang telah sedia mencanak sambilmengurut ngurut kerandut buah pelirku."Cepatlah Di,Mah pun ndak rasa Di punya ni"rengek Rahma sambil mem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Ika temanku

 
Terserah: 25/10/2011 Dikarang oleh: ardidwi 0 Ulasan

Pontianak Cuaca diluar hujan kaya g henti2nya turun di tambah Guntur petir yg meramaikan suasanya sore itu…..Dikantor tinggal newbie dan “ ike” (panggil saja itu”) yg belum pulang.. slain ad pekerjaan yg mesti dikerjan harus besok kelar.jg nunggu hujan berhenti…. oya.. ike itu gadis berjilbab staf dikantor ku.ceweknya tinggi ideal bodynya lumayan w...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Wanita Penjaga Toko

 
Terserah: 25/10/2011 Dikarang oleh: tyo465 0 Ulasan

Suatu hari, saya bertemu dengan rekan sesama hunter yang sedang berkunjung dikota saya. Ternyata pengalamannya mencari gadis gadis berjilbab sangat banyak, apalagi gadis2 penjaga toko yang ebrjilbab, namun bisa dipakai (bispak). Akhirnya saya diajak oleh Herry, rekan saya itu untuk diajari cara mencari gadis b ispak berjilbab. Katanya, yang penting...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Rahma (3)

 
Terserah: 25/10/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

AKU menindih Rahma sambil kami terus berkucupan dan menyedut lidah masing masing buat seketika.Aku pantas meramas kedua dua buag dada nya yang masih bersalut coli hitam itu.Aku mula melakukan aksi kegemran ku iaitu menjlat bagai anak kucing,dari dadanyayang bidang dan butih itu perlahan lahan melusuri celah buah dada sambil jari tangan ku menguak s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku dijual!!!

 
Terserah: 21/10/2011 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Andi benar-benar gila!!! Jahat!!! Aku Benci dia!!! Senin siang kemarin aku ditelpon oleh Andi, dia mengatakan agar aku datang malam harinya ke sebuah hotel di kawasan Mangga Dua. Katanya ada yang ingin dibicarakan katanya. Karena kupikir dia akan membicarakan tindakannya waktu malam Minggu lalu aku setuju saja. Dia menyuruh aku menghubungi resep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku Diperkosa Tetangga (3)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

“Hentikan itu…hentikan itu”, berontak lagi. “Tenang Sabrina…aku hanya membersihkan sedikit sperma yang ada pada anusmu”, katanya menasehati. Aku hanya terisak-isak. Pikiranku sudah tidak menentu. Perlahan kurasakan kepalanya mulai mengarah pada anusku, kemudian menjilati bekas sperma yang ada pada anusku. Aku sudah tidak perduli lagi deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku Diperkosa Tetangga (2)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Akupun menurutinya. Kurasakan vaginaku mulai membasah akibat jari tanganku yang mengesek-gesek klitorisku. Tak sadar kalau aku sedang diculik, aku mulai terangsang. Tapi aku sadar kalau ia mengamatiku dan aku tidak ingin keparat ini mengetahui kondisiku. “Terus lakukan Sabrina, buat dirimu terangsang”, perintahnya lagi. “Sial…sepertinya ia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Aku Diperkosa Tetangga (1)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Namaku Sabrina, aku akan ceritakan kisah tragis tentang pemerkosaan yang menimpa diriku. Aku berusia 17 tahun, dan tinggal dipinggiran kota utara California. Apa yang terjadi padaku tahun lalu sangat begitu ‘berbekas’ dan traumatik. Setelah menjalani persidangan dan menjalani perawatan psikiater 7 bulan lalu, aku yakin dengan menulis kisah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (8)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Aku minta maaf, aku sudah tak berdaya untuk menipu perasaanku, bermain dengan kenangan manis yang semakin memakan diriku sendiri. Sememangnya perjalanan cintaku masih jauh lagi, namun keperitan yang semakin aku rasai sudah tidak terdaya lagi aku sisihkan. Segala apa yang aku harapkan, impikan, idamkan semuanya berkecai di tengah jalan. Ceriteraku i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (7)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Selang dua minggu baru aku dapat pulang. Idah cuma tinggal dua mata pelajaran lagi aje yang belum diduduki. Tetapi dari raut wajahnya, aku tau dia yakin dengan apa yang telah dilakukannya. Aku amat bangga sekali. Walaupun kini tugas aku dah tamat, namun aku dan dia masih bebas bergerak antara dua rumah kami. Cuma kali ini aku jarang sangat ke ru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (6)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Sebulan tu aku coach dier betul2, penuh semangat dan kasih sayang. Ayah aku dan Pak Teh pun dah tak terkata apa, menegah idak, nyokong pun idak. Apa lagi bila Mak Teh berada di belakang kami. Mak pula sentiasa mengingat aku, biar berpada2, taknak orang lain pulak mengata. Tapi aku dah tak kisah apa orang lain kata, bukan aku curi, bukan aku sorok2....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (5)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Habis aje periksa semester pertama tu, aku terus baik kampung. Aku tau aku perlu ada di sisi Idah. Dia akan periksa tak sampai sebulan lagi, satu saat pun perlu dimanfaatkan sebaik mungkin. Aku pun ada satu bulan cuti semester, nasib baik juga tidak ada apa2 aktiviti sampingan di U. Sekarang ni keluarga aku dan Idah dah tidak hairan bila dia yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (4)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Hari aku turun rumah, Mak Teh, Liza dan Ina adik Idah aje yang ade. Dah abis isi barang aku, aku salam ngan deme betiga, Idah kirim salam, kata Mak Teh. Aku hanya angguk kecil. Dia ada kat tingkap, tak jelas, tapi aku tau dier ada kat situ, nangis. Ayah dan abang Usin, tuan kereta yang ayah sewa dah tunggu. Aku terus naik, sepatah aku tak cakap,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (3)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Pasal story roommate aku tu… tak tau ler, serba salah aku. Nak post, nanti dier tangkap aku nayer, bukan takat boleh lebam muke, dier boleh heret masuk mahkamah… silap2 member lain pun boleh boikot aku… hero ni memang ade pengaruh, ade keturunan, loaded plak tu, bukan bapak dier punye, deme laki bini seniri yang punye. Taknak post, citer memang bes...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita

Yang istemewa (2)

 
Terserah: 16/10/2011 Dikarang oleh: norashiken bi awang 0 Ulasan

Ok aku sambung balik citer aku yang skerat tu…. Masuk bulan Mac, kami dah leh bercium, berpeluk. Tapi tak buat ler kat simpang tu, aku bawak dier kat satu dewan buruk, dulu ni Balai Perikanan, tapi dah lama tinggal. Baru ada privacy sikit. Boleh sembang2, boleh ringan2, tapi stakat rub kat luar aje. Tak berani gak kami pegi situ selalu, takut me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.234 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)