Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
167
168
169
170
171
»

Bercinta di warnet deket kampus

 
Terserah: 07/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Kali ini gue akan ceritain pengalaman pacaran gue dengan Via saat masih kuliah dulu. Selama pacaran beberapa kali kita sempat petting atau bermain “pas poto” aja baik di warnet maupun di kamar gue. Hari itu kita ada kuliah pagi tapi berbeda ruangan, berhubung masuk jam 7 pagi gue ga bisa jemput dia, jadi kita janjian di depan kampus. Malamnya sep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Tante Anis DKK

 
Terserah: 07/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Tante Anis Berenang adalah salah satu olahraga rekreasi favoritku selama aku kuliah di Bandung. Tapi pada masa itu sebagai mahasiswa yang masih mengandalkan kiriman orang tua, aku harus berhemat dan tidak bisa sering-sering berenang. Paling-paling aku hanya berenang 2 atau 3 kali dalam sebulan. Kadang aku berenang bersama teman-teman kampus, tapi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Harakiri clan masuk plisss

 
Terserah: 07/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Setelah pengalaman pijat pertama kali di pemijat tuna netra, kali ini aku berencana untuk mengajak istriku mencoba pengalaman lain yaitu : sebuah tempat pijat baru yang belum pernah kami coba bahkan mungkin belum banyak orang tahu. Tempat pijat ini terletak di salah satu pusat perbelanjaan di kota kami. Aku mengetahuinya dari salah seorang teman ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kisah bersama bu IJah

 
Terserah: 07/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Siapa yang mau ngintip!”yang lain menimpali… Lalu mereka pergi dan mencari-cari di sekitar empat rumah yang ada di situ… Wanita yang tadi ada di kamar mandi keluar dan menutup pintu kamar mandi… Ia menjemur pakaian yang dicucinya… Kurang lebih setengah jam setelah anak2 STM itu kembali pulang… Ia mengetuk pintu kamar mandi… ---------- “Udah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Rumah Sewa Pak Ya (8)

 
Terserah: 06/11/2011 Dikarang oleh: extreme89 0 Ulasan

Pak Ya menginap di sebuah hotel murah di KL. Dia dah pun memberitahu Gani yang dia akan berada di situ buat beberapa hari sebelum dia balik ke kampungnya di Pulau Sebang. Pak Ya rasa penat sebab dah pergi berisar2 di KL ... dia ke museum negara... tgk barang2 lama. Balik lah Pak ya ke hotel tempat dia menginap utk beberapa hari tu. "Uncle? Un...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Akhirnya Jadi Milikku

 
Terserah: 03/11/2011 Dikarang oleh: Hati Waja 0 Ulasan

Aku ni tomboy sikit, suka pakai baju hitam, jeans hitam, tudung hitam, segala2nya all black! Aku bercakap dgn org pun kasar. Itu yg aku pelik, kenapa si Amran yg baik ni minat kat minah mcm aku ni. Katanya, dia suka yg susah nak dpt (mmg aku jual mahal pd awalnya). So, dipendekkan cerita, setelah hampir 6 bulan berkenalan, tgk wayang (masa tu fa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Miah Taukeh kedai (4)

 
Terserah: 03/11/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

MIAH ku lihat matanya hanya separuh terbuka dan makin kuyu bilamana aku mengesel geselkan batang punai ku dan mencepitnya dengan kedua buah dadanya. "Boss,tak kan nak tembak macam ni"tiba tiba Miah bersuara sambil tangannya memegang batang punai."Ok,"jawabku sambil bangun dan mencangkung ditepi katil lalu ku tarik Miah ke posisi dimana kakinya ku j...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Selembut Sutra

 
Terserah: 03/11/2011 Dikarang oleh: xedforu 0 Ulasan

Langit cerah. Awan-awan putih bergumpal-gumpal di sela-sela langit biru. Benny merebahkan tubuhnya di atas rerumputan di sebuah taman. Kedua lengannya disilangkan di bawah kepala. Lama dia memandang langit. Tetapi langit bagai tak tampak. Yang terlihat olehnya, bayangan kabut. Bergumpal-gumpal. Di antara kabut itu, bagaikan menyembul seraut waja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Pengembaraan ke Wamena

 
Terserah: 03/11/2011 Dikarang oleh: xedforu 0 Ulasan

Waktu itu bandara Wamena tidak terlalu besar. Hanya bangunan dengan dengan bentuk atap honey ( rumah suku Dani) kalau nggak salah ada 3 bangunan yang menyatu. Aku sudah 3 kali ke Wamena, sehingga agak menguasai medan, dibandingkan temanku yang fotografer yang baru kali ini. Dari bandara kami berjalan kaki menuju Pasar Nayak. Udara dingin di Wamena...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Sarimah dan Kamal

 
Terserah: 02/11/2011 Dikarang oleh: JamilahH 0 Ulasan

Kamal merupakan ketua Asrama lelaki tahun 2011. Dia berada di tingkatan 5 ketika itu. Dia seorang yang bertanggungjawab dan sentiasa menjaga disiplin asrama dengan baik. Dalam masa yang sama, Sarimah, berusia 15 tahun adalah orang yang paling diminati oleh Kamal. Mereka merupakan pasangan yang hangat bercinta secara senyap. Tiada siapa yang tahu me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Mahasiswi Gila Ngentot

 
Terserah: 02/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku dan temanku Romli adalah mahasiswa di sebuah kampus swasta di Jakarta.kebanyakan mahasiswa di kampus kami adalah perempuan,karena kampus kami mengkhususkan di jurusan ilmu komunikasi.sudah menjadi pemandangan sehari-hari kami melihat gadis-gadis belia berpakaian sexy lalu lalang di kampus.Romli sendiri suka ‘kegatelan’ ngedeketin cewe2 sexy di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Pembantuku Mantan Wp Langgananku

 
Terserah: 02/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Sebelum menikah, hobi saya adalah menjelajah panti pijat. Sudah puluhan PP dan tak terhitung lagi WP yang sudah pernah saya rasakan. Tapi memang ada satu WP di dekat terminal bus kota S yang jadi langganan. Selain murah, menurutku dia lebih tulous dalam melayani. Setelah menikah, saya memutuskan untuk menghentikan semua kebiasaan itu. Semua no telp...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Dilema Antara Iba Dan Nafsu

 
Terserah: 02/11/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Saya tinggal di kost”an yang kumpulannya keluarga aja semua.sengaja saya milih kost2 an karena selaen kerja saya yang gak pasti kapan akan dipindahnya juga karena disana berkumpul keluarga2 yang punya anak!!yang saya pikir nanti bisa jadi temen main anak saya!!oh iya saya sudah punya anak satu!!dimana keluarga kami termasuk keluarga idaman di kos2...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Miah Taukeh Kedai (3)

 
Terserah: 02/11/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sebaik saja memasuki bilik, Miah terus menutup tingkap dengan langsir dan membuka kipas dgn laju."Boss duduk dulu kejap,saya nak ke bilik air" ujar Miah ."Dia pasti nak cuci cipap dia lah tu'hati kecilku berkata.Terdapat katil bujang yang rapi dan almari plastik serta carpet kecil ditengah bilik yang mungkin dijadikan bilek rehat si Miah."Bukaklah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Mengintai Rose dan Rama

 
Terserah: 01/11/2011 Dikarang oleh: Baung 0 Ulasan

Petang itu Puan Rosnah pulang agak awal. Badannya terasa kurang enak dan minta pulang lebih awal untuk mendapat rawatan di sebuah klinik swasta. Selepas pemeriksaan dan diberi ubat, Puan Rosnah langsung pulang ke rumah. Jam tangan yang dipakainya menunjukkan pukul 4.00 petang. Selepas membayar tambang teksi, Puan Rosnah menuju ke pintu pagar rumahn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Biji Kelentik Vagina Kak Adinda

 
Terserah: 01/11/2011 Dikarang oleh: Ronaldo de Capiro 0 Ulasan

Sampai sahaja di bawah block, aku bertemu dengan kak Adinda yang berumur 38 tahun. Dia seorang janda yang tinggal di sebelahrumah aku. Kak Adinda mempunyai sepotong badan yang seksi dengan mempunyai dua belah tetek yangbesar dan tegang. Bontot kak Adinda sangat bulat dan sederhana besarnya. Aku jadi tidak menentu bila melihat potongan yang indah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)