Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
167
168
169
170
171
»

Jumat..Tanggal Tiga Belas (6)

 
Terserah: 14/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Sari, Neo, Pak Wir, dan Dee hanya menggelengkan kepala menyaksikan tingkah laku Ray. Remaja itu memang satu-satunya 'orang biasa' yang tinggal di situ selain Khristi. Namun apa yang diketahuinya kini sudah terlalu jauh untuk ukuran orang biasa. Mereka tetap diam saja melihat Ray dengan perasaan menangnya kembali naik ke tangga putar, menuju ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Pengalaman di UK (1)

 
Terserah: 13/09/2011 Dikarang oleh: matkodeng 0 Ulasan

Ni citer lama ni, tahun 96. Dah dekat 10 tahun tapi aku still ingat lagi kat awek ni. Awek ni aku kenai dalam chat room, alamak.com, dia guna nick minachi, so dalam cita ni aku guna nick dia la.Dia stadi kat kent amik psikologi, aku lak dok kat wales. jauh gak tu, dalam 4 jam setengah baru sampai (naik tren la, student lagi masa tu). Nak kata...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nini yang misterius (4)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

“Ooh.. Ooh..” Nini menjerit-jerit melampiaskan kenikmatannya sambil menggoyangkan pinggulnya dengan gerakan memutar. Tangannya memegang pinggulku lalu menariknya dengan kencang sehingga terasa sangat dalam penisku masuk di vaginanya. “Come on vir.. Come on virr.. i am almost.. cuum..” Nini mengerang ngerang. Kutekuk kedua lulutku lalu kuangkat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Jumat..Tanggal Tiga Belas (5)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Meski malam hampir pagi, di ruang makan rumah besar itu lampu masih menyala terang benderang. Seandainya bisa berpikir, mungkin meja makan berbentuk elips itu kebingungan, untuk apa orang-orang mengelilinginya di waktu seperti ini. "OK, aku rasa kalian sudah tahu masalahnya." Pak Wiro angkat bicara sambil melangkah berkeliling ruangan, mengitari...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nani dan Rini (4)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Hatiku makin berdebar bila bunyi siraman air berhenti,bila bila masa Nani akan membuka pintu bilik air dan apa reaksinya nanti,fikirku."Hei,D,apa awakbuat kat sini."Nani menjerit sambil menekap badannya yang masih basah dan hanya bersalut tuala sahaja."Ini dah kira menceroboh tau...."sambungnya lagi dan ia masih tercegat di pintu bilik air."Hei,apa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nani dan Rini (3)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Nani memeprsilakan aku ke ruang tamu sambil dia membuka tingkap dan kipas angin ."Duduk lah dulu D,nak minum sejuk ke atau panas? Tanya nani sebaik sajaha aku melabuhkan punggung ke kerusi."Tak pelah nanti dulu,tadi kan kita dah minum"jawabku sambil terus menekan switch TV ."Tadi kat kat luar,ini kat rumah kita,tetamu kena lah dijamu apa yang ada"j...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nani dan Rini (2)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Setelah hampir dua jam bersembang,Nani meminta aku menghantarnya balik kerana keretanya digunakan oleh Rini,dan aku dengan sukacitanya bersetuju." Kita minta tolong aje,,jangan rasa terpaksa pulak" usik Nani sebaik sahaja melabuhkan punggung di dalam kereta." Aku hanya mampu ketawa dan terus mengusik Nani" Rugi lah kalau siapa yang menolak pelawaan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Nani dan Rini (1)

 
Terserah: 12/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

NANI nama panggilan isteri kawan baik ku yang baru meninggal kira kira enam bulan lalu kerana kanser setelah bertahan hampir lima tahun.Aku antara rakan rakan yang rapat dan sering memberi dorongan baginya sebaik sahaja kami mengetahui beliau menghidapi penyakit itu dan sama sama mencari ubat dan berikhtiar membantunya.Aku dan arwah suami Nani sama...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Biarlah Rahsia Menjadi Kenangan

 
Terserah: 11/09/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Peristiwa ini berlaku disekitar pentengahan tahun 80-an, di mana waktu itu banyak kilang ditutup kerana kegawatan ekonomi negara waktu itu. Ramai pekerja yang dibuang kerja, diantaranya suami saya dan anak saya. Waktu itu saya berumur 24 tahun, manakala suami saya hampir 30 tahun dan mempunyai saorang anak kecil berumur 2 tahun dan kami baru menika...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Abang NAN

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Abang Nan (Adnan) telah setahun kematian isteri. Aku sangat kesiankan dia yang tinggal bersaorangan. Sejak zaman kanak2 lagi aku sayangkan bang Nan. Dia baik. Pandai ambil hati dan sayangkan kami seramai enam orang adik beradik. Satu malam tu aku menaliponnya ajak dia datang kerumah aku. Tanpa banyak bicara abang pun datang. Aku dan suamiku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Seks dengan bos kelab

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: caheim_87 0 Ulasan

"Bagaimana hubungan kau dengan Saiful cinta? “Dia masih dingin lagi?, "Entahlah,kak. Kadang-kadang bila mood dia ok, kadang-kadang tegur saya pun tak.Saya dah tak lawa ke kak? " Fatin menarik Lina dari kerusi dengan kedua-dua belah tangan dan ditariknya masuk ke ruang tamu di hadapan cermin besar. "Lihatlah sendiri, 5'5", rambut ikal ma...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Bisa Ga Ya Gue Nidurin Donna? (2)

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: Herij 1 Ulasan

Tahap ke-1: Tunjukkan bahwa si cewek punya masalah dengan kehidupan seksnya dan kita perhatian dan bersedia untuk ‘membantu’ untuk mengatasinya (pada tahap ini ‘bantuan’ sebatas saran Bro. Begitu kata pakar mesum Dr. Ethan). “Nurut pengalaman gue ya Don, dan dari artikel-artikel seksologi yang pernah gue baca, cewe itu lebih susah capai klimaksnya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Bisa Ga Ya Gue Nidurin Donna? (1)

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Sudah setengah jam ini suara dengusan nafas yang memburu dan lenguhan penuh birahi terdengar sayup-sayup dari sebuah kamar kos di bilangan Jakarta Selatan. Suaranya tentu saja lebih heboh dan tidak beraturan bila di dalam ruangannya sendiri. Ethan sedang nafsu-nafsunya menggenjot Dea, anak Psikologi semester 5, dengan posisi Missionaris. Tangan kir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Kenangan Pahit di Jaman Jepang (4)

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Bibir Nonik sudah mulai membiru gemetaran. Sebenarnya aku juga kedinginan tapi entah kenapa menatap tubuh Nonik yang polos tanpa sehelai benangpun membuat jantungku berdebar keras memaksa darahku mengalir lebih cepat yang berakibat menimbulkan hawa hangat dalam diriku. Aku tertunduk tak berani menatapnya langsung. Aku mengira Nonik akan segera mema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Kenangan Pahit di Jaman Jepang (3)

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

“KEHORMATAN PERTAMA KAMI BERIKAN PADA MAJIKANMU DAN ADIKMU ITU”Kini rekan botak yang bergigi tonggos dan bermata sangat sipit itu yang membentakku. “Tolong tuan aku mohon aku tak bisa menyetubuhi adikku sendiri dan Nonik aku sudah bersumpah pada mendiang tuan mener.”aku mencoba mengelak aku tak mungkin menyetubuhi Nonik apalagi adiku sendiri tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita

Kenangan Pahit di Jaman Jepang (2)

 
Terserah: 10/09/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

“Jangan…jangan….tiddaaaak…..tidaaaak….!!!” Mei-Mei putri babah Ahong satu-satunya keluarga babah Ahong yang selamat dari pembantaian Jepang menjerit-jerit histeris. Aku masih mengenalinya. Tubuh bugilnya meronta-ronta tak berdaya ditindih seorang pria setengah baya yang berkulit hitam pekat entah siapa namanya, namun aku mengenalnya dulu sebagai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.923 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)