Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
167
168
169
170
171
»

Jumat..Tanggal Tiga Belas (2)

 
Terserah: 06/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

"Ah, nggak usah dipikirin deh Boss." Ujar Neo, "Mendingan kita omongin rencana buat tanggal 13 nanti." "Iya, yah. Bener juga." Jawab Pak Wir sambil mengisi tembakau di pipanya dan mulai merokok ala Sherlock Holmes. "Sebenernya gimana rencana utamanya?" Tanya Neo sambil mencuci piringnya di wastafel. "Gini, tanggal 13 nanti kan Big Boss datang, n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Jumat..Tanggal Tiga Belas (1)

 
Terserah: 06/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Rumah kost di kawasan elit itu terlihat tak berbeda dengan rumah lain di blok yang sama. Bertingkat dua, dengan beberapa kamar sewaan berkelas, dan garasi besar yang muat untuk beberapa mobil. Namun di dalamnya, sedikit agak berbeda. Meski tidak banyak yang tahu apa bedanya. "Selamat pagi!" Seru seorang wanita muda yang sedang menuruni tangga pu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Keluarin di Mulutku Saja ya...

 
Terserah: 06/09/2011 Dikarang oleh: Muhamad xamex 0 Ulasan

Sebuah cerita pengalaman pribadiku bersama rani….yaitu notabenya sepupuku sendiri..Aku lihat sekali lagi catatanku. Benar, itu rumah nomor 27. Pasti itu rumah Om Andri, kerabat jauh ayahku. Kuhampiri pintunya dan kutekan bel rumahnya. Tidak lama kemudian dari balik pintu muncul muka yang sangat cantik. “Cari siapa Mas?” tanyanya. “Apa betul ini r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Kisah Pembalasan Isteri Curang

 
Terserah: 06/09/2011 Dikarang oleh: HENDRA80 0 Ulasan

Kisah ini saya petik dari suatu laman web… Kisahnya benar² menyentuh hati. Buat wanita yang bakal bergelar isteri, jadikan kisah ini sebuah pedoman. Buat lelaki, kisah ini boleh disampaikan buat mereka yang berkenaan. — “Akhirnya setelah dua tahun menghilang diri, Normah kembali ke rumahnya. Seperti dahulu, dia masih cantik bergaya. Lenggok...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Percikan Bara Asmara (3)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

“Bagaimana?” Tanya Fariz sambil tersenyum. “Enakh, Riz, akh aku tak sangka akan segini enak”. “Kalau kau tahu, tentu kau tidak akan meronta-ronta saat aku memasukkannya untuk pertama kali waktu aku memerawanimu bukan?”. “Ah kau ini, kau selalu mengungkit hal itu” . “Kumasukkan lagi ya?, aku sendiri sudah tidak tahan ingin mengamblaskan semua penisk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Percikan Bara Asmara (2)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Kuluman lidah Fariz yang lincah pada putting buah dada Ambar masih terus berlangsung. Ambar terus juga meliuk-liukan tubuhnya, nikmat sekali, berulang kali pula Ambar meremasi bahu dan dada Fariz. Puas mengulum-ngulum buah dada Amabar, Fariz mengalihkan ciuman-ciumannya ke perut Ambar yang berkulit halus dan lembut. Perut yang indah itu kini menjad...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Cikgu Senah Kolot?

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: Jimmy_x69 1 Ulasan

"Apa kau ingat Kak Senah ni kolot sangat ke?" jawab Kak Senah sambil tersenyum dan melemparkan pandangannya keluar seolah-olah mengingati sesuatu, mungkin dia menghimbau kenangan indah bersama arwah suaminya. "Tak de le ,saya tak kata macam tu. Kak Senah kan cikgu, mestilah tahu kan?" aku cuba memujuk. "Tapi itu dulu..." jawab Kak Senah agak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Beraya dengan Siah (2)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Aku pun baring mengiring sambil tangan kiriku mengusap rambut Siah dan jari tangan kananku terus bermain dipintu farajnya.Siah pun mengiring menghadapku lalumemeluk dan mengangkat kakinya di atas peha ku sambil membiarkan jariku mengusap biji kelentitnya.Kami berkucupan dan tangan Siah juga mula mengusap belakang badanku.Kini dia menarik badanku un...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Innocent Angels (5)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

“Bagaimana makanannya Ibu Desi? Enak?”. Ecy hanya mengangguk pelan. “Kalau Ibu mau menambah pesanan lagi, silakan saja tidak usah malu-malu hehe…”. Pak Baskoro mengajak Ecy makan siang di sebuah restoran yang cukup berkelas di kota tersebut. Terlihat hanya beberapa orang yang makan di tempat tersebut. Rata-rata dari mereka terlihat seperti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Innocent Angels (4)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Suara ringtone berupa lagu dari salah satu grup band papan atas terdengar memenuhi kamar. Entah sudah berapa lama ponsel tersebut berbunyi, namun yang jelas sudah cukup lama untuk membuat pemiliknya terbangun dari tidurnya yang lelap. Laras berlahan membuka matanya. Gadis manis itu terlihat begitu terpaksa untuk melepaskan dirinya dari kenyamanan d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Innocent Angels (3)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Perlahan ia pun membuka matanya. Adel pun merasa heran karena Pras tidak terlihat lagi di posisinya berdiri tadi. Tidak hanya itu, ketika dengan berlahan Adel mengangkat tubuhnya dan mulai menyapu pandangannya di sekeliling ruangan laki-laki tersebut tidak juga terlihat batang hidungnya. Ke mana laki-laki jahaman itu pergi? Pikir Adel dalam hati. R...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Innocent Angels (2)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Innocent Angels 2 : Two Sides of a Coin CHAPTER TWO “Del…!” teriakan Laras langsung mengembalikan Adel kembali ke alam nyata. Rupanya beberapa detik yang lalu pikiran Adel terbang melayang entah kemana. Suara ponsel yang menandakan sebuah SMS (=short message service) masuk ternyata cukup menyita perhatiannya tadi. Memang sejak munculnya Pr...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Innocent Angels (1)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Innocent Angels : Whom I Slept With? Di sebuah ruangan kamar tubuh seorang gadis nampak terbungkus selimut putih dan tergolek polos diatas ranjang. Dari ekspresi wajahnya terlihat gadis itu masih terlelap dalam tidurnya yang damai. Sedangkan diluar sana sang mentari sudah cukup lama berganti tugas dengan sang rembulan. Ranjang dimana gadis itu ter...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Beraya dengan Siah (1)

 
Terserah: 05/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sebaik sahaja masuk ke bilek tidur,Siah terus menyergah aku."Ngapa datang awal sangat...lagi pun Mek ada kat sini,tak syok lah Sin macam ni"." Dah tak tahan nak buat macam mana,lagi pun kalau malam,ada budak budak tak kan nak tidur sini pulak"aku memberi alasan."Siah plan ,kalau malam kita buat kat rumah Mek,biar dia temankan budak budak kat sini.....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (10)

 
Terserah: 04/09/2011 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Aie berdiri, membengkokkan sedikit lutut dan mula memacak aku. Aie berdayung seperti biasa. Tenang dan romantik. Tangannya tak henti-henti menggigit puting tetek aku dan sesekali menjilat perut dan pinggang aku. Lidahnya bermain disekitar pusat dan tangannya sibuk kesana sini meramas dan menggosok. Aku mengangkang seluas-luasnya tanda rela mener...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Terus Dalam Kegelisahan (9)

 
Terserah: 04/09/2011 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Penting bagi aku untuk tau sape sebenarnya bapak kepada anak yg aku kandungkan ni. Walaupun dah takde ape yg nak dirisaukan, sebab aku pun dah bersuami, tapi aku rasa satu hari nanti, akub mesti betulkan keadaan. Aku sangat risau membayangkan hari tua aku nanti. Pada saat anak aku tau siapa sebenarnya aku, betapa kotornya aku, entah macam mana situ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)