Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
172
173
174
175
176
»

Pacarku Mimi

 
Terserah: 31/08/2011 Dikarang oleh: soge_ajah 1 Ulasan

Sebut saja namaku Dodo, usiaku saat ini 32 tahun, kulit kuning bersih badan agak kurusan sedikit. Ini adalah pengalamanku pribadi semasa aku di Solo (saat ini di Surabaya). Saat aku kuliah dulu di Solo aku punya pacar anak Palembang sebut aja namanya Esmeralda tapi aku lebih suka memanggilnya Mimi, dia sekolah di SMA di Yogya. Anaknya lugu dan b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Budak Nakal

 
Terserah: 30/08/2011 Dikarang oleh: evilkid 0 Ulasan

Kejadian ini berlaku masa tahun 2005, aku kenal bdk perempuan nie melalui satu panggilan miss call. namenyer Azie, bdk Kelang. Dia selalu miss call aku. Jadi satu hari tue aku try tepon dia. Kami berkenalan dan selalu sembang dlm tepon. Dlm tepon kami selalu bebual pasal sek. Jadi satu hari aku turun ke Kelang untuk jumper dia. Pasal dia nak sgt bu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Bercinta Dengan Kedua Teman Cantikku

 
Terserah: 30/08/2011 Dikarang oleh: Ma_mad 0 Ulasan

Gue adalah anak kesayangan dari kedua orangtua. Selama kuliah kehidupan gue bener2 seru, karena gue hidup sendiri disini dan gue bisa ngelakuin banyak hal dengan bebas. Temen2 gue juga sering dateng atau nginep di rumah gue. Pada suatu hari kehidupan kuliah gue menjadi sangat BRUTAL dan berubah total karena kedua temen cantik gue yg bernama (sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

The nurse

 
Terserah: 29/08/2011 Dikarang oleh: hafiz45 0 Ulasan

Nama saya Setiowati, umur saya 22 tahun, saya baru lulus dari Akademi Perawat di salah satu kota kecil di Jawa Timur. Sekarang saya bekerja di Rumah Sakit Swasta di kota Y, baru satu bulan ini saya bekerja. Saya tinggal di rumah Tante, secara keseluruhan saya sudah tinggal 6 bulan di kota ini untuk mencari kerja, untunglah akhirnya saya mendapat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Godaan Ibu kepada anak yang lugu

 
Terserah: 28/08/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Saya tidak pernah memberikan blowjob sebelumnya, saya selalu terlalu banyak gadis yang baik. Wah mungkin Bambang benar, mungkin saya terlalu membosankan. Saya tidak akan membuat kesalahan yang sama dengan Dudung. Dudung, memori Dudung masturbasi langsung membanjiri pikiran saya. Aku menutup mataku, oh Ku ia besar, setiap bit itu besar seperti ini ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Bu De Tuti

 
Terserah: 28/08/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Aku melirik ke arah rumah tetangga saya dan untuk menyenangkan aku bisa melihat dari balik pagar mereka dan Bu De Tuti berbaring di pakaian dalam minim. Bu De Tuti adalah seorang wanita yang sangat merangsang yang saya mendapatkan banyak boners berakhir, tapi dengan pagar mereka, aku belum pernah melihatnya dalam pakaian renang. Titit remaja saya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Surya

 
Terserah: 28/08/2011 Dikarang oleh: havocorp 0 Ulasan

Diapit di antara dua cakrawala When saya berada dalam standard ke-10 ketinggian saya ialah 5'7" dan berat 55 kgs. Saya tampan. Dalam koloni kami selain daripada keluarga saya 3 lebih keluarga ialah kawan sangat rapat kami. Hampir setiap Ahad setiap anggota semua empat keluarga digunakan untuk bersatu dan gemar Ahad makan tengah hari. Pada satu tert...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Liarnya Seks Suamiku

 
Terserah: 27/08/2011 Dikarang oleh: menate 0 Ulasan

Cerita panas ini bermula satu setengah tahun lalu, ketika teman kuliah suamiku datang dari Jakarta bersama suaminya. Sebut saja namanya Sally, sedangkan suaminya bernama Tomy. Usia mereka tak jauh berbeda dengan kami. Hari pertama tak ada yang terjadi alias biasa-biasa saja, namun masuk hari kedua, saya mulai mencium ada yang tak beres antara suam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kisah Budak Poli (1)

 
Terserah: 26/08/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Nama aku Man. Aku seorang pelajar di salah sebuah Polytechnic di Singapura. Kat Politeknik aku ni memang macam orang ada. Semua ada puak masing-masing. Ada macam puak kat sini. Ada mat ngan minah dakwa, skaters, punk, hip-hop, metal dan yang sewaktu dengannya. Aku in semua orang aku campur tak kira apa puak dia orang. Aku sebenarnya dapat masuk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kisah Budak Poli (3)

 
Terserah: 26/08/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Kali ni pulak aku cerita pasal aku dapat mantat budak sekampus aku tapi bukan dia sorang dapat dengan adik dia sekali. Nama budak pompan tu Erine. Dia ni sama course dengan aku. Satu hari tu dia sound aku ajar dia ni satu subjek. Aku kata no problem. So dia cakap dengan aku lepas lecture nanti balik rumah dia. Aku ok aje. Lepas lecture aku tung...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Kisah Budak Poli (2)

 
Terserah: 26/08/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Itulah kisah aku dengan minah ferring kat Polytechnic aku tu. Memang tak sangka eh? Yang ni pulak aku cerita pasal satu amoi ni yang aku kenal dari kawan aku. Nama amoi ni Marianne. Dia keturunan Baba. Pandai bebual Melayu. Aku kenal dia masa bebudak aku buat BBQ. Dia budak Business. Bebudak Business ni memang jambu-jambu. Power rabak beb. Baik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Murti

 
Terserah: 25/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Namaku Joe , pagi itu aku sibuk melakukan rutinitas pagi..persiapan buat berangkat kerja,sembari melihat orang yg lalu lalang di depan kostku. aku melap motor kesayanganku biar tampak bersih,sambil kulepas kaosku dan hanya memakai celana pendek saja. aku hanya senyum ketika ada cewe-cewe SMU yg melintas terus menyapaku..entah apa yg mereka obrolk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Aku: Staff di luar dan di dalam ranjang

 
Terserah: 25/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ohhhhhh…ohhhh….ohhhh…enak sekali paaa…ohhh…ohhh…” Erangku karena merasa nikmat. Saat itu aku dalam posisi berdiri membungkuk sambil berpegangan pada meja kerja pak Yanto di ruangannya. Pakaian atasku masih lengkap terpakai, sedangkan celana panjang dan celana dalamku sudah melorot sampai ke mata kaki. Pak Yanto sendiri sedang menyetubuhiku dari ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Nafsu Birahi Gadis-gadis Pecinta Alam

 
Terserah: 25/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Sedangkan temannya yang satu berambut panjang sebahu mirip-mirip bintang sinetron Bunga lestari. ”Halo juga” jawabku menyembunyikan kekagetanku karena munculnya yang tiba-tiba, sempat terpikir ada setan atau penunggu gunung ini yang mau menggodaku. ”Loh, dari mana, kok berduaan aja?” tanyaku coba berbasa-basi. ”Iya, kita tadi misah dari rombo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Cikgu Sue

 
Terserah: 25/08/2011 Dikarang oleh: keladi tua 0 Ulasan

Aku seorang guru yang mengajar di sebuah sekolah di daerah temerloh. aku boleh dikatakan seorang yang kuat seks. aku selalu perhatikan guru-guru perempuan yang mengajar satu sekolah denganku. biasanya aku selalu perhatikan ke arah dada dia orang. salah seorang yang menjadi tarikan aku adalah seorang ustazah. ustazah itu bernama su. ustazah ini tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita

Cristina Cintaku

 
Terserah: 24/08/2011 Dikarang oleh: kiboy 0 Ulasan

Putriku Cristina delapan belas tahun. Dia memiliki tubuh yang sangat ketat Asia remaja yang pernah Anda lihat, Dengan wajah ceria lucu dan lebih besar dari mata biasa untuk seorang gadis Vietnam, senyum cerah Cristina dan gigi putih bersama dengan kepribadian ceria nya dapat menerangi ruangan. Bagaimana lagi aku bisa menjelaskan Cristina kecuali u...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.940 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)