Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
172
173
174
175
176
»

Aku dan liburan sekolah

 
Terserah: 10/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Namaku Nur Fatimah, umurku empat belas tahun, masa yang indah saat memakai seragam putih biru, hampir setiap hari tawa canda saat jalan bersama teman-teman usai jam sekolah begitu menyenangkan. Santi lebih dari sekedar teman akrab, kami telah bersama semenjak di sekolah dasar. Saat libur sekolah, kadang dia menghabiskan seminggu dengan di rumah say...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Bini org yg gersang

 
Terserah: 07/08/2011 Dikarang oleh: genesis amstrong 0 Ulasan

Kisah ini kisah benar yang berlaku pada diri ku....kisah ni yg buat aku terjerumus dalam kancah sex..hahaha...ok la taknak panjang-panjang cite... ok kisah bermula ketika aku main futsal di bandar "A" biasa la,aku org bujang dtg la dgn kengkawan.Ramai juga kawan-kawan aku yg dah berkawin..mereka datang dgn wife masing-masing...aku mcm biasa la...se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Berawal dari Chip Pulsa berakhir di Ranjang

 
Terserah: 06/08/2011 Dikarang oleh: ola oli 0 Ulasan

Berawal dari membeli chips buat dagang pulsa ini cerita gw buat sebener-benernya, mungkin ada penambahan cerita yang gw buat tapi tidak merubah apa yang sebenernya dulu terjadi, kejadian ini 5 tahun yang lalu yah gan pas umur gw masih 20 tahunan lah MONDAY MORNING dirumah disebuah kawasan daerah jakarta timur tempat gw tinggal sementara wak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Nikmatnya Pembantu

 
Terserah: 03/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Dulu ketika kami masih tinggal di Tebet, di sebuah gang yang namanya sungguh indah, Gang Anggrek, yang padahal jalannya tidak diaspal dan bila hujan langsung segera becek! Isteriku punya beberapa tetangga dan teman-temannya yang sering-sering rapat perkumpulan wanita. Terkadang mereka juga rapat di rumah kami. Dan kalau rapat dengan beberapa orang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Kebaya Coklat

 
Terserah: 02/08/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Wanita manis berwajah mirip-mirip ama Titi Kamal ini tengah membetulkan kebaya coklat mudanya. Iyem tertunduk saat mataku menjilat dadanya yang mengintip saat ia tengah mengancingkan bajunya. Perempuan sintal bertinggi 160 cm ini amat montok. Bagiku Iyem amat menggairahkan. Keinginanku mencicipi memeknya terangsang 2 hal. Iyem berkebaya dan masih ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Hadiah untuk abang

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Hye..ni nak cite pengalaman la sket..all of u can call me bunny..arini besday my boy..name dia selamat..tadi kite baru je jumpa dia..dipendekkan cite, kitorang jumpe kul 12.30am td..huhu..terlewat wish coz ade study group tadi..so, kite mesej dia datang jumpe kite coz ade hal sket (konon2 je)..bile dia samapi, kite terus hug dia n said hepy burfday...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Bandung-Bogor-Jakarta

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Malam itu, aku datang ke pesta teman pacar-ku, memang pacar-ku tidak mengajak-ku ikut ke pesta itu, Tapi aku diundang langsung oleh Teman pacar-ku itu… Hubungan-ku dengan pacar-ku memang sedang bermasalah minggu-minggu ini, mulai dari masalah-masalah kecil, sampai dengan masalah-masalah yang tidak perlu timbul… Terus terang aku mulai lelah deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Whiena Ku Chayank

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Cerita ini berawal dari pertemuanku dengan whiena yang merupakan mahasiswa baru di kampus ku????whiena memiliki body yang seksi dengan toket yang tidak terlalu besar dan muka yang maniezt serta kulit yang putih?tidak terlalu tinggi dengan rambut lurus sampai pundak aku bernama bimo, umurku 23 tahun, rambut gondrong, sedikit acak-acakan?. Aku suda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Geliat Goyang Pantat Mira

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Hari minggu setiap sebulan tibalah dimana hari mira libur.seperti biasa mira selalu menelpon heru untuk bertemu melepaskan kerinduan dan melepas dahaga kasih sayang dihati mira semenjak ditinggal oleh suaminya yg sudah hampir dua tahun,kehangatan kasih sayang dari heru seakan menyirami jiwanya yg gersang.sementara heru memanfaatkan jg kesempatan yg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Maniak Hewan

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Cerita Seks di Rumah Kosong, Kami tinggal di sebuah rumah kontrakan. Aku seorang mahasiswi swasta di Surabaya, aku memang tidak terlalu cantik, tetapi kulitku putih mulus. Kedua orang tuaku tinggal di Jakarta dengan kedua adikku. Kebetulan saat ini adalah liburan sekolah, jadi aku sama sekali tidak punya kegiatan. Liburan kali ini aku sedang malas ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Bispak Yang Masih Perawan

 
Terserah: 31/07/2011 Dikarang oleh: thomasronald 0 Ulasan

Malam minggu malam yg ditunggu tunggu para remaja untuk berwakuncar…banyak remaja yg membawa pacarnya ke mall ,bukan untuk membelikan sang pacar barang mewah tapi hanya sekedar meneraktir pacar ke bioskoop atau makan di kedai makan yg jumlahnya cukup banyak di setiap mall…tapi bagaimana klo lagi jomblo seperti gw saat ini…? no problem…malam ini wal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Bahagiaku menikmati meki 17 tahun

 
Terserah: 30/07/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Ini adalah kenangan semasa kampanye Pemilu 1999, memori yang tak dapat kulupakan. Namaku Ray, aku bekerja di sebuah harian ibukota. Baiklah ceritanya begini... "Mas Ray..., aahh..., mmhhaahh..., Aahh..." Dia kelojotan. Kurasakan lubang kemaluannya hangat, menegang dan mengejut-ngejut menjepit batang kemaluanku. "aahh..., gila..., Ini ni...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Datin Julia Part 4

 
Terserah: 30/07/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Masa berlalu begitu cepat, diam tak diam sudah setahun aku mendirikan rumah tangga dengan Datin Julia Raof. Dia seorang janda, setelah menjadi Isteri aku, status datin dan janda gugur dengan sendirinya. Kerana aku bukan bergelaran Dato'. Statusnya sekarang hanya sekadar puan sahaja. Kami berkenalan sewaktu aku membantu tukarkan tayar keretanya y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Datin Julia Part 5

 
Terserah: 30/07/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Setakat ni perhubungan aku dengan Suzie masih macam biasa. Itu pun aku tak tahu sampai bila boleh bertahan. Sejak kebelakang ini, Suzie seperti benar-benar mencabar kejantanan ku. Semakin provoke aku dengan pakaiannya yang sendat dan seksi. Kadang dia mengenakan gaun tidur yang jarang nipis tanpa seluar dalam. Bulu pantatnya pun aku boleh nampak de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Bonking SYT dari School Girl

 
Terserah: 30/07/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Saya ingat ketika saya berusia 19 tahun, saya punya istilah lampiran bekerja di sebuah sekolah menengah di singapura. Ini adalah salah satu sekolah top di singapura dan itu sekolah semua gadis. Jujur, aku agak khawatir tentang hal ini ketika saya mengambil tawaran pekerjaan untuk periode lampiran 6 bulan saya datang dari sebuah sekolah anak laki-la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Ngentot Dengan Kekasihku Yang Perkasa

 
Terserah: 29/07/2011 Dikarang oleh: meida aja 0 Ulasan

Cerita Seks ini mengisahkan bagaimana cerita sex hot dengan kekasihku yang perkasa, suatu kisah seks yang menceritakan tentang pengalaman seorang gadis yang memiliki kekasih perkasa yang punya gairah seks tinggi dan kuat. bagaimana kisahnya? Yuk kita ikuti cerita dewasa, kekasihku perkasa berikut ini. Ketika sang malam melengkapi perhiasan jubah la...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)