Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
172
173
174
175
176
»

Sambungan huney dan aku (1)

 
Terserah: 27/09/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Sesekali aku mendesah kesedapan bila batangku diperlakukan sedemikian. Huney memandangku sambil menjilat batangku, semakin kuat desahanku semakin lahap huney menjilat dan mengulumnya. Kini tapak tanganku ku letakkan di atas pussy tembam huney sambil memainkan jemariku disekelilingnya ku cuit-cuitkan bijik kelentitnya sekali sekala. Bertambah ghaira...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Honey dan aku (1)

 
Terserah: 27/09/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Di pagi hari yang dinantikan itu, aku semakin berdebar semasa dalam perjalanan bagi menjemput huneyku. Setelah hampir setahun kami tidak berjumpa, entah mengapa gairah ku untuk bersama dengannya kian membara. Seperti biasa aku menunggunya di stesen minyak berhampiran dengan pejabatnya, kali ini dengan penuh keterujaan. Akhirnya huney tiba dan parki...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Cerita Dewasa Pijat dan ML dengan Pembantu

 
Terserah: 26/09/2011 Dikarang oleh: OracleGate 0 Ulasan

kenalin ya nama pembantuku tersebut adalah tini, dia berasal dari sebuah desa digarut. Hal ini kuketahui sejak awal dia masuk, waktu dia istilahnya wawancara dengan istriku. ‘Nama saya tini bu‘ ‘Dari Cisompet, Bu ‘ kata pembantu baru itu kepada isteriku ketika ditanya asalnya dari mana. ‘Cisompet ? Daerah mana tuh ‘ ‘Itu Bu ‘ Garut teru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Seks Bebas

 
Terserah: 26/09/2011 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru je 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jln Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa (maklumlah dah kerja dan pandai cari duit sendiri) aku pun berpindah dari rumah ibubapa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Cerita Ku

 
Terserah: 26/09/2011 Dikarang oleh: fikriman 0 Ulasan

aku nampak smething yang xpernah ku lihat scra dkt2 sblom nie...batang nye yang sgt2keras dihulurkan pda ku...aku pn urut2btg die tue...nmpk ada cairan yang klua...tpi time tue..cairan aku byk ag..pastu..die pujuk aku,die kata "abg masuk batang dalam burit syang ea..??' ape yangaku hanya mampu katakan 'ok'.. die pon masukkan scre slow2...aduh..aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Liva, mahasiswi berjilbab yang cantik

 
Terserah: 25/09/2011 Dikarang oleh: ruliwati 1 Ulasan

liva, begitulah namanya, seorang mahasiswi hukum disalah satu perguruan tinggi di kota x yang ditengah gelombang derasnya mode dan fesyen, dia tetap bertahan dengan prinsipnya dalam balutan jilbab panjangnya, liva, banyak mahasiswa yang kagum dengan daya tariknya, wajahnya bagai pualam, banyak pria tergoda ingin memacarinya. tapi jilbabnya yang pan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Bini Ketiga Dato' (2)

 
Terserah: 25/09/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Seperti yang aku janji, kini aku paparkan mainan aku dengan Az dalam adegan seks bontot. Selepas malam yang penuh dengan kelazatan bersama Az, hampir seminggu aku tak bersua muka dengan dia. Bukannya apa, cuma aku kena outstation ke J.B pada lusanya. So memang tak sempat berjumpa. Kini elepas seminggu kat JB, aku balik semule ke Pahang paal ada ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Nafsu Janda Muda

 
Terserah: 23/09/2011 Dikarang oleh: eiypi 0 Ulasan

Tini telah menjanda dua tahun. Suaminya di merengkok penjara kerana tuduhan perdagangan dadah. Kerana suaminya akan berfikir Tini digantung lalu bertanya bercerai dari suaminya. Tak ada gunanya menunggu suaminya yang akhirnya akan jerat. Dalam usia 25 tahun Tini memerlukan belaian penuh kasih laki-laki. nafsu makan Nya terletak dipuncaknya di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Gairah Lia

 
Terserah: 23/09/2011 Dikarang oleh: ardidwi 2 Ulasan

Lalu ia mulai pelan-pelan meraba payudaraku yang masih tertutup jilbab besar. Pelan…tapi pasti, aku merasakan nikmat yang luar biasa. Lalu ia mulai meraba kemaluanku yang masih tertutup rok panjang. Aku mulai blingsatan..tak sengaja pantatku mulai bergerak-gerak mengikuti rabaan dari dia. Aku pun tak mau kalah, aku mulai memasukkan tanganku ke da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Contraversion

 
Terserah: 23/09/2011 Dikarang oleh: alalaalal 0 Ulasan

"WTH! Kakashi! Cukup! Aku sudah capek!" protes Anko keras sambil berusaha menjauhkan tubuh Kakashi darinya dengan menggunakan kedua tangannya. Tapi hal itu percuma. Kakashi tidak bergeming sedikitpun. Malah seringaiannya semakin lebar. "Kenapa? Malah permainan akan jadi lebih menarik loh." goda Kakashi dengan nada dibuat-buat. "GAK MAU! Menar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Nini yang misterius (8)

 
Terserah: 23/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

“Sshh.. Vir.. Masuukkiinn Ssaayy.. Sshh.. Yyeess..!” jeritnya saat penisku memasuki vaginanya yang sudah basah karena jilatanku ditambah penisku yang juga sudah basah karena ludah Nini yang sejak tadi mengoralku. “Sshh.. Ach.. Ach.. Aacchh.. Teruss.. Aacchh.. Teruss say.. Fucckk.. Mmee.. Aacchh.. Yyeeaah.. Thatss.. Goodd.. Ffuuckk.. Mee” desahnya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Jumat..Tanggal Tiga Belas (9)

 
Terserah: 23/09/2011 Dikarang oleh: Dewi Ngitil 0 Ulasan

Pelan-pelan, sesuatu yang tampak tidak jelas tadi mulai menampakkan bentuknya. Agak lama kemudian, tampaklah wujud tamu yang dinanti-nanti kedatangannya itu. Seorang pria muda tanpa busana, berkulit kemerahan, berambut panjang berwajah tampan, dengan hidung mancung dan alis mata tebal serta sorot mata yang tajam dan dingin. Tubuhnya berkesan atleti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Dua Anak Jalanan

 
Terserah: 22/09/2011 Dikarang oleh: ardidwisusanto1 0 Ulasan

“Aahhhhhh… Dodooo…!!” aku mulai mendesah. Penisnya Dodo agak susah masuk, karena walaupun badannya lebih pendek dari Udin, tapi penisnya ternyata masih lebih besar dari punya Udin. Kemudian Dodo membantu dengan mendorong pantatnya sendiri ke atas, dan akhirnya penis Dodo masuk seluruhnya ke vaginaku. Aku mulai naik turun diatas tubuh Dodo, dan t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Honey

 
Terserah: 22/09/2011 Dikarang oleh: wakdud 0 Ulasan

Begini ceritanya. Pada tahun 2009 ketika itu aku di Tingkatan 6 Atas di salah sebuah sekolah swasta yang terletak di sebuah pekan kecil. Aku rasa tak perlu aku memberitahu namanya. Cukuplah sekadar aku memberitahunye untuk pengetahuan umum. Bermula dari sinilah aku mengenalinya. My honey ketika itu masih menuntut di Tingkatan 6 Bawah tetapi umur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Ayam Goreng

 
Terserah: 22/09/2011 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

ayam gorengnya masih ada, Tante?” “Aduhh.. udah habis tuch, ini tinggal kepalanya doang.” “Waduhh.. bisa makan nasi tok nich..” kataku memelas. “Kalau Dik Sony mau, ayo ke rumah tante. Di rumah tante ada persediaan ayam goreng. Dik Sony mau nggak?” “Terserah Tante aja dech..” “Tunggu sebentar ya, biar Tante tutup dulu warungnya?” “Mari saya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita

Kak Ros

 
Terserah: 22/09/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

KAK ROS ku lihat terlentuk bersandar di kepala katil dengan tangannya masih memegang remote TV,mukanya agak keletihan.'Bathrobe'yang dipakainya tersingkap dan menampakan pehanya yang gebu berwarna sawo matang.Hati kecil ku mula berkata,ini peluang paling baik untuk aku menikmati tubuh montok saudara sebelah isteriku yang agak mesra dengan ku sejak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.870 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)