Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
172
173
174
175
176
»

Mak Andam (3)

 
Terserah: 14/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Keesokan hari selepas sarapan pagi kami semua bersiap untuk bertolak pulang dan masing masing ada rancangan untuk singgah ke destinasi masing masing dalam perjalanan pulang.bagi aku dan kak yah kami bercadang untuk bersiar siar melawat kawasan kawasan yang menarik di sekitar bandar dan tempat tempat tertentu.Malah ada yang memperli kami bagai penga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Percutian Di Pulau Langkawi

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jimmy_x69 0 Ulasan

Malam ini selepas balik berkerja aku menjemput Siti di rumah sewanya. Siti menyambut ketibaanku dengan senyum lebar. Inilah kali ke dua kami bercuti selepas bercuti ke A-Famosa Resort Melaka dulu. Dan sekarang juga Siti sudah sah menjadi kekasihku selepas Siti menamatkan hubungan dengan kekasihnya. Aku dan Siti bertolak ke lapangan terbang tamb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Mak Andam (2)

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Pagi tu selepas bersarapan Kak Yah meminta aku menghantar dia dan pengantin perempuan untuk pergi ke rumah saudara pengantin untuk madni dan bersiap kerana orang ramai di rumah itu.aku pun dengan rela akur dengan permintaan itu asalkan dapat lebih dekat dan bersama Kak Yah.Olehkerana tiada orang lain di rumah itu aku pun agak bebas untuk bergerak d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Mak Andam (1)

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

KAK YAH ku lihat agak serius bila bercakap mengenai bab kahwin itu." Eh,D sapa yang tak nak kahwin,lagi punmasa tu umur akak baru 30an,ramai juga yang datang merisek dan mengurat,tapi tu lah.halangan nya.."suara Kak Yah bagai bernada kesal sambil dia tersenyum kecil dan melontarkan pandangan keluar kereta."Tak pa, Kak Yah masih ada masa lagi" ujark...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Percobaan Produk

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

“Kita mulai dengan sebuah percobaan sederhana. Aku akan melakukan penelitian tetapi aku akan memperhatikan beberapa hal sakaligus, jadi aku perlu kamu untuk menuliskannya untukku.” “Ok. Kelihatannya cukup mudah.” Beberapa saat kemudian, Megan kembali ke kamar yang terpisah dimana aku dan Dr. Kevin berada untuk mengambil sesuatu dari kotak ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Bersama pengamen di bogor

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Gue Cuma lagi pengen nulis-nulis aja, ya bisa dibilang pengalaman pribadi, ya tahu sendiri juga kan namanya freeSex sekarang dah biasa banget,.. ya gue juga termasuk orang yang menikmati itu,..ya itung-itung gue belajar nulis gue mau certain salah satu pengalaman seks gue yang termasuk paling gila kali ya..Mungkin sekitar 1 tahunan yang lalu, gak s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ai Temen IRCku

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Ai bercerita tentang pengalamannya bersama cowoknya dalam bercinta. Demikian juga diriku. Dengan tensi yang menjadi panas kupancing Ai untuk melakukan phone sex. Dia mau. Dari caranya phone sex, tampaknya dia juga cukup mahir dalam bercinta. Kami lalu sering melakukan phone sex sejak itu. Karena penasaran, aku lalu berusaha memancing Ai untuk mau ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Revy, cinta sebatas teman

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Di kejauhan tampak Linda, teman semasa SMA dulu, dalam rentangan waktu '92-'95 yang lalu, tampak cantik dengan busana daerah Jawa, sibuk menyalami para tamu sambil sesekali menyeka keringat yang menetes di dahinya. Di sampingnya tampak suaminya yang terlihat cukup gagah. Yah... mereka berdua nampak sangat berbahagia malam ini. "Ryo..., ma kasih...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Pacar Manisku

 
Terserah: 09/06/2011 Dikarang oleh: hanizah 0 Ulasan

Aku mempunyai pacar, sebut saja namanya Liza. Selama pacaran aku hanya pernah menciumnya sekali saja, yaitu pada saat kami jadian kurang lebih sebulan yang lalu. Setiap aku memboncengkannya dengan sepeda motor, punggungku sering menjadi sasaran payudaranya yang lumayan besar kurang lebih ukurannya 36 B pada saat aku mengerem mendadak. Aku jadi sema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Servis Plus Tante Kos

 
Terserah: 07/06/2011 Dikarang oleh: Herij 1 Ulasan

Seperti biasa saya sampai di kost teman saya jam 04.45, saya langsung menuju ke kamar teman saya di lantai II, untungnya terdapat dipan tambahan yang dapat saya pakai untuk istirahat. Saya langsung tidur lagi karena sangat ngantuk dan saya baru ke kantor nanti siang setelah istirahat makan. Jam 09.00 saya baru bangun, teman saya sudah tidak ada lag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Rian asmara: Penis Raksasa bagian

 
Terserah: 06/06/2011 Dikarang oleh: ikan_busuk 0 Ulasan

Namaku Edi, karyawan sebuah perusahaan perhubungan yang sedang berkembang di jawa tengah. Aku memang tidak begitu tampan, bentuk tubuh biasa saja, dengan tinggi 167 cm dan berat sekitar 55 kg. Tapi aku aku punya kelebihan yang dulunya aku anggap sebagai kekurangan bahkan kegagalan dalam hidupku. Hal itu adalah PENISKU. Yap, penisku terhitung istime...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Bercinta dengan Adik Istri

 
Terserah: 05/06/2011 Dikarang oleh: mangapz 0 Ulasan

Saya, Andry (bukan nama sebenarnya) adalah seorang pria berumur 35 tahun dan telah berkeluarga , istri saya seumur dengan saya dan kami telah dikarunia 2 putra. Istri saya adalah anak ke 2 dari empat saudara yang kebetulan semuanya wanita dan semuanya telah menikah serta dikarunia putra-putri yang relatif masih kecil, diantara saudara-saudara istr...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Lagenda Seorang Kasanova

 
Terserah: 04/06/2011 Dikarang oleh: aritzz001 0 Ulasan

Sunyi. Hidupku sunyi sekali. Jangan kata bini, awek, skandal, tak pun bohsia semua takde. Tak tau le kenapa. Kalau kata aku tak takle awek, boleh katakan tiap-tiap hari aku pegi mengorat anak dara, janda, bini orang semua tak dapat. Kali ni aku nekad nak balik kampung jumpa atuk. Mungkin atuk ada petua camne nak takle gadis-gadis. Iyelah asyik mela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Dendam Ustazah Nur Berbalas

 
Terserah: 04/06/2011 Dikarang oleh: roogool 3 Ulasan

Suami ustazah nur bekerja sebagai pengurus syarikat ternama di bandar yang agak jauh Dari kediamannya, setelah selesai semuanya mereka keluar untuk bekerja ustazah nur merupakan guru di sekolah menegah di tempatnya cuma 15 minit sampai kesekolahnya tidak terlalu jauh Jarak antara sekolah Dan rumahnya, hari makin tua ustazah nur mengemas mejanya ban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Pengakuan Nikmat Sang Wanita

 
Terserah: 04/06/2011 Dikarang oleh: Rojie Sahidi 0 Ulasan

Tulisan ini bukan merupakan sebuah cerita dari sesuatu kejadian bermain seks, tapi merupakan cuplikan dari hasil pembicaraan dengan teman-teman wanita yang saya kenal. Percakapan ini melibatkan teman-teman wanita saya terdiri dari mulai gadis remaja sampai dengan ibu rumah tangga, yang tempat kejadian dan waktunya tidak bersamaan. Tentunya cupli...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ain kuat hisap

 
Terserah: 03/06/2011 Dikarang oleh: latest 0 Ulasan

Aku mengenali awek ni ketika aku berada di SM lagi, entah mengapa aku begitu tertarik kepadanya dan aku mula memasang angan-angan untuk mendapatkan awek ni,potongan badannya yang amat mantap begitu menggiurkan hati dan perasaan mana-mana lelaki masakan tidak dengan teteknya yang besar yang ku anggarkan 36c bagi gadis seusia 16tahun, badannya yang r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)