Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
177
178
179
180
181
»

Terlanjur (10)

 
Terserah: 17/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ketika menanti jam 10 dan juga Kak senah yang sedang mengemas di dapur aku pun meninjau ruang tamu sambil membelek gambar2 keluarga. memang Kak Senah semasa muda agak seksi dan bergaya maklumlah cikgu dulu dulu yang gemar memakai baju kebaya yang sendat .Tiba tiba aku terdengar suara kak Senah memanggil aku dari dapur.Sebaik aku tiba ku lihat kak S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Terlanjur (9)

 
Terserah: 16/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Pagi itu ketika aku tersedar,jam menunjukan hampir pukul 8 dan terdenagr bunyi orang mengorng di dapur.Alamak tak ada can nak mengongkek pagi pagi ni,bisek hati kecil ku sambil mengusap batang punai yang secara tabie nya akan bangkit pada waktu pagi.Aku pun bangkit dan memakai kain pelikat menuju ke dapur dengan berhati hati khuatir kalau ada orang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Terlanjur (8)

 
Terserah: 16/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sebaik sahaja aku mencabut batang punai,ku lihat wajah Kak Senah agak berkerut sedikit ."Ngapa Kak,sakit ke? maaf le kalau saya agak kasar"ujar ku."Tak delah Di,cuma rasa senak tadi dan macam melecit sikit kat dalam ni,maklumlah dah lama tak kena gesel"jawab Kak Senah sambil tersenyum manja."Kak,nak sapu cream ke,kat dalam cipap ni,"kata ku sambil ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Nikmatnya mahasiswi-mahasiswi magang (1)

 
Terserah: 15/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Nama ku doni aku berusia 27 tahun.cerita ini dimulai dari adanya kerjasama antara perusahaanku dengan sbuah universitas2 negeri. pada bulan agustus yang menjadi liburan semester dari mahasiswa, ada 3 orang mahasiswi yang datang ke kantorku untuk melakukan kegiatan magang, mereka adalah mahasiswi dari jurusan ekonomi manajemen. karena kebetulan aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Nikmatnya mahasiswi-mahasiswi magang (2)

 
Terserah: 15/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

tepat pada hari senin saya selalu mengontrol pekerjaan mereka, saya tau sherli tidak masuk hari itu karena kecapean udah nglayani aku sabtu dan minggu di rumah, akhirnya mungkin dia terkena flu, untuk menutupi itu aku bertanya kepada teman2 nya "loh kok ilang 1?kemana sherly" tanyaku pura2 tidak tahu. "dia sakit mas, ijin, meriang katanya" sahut ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Nikmatnya mahasiswi-mahasiswi magang (3)

 
Terserah: 15/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

minggu2 terakhir ini terasa berat bagi mereka yang udah sebulan lebih bercengkrama di kantor denganku maupun rekan2 kerja ku,, walaupun mereka dengan rekan kerjaku tidak melakukan apa2 tapi kan selama ini mereka bercanda dan hidup bersama tiap hari di kantor, bahkan tak jarang mereka mengikuti acara para wanita di kantorku. bermula saat rabu siang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Mak Andam (3)

 
Terserah: 14/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Keesokan hari selepas sarapan pagi kami semua bersiap untuk bertolak pulang dan masing masing ada rancangan untuk singgah ke destinasi masing masing dalam perjalanan pulang.bagi aku dan kak yah kami bercadang untuk bersiar siar melawat kawasan kawasan yang menarik di sekitar bandar dan tempat tempat tertentu.Malah ada yang memperli kami bagai penga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Percutian Di Pulau Langkawi

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jimmy_x69 0 Ulasan

Malam ini selepas balik berkerja aku menjemput Siti di rumah sewanya. Siti menyambut ketibaanku dengan senyum lebar. Inilah kali ke dua kami bercuti selepas bercuti ke A-Famosa Resort Melaka dulu. Dan sekarang juga Siti sudah sah menjadi kekasihku selepas Siti menamatkan hubungan dengan kekasihnya. Aku dan Siti bertolak ke lapangan terbang tamb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Mak Andam (2)

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Pagi tu selepas bersarapan Kak Yah meminta aku menghantar dia dan pengantin perempuan untuk pergi ke rumah saudara pengantin untuk madni dan bersiap kerana orang ramai di rumah itu.aku pun dengan rela akur dengan permintaan itu asalkan dapat lebih dekat dan bersama Kak Yah.Olehkerana tiada orang lain di rumah itu aku pun agak bebas untuk bergerak d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Mak Andam (1)

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

KAK YAH ku lihat agak serius bila bercakap mengenai bab kahwin itu." Eh,D sapa yang tak nak kahwin,lagi punmasa tu umur akak baru 30an,ramai juga yang datang merisek dan mengurat,tapi tu lah.halangan nya.."suara Kak Yah bagai bernada kesal sambil dia tersenyum kecil dan melontarkan pandangan keluar kereta."Tak pa, Kak Yah masih ada masa lagi" ujark...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Percobaan Produk

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

“Kita mulai dengan sebuah percobaan sederhana. Aku akan melakukan penelitian tetapi aku akan memperhatikan beberapa hal sakaligus, jadi aku perlu kamu untuk menuliskannya untukku.” “Ok. Kelihatannya cukup mudah.” Beberapa saat kemudian, Megan kembali ke kamar yang terpisah dimana aku dan Dr. Kevin berada untuk mengambil sesuatu dari kotak ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Bersama pengamen di bogor

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Gue Cuma lagi pengen nulis-nulis aja, ya bisa dibilang pengalaman pribadi, ya tahu sendiri juga kan namanya freeSex sekarang dah biasa banget,.. ya gue juga termasuk orang yang menikmati itu,..ya itung-itung gue belajar nulis gue mau certain salah satu pengalaman seks gue yang termasuk paling gila kali ya..Mungkin sekitar 1 tahunan yang lalu, gak s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Ai Temen IRCku

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Ai bercerita tentang pengalamannya bersama cowoknya dalam bercinta. Demikian juga diriku. Dengan tensi yang menjadi panas kupancing Ai untuk melakukan phone sex. Dia mau. Dari caranya phone sex, tampaknya dia juga cukup mahir dalam bercinta. Kami lalu sering melakukan phone sex sejak itu. Karena penasaran, aku lalu berusaha memancing Ai untuk mau ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Revy, cinta sebatas teman

 
Terserah: 13/06/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Di kejauhan tampak Linda, teman semasa SMA dulu, dalam rentangan waktu '92-'95 yang lalu, tampak cantik dengan busana daerah Jawa, sibuk menyalami para tamu sambil sesekali menyeka keringat yang menetes di dahinya. Di sampingnya tampak suaminya yang terlihat cukup gagah. Yah... mereka berdua nampak sangat berbahagia malam ini. "Ryo..., ma kasih...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Pacar Manisku

 
Terserah: 09/06/2011 Dikarang oleh: hanizah 0 Ulasan

Aku mempunyai pacar, sebut saja namanya Liza. Selama pacaran aku hanya pernah menciumnya sekali saja, yaitu pada saat kami jadian kurang lebih sebulan yang lalu. Setiap aku memboncengkannya dengan sepeda motor, punggungku sering menjadi sasaran payudaranya yang lumayan besar kurang lebih ukurannya 36 B pada saat aku mengerem mendadak. Aku jadi sema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Servis Plus Tante Kos

 
Terserah: 07/06/2011 Dikarang oleh: Herij 1 Ulasan

Seperti biasa saya sampai di kost teman saya jam 04.45, saya langsung menuju ke kamar teman saya di lantai II, untungnya terdapat dipan tambahan yang dapat saya pakai untuk istirahat. Saya langsung tidur lagi karena sangat ngantuk dan saya baru ke kantor nanti siang setelah istirahat makan. Jam 09.00 saya baru bangun, teman saya sudah tidak ada lag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)