Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
178
179
180
181
182
»

Pejuh Siapa Ini ?

 
Terserah: 01/07/2011 Dikarang oleh: aura cinta 0 Ulasan

Dari baunya Vani langsung tau “PEJU SIAPA INIIIIII…????” jerit Vani histeris. Vani mandi cepat-cepat (tidak lupa menyemprot kencang-kencang mhemeknya untuk membersihkan peju yang tersisa). Berpakaian sekadarnya, dan langsung celingak-celinguk di kosnya. Seperti yang bisa ditebak, tidak ada siapapun selain Vani. Tapi hendak masuk ke kamarnya, Va...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Fitri dan Zhara

 
Terserah: 29/06/2011 Dikarang oleh: ardidwi 1 Ulasan

Fitri adalah seorang gadis berjilbab yang manis dan enerjik. Kulitnya sawo matang tapi begitu menggoda. Bibirnya tebal dan terkesan terliaht begitu seksi, ia cerewet suaranya lantang ketika berbicara. Kali ini akan kuceritakan pengalamanku bersama Fitri yang begitu menggemaskan. Sore itu sehabis perkuliahan berakhir aku langsung pulang ke kostan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Ngentot Sekretaris

 
Terserah: 28/06/2011 Dikarang oleh: Joeray12 0 Ulasan

Kebetulan BUMN ini sering kerjasama proyek dengan Jepang, jadi seringkali saya mengganti sekretaris sesuai proyek yang ada. Nah, kisahnya ini berputar sekitar sekretaris saya itu. Terus terang saja, saya ini lelaki normal, kalau melihat cewek cantik ingin saya memilikinya luar dalam, meskipun saya akui libido saya agak tinggi dibanding rekan pr...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Pembantu sementara

 
Terserah: 28/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Suatu ketika, pembantu yang hampir empat tahun ini bekerja di rumahku mohon pamit. Dia akan pulang ke kampungnya, sebuah kota kecamatan di Jateng, dan pekan depan akan segera melangsungkan pernikahan. Karena menikah adalah hak asasi setiap orang dan lagi pula, kalau kami pikir, usianya sudah hampir 27, cukup terlambat dibanding dengan gadis-gadis k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Rizal

 
Terserah: 27/06/2011 Dikarang oleh: scoreA 0 Ulasan

Aku mula mengenal sex sewaktu aku berusia awal 20an...tapi sex ku lebih banyak pada melihat cerita blue dan melancap. Aku belum berani untuk melakukannya lagi pun aku belum ada awek yang steady hanya kawan-kawan biasa. Hinggalah aku kerja di sebuah kilang kereta dan aku berkenalan dengan seorang wanita yang lebih tua dari ku. Perbezaan usia kami da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Fotografer Ngentot Model

 
Terserah: 25/06/2011 Dikarang oleh: berapitman 0 Ulasan

Aku mungkin sudah banyak malang melintang di dunia fotografer, kamar yang sebagian orang tabu untuk dibuka dan bisa aku foto “kenpa dibilang tabu”karena pasangan yang aku foto dalam keadaan ML,bukan apa-apa karena gak tau pasangan itu pengen mengabadikan gaya sex mereka dalam sebuah album yang”historisnya”tinggi dan ini adalah konsumsi pribadi mere...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Nisa Tetanggaku

 
Terserah: 24/06/2011 Dikarang oleh: mymotorokr_e1 0 Ulasan

"arrggh udah g kuat nih buruan donk makan kontolku sayang"pikirku udah melayang entah kemana..... kami nngobrol lama bgt, si nisa juga ikut nimbrung.. di akhir aku pamit untuk pulang "pak permisi saya mau pamit, mau ngerjain tugas dulu" "eh iya ton buru2 masi jam 8 juga" "hehe, misi pak bu nis.." mereka tersenyum kepadaku, aku melangkahk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Pakcik Hero

 
Terserah: 24/06/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Ketika aku masih anak dara berusia 24 tahun, aku telah dirogol olih bapa tiri durjana aku dg begitu ganas…disusuli pula olih abang kandung aku seminggu kemudian dlm keadaan dia sedang mabuk…kemaluan aku pecah…hampir sebulan masih terasa sakit…selepas peristiwa malang itu, kehidupan aku jadi liar…dan semakin liar hingga sekarang tanpa ada keins...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Burit Yah Tembam

 
Terserah: 24/06/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

saat bini aku tgh sakit parah tu, sepupu aku Yah sering dtg kerumah menziarahi sisakit ... dia pun menjanda dah lima tahun ... laki dia mati kerana penyakit diabetes ... umur dia pun sama tua dg aku jugak .. kadang2 kalau terlewat dia bermalam dirumah aku menemani bini aku yg sedang tenat ... dia tinggal diJerlun bersama anaknya yg sudah berke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Ngeseks dengan Gadis SMP

 
Terserah: 22/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Kisah ini terjadi saat aq masih duduk di kelas SMP. Di kelasku ada cewek namanya Susi, anak ini memang terkenal genit. Padahal sebenarnya orangnya biasa2 aja gak terlalu istimewa tapi karena sifatnya yang ramah dan gampangan itu yang membuat dia banyak dikerubutin teman2 cowok termasuk aq. Diantara sekian banyak cowok ada satu yang paling getol dek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Asisten Pengajar Kursus komputer

 
Terserah: 22/06/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku segera menuju ke kamar mandi untuk menyegarkan tubuhku dan segera kukenakan pakaianku dan akupun sudah bersiap sedia menunggu Steve yang masih berada di kamar mandi dan tak lama kemudian dia segera muncul dengan pakaian yang sudah rapi juga segera kamu berdua menuju cafe yang ada dihotel tersebut untuk makan pagi, kemudian membereskan billing d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Interconnected Hearts: Hot Love in Cool Villa

 
Terserah: 21/06/2011 Dikarang oleh: Bride SS 0 Ulasan

Note for Readers: Seri ini merupakan kelanjutan dari cerita kami “Seks Cewek Pengantin 3 – Sasha, Alyssa dan Pak Anton” Disarankan bagi pembaca untuk membaca terlebih dahulu cerita tersebut sebelum membaca seri ini agar tidak kebingungan sekaligus mengetahui latar belakang kisah ini. Chapter 01: Lusty Melody Pagi itu, cuaca terasa rindang di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Terlanjur (11)

 
Terserah: 21/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ku Lihat kak Senah terus memejamkan mata dan membiarkan aku mengguli tubuhnya bagai pertama kali mendapatnya.Kulit sawo matangnya itu ku jilat dari leher ,kedada terus lidah ku berpusar pusar di atas perut membuatkan kak Senah mengeliat dan mengerang kegelian bercampur sedap,pada kiraan ku sendiri.tanganku terus meramas kedua dua buah dada Kak Sena...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Terlanjur (10)

 
Terserah: 17/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ketika menanti jam 10 dan juga Kak senah yang sedang mengemas di dapur aku pun meninjau ruang tamu sambil membelek gambar2 keluarga. memang Kak Senah semasa muda agak seksi dan bergaya maklumlah cikgu dulu dulu yang gemar memakai baju kebaya yang sendat .Tiba tiba aku terdengar suara kak Senah memanggil aku dari dapur.Sebaik aku tiba ku lihat kak S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Terlanjur (9)

 
Terserah: 16/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Pagi itu ketika aku tersedar,jam menunjukan hampir pukul 8 dan terdenagr bunyi orang mengorng di dapur.Alamak tak ada can nak mengongkek pagi pagi ni,bisek hati kecil ku sambil mengusap batang punai yang secara tabie nya akan bangkit pada waktu pagi.Aku pun bangkit dan memakai kain pelikat menuju ke dapur dengan berhati hati khuatir kalau ada orang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita

Terlanjur (8)

 
Terserah: 16/06/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sebaik sahaja aku mencabut batang punai,ku lihat wajah Kak Senah agak berkerut sedikit ."Ngapa Kak,sakit ke? maaf le kalau saya agak kasar"ujar ku."Tak delah Di,cuma rasa senak tadi dan macam melecit sikit kat dalam ni,maklumlah dah lama tak kena gesel"jawab Kak Senah sambil tersenyum manja."Kak,nak sapu cream ke,kat dalam cipap ni,"kata ku sambil ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.593 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)