Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
178
179
180
181
182
»

Istriku di gangbang sahabat ku

 
Terserah: 19/08/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Sepakbola merupakan hobby utama gue. Itu yang menyebabkan body gue jadi atletis dan membuat istriku semakin lengket. Saat itu kesebelasan kami menang dan merupakan kemenangan terbesar yaitu 4-0. Seperti biasa, di setiap kemenangan kami rayakan dengan pesta sampe pagi. Bosan, itu yang gue rasakan. Begitu juga dengan temen-temen yang lain. Doni ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Pura2 jadi suami

 
Terserah: 19/08/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Cerita mesum dari ajang pesta seks ini terjadi sekitar beberapa hari yang lalu yang dari awal aku memulai hubungan selingkuh dengan istri dari teman di kantorku. Sampai akhirnya dia memperkenalkan aku dengan teman yang suaminya orang kaya dimana dia promosi ke temanya bahwa aku memiliki tongkol yang besar dan temanya itu ingin sekali bercinta rame-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Antara Diriku, Istriku dan Ketiga Lelaki Lain

 
Terserah: 19/08/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Penyakit Aneh ini sudah lama kuderita sejak aku mulai berpacaran dengan Istriku di kala SMU dulu.Sudah 8 tahun aku menjalin asmara dengan istriku hingga akhirnya kini resmi kunikahi dan memberiku 1 orang anak yang lucu dan cakep seperti bapaknya. Mungkin bisa dibilang aku memiliki sifat ekshibisionisme atau suka memamerkan tubuh kepada orang lai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bersetubuh Dengan Seorang Prajurit

 
Terserah: 19/08/2011 Dikarang oleh: petrix212 0 Ulasan

Pada suatu sore saat aku dengan Dewi temanku dalam perjalanan di jalan bebas hambatan, waktu itu hujan cukup deras sehingga jalanan kurang nampak jelas dari kaca mobil kami. Dewi yang memegang setir pada waktu itu sebenarnya juga mengendarai dengan hati-hati, tapi karena sedang apes mobil yang kami naiki itu keluar jalur dan mobilnya terperosok ke ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bercinta dengan Tukang Ledeng

 
Terserah: 19/08/2011 Dikarang oleh: darkdake 0 Ulasan

Sudah 2 hari ini air dirumahku mati. Aku ga tahu kenapa, mungkin karena penggalian pipa disebrang rumahku. Untung masih ada sisa di bak untukku mandi. Kalo tidak aku pasti uring-uringan ga mandi beberapa hari. Sebenarnya aku sudah mencoba untuk menhubungi petugas PDAM dari 2 hari yang lalu, tapi alasannya pekerja yang bertugas sedikit karena musim ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Firman Mantan Kakak Kelas (1)

 
Terserah: 15/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku adalah seorang perempuan yang sudah memiliki suami dan dikaurniai seorang anak cewek berumur sepuluh tahun, sebut saja nama ku Yohana. Aku bukanlah cewek berparas cantik, tapi tidak dapat juga dikatakan gak menarik. Bahkan beberapa seletingan komentar orang Aku menarik walaupun kulit ku tidak terlalu putih. Entah mereka yang Aku kenal maupun ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Firman Mantan Kakak Kelas (2)

 
Terserah: 15/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Setelah puas ku semprotkan carian ledir memek ku dan membersihkannya menjelang siang kujemput anakku dari sekolahnya, namun dua jam kemudian anakku harus kembali kesekolah untuk mengikuti les tambahan pelajaran bahasa Jepang yang memang setiap sore diikutinya. Menjelang sore, jam 14.40 hujan turun lebat sekali, kembali aku sendirian dirumah. Daripa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Firman Mantan Kakak Kelas (3)

 
Terserah: 15/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Hingga pada suatu hari kira-kira jam 15.00, saat anakku sedang les sementara aku sedang menonton acara televisi paforitku sendiri dirumah. Tiba-tiba ada yang mengetuk pintu rumahku, setelah kubuka kulihat Firman yang berada didepan dia tersenyum dan menyapa. “Hai Yohana, sudah lama kita tak bertemu ya” “Firman… aku kan sudah bilang kalo kita ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Aku dan liburan sekolah

 
Terserah: 10/08/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Namaku Nur Fatimah, umurku empat belas tahun, masa yang indah saat memakai seragam putih biru, hampir setiap hari tawa canda saat jalan bersama teman-teman usai jam sekolah begitu menyenangkan. Santi lebih dari sekedar teman akrab, kami telah bersama semenjak di sekolah dasar. Saat libur sekolah, kadang dia menghabiskan seminggu dengan di rumah say...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bini org yg gersang

 
Terserah: 07/08/2011 Dikarang oleh: genesis amstrong 0 Ulasan

Kisah ini kisah benar yang berlaku pada diri ku....kisah ni yg buat aku terjerumus dalam kancah sex..hahaha...ok la taknak panjang-panjang cite... ok kisah bermula ketika aku main futsal di bandar "A" biasa la,aku org bujang dtg la dgn kengkawan.Ramai juga kawan-kawan aku yg dah berkawin..mereka datang dgn wife masing-masing...aku mcm biasa la...se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Berawal dari Chip Pulsa berakhir di Ranjang

 
Terserah: 06/08/2011 Dikarang oleh: ola oli 0 Ulasan

Berawal dari membeli chips buat dagang pulsa ini cerita gw buat sebener-benernya, mungkin ada penambahan cerita yang gw buat tapi tidak merubah apa yang sebenernya dulu terjadi, kejadian ini 5 tahun yang lalu yah gan pas umur gw masih 20 tahunan lah MONDAY MORNING dirumah disebuah kawasan daerah jakarta timur tempat gw tinggal sementara wak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Nikmatnya Pembantu

 
Terserah: 03/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Dulu ketika kami masih tinggal di Tebet, di sebuah gang yang namanya sungguh indah, Gang Anggrek, yang padahal jalannya tidak diaspal dan bila hujan langsung segera becek! Isteriku punya beberapa tetangga dan teman-temannya yang sering-sering rapat perkumpulan wanita. Terkadang mereka juga rapat di rumah kami. Dan kalau rapat dengan beberapa orang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Kebaya Coklat

 
Terserah: 02/08/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Wanita manis berwajah mirip-mirip ama Titi Kamal ini tengah membetulkan kebaya coklat mudanya. Iyem tertunduk saat mataku menjilat dadanya yang mengintip saat ia tengah mengancingkan bajunya. Perempuan sintal bertinggi 160 cm ini amat montok. Bagiku Iyem amat menggairahkan. Keinginanku mencicipi memeknya terangsang 2 hal. Iyem berkebaya dan masih ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Hadiah untuk abang

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Hye..ni nak cite pengalaman la sket..all of u can call me bunny..arini besday my boy..name dia selamat..tadi kite baru je jumpa dia..dipendekkan cite, kitorang jumpe kul 12.30am td..huhu..terlewat wish coz ade study group tadi..so, kite mesej dia datang jumpe kite coz ade hal sket (konon2 je)..bile dia samapi, kite terus hug dia n said hepy burfday...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bandung-Bogor-Jakarta

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Malam itu, aku datang ke pesta teman pacar-ku, memang pacar-ku tidak mengajak-ku ikut ke pesta itu, Tapi aku diundang langsung oleh Teman pacar-ku itu… Hubungan-ku dengan pacar-ku memang sedang bermasalah minggu-minggu ini, mulai dari masalah-masalah kecil, sampai dengan masalah-masalah yang tidak perlu timbul… Terus terang aku mulai lelah deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Whiena Ku Chayank

 
Terserah: 01/08/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Cerita ini berawal dari pertemuanku dengan whiena yang merupakan mahasiswa baru di kampus ku????whiena memiliki body yang seksi dengan toket yang tidak terlalu besar dan muka yang maniezt serta kulit yang putih?tidak terlalu tinggi dengan rambut lurus sampai pundak aku bernama bimo, umurku 23 tahun, rambut gondrong, sedikit acak-acakan?. Aku suda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)