Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
178
179
180
181
182
»

Udin Namaku (2)

 
Terserah: 31/05/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku tertegun di kamar kost-an ku, perasaanku tak menentu, pikiranku kacau balau. Aku masih belum percaya dengan kenikmatan yang baru kurasakan, namun di sisi lain ada perasaan takut dengan apa yang telah terjadi. Mungkinkah suatu hari suami Bu Rina akan mengetahui atau kah sikap Bu Rina akan berubah terhadapku. Tidak bisa dipungkiri meski usia Bu R...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Udin Namaku (1)

 
Terserah: 31/05/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tidak seperti biasanya saat itu Bu Rina menghampiriku setelah selesai menjemur pakaiannya. “Tidak kuliah Din?” Tanya nya mengawali percakapan. “Jadwalnya siang Bu” jawabku. “Gimana tinggal di sini, betah ga?” Tanyanya lagi. “Betah ko’ bu, tempatnya bersih, tenang, murah lagi” Jawabku sambil sedikit tertawa. “Ya mungkin buat nak udin sih ten...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Terlanjur (7)

 
Terserah: 31/05/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ketika aku begitu asyik menyorong tarik batang punai,tiba tiba kak Senah negangkat badan dan memeluk erat bahu ku sambil mencium pipiku dan membuatkan aku tersentak.rupanya dia klimaks lagi kerana terasa pancutan air dalam cipapnya membasahi batang punai dengan disertakan ,meutan giannya yang agak kuat bagiku."Aduh D...Akak sampai lagi ni...bisekny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Terlanjur (6)

 
Terserah: 30/05/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Kak Senah merengek kesedapan bila aku mula menjilat pangkal kedua dua buah dada silih berganti sambil tangannya memaut badanku.Aku pun turut menekankan batang punai ke atas tundun sambil mengesel ngeselkan .Ku lihat Kak Senah mengoyang goyangkan kaki laksana orang keresahan.Dengan perlahan lahan aku mula meramas kedua dua buah dada sambil menguit p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Anita's Story : The Beginning

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: black472 0 Ulasan

Cerita ini merupakan cerita tentang kehidupan seorang gadis muda bernama Anita. Gadis yang saat ini berumur 26 tahun yang berparas cukup menarik walaupun tidak secantik Agnes Monica tetapi tetap saja dia seorang wanita yang cantik. Kulit kuning langsat yang cenderung bewarna putih membuatnya semakin terlihat lebih menarik dibanding teman sekantorny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Laporan Biologi

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: black472 0 Ulasan

Namaku Henry. Saat ini aku duduk di Kelas 3 SMA yang sedang menunggu Ujian Nasional alias UAN. Aku akan menceritakan pengalaman pertamaku dalam bercinta. Kejadiannya sekitar bulan November tahun lalu. Jovie adalah seorang gadis cantik di kelasku yang tentu saja seksi, tubuhnya ramping, dengan rambut hitam sebahu, berwajah manis dengan kulit kecokl...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Nikmatnya Saudara Tiriku

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: kaskas11 0 Ulasan

Sebelum aku cerita pengalaman sex ku yang satu ini aku ingin kenalkan dulu namaku Ben. Ceritaku ini dimulai, waktu aku SMA kelas 3, waktu itu aku baru sebulan tinggal sama ayah tiriku. Ibu menikah dengan orang ini karena karena tidak tahan hidup menjanda lama-lama. Yang aku tidak sangka-sangka ternyata ayah tiriku punya 2 anak cewek yang keren dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Abiz bikinian truz...

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: sahad kadarana 1 Ulasan

Aku Ayu. Aku dapat job untuk presenter acara jualanan hape di salah satu stasiun tv dengan cara penonton mesti daftar ke satu nomer dengan pulsa 2ribu kalo gak salah, yang mana nanti daftarannya akan diundi untuk mendapatkan hadiah hape. Yang punya acara mengharapkan banyak yang kontak nomer khusus tersebut sehingga bisa meraup income dari pulsa ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Terlanjur (5)

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Nafsu ku makin bergelojak,memang betul Kak Senah pandai mengulum sambil mengurut dengan bibir dan lidahnya membuatkan batang punai ku makin mengeras dan aku terpaksa mengawal agar tidak terpancut.Tangan ku meraba dan mengusap peha kak Senah ."Amboi sedapnya Kak,memang terror betul lah"jawabku sambil memasukan tangan ke dalamtshirt untuk meramas bu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Terlanjur (4)

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sebaik sahaja ku habis bercakap ku lihat Kak Senah tersenyum dan duduk di sebelah ku ditepi katil." Macamana,okey tak"tanya kak senah.Aku pun mengangguk dan memaut bahu Kak Senah rapat kepada ku lalu aku mencium dan mengucup dahinya.Kak Senah agak tersentak sambil merenung padaku" Ngapa Kak "tanya ku agak terkejut."Apa yg kau buat tu,serupa macam ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Terlanjur (3)

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Aku menurut sahaja cadangan Kak Senah dan terus membaringkan badan ku dengan menelentang di atas tikar mengkuang di tepi katil.Kak Senah yang baru masuk terus menyergah aku." Tiarap lah Kak nak urut belakang dulu...."ujarnya." Camana nak niarap,budak ni dah bangun,susah lah" jawab ku sambil mengarahkan tanganku ke batang punai yang mula mencudak di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Sahabat suamiku

 
Terserah: 24/05/2011 Dikarang oleh: skydromeo01 0 Ulasan

Aku baru berkahwin, suamiku ni umur lingkungan 50an dan aku ni baru 25 tahun maklumlah suamiku ni kerja kat overseas dan dari kelaurga yang berada. Kami bahagia selama setahun malah perhubungan seks kami memang matang dan aktif. Walaupun suamiku sering ke luar negara aku tetap setia padanya.Perkara ini dibisikan oleh Lan suamiku ( bukan nama sebena...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Petualangan Sophie (2) Telepon Tengah Malam

 
Terserah: 23/05/2011 Dikarang oleh: sdkurita 0 Ulasan

“Jika anda memesan sekarang, anda akan mendap…” Sisa iklan itu langsung terpotong begitu Sophie matikan tv. Dia sandarkan kepalanya pada sofa dan medesah pelan. Dia melirik pada jam di dinding, Josh sudah terlambat satu jam. Josh sedang dalam perjalanan bisnis, sebuah kontrak yang penting. Sebuah kontrak yang diharapkan akan membuat mereka kaya. S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Nikmatnya Menjadi Dokter

 
Terserah: 23/05/2011 Dikarang oleh: ahihi 0 Ulasan

Namaku Rendi, seorang spesialis kandungan dokter di rumah sakit negeri di kota S*******G. Umurku 35 tahun tapi aku belum nikah, jangan salah bukan karena aku tidak ganteng tapi pacarku sedang menyesaikan S3 nya di amrik, makanya nungguin dia selesai dulu. Tinggiku 180 cm karena hobiku juga main basket, kulit putih , dan wajah yang bikin cewek pada ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Sebuah Perjalanan Spiritual

 
Terserah: 23/05/2011 Dikarang oleh: afnancho 0 Ulasan

Kisah ini menjadi pelajaran buatku dalam pemilihan bahasa untuk menggambarkan tentang segala aspek dari sebuah pengalaman yang secara umum selalu dicaci sebagai hal yang buruk. Kisah ini juga membuatku sejenak menanggalkan kedok-kedok intelektualitas dan moralitas, membuang sedikit sifat hipokrit dalam diriku. Juga merubah pandanganku yang sebelumn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita

Kakak Linda

 
Terserah: 22/05/2011 Dikarang oleh: pelaqqq 0 Ulasan

Hi, nama aku zack.nie aku nak ceritakan pengalaman aku masa aku baru jer lepas spm.Masa tu aku baru jer datang kl,so kakak aku ajak aku tinggal dgn dia.Aku pun cari keje sementara tunggu result spm.aku dapat keje sebagai sales promoter kat kl.Kakak aku tinggal bersama-sama kawan-kawannya,so aku sorang la lelaki dalam rumah tu.Tapi kakak aku kata ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.146 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)