Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
178
179
180
181
182
»

Cinta pengamen

 
Terserah: 19/07/2011 Dikarang oleh: febrinatriloka 0 Ulasan

Namaku Boy. Anak lulusan SMA dari luar Jakarta tahun 2006 Di tahun pertama aku ke Jakarta, pertengahan 2007, aku belum juga dapet pekerjaan tetap. Aku jalani kehidupanku di rantau sebagai seorang pengamen. Suatu hari aku berknalan dengan salah seorang penumpang. Namanya Fely (sebut aja gitu). Mahasiswi Universitas Atmajaya Jakarta. Beberapa wakt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ibu Binal

 
Terserah: 19/07/2011 Dikarang oleh: cakep_bo2002 0 Ulasan

Mulai dari kedatangan dengan pesawat pribadi, kemudian minta dijemput dengan kendaraan mewah sekelas mercy, hotel berbintang lima plus dan itupun kamar yang dipesan adalah kamar president suite. Untuk melayani tamu yang berjumlah 3 pasang suami istri dan 5 orang ibu – ibu ini membuat travel agent tempat kami bekerja menjadi pontang panting. Mul...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Buaya Darat

 
Terserah: 18/07/2011 Dikarang oleh: bisangaceng 0 Ulasan

Sudah 3 tahun ini dia menjanda. Aku sendiri baru setahun ini tahu kalau dia sudah janda, kerana aku ngak pernah tanya2 sebelomnya. Padahal sudah sering maen kerumahnya. Dia tinggal ama anak2nya, pantes lama ngak liat suaminya. Lagian dia ngak pernah info2 kalau ngak ditanya. Ngak ada perasaan pengen ama dia sih sebelomnya. Sebenarnya dia itu tem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Menggenjot Febby Febiola Sampai Orgasme (4)

 
Terserah: 16/07/2011 Dikarang oleh: kikiWahyu2 0 Ulasan

Kubiarkan Febby Febiola menikmati penisku dijepit sedemikian rupa, suaranya merintih rintih, desahan dan lenguhannya berganti ganti, masih menggelinjang merasakan sempitnya penisku yang dijepit erat, walau aku diam namun Febby Febiola tetap saja tidak bisa tenang, bergerak dari kepala sampai kakinya hendak merenggangkan dari pinggangku, demikian pu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kasanova Kecundang

 
Terserah: 14/07/2011 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

“Saya hampir gila kerana perbuatan sendiri,” kata Hisyam, 26, ketika menceritakan penderitaannya akibat menjadi kasanova selama 11 tahun. Dengan mempergunakan 17 wanita sepanjang tempoh itu, Hisyam tidak perlu bekerja kerana kemewahan diperoleh daripada semua teman wanitanya. Tidak cukup dengan itu, dia turut menjadikan mereka tempat memuaskan n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Cinta, Seks dan Hasrat

 
Terserah: 13/07/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Waktu itu aku sedang sendiri. Aku baru saja (sekitar sebulan) berpisah dengan salah seorang gadis yang sangat kusayangi. Ah, aku sendiri heran, mengapa perpisahan yang kali ini membuatku sedikit sakit hati. Hari-hari terasa sangat berat tanpa kehadirannya, bahkan aku pun punya rasa sedih akan kehilangan seseorang (setidaknya itulah yang kupikirkan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Siti Kekasih Siber

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: namron73 0 Ulasan

Aku mengenali siti melalu perkenalan secara tidak sengaja di laman internet. Bermula dari usik-usikan dan gurauan hubungan kami yang pada mulanya hanya di alam siber akhirnya berlanjutan ke luar. Aku suka berkawan dengan siti apabila melihat komen-komennya yang begitu terbuka tentang seks. Banyak masa kami habiskan berasa tidak kira di alam siber m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Menghukum Rubitah

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: namron73 0 Ulasan

Aku bersekolah di salah sebuah sekolah di ibu kota.walaupun aku. bersekolah di Bandar namun kebanyakan cilgu yang mengajar di sekolah itu mengenakan tudung.dalam erti kata lain kebanyakanya berwatakan alim-alim belaka.Dalam banyak-banyak cikgu yang mengajar di sekolah aku itu ada seorang cikgu yang aku paling tertarik iaitu cikgu rubitah.beliau men...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Fifi the hot girl

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: xedforu 0 Ulasan

Namaku Fifi (umur 20 tahun), masih kuliah di sebuah universitas swasta terkemuka di ibukota. Badanku mungil dengan paha dan pantatku padat berisi kulitku putih mulus, cuma buah dadaku tidak terlalu besar seperti buah dada anak ABG saja. Sampai saat ini aku masih belum punya pacar dan teman laki-laki. Aku sangat mendambakan belaian laki karena sebag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Mufiatun

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Wajahnya yang cantik, kulit putih mulus sangatlah menggoda banyak laki2 hidung belang. Pada suatu hari, Mufiatun jatuh sakit. Tubuhnya panas dan tak bertenaga. Pagi hari itu, ia sudah muntah2 tiga kali, dan semua menguras tenaganya. Kepalanya pusing sampai membuat matanya berkunang2. Gadis alim itu terpaksa ijin untuk tidak masuk kuliah, dan be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Iseng-Iseng Berhadiah (2)

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Semigu sesuadah kejadian itu berlalu, ketika aku pulang sekolah, saat itu HP ku berbunyi. Aku waktu itu sedang nongkrong sendirian di depan sekolah. Aku angkat telepon itu dan terdengar suara perempuan. “Mana hutang lu??!!” tanpa ucap salam atau basa-basi “Maaf tante, udah seminggu ini aku sakit, jadi ga bisa keluar rumah..” Aku mencari alasan pa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Istri Temanku yang Bercadar

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pada awalnya, saya kagum dan hormat kepada cewek bercadar. Karena saya punya teman bekerja di sebuah pabrik, seorang lelaki bernama T. Lulus kuliah, saya terpaksa kerja di pabrik, karena sulit ngelamar kerja. Di pabrik itu saya kenalan dengan T, yang saya kenal orangnya amat alim dan rajin mengaji. Bahkan ia pernah mengajak saya mengaji di tempa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kisah ku dengan kak mel

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Halo nama saya andri..usia ku 26 tahun aku bekerja sebagai pegawai swasta si suatu perusahan di kota j…aku memiliki seorang kakak yang baru saja menikah, mereka memilik sebuah rumah sederhana…aku sering bermain di tempat nya…ya, nama nya juga kakak satu-satu nya…kakak ku sangat senang jika aku main kerumah nya karena namanya pasangan pengantin baru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Delima Goyangan SPG Berjilbab

 
Terserah: 12/07/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ketika melihat-lihat kaus tiba-tiba saya di kejutkan sambutan manis dari seorang SPG berjilbab yang cantik. ” Mau cari apa Mas? “ ” mau coba produk kami mas? Produk kami menyehatkan dan segar.” Saya lihat cewek ini hitam tapi manis, dan bodinya yang terlihat jelas dari bajunya yang ketat walaupun memakai jilbab bikin jakun naik-turun. Perkira...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Birahi Teman SMU

 
Terserah: 11/07/2011 Dikarang oleh: meida aja 0 Ulasan

Ini pengalaman gue pada waktu SMA dulu ceritanya gini. tapi sebelum itu gue pengen kenalin diri dulu nama gue andi gue sekarang lagi kuliah di suatu PTS di jakarta ini ceritanya pada waktu gue kelas 3 SMA di sekolah gue diadakan pesta valentin yang langsung pada tanggal 14 febuarinya. gue padahal waktu itu ngga mau ikut pesta-pesta valentine itu, t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Rumah Sewa Pak Ya (2)

 
Terserah: 11/07/2011 Dikarang oleh: extreme89 0 Ulasan

Pak ya meninggalkan Yuni tergolek. Baby di dalam buian. Dia tersenyum melihat gadis bogel tertidur setelah disetubuhinya.... nanti bila bayi tu menangis terjaga lah dia tu... nak lagi tapi den raso baik den poiee boli barang2 nak repair bocor kek siling bilik Rozita tu lah. Jam 3 ptg Pak Ya sudah pun selesai membaiki papi bocor di rumah Cikgu S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)