Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
183
184
185
186
187
»

Di Balik Lesbianisme Nana

 
Terserah: 08/05/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Nana belum tahu tentang kejadian yang menimpaku kemarin. Ia baru menginap 1 hari di rumahku. Aku sengaja tidak memberitahukan apa yang terjadi karena aku takut mengganggu konsentrasi belajarnya. Aku meluapkan segala kesedihanku padanya malam itu dengan tidur saling berpelukan erat satu sama lain. Mungkin Nana tidak mengetahui betapa aku menderita a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Akibat Minum Minuman Keras

 
Terserah: 08/05/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Semua ini berawal dari aku mencoba meminum minuman keras untuk pertama kalinya. Aku adalah seorang gadis berumur 20 tahun yang masih kuliah di salah satu perguruan tinggi negeri di Bandung. Saat itu, aku sedang mengunjungi pacarku yang tinggal di jakarta. Sebelum ke apartemennya, aku mampir di sebuah toko underwear dan membeli kostum yang nakal unt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Lubang-Lubang Tetanggaku

 
Terserah: 08/05/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku kuliah di sebuah PTN terkenal di kotaku. Aku mempunyai tetangga perempuan yang masih bersekolah di SMU, namanya Vina. Vina adalah gadis keturunan Chinese. Ia mempunyai wajah yang manis, dan mata yang sipit terlihat indah dibalik kacamatnya. Kulitnya putih bersih, dengan bulu-bulu halus menghias lengannya. Sebenarnya aku sudah lama tertarik s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Anak Tetangga Yang Menggairahkan

 
Terserah: 08/05/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

aku sangat terpesona dengan kemolekan tubuh anak tersebut. Riska memiliki tubuh yang indah untuk ukuran anak seumur dia dengan tinggi badan sekitar 155 cm dan berat badan sekitar 45kg serta memiliki dua bukit kembar yang berukuran sedang yang tercermin dari tonjolan padat dibalik seragam sekolah yang ketat dan tank top yang biasa dikenakannya dan y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Cerita lucah Melayu aku terlentang

 
Terserah: 07/05/2011 Dikarang oleh: tontotonti 0 Ulasan

ku terlentang dalam keletihan. Terasa service yang Aggie berikan itu sungguh tak ternilai nikmatnya. Tak sangka si comel semuda itu kuat nafsunya dan berpengalam juga. Sedang aku mengelamun, Aggie datang lagi dan terus naik berdiri di atas katil. Dia melangkah dan duduk di atas badanku dan menyuakan cipapnya ke muka ku. "Now … you eat me uncle…...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Pengalaman Dengan Nisa

 
Terserah: 07/05/2011 Dikarang oleh: bejocyber 0 Ulasan

Cerita ini menceritakan kenakalanku saat seorang anak sma sebut saja namanya Nisa. Ketika aku bertemu dengan Nisa memang tampak Nisa sebagai seorang anak yang pendiam,hingga suatu hari aku dikirimi sms oleh Nisa .”Ton bisa ketemu gak besok sepulang sekolah aku tunggu di perempatan Pm sampai jam 1.30 penting nih” karena aku tak ada acara besok maka ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Lina Ditaklukan Penjaga Villa

 
Terserah: 07/05/2011 Dikarang oleh: swift_merah 0 Ulasan

Ardi (23 tahun) dan pacarnya Lina (21 tahun) masih sama-sama menempuh kuliah di sebuah perguruan tinggi negeri terkenal di kota Malang. Adapun Lina memang memiliki paras yang cantik dengan dada dan pinggul yang bisa dikatakan montok, ditunjang pula dengan tubuh yang langsing semampai seperti model sehingga tidak heran banyak teman Ardi yang merasa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Sensasi Pacaran dengan Cewek Jilbab

 
Terserah: 05/05/2011 Dikarang oleh: ujiwaraku 0 Ulasan

Umur saya 28 tahun, status saya belum menikah. Ummi, dari sejak dulu, jauh sebelum saya mengenal group group milist ini, saya sudah menyukai dan menggilai wanita (sengaja saya sebut “wanita” bukan “gadis”, sebab ini mencakup tidak hanya gadis-gadis, tetapi juga ibu-ibu rumah tangga yang sudah menikah dan berkeluarga) yang santun, alim, taat dan yan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Cinta Berkabut Gairah (4)

 
Terserah: 04/05/2011 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

Perasaan Rudi pada Aline berubah begitu ia mengenal gadis itu lebih dekat. Dia yang awalnya cuek dan tidak perduli, perlahan-lahan mulai tertarik dan menaruh perhatian lebih pada gadis itu. Kecantikan Aline yang natural memberikan suasana baru di hati Rudi yang sepi. Selama ini, meski dikelilingi cewek-cewek cantik, Rudi sulit untuk membuka hatinya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Ngentot Ayu BabySitter Tetanggaku

 
Terserah: 04/05/2011 Dikarang oleh: sinta9 0 Ulasan

ni terasa konyol rasanya untuk aku ceritakan. Betapa tidak akibat nafsu sex dewasa yang ga terbendung, seorang pembatu tetangga kuentot juga. Pembantunya dah dewasa lho, bukan abg…tar dikira pedhopil lagi he2…. Tapi asyik juga, ada sensasi sex tersendiri ketika ******* pembantu. Kalo ******* tante girang ato perek mah dah biasa, asal ada duit tingg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Bahana cinta lelaki seberang

 
Terserah: 04/05/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Justeru itu aku diminati oleh banyak lelaki tetapi hingga kini aku masih tidak terikat dengan mana-mana lelaki. Pagi minggu itu aku tidak bekerja. Aku bersarapan di ruang tamu sambil menunggu Bala menghantar gas dan barang keperluan dapur. Balasubramaniam yang biasa kami memanggilnya Bala mempunyai sebuah kedai runcit di kawasan taman perumahan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Perpisahan Dengan Meta

 
Terserah: 04/05/2011 Dikarang oleh: lolita total 0 Ulasan

Cerita Seks ini terjadi Pada bulan April Mas Pujo mendapat panggilan ke Jakarta. Saya akan berbagi beberapa cerita sex pengalaman sex saya dan menuliskan cerita seks disini yang emang sesuai kenyataan. Ternyata Mas Pujo mendapat promosi untuk menduduki jabatan yang lebih tinggi di Bumi Nyiur Melambai. Promosi itu adalah sesuatu yang menggembirakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Kenangan di Dublin

 
Terserah: 04/05/2011 Dikarang oleh: Mata Lebam 0 Ulasan

Aku dan Yusmaira mula intim sejak cuti Easter 98 di Dublin. Ketika itu kami sering menghabiskan masa bersama kerana yg lain balik ke M'sia atau bercuti di tempat lain. Yus seorang gadis yg sporting dan ayu. Tubuhnya agak kecil, tapi teteknya pejal dan peha serta punggungnya sering menjadi tumpuan mataku. Kerana Yus seorang yg sporting, kami banyak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Birahi Seks Liarku

 
Terserah: 02/05/2011 Dikarang oleh: aura cinta 0 Ulasan

Namaku Novi, seks bukanlah hal tabu bagiku. Bagi kebanyakan orang, berhubungan seks menjadi hal yang sakral karena berdasarkan etika dan moral. Namun sejak aku bergaul dengan Maya dan Nita, aku semakin liar dengan birahi seks yg tinggi. Dari sanalah banyak muncul cerita seks dalam kehidupanku. Aku sangat bosan di rumah karena tidak ada yang bisa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Enak abis

 
Terserah: 01/05/2011 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Gue mau ceritain pengalaman pertama gua, ini baru terjadi january awal kemarin. Waktu december kemarin, gue balik ke indo, terus waktu gue ke jakarta gue di kenalin 1 cewe ama sepupu gue. Cewenya namanya Vera, lumayan cute, 160 cm an, matanya ama bodinya itu yang oke tapi toketnya itu kecil dan sombong sekali. Terus waktu gue pulang ke amrik tgl 4...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita

Cinta Berkabut Gairah (2)

 
Terserah: 01/05/2011 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

”Oiiii!” terdengar lagi suara memanggil. Nadanya begitu lembut dan halus, itu suara Aline. Setengah berlari, Rudi menyongsong ke arah suara itu. ”Lin, Aline! Kamu di mana?” teriaknya. Dia baru ingat kalau dia seharusnya mencari gadis itu, bukan malah ngentot dengan Widya seperti saat ini. ”Kami tersesat!” kali ini teriakan Aline terdengar tid...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.495 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)