Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
17
18
19
20
21
»

Akibat bikinian

 
Terserah: 08/02/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku melepaskan rok mininya, si om melotot memandangi bodiku, "Ay, kamu napsuin banget kalo cuma pake bikini, sayang gak bisa bikinian gini, kalo gak pasti income bisa lebih gede lagi dan tiap malem akan banyak yang nonton. Besok dah aku siapin bikini model laen lagi". Aku melirik ke samping, terlihat si om sudah membuka seluruh pakaiannya dan ting...

Tag: bikinian Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Pengalaman Keliru

 
Terserah: 07/02/2014 Dikarang oleh: zulkarnainjadi 0 Ulasan

sini aku ingin kongsikan kisah aku denga anda semua. Bukan beerti untuk meraih simpati, mahupun bukan untuk di kata oleh pembaca sekalian.. Cuma, kini aku tiada teman untuk aku meluahkan apa yang aku pendamkan sekarang. Mungkin dengan cara ini aku dapat melepaskan sedikit tekanan dan perasaan bersalah yang ada dalam diriku… Sebelum itu ingin ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Farah

 
Terserah: 05/02/2014 Dikarang oleh: parkwan 0 Ulasan

Aku seorang guru sekolah rendah di KL. Area aku duduk ni loaded-loaded belaka. Mereka mementingkan pelajaran kepada anak mereka. Sebab itulah mereka tidak berasa rugi jika perlu mengeluarkan wang untuk pembelajaran anak-anak mereka. Mereka akan mengupah guru supaya datang mengajar anak mereka di rumah. Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

2 beradik terbaik

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

terbaik weh. padat solid ketat. semua ada. untung aku. makin dalam aku masukkan makin bising mulut dia. aku kulum lidah dia. dia xleh bersuara dah. aku pon pantas masukkan batang aku sedalam2 mungkin. aku hayun2 perlahan2. dara la katakan. kakak dia kerisauan dah. aku cakap. "dont worry. macam U jugak tadi. mula2 sakit. kjap lagi sedap." ...

Tag: dua orang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Ghairah

 
Terserah: 02/02/2014 Dikarang oleh: scoreA 0 Ulasan

umo aku baru nak masuk 18 bln 6 2010 nanti, aku masih seorang gadis, tinggal di kuala lumpur ni .. dan aku sangat2 gilakan seks .. seawal umo 13 lagi aku dah terdedah dengan video n filem2 lucah ni, dari bertudung sapai da bukak tudung sapai la sekang ni aku da x pandai pakai pape yang x dedahkan peha ngan bahu aku ni .. sumer gara2 terlalu sukakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Kumpulan cerita

 
Terserah: 30/01/2014 Dikarang oleh: pengarangbaru 0 Ulasan

Kisahnya bermula begini....ianya berlaku semasa aku masih sekolah lagi... masa tu baru tingkatan 5. Aku ada la kenal ngan sorang cikgu ni.. dia dah kawin dah.. laki dia kerja askar. Kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada di rumah sebab kena pi somalia.... dia ni anak baru sorang. Tak silap aku masa tu umur anak dia baru dua tahun setengah ...

Tag: cerita Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Joint Forever

 
Terserah: 26/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Awal cerita dari ketika suami mengajak aku berlibur di sebuah pulau wisata yang terkenal di kalangan tertentu. sebuah pulau kecil yang hanya terdiri dari resort resort. Hanya pesawat kecil dari ibukota provinsi yang bisa menjangkaunya. Suami mendapatkan info dari internet. ... Di daerah kami, aku dan suami cukup "terpandang". Jadi kami harus bena...

Tag: swinger Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Dyah, cinta pertamaku hadir setelah 13 tahun

 
Terserah: 26/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Berawal dr sebuah reuni kuliahku dikota lunpia aku bertemu kembali dgn Dyah gadis yang aku cintai 13 tahun yang lalu. Kami kemudian saling bertukar pin BB. Selanjutnya seperti yg sdh pembaca tebak.Kami saling kontak lwt BBM. Dia sering bercerita tentang kondisi rumah tangganya yg tidak harmonis. Saat ini dia sdh mempunyai 2 anak yg masih balita. L...

Tag: cinta pertama Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Shafiq (2)

 
Terserah: 23/01/2014 Dikarang oleh: inuyasha 0 Ulasan

Shafiq menunggu dengan sabar di ruang tamunya. Murni akan tiba sebentar lagi setelah selesai urusan makan tengahhari di gerai makanan ibu dan bapanya. Dia menonton berita tengahhari di TV sambil kadang-kadang menjenguk keluar. Bimbang juga dia kalau Kak Sara dan ayahnya tiba-tiba balik. Mana tahu? Dia sekarang telah berubah menjadi optimistik, sete...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Umi, the Pretty Cleaning Service

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

“Aaah, kenapa juga sih gue stuck di kerja kayak beginian?” Keluhan itu sudah berkali-kali dilontarkan Umi, gadis petugas cleaning service di satu gedung perkantoran bertingkat banyak. Pendengarnya kali ini adalah Karman, sesama petugas cleaning service, cowok dengan tampang pas-pasan dan masa depan pas-pasan juga. “Disyukurin ajalah Mi, jaman su...

Tag: kantor Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Antara Pekanbaru - Jakarta (3)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

"Ya.. Kadang mereka langsung main aja, bapak tiriku diatas, kadang kadang mereka saling remas remasan dan pernah pula Ina lihat mereka main jilat jilatan." "Ah.. jilat jilatan kayak apa In" "Ibu menghisap punya papa tiriku, dan bapak tiriku menjilat punya Ibu.. Ya begitu" "Emang bisa.. Punya laki laki dihisap In.." Aku pura pura bego dalam ra...

Tag: perjalanan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Antara Pekanbaru - Jakarta (2)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku menerangkan apa yang terjadi, tapi tentu saja tidak semuanya, karena soal siku mendarat di payudara harus ditutup rapat dulu. "Oh.. Maaf ya bang, Ina jadi membebani Abang"dia menjawab sambil bangkit dan terus mengambil sisir. Dalam hati aku berkata, "Nggak tahu dia, memang itu yang kuharap" "Ok mari kita turun, Ina Abang tunggu diruang mak...

Tag: perjalanan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Antara Pekanbaru - Jakarta (1)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Hujan turun demikian derasnya, Jakarta kembali kebanjiran akibatnya macet dimana mana. Jam baru menunjukkan pukul 15 lewat 20 menit, antrian di depan pintu toll Rawamangun sudah hampir mencapai lampu merah Hutan kayu. Tidak ada lagi yang dapat aku lakukan untuk keluar dari lingkaran kemacetan ini, karena posisi mobilku sudah ditengah, kiri kanan...

Tag: perjalanan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

The gladiator tale: Blood and semen (2)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Segera saja dia menyibak gaun itu hingga payudara indah istri senator ini terpampang jelas tanpa penghalang. Kedua telapak tangannya bergerak ke buah dada wanita itu dan meremasnya dengan lembut hingga membuat putingnya mencuat menusuk lembut telapak tangannya. Matanya menatap wajah cantik itu yang mulai memerah karena terangsang, makin lama makin ...

Tag: cerita Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

The gladiator tale: Blood and semen (1)

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Daftar istilah asing gladiator – petarung bersenjata yang bertarung di arena untuk menghibur penonton pada jaman Romawi Kuno lanista – pemilik sekolah gladiator senator – jabatan pada masa Romawi Kuno yang sekarang kurang lebih setara dengan anggota dewan / senat. ludus – sekolah/asrama gladiator gladius – pedang pendek l...

Tag: cerita Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita

Foto model yang disetubuhi oleh fotografernya

 
Terserah: 22/01/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Aku mungkin sudah banyak malang melintang di dunia fotografer, kamar yang sebagian orang tabu untuk dibuka dan bisa aku foto “kenpa dibilang tabu”karena pasangan yang aku foto dalam keadaan ML,bukan apa-apa karena gak tau pasangan itu pengen mengabadikan gaya sex mereka dalam sebuah album yang”historisnya”tinggi dan ini adalah konsumsi pribadi mere...

Tag: model Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.549 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)