Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
190
191
192
193
194
»

Nikmatnya Membalas Budi (1)

 
Terserah: 03/03/2011 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Namaku Andani Citra, kini aku telah berusia 26 tahun dan telah bekerja di sebuah perusahan multinasional. Kehidupan seksku masih beraliran bebas (atau mungkin lebih tepatnya liar) walau setelah lulus kuliah dan memasuki dunia kerja aku harus menguranginya seiring dengan kesibukanku di perusahaan dan tentunya harus lebih mampu membawa diri dong, jan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Tibai Awek UUM

 
Terserah: 01/03/2011 Dikarang oleh: peik 0 Ulasan

Pengalaman ini adalah kenangan manis...as well as basah... dengan bekas awek. Kami kenal antara satu ngan lain semasa kami di pusat matrikulasi sebuah universiti tempatan di utara semenanjung. Kalau tak tau jugak dah bagi hint nih tak taula. Mula2 tu kita orang biasa-biasa jer, kawan macam oang lain gak. Pegang2 tangan, usap skit2, etc. Aku pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Mendajjal dengan ilmu syirik

 
Terserah: 01/03/2011 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Kisah ini terjadi semasa aku masih menuntut dalam tingkatan 3.Masa tu aku tak tau sangat apa itu sex.Pendek kata bawah umur katakan. Dipendekkan cerita,pada suatu hari.....seluruh sekolah menghadapi peperiksaan akhir semester dua.Aku yang bolehlah dikategorikan dalam kumpulan bangang ini memang la bengang dengan matapelajaran matematik.Kata orang m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Cha Bo Shiang

 
Terserah: 27/02/2011 Dikarang oleh: Santosolukito 0 Ulasan

Kui Lian Lu (jalan teratai), kota Lok Yang , mungkin merupakan jalan paling ramai di kota tersebut sekaligus merupakan jalan dengan tingkat kriminal , korupsi, pungli yang tertinggi.Tidak aneh, karena di jalan tersebut berkumpul 3 Rumah bordil kenamaan kota Lokyang dan juga belasan kasino yang buka siang malam. Menjadikan Lok Yang kota yang tidak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Cikgu Azarina

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: asuramaru 0 Ulasan

Aku masih lagi ingat peristiwa ini walaupun ia berlaku ketika aku masih ditingkatan 2. Cikgu Azarina ialah cikgu Bahasa Inggeris ku. Dia sering menjadi tumpuan setiap pelajar lelaki sekolah ku. Walaupun dia sudah berkhawin dan mempunyai 2 orang anak tubuhnya masih lagi bergetah. Apabila dia masuk mengajar di kelasku aku sentiasa berangan bers...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Ganas

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: peik 0 Ulasan

Kebiasaannya bila dah hujung bulan, budget pun dah makin sempit. Kami pun sama-sama ikhtiar untuk mencari port / tempat kami melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini aku mengajak abang melakukan aktiviti sex di rumah sewa ku. Kebetulan hari Sabtu itu semua kawan-kawan serumah ku pulang ke kampung. Aku dah berangan nak ajak abang main secara ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Tudung gatal

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: peik 0 Ulasan

Tapi tak siapa dari kawan-kawan saya yg menyedarinya kerana setiap kali ke sekolah saya memakai baju kurung serta tudung yg menutup bahagian dada saya yg berukuran 36b. Pada satu hari, saya telah tidur di rumah kawan saya iaitu Liza. Dan keesokkan harinya kawan saya mengajak saya keluar berjalan-jalan dikota. Saya setuju aje. Saya hanya memakai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Mandi Bareng

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ini peristiwa pertamaku yang sebelumnya tidak terbayangkan bahwa di rumah kost itu, aku akan merasakan bagaimana nikmatnya bercumbu dengan seorang gadis demikian bebas penuh gairah serta nikmatnya bercinta waktu mandi bersama. Ketika itu aku baru terbangun pertama kali merasakan tidur siang ditemani Nani dan dengan leluasa menikmati keindahan tubuh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Stella, Gadis Paduan Suara (trilogi)

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

SERI I Dimusim hujan di tahun 2008 ibukota Jakarta masih bising dan macet, belum lagi hujan yang gak menentu, membuat banyak kawasan banjir. Didaerah sekitar radio dalam terlihat semakin padat penduduknya. Rumahku lumayan mewah berada didalam gang yang cukup besar, walau banyak lubang yang masih tergenang air disana sini. Memang tiap hari selalu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Namaku Supriyanto (3)

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku bersiul-siul menuju halaman belakang. Pagi ini sungguh indah. Aku tersenyum mengingat kejadian semalam. Yasmin...oh Yasmin....aku bersenandung dalam hati. Brak! Tubuhku tergencet di dinding gudang. Sinta! Tubuhnya menggencetku, sekejap tangannya sudah memiting tanganku kebelakang. “Kali ini lo ga isa menghindar dari gue.” Bisiknya dite...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Sahabat jadi cinta

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku punya sahabat bernama Carissa dan dia satu universitas dengan ku, kulitnya putih, rambutnya berwarna coklat tua dan tinggi hanya +/- 155cm dan awajahnya pun polos. Kita bersahabat dari zaman kita SMU. Dulu kami bersahabat 4 orang, Ronny dan Vina, tapi ternyata 2 orang sahabat kami lebih memilih melanjutkan kuliah di luar negeri. Jadi tinggalah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Tragedi Sari dan Tomo

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Tragedi Sari dan Tomo Namaku Michael Heinrich Utomo biasa dipanggil Tomo, usiaku sekarang 24 tahun. Dari nama, tentu pembaca sudah bisa menebak bahwa aku keturunan bule. Benar! Ayahku asli Jerman sedangkan Ibu berdarah Jawa tepatnya Solo dan ada garis keturunan keraton pula tetapi aku tidak menganggap diriku berdarah biru. Aku muak dengan stat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Masalah pada wanita

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: nurrosyiddin 0 Ulasan

Mustahil untuk memastikan banyaknya masalah seksual yang bisa merusak suatu, karena sampai sekarang, orang malu mencari bantuan. Wanita yang mengalami hambatan nafsu seksual tidak dapat terangsang secara seksual, meskipun dirangsang oleh pasangannya atau dengan fantasi. Karena itu, dia tidak dapat mengadakan hubungan seks dengan layak. Pada wan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Kenangan cinta pertama

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: aura cinta 0 Ulasan

Jakarta saat itu temaram mendung. Hari itu adalah hari kedua aku bersama teman-teman mengikuti pelatihan manajemen. Salah satu instruktur manajemen ternyata Idham Prawira mantan pacarku yang telah putus hubungan 7 tahun lalu. Aku terpaksa meninggalkan dia karena dia lebih suka main bola katimbang bekerja formal atau mengurus bisnis ayahnya. Padahal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Rumah baru

 
Terserah: 26/02/2011 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Telah dua jam aku menunggu ketibaan lori yang membawa perabot yang aku baru beli tapi tidak juga muncul. Perabot itu aku perlukan segera kerana rumah yang baru aku beli di sebuah kawasan perumahan itu masih kosong. Aku perlu bermalam di rumah baru ini kerana rumah sewaku telah aku serah kembali kepada pemiliknya. Aku mencapai telefon bimbitku da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita

Ngentot dengan penjaga malam

 
Terserah: 25/02/2011 Dikarang oleh: Rini andini 0 Ulasan

Nama ku rini , aq anak sma kelas 2 di yogyakarta.Ini kisah nyataku. Malam itu aq ke rumah teman ku di perumahan agung indah.ia br pindah jadinya aq membantu ia tuk mindahkan brng2nya tag lama kemudian selesai juga aq memindahkannya.aku pergi ke warung tuk membeli minuman.aq berkeliling tag jumpa juga warungnya.akhirnya aq ketemu dengan penjaga kom...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.002 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)