Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
190
191
192
193
194
»

Aku dan dokter kandungan

 
Terserah: 12/03/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku bingung melihat ranjang tersebut karena panjang ranjang tersebut tidak sepanjang ranjang-ranjang yang biasa ada ditempat-tempat praktek dokter, panjang ranjang ini hanya sampai sebatas pantatnya saja, sehingga kedua kakinya terjuntai kebawah, Akupun melihat adanya keanehan dengan ranjang ini, dimana disamping kiri dan kanan kedua kakinya ada ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Calon Mantan Tetangga dan Pembantu (3)

 
Terserah: 10/03/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Setelah seminggu di temani pembantu baru (Ina dan adiknya Nita), banyak yang berubah dalam kehidupan ku sehari-hari. Mulai dari makan ada yang masak, pakaian ada yang nyuci (kecuali pakaian dalam), rumah selalu bersih dan yang pasti aku jadi betah di rumah. Kadang2 aku teringat apa yang ku lakukan dengan mantan tetangga ku Bu mar. Selama itu pula ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Calon Mantan Tetangga dan Pembantu (2)

 
Terserah: 10/03/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Setelah tidur, aku bangun malam hari. Karena kelaparan aku menuju dapur untuk buat mie. Di meja makan ternyata udah di masak’in sama ina Sayur, Ikan goreng kecap dan lodeh (dari catatan di meja, mereka skrng tidur di rumah sebelah, rumah pak margono). Sambil makan aku teringat permainan tadi sore membuat si jhon kecil sedikit bergeliat dari tidurny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Calon Mantan Tetangga dan Pembantu (1)

 
Terserah: 10/03/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku seorang pemuda, sebut saja namaku jhon 26 thn. Aku bekerja di sebuah perusahan swasta dan belum beristri, kata orang masa muda mesti di manfaatkan sebaik mungkin. Oleh karena itu aku sering menghabiskan waktu (weekend) di cafe atau pub bersama teman2 ku. Kadang booking cewek ke hotel, atau cewek yang bisa diajak ngamar pas ketemu di t4 dugem, j...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Nikmatnya Tubuh Mbak jamu

 
Terserah: 09/03/2011 Dikarang oleh: bondet_77 0 Ulasan

Bangun tidur sore itu… tidak membuat Anton menjadi bugar, seperti layaknya orang bangun tidur. Bayangkan… dua malam begadang di puncak Merapi. Sebagai anggota pencinta alam, kampusnya ditugaskan untuk mencari beberapa anak SMK pendaki yang hilang di Merapi. Cuaca buruk begini nekat mendaki gunung, kutuknya dalam hati. Di dekapnya kedua kaki mengusi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Dewasa Pagi Hari

 
Terserah: 09/03/2011 Dikarang oleh: bondet_77 0 Ulasan

Bangun tidur sore itu… tidak membuat Anton menjadi bugar, seperti layaknya orang bangun tidur. Bayangkan… dua malam begadang di puncak Merapi. Sebagai anggota pencinta alam, kampusnya ditugaskan untuk mencari beberapa anak SMK pendaki yang hilang di Merapi. Cuaca buruk begini nekat mendaki gunung, kutuknya dalam hati. Di dekapnya kedua kaki mengusi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Wanita Hamil Pemijat

 
Terserah: 08/03/2011 Dikarang oleh: bagus genjing 0 Ulasan

Sabtu awal bulan, di pagi menjelang siang hari tepatnya jam 10.30 yang cepijatrah aku sudah duduk di rumah makan cepat saji yang cukup populer di Jakarta. Setelah memesan makanan, aku pilih tempat duduk dekat kaca, agar dapat melihat situasi di luar. Dari pantulan cermin aku melihat di belakangku ada pria dan wanita. Yang pria sedang membaca surat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Rini, Tetanggaku

 
Terserah: 08/03/2011 Dikarang oleh: mihamida 0 Ulasan

Kurasa tidak perlu aku ceritakan tentang nama dan asalku, serta tempat dan alamatku sekarang. Usiaku sekarang sudah mendekati empat puluh tahun, kalau dipikir-pikir seharusnya aku sudah punya anak, karena aku sudah menikah hampir lima belas tahun lamanya. Walaupun aku tidak begitu ganteng, aku cukup beruntung karena mendapat isteri yang menurutku s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Kesepianku

 
Terserah: 06/03/2011 Dikarang oleh: yusuvu 0 Ulasan

Aku terlahir dari sebuah keluarga besar, dengan dua orang Ibu dan 6 orang anak. Bapak saya beristri lagi saat saya berumur 2 tahun dan Ibu sakit sakitan. Umur 10 tahun bapak meninggal, dan Ibu tiri pindah dengan anak anak nya. Dari sinilah semua kehidupan saya berawal! Dari Ibu saya kandung, terlahir 3 orang anak, saya yang paling kecil. Saat ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Sari anak kost yang baru

 
Terserah: 06/03/2011 Dikarang oleh: yusuvu 0 Ulasan

Walaupun bulan ini penuh dengan kesibukanku, aku termasuk orang yang sangat susah untuk dapat mengontrol keinginan seks atas wanita. Pengalaman ini kualami beberapa hari sebelum bulan-bulan sibukku yang lalu di tempat kost. Di tempat kost kami berlima dan hanya ada satu-satunya cewek di kost ini, namanya Sari. Aku heran ibu kost menerima anak perem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Seks di Lif Apartment

 
Terserah: 05/03/2011 Dikarang oleh: kujenam 0 Ulasan

Aku terjaga dari tidur dan melihat jam sudah pukul 8 pg aku sehera bangun dan ke toilet, aku sampai di opis pukul 10pg.. kena marah dgn bos.. Tensen betul hari ni, ptg tu aku balik bru 3 minit dari opis tayar keta pancit.. aku pun panggil pomen.. Pnya lah lama tunggu namun dekat 2jam baru sampai, last skali aku balik rumah pukul 12mlm. Sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Ajaijazza-'penang'

 
Terserah: 05/03/2011 Dikarang oleh: ct nurhaliza 0 Ulasan

Crita dia macam ni... Aku ni org besa2 ja, nma RAHSIA. Org paggil Acap... Aku ada knai dgn kak ni, nma dia Ajaijazza... tapi nma syg org panggil ija @ ja... dia beza 2 tahun dari aku... satu sekolah, tu yang kenai... Aku selalu jugak la ushar dia... Dia pun tau aku suka kat dia sebab kawan prempuan kelas aku selalu p habaq kat kak ija...k-ra org te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Mahasiswi Plus Plus

 
Terserah: 04/03/2011 Dikarang oleh: abraham pangestu 0 Ulasan

Gita memantapkan hati dan niatnya sebelum ia memasuki sebuah rumah mewah di depannya, namun ia berharap tak ada yang melihatnya memasuki tempat itu. Sesampainya di dalam keraguan kembali muncul dihatinya, "haruskah aku melakukan semua ini...?" namun ia teringat akan segala kebutuhannya, ia tak punya uang lagi untuk memenuhinya. ayahnya di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Sarapan Pagi di Ofisku

 
Terserah: 04/03/2011 Dikarang oleh: matsom 0 Ulasan

Cerita aku kali ini mengisahkan seks dengan gadis muda di ofisku. Ana, gadis idamanku. Bertubuh montok dan padat berumur 19, lepasan STPM. Cerita bermula pada satu hari dimana aku bekerja lebih masa pada hujung minggu memandangkan ramai pekerja yang mengambil cuti sempena cuti sekolah ini bagi meluangkan masa dengan anak mereka. Jam sudah menun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

VCD time

 
Terserah: 03/03/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Ketika saya berada di Australia untuk pertama kalinya, saya diharuskan untuk mengikuti program untuk memfasihkan bahasa Inggris saya sehingga saya menjadi lancar dalam berbicara bahasa Inggris. Ketika saya sedang berada di program bahasa Inggris tersebut, saya mengenal seorang cewek Jepang yang cantik sekali. Namanya adalah Kaori Uehada. Suaranya b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita

Nikmat Dalam Kepedihan

 
Terserah: 03/03/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Saya mengenal Rani pertama kali lewat YM. Mulanya kami ngobrol biasa saja (kenalan, bercanda, tebak-tebakan, dsb). Menginjak minggu ke dua, tidak di sangka dia menanggapi secara antusias setiap obrolan saya yang berbau seks. Sampai saat itu sebenarnya saya masih ragu apakah Rani ini betul-betul perempuan atau cuma lelaki iseng yang menyamar seb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.109 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)