Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
190
191
192
193
194
»

Nikmatnya Istri Majikanku (2)

 
Terserah: 30/03/2011 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Dari bagian 1 Ketika aku menurunkan kedua tanganku dan menggosok-gosok punggungnya, terasa hangat sekali. Kulit tubuhnya sangat putih dan halus. Sesekali aku meletakkan tanganku di bawah ketiaknya dan di pinggir BH warna abu-abu yang dikenakannya. Kedua tanganku semakin lengket dan lambat gerakannya ketika ujung jariku sedikit menyelusup di b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Nikmatnya Istri Majikanku (1)

 
Terserah: 30/03/2011 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Aku (Anis) 39 tahun. Satu Bulan terakhir ini, tiba-tiba aku teringat ketika aku baru saja selesai menamatkan pendidikanku di SMA tahun 1984 pada salah satu ibu kota kecamatanku. Sebut saja Kecamatan KH pada salah satu Kabupaten di Sulsel. Ketika itu aku menghadapi permasalahan yang hampir sama dengan permasalahanku saat ini yakni bentrok dengan kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Amalina Gadisku

 
Terserah: 30/03/2011 Dikarang oleh: noelement 0 Ulasan

Aku dan amalina sering saja berjumpa untuk membuat tugasan kelas. Pada mulanya, aku tak adalah rasa apa-apa terhadap dia tapi lama kelamaan perasaan tersebut muncul dalam hati aku apatah lagi apabila sering melihat buah dada yang menonjol disebalik pakaian ketatnya dan aku juga sering dihidangkan dengan pemandangan punggungnya yang montok dikala d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Pool nikmat

 
Terserah: 30/03/2011 Dikarang oleh: riksonsinaga@yahoo.com 0 Ulasan

Sehabis "pertempuran subuh" tadi kami bangun agak siang, ampir jam 7, lemes tapi nikmat masi terasa ketika aku terbangun. "Nyenyak banget tidurnya Din". "Abis subuh2 dah bapak kasi nikmat lagi". Dia sudah mandi dan mngenakan pakean kerjanya. "Dah mandi dulu sana, trus kita makan dibawah". Maksudnya sarapan di resto d lobby. Buru2 aku bangun, ke kam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

A fallen heart, a broken heart

 
Terserah: 29/03/2011 Dikarang oleh: munchy_sp 0 Ulasan

Kriiingggg! Jam weker di kamar Liani berbunyi. Jam 3.30. Segera ia bangun dari tidur siangnya dan langsung menyuruh supirnya memanaskan mobil. Setelah itu ia langsung mandi karena tak ingin terlambat dengan janjinya ketemu Henny jam 5. Selang 30 menit kemudian keluarlah ia dari kamar mandi dengan handuk melilit tubuhnya. Wajahnya cakep dan segar de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Kompor Membawa Berkah

 
Terserah: 29/03/2011 Dikarang oleh: farizal affendy b abd hamid 0 Ulasan

Salah satu bentuk efisiensi yang dilakukan isteriku yaitu yang biasanya setiap harinya memakai kompor elpiji, maka untuk lebih menghemat akhirnya membeli kompor dengan bahan bakar minyak tanah. Dan kompor minyak tanah itu merupakan temuan baru dari salah satu mahasiswa tehnik PTN di Surabaya yang sudah dipatenkan. Pada suatu hari di bulan Desem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Ailing Chinnese Girl (2)

 
Terserah: 29/03/2011 Dikarang oleh: besarkuatbijaksana 0 Ulasan

Aku berjalan ke pintu pagarnya dan kulihat Aling menutup pintunya. Ketika aku membuka pintu pagar kulihat bayangan di balik korden jendela. Aku putuskan apa salahnya mencoba keberuntunganku malam ini. Aku akan kembali masuk ke dalam rumahnya dan berdalih mengambil sesuatu yang tertinggal. Belum sempat aku mengetuk pintu, Aling telah membuka pint...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Ghairah

 
Terserah: 29/03/2011 Dikarang oleh: suziey93 0 Ulasan

Crita nyer b'mula begini, smlm ak dan pkwe ku kuar tgk wyg..kami mmilih utk tgk cter t'bru,ak mmbiarkn dy mmbli tiket, wk2 msuk ke panggung, dy pilih tmpt yg jauh dgn org..smasa tga syok tgk cter 2uh, dy bisik la an nk ringan2,ak snyp je,tba2 ak dpt rsa yg tgn dy mula mnjlr kt bhgian bwh ni..ak mmbiarkn je..stlah da abes cter..ktorg un blik, dy ajk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Amoi Kat Opis

 
Terserah: 28/03/2011 Dikarang oleh: Ronaldo de Capiro 0 Ulasan

Aku bekerja di sebuah syarikat yang besar di bandaraya Kuala Lumpur.Syarikat ini mempunyai lebih kurang 100 staff dari berbagai department.Dalam ramai ramai staff itu,aku amat berminat dengan seorang amoi . Amoi ni selalu datang kerja pakai skirt pendek-pendek.. yang aku tahu dia ni dah ada boyfriend, biasa la.. kalau amoi cantik + seksi cam ni m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Pameran di Panti Pijat

 
Terserah: 25/03/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Salah satu cara favoritku buat 'pameran' dan masih kujalani dengan pola yang hampir sama sampai sekarang adalah ke Panti Pijat (PP). Tetapi sebelumnya, jangan membayangkan seperti yang sering orang bilang, yaitu tempat terselubung buat begituan. Terus terang aku tidak perlu yang begituannya, walaupun ditawari. Aku juga tidak pernah cari yang di dae...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Seks ku dengan SPG

 
Terserah: 25/03/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

nama gw kahim. ya nama samaran lah! masa iya ada orang namanya kahim? gw adalah seorang mahasiswa di kampus grogol. cerita ini berawal ketika suatu hari gw balik dari kampus. masi pada inget kan beberapa tahun yang lalu pertamina pernah bikin event "pertamina on the move" (kalo ga salah) pas pertamina lagi promosi gitu, gw jadi sering ngisi bensin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Naik angkutan kota

 
Terserah: 25/03/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Ledeng! ledeng!" Seorang calo angkutan kota yang dekil begitu agresif memburu calon penumpang. Aku setengah berlari menuju angkot jurusan Abd. Muis - Ledeng yang biasa lewat depan Yogya Dept. Store jalan Sunda, Bandung. Moga-moga kebagian aja nih, karena kulihat penumpang berebutan. Kulihat beberapa cewek cakep ikut berdesakan di pintu yang cukup ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Amy Qonita XXX: Dark Erotic Ritual

 
Terserah: 25/03/2011 Dikarang oleh: garaz 0 Ulasan

Namanya Amy Qonita, ibu dari seorang artis playboy yang sok asik bernama Raffi Ahmad. Amy Qonita baru sering tersorot kamera saat anaknya menjalin hubungan dan digosipkan akan menikah dengan Yuni Shara. Awalnya, tak ada yang menyangka kalau dia adalah ibu Raffi Ahmad. Seorang ibu berumur 43 tahun yang telah memiliki 3 orang anak. Memang dilihat da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Gairah wanita 1

 
Terserah: 24/03/2011 Dikarang oleh: xena09 0 Ulasan

Dengan hati yang kecewa dan dendam yang membara,akhirnya Sylvia setuju menerima ajakan Lucy untuk berjumpa bomoh di pedalaman sarawak. Niat untuk membalas perbuatan Roland yang tiba tiba menghilang setelah Roland menikmati tubuhnya. Perjalanan yang cukup jauh dan melelahkan dengan menaiki kendaraan pacuan 4roda selama 4jam,akhirnya mereka sampai ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Dewi dan Bambang, Si Sopir Kantor

 
Terserah: 24/03/2011 Dikarang oleh: remakev2 0 Ulasan

Sudah 3 hari ini Dewi tidak merasakan sodokan batang kemaluan lelaki di lubang vaginanya, terakhir ia merasakan sodokan-sodokan kemaluan lelaki adalah saat Pono dan Yono menggenjot lubang vagina dan anusnya, serta diakhiri dengan sodokan penis Hendro suaminya sendiri di kamar mandi, dan yang terakhir sodokan dari suaminya itu tidak memberikan kenik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita

Ngeseks Dengan Gadis Bali

 
Terserah: 23/03/2011 Dikarang oleh: Incezt 0 Ulasan

Hari ini Selasa 16 Maret, abscessed ini rencananya rekanku Wian dari Bandung akan tiba di Surabaya dan kami rencananya akan ke Bali untuk mengikuti hari Raya Nyepi yang jatuh tanggal 18 Maret ini. Tapi karena dia tidak memberitahu dengan apa dia mo dateng dan juga tidak ada e-mail darinya, aku coba hubungi di HPnya juga ngga’ bisa maka aku tunggu a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.540 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)