Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
191
192
193
194
195
»

Lilis

 
Terserah: 06/04/2011 Dikarang oleh: daglog 0 Ulasan

Nama saya Asep (Bukan nama sebenarnya), saya asli anak kampung lahir dilereng pegunungan Bandung Barat (Jawa Barat). Kisah nyata ini berawal sejak saya masuk PSD1 (Pendidikan Setara Diploma) di Bandung, nama gadis itu Lilis (Bukan nama sebenarnya), kelahiran PB (RIAU) yang dikirim orangtuanya ke Bandung untuk menuntut ilmu. Singkat cerita setela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Bossku Miss Jennifer

 
Terserah: 06/04/2011 Dikarang oleh: aqma hani 0 Ulasan

Namanya Jennifer, dia menawarkan untuk dipanggil Miss Jenny saja. Dari raut wajah, gadis Cina yang cantik dan putih melepak ini aku rasa berusia dalam pertengahan 20an dan mungkin sudah berkahwin tetapi sebenarnya dia kahwin muda dan suaminya meninggal dunia dalam kemalangan kurang setahun yang lepas dan kerana itulah dia yang memiliki perniagaan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Rumah Kontrakan Ardi Siska

 
Terserah: 06/04/2011 Dikarang oleh: cowok666 1 Ulasan

Sebut saja namaku Ardi, usiaku saat ini menginjak 25 tahun dan baru saja menyelesaikan study ilmu computer disalah satu universitas di Jakarta, baru-baru ini aku pindah dari kost2an ke salah satu kontrakan didaerah yang lumayan padat penduduk tapi melihat dari orang2 yang menetap disana sepertinya orang2 dari kelas menengah. Kontrakan yang aku tem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Bermain asyik dalam panggung

 
Terserah: 05/04/2011 Dikarang oleh: nazim_ali 0 Ulasan

Perkara ni berlaku 4 tahun lalu.waktu tu aku msih belajar kt sebuah ipta kt perak.tak pyh gtaula ktne sbb sumer tu tak penting.apa yg aku nk criter ni mmg sukar utk aku sdri percaya dulu,yg aku pun satu masa nanti akan melakukan perkara terlarang dlm hidup ni.tp aku xpnah kne fucked.tak pnah rase pun lg ape feel waktu buat sex.cume aku pnahla wat r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Anak Guru Sma Ku

 
Terserah: 05/04/2011 Dikarang oleh: janim 0 Ulasan

Saat ini aku masih merasakan sensasi yang terjadi 4 hari lalu di lantai dua rumahku. Umurku sudah 27 tahun, tetapi aku baru saja merasakan hal yang luar biasa dalam untuk pertama kalinya dalam hidup ini. Diawali dengan pertemuan di sebuah toko kelontong di perumahan tempat tinggalku, aku jadi akrab dengan Vita. Dia anak dari guru SMA ku yang sud...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Pijat Laki Laki Surabaya

 
Terserah: 05/04/2011 Dikarang oleh: daglog 0 Ulasan

Kurasa hampir semua orang pasti pernah merasakan dipijat, apa lagi para laki-laki hidung belang seperti sebagian besar pembaca RumahSeks. Kurasa sebagian besar dari mereka pasti punya langganan pemijat di panti-panti pijat yang menjamur di mana-mana. Itulah enaknya jadi kaum laki-laki, ibaratnya seperti iklan minuman ringan, bisa di mana saja, k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Rohayu dan Rahayu

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: aqma hani 1 Ulasan

Cerita yg aku nak cerita ni ialah tentang jiran sebelah rumah aku yg baru je pindah 2 bulan yg lalu. Mereka ni tinggal berdua je kat dalam rumah tu. Seorg kakak dgn adik pompuannya. Yg kakaknya nama Rohayu,umur dalam 20 lebih la. Kerja ofis tapi nampak cam loaded je. Yg adiknya lak nama Rahayu. Baru form 3. Tapi walaupun baru form 3, buah dada dia....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Dokter Shinta Bertugas Di Desa Terpencil (2)

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: dian anggrana 0 Ulasan

erjalanan itu hampir memakan waktu 1 jam. Mungkin hanya 10 menit kalau jalanannya macam jalan aspal di kota. Sampai di pintu desa nampak mereka yang menjemputku. Masih beberapa rumah dan kebon yang mesti kami lewati. Aku mendapatkan seorang perempuan yang sedang menggigil karena demam yang tinggi. Sesudah kuperiksa dia kuberi obat-obatan yang diper...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Dokter Shinta Bertugas Di Desa Terpencil (1)

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: dian anggrana 0 Ulasan

hinta adalah seorang dokter muda. Dia baru saja menamatkan pendidikannya pada sebuah universitas ternama di Sumatera. Selain kecerdasannya yang mengantarkan dirinya meraih gelar dokter. Shinta juga merupakan gambaran profil generasi muda masa kini. Disamping sebagai gadis yang sangat cantik, Shinta yang berusia 24 tahun ini juga lincah dan intelek ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Habuan Pak Sanggup (4)

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ku Lihat Ann hanya tersenyum melihat aku pergi merapatinya.Aku duduk dan belum sempat aku memegang tubuhnya,Ann menarik tanganku lalu tunduk dan mencium nya." abang,I am now your legal wife...Ann serahkan diri Ann pada abang,buat lah apa yang abang nak,asalkan jangan pukul Ann ya bang" begitu sayu suara Ann .Ku angkat muka dan terlihat mata Ann ag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Habuan Pak Sanggup (2)

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Sepanjang perjalanan dari KL ke Padang Besar walaupun agak meletihkan tapi banyak cerita yang Ann luahkan membuatkan aku yang pada mulanya agak bosan tapi kini menjadi lebih kesihan dan sayang padanya.Pada raut wajahnya Ann jelas agak sugul dan tertekan dek layanan Bard selama ini dan dia juga akui 'terpaksa'mengikut aku ke seberang ,enurut rancang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Obsesiku

 
Terserah: 04/04/2011 Dikarang oleh: sinta9 0 Ulasan

Aku Surti, masih muda, seorang istri dari suami yang sangat kucintai. Tetapi aku punya obsesi yang terus terang (sebagai istri menjadi kurang ajar dan tidak tahu diri) yang belum pernah terpenuhi hingga saat ini. Aku ingin seorang lelaki di luar suamiku, lelaki yang macam gimana tidak penting, tetapi penisnya besar dengan tubuhnya yang berotot. Aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Imel Objek Foto Telanjang

 
Terserah: 03/04/2011 Dikarang oleh: echy white 0 Ulasan

Cerita ini bisa dibilang merupakan pengalaman pribadiku. Sebuah hubungan ‘gelap’ dengan seorang gadis bernama Imel. Dibilang hubungan ‘gelap’ karena aku sendiri sudah beristri dan beranak, dan aku kenal baik dengan ayah Imel yang juga merupakan rekan bisnisku. Tapi aku sebelumnya belum pernah ketemu Imel karena dia sekolah di luar kota. Keluarga Im...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Vera, Gadis cantik pasangan lesbiku

 
Terserah: 03/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku adalah mahasiswi disebuah universitas swasta di kota. Awal mula aku mengalami Making Love dengan seorang wanita yang mengubah orientasi seksualku menjadi seorang biseksual, aku mengalami percintaan sesama jenis ketika usiaku 20 tahun dengan seorang wanita berusia 45 tahun, entah mengapa semuanya terjadi begitu saja terjadi mungkin ada dorongan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Saturday Night with Yenny

 
Terserah: 03/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

See you soon” kata Yenny sambil memutus sambungan telpon. Kulirik mata untuk melihat jam kecil di meja, sudah jam setengah 6. Tak terasa sudah hampir 2 jam aku tidur. Dengan malas kucoba mengangkat badanku dari tempat tidur. Akhirnya kuputuskan untuk mandi untuk menyegarkan badan dan menghilangkan rasa kantuk yang masih tersisa. Selesai mandi, ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Nikmatnya berselingkuh dengan pria jantan

 
Terserah: 03/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku baru aja nikah, baru beberapa bulan. Di kantor temen2ku ngegodain aku terus, terutama bang Frans, temen satu bagian yang akrab sekali denganku. Sebelum nikah aku paling sering curhat ama bang Frans. Dia orangnya dewasa sekali, advis yang dikasi dia biasanya manjur kalo aku laksanakan. Sebenarnya aku ada hati juga ama bang Frans, tapi ya sudah k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)