Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
194
195
196
197
198
»

Ayah intai anaknya salbiah

 
Terserah: 22/03/2011 Dikarang oleh: keledek 1 Ulasan

Ringgggg! Kedengaran loceng masa terakhir Sekolah Menengah Kampung Sejati. Salbiah masih lagi menyiapkan tugasan yang diberi oleh Cikgu Zakaria. Pelajar lain semuanya bergegas keluar untuk pulang ke rumah masing-masing. Cikgu Zakaria masih lagi terpacak di depan kelas. "Salbiah, awak sudah siapkan semua soalan latihan itu," tanya Cikgu Zakaria samb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Pembantu Kedai

 
Terserah: 21/03/2011 Dikarang oleh: zeroskull 0 Ulasan

So satu hari nie aku berbincang ngan org tua aku supaya amik pekerja agar mak ayah aku dapat rehat lebih sedikit. Terpulang la kepada boss nk pilih sape kan... aku kuli jew.... nk dipendekkan cerita... lepas seminggu de la satu budak perempuan nie masuk keje... oh ya... time keje die kul 7pg smp 1 tghari jew.... slalunya kedai aku akan ditutup dr...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Istriku Dipijat Teman

 
Terserah: 21/03/2011 Dikarang oleh: aura cinta 0 Ulasan

Godaan untuk mencoba rasa lain di luar rumah memang sudah ada sejak dulu. Hubungan seks dengan istri sangat dingin, ini yang membuat saya kehilangan nafsu untuk menjamahnya. Namun saya masih bisa mempertahankan rumah tangga kami sampai sekarang meskipun kebutuhan biologis menjadi salah satu kekurangan istri saya. Cerita seks berikut ini adalah sala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Main dengan pengasuh anakku

 
Terserah: 16/03/2011 Dikarang oleh: the seeker 0 Ulasan

Dah berbulan-bulan aku masuk bilik dia setiap kali nak ambik anakku tapi aku tak pernah sentuh tubuhnya. Aku bimbang dia menjerit dan isteriku akan terkejut dari tidur. Satu hari, aku masuk macam biasa ke bilik sheera dan aku nampak Sheera hanya memakai seluar pendek serta t-shirt nipis tanpa lengan ala-ala singlet. Entah kenapa aku tak tahan n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Dunia Remaja Bintang

 
Terserah: 16/03/2011 Dikarang oleh: adi_sby 0 Ulasan

Satu bulan sudah Bintang pergi dan belum juga kembali. Bila tempo hari ia mengatakan jika ia hanya akan pergi selama dua pekan saja. Berarti sekarang ini sudah dua minggu melampaui jadwal kepulangannya. Tak ada kabar sedikitpun mengenai dirinya. Alexa sudah berusaha menghubungi lewat Handphone. Namun tak ada jawaban baik dari hp Bintang maupun dar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Asmara yang tertunda (5)

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Aku lalu memeluk dan menyandarkan tubuhnya ke dinding ruang toilet. Kami saling merangkul. Tangannya melingkar dipinggangku erat sekali, lalu kepalanya disandarkan ke dadaku. Lengan kiriku melingkar ke bagian punggung atasnya sambil mengusap turun-naik perlahan. Sedang telapak tangan kananku mengusap sisi kiri atas kepalanya. Kami saling meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Asmara yang tertunda (4)

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

"Mas.." Katanya, Aku menolehkan kepala hingga mulutnya sangat dekat ke pipiku. Lalu ia berbisik. "Aku belum pernah begini Mas. Malu, aku". Aku lalu memindahkan tanganku dari permukaan jeansnya di tengah selangkangannya lalu tanganku berpindah ke rambutnya. Aku ingin menenangkan dirinya sambil mengusap rambutnya. Tapi beberapa menit kemudi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Asmara yang tertunda (3)

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Dikiranya aku mengarang. Tapi lama-lama suara lenguhan lembut sang perempuan terdengar. Lalu perempuan itu bergerak antara duduk dan setengah berdiri. Kepalanya terdongak setengah ke arah langit-langit kabin. Fitri mengintip dan ia sempat melihat pinggang perempuan bule itu telanjang sampai ke kaki, ketika selimut yang tak kuasa melindungi ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Asmara yang tertunda (2)

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Aku cerita tentang buruknya musim dingin bulan November di bagian tengah atau pedalaman sebelah timur Canada. Tapi matanya bersinar- sinar kalau aku ceritera tentang hangatnya dan indahnya kota Vancouver di pantai barat Canada. Ia sendiri berceritera misalnya tentang Padang, dan tentang percobaan pacarannya dulu yang menjemukan. Maklum pac...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Asmara yang tertunda (1)

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Fitri, nama gadis itu. Pertama kali kami berjumpa, ia nampak lugu, santun dan sederhana, baik dalam sikap maupun kata-kata. Dia telah lulus SMA di kotanya Padang, dua tahun sebelum tiba di Jakarta untuk bergabung dalam sebuah program study-banding mengenai pengorganisasian masyarakat di dalam dan di luar negeri. Selama itu ia hanya diam di ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Gara-Gara Buku

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: black472 0 Ulasan

Sewaktu gue abis pulang sekolah gue liat dia lagi santai-santai didepan rumahnya, Gue samperin dia trus gue bilang : ” da ..!(namanya Farida) gue punya buku bagus, elo mau liat enggak ?” dianya tanya lagi ke gue :” Buku bagus apa’an Ga ?” “Pokoknya asyik dah, kalo elo baca kagak bakalan nyesel, yakin dah” jawab gue. “Gue pinjem dooong “, “Kalo mau...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Sembari nungguin rumah

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: black472 0 Ulasan

Rencananya pulang ari, si mbak minta aku nungguin rumah, aku iyakan aja, walaupun tau si mas kan nyopirin mobil keluar kota. Waktu mereka berangkat, si mas berbisik saat kita berdua ada diluar rumah, "sayang aku mesti nyopir". "Kalo enggak?" Gak keburu dia jawab, istri dan anaknya dah kluar rumah. Sepeninggal mereka, aku gak da kerjaan ya brosing ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kenangan indah di kundasang

 
Terserah: 14/03/2011 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Lucy Estela Kitingan, gadis cantik keturunan Kadazan yang berasal dari negeri di bawah bayu, Sabah sering mengajak aku bercuti ke kampungnya di Sabah. Tiap kali aku bersua dengannya pasti dia mengajak aku berkunjung ke tempatnya. Aku selalu memberi alasan kerja hingga belum mampu menerima ajakannya itu. Aku mengenali gadis Kadazan beragama krist...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Auntie Ina

 
Terserah: 13/03/2011 Dikarang oleh: aku_bodoh 1 Ulasan

aderlah satu hari tu kan...aku tengah main sepaktakrawla kan...biasala main takraw mestilah pakai seluar pendek la kan....dekat kawasan aku selalu main takraw tu aderla satu akak nie....umur baru masuk 25 tapi taak kawin lagi....dia selalu la lepak tengok kitaorang main takraw.....tiba la di waktu kejadian......masa tu baru lepas main takraw la dah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Memori Dalam Tugas (5)

 
Terserah: 13/03/2011 Dikarang oleh: nurrosyiddin 0 Ulasan

Dari Bagian 4 Belum lebar Aryo membuka pintu, terlihat ada laki-laki setengah berlari dan menghampiri Mellinda. Aryo sedikit kaget namun tak kuasa untuk membuka pintu lebih lebar. Seketika itu pula laki-laki itu menarik tangan Melinda. Melinda agak sedikit meronta namun cengkeraman laki-laki itu lebih kuat. Melinda pun mau tidak mau mengikutiny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Memori Dalam Tugas (4)

 
Terserah: 13/03/2011 Dikarang oleh: nurrosyiddin 0 Ulasan

Dari bagian 3 Chapter Five "Udah belum..?", tanya Aryo pada Diana yang masih berada di kamar mandi. "Bentar.. tinggal pake lipstik Om..", Jawab Diana dari dalam kamar Mandi. Aryo telah bersiap. Setelan kemeja lengan panjang hitam, dipadu dengan celana panjang katun dan sepatu fantopel hitam, membuat penampilan Aryo tampak dendy. "Duuh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)