Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
194
195
196
197
198
»

Yuni yang perawan

 
Terserah: 28/04/2011 Dikarang oleh: daglog 0 Ulasan

saat gw menunggu empek empek yg baru gw pesen tiba tiba datang dua orang gadis remaja 17 /18 tahunan duduk di dekat meja gw…sambil cekikikan…mereka melirik ke arah gw….wah bispak neh pikir gw….yg satu berambut panjang, susunya gede banget….yg satu berambut pendek sebahu, susunya sedang sedang aja…tapi dua duanya berkulit kuning bening…dan berwajah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Mellisa: My New Life

 
Terserah: 28/04/2011 Dikarang oleh: lilik999 0 Ulasan

bole minta no hp kamu?” tanyanya, aku kaget lalu balik kutanya “Ehmm buat apa-an?” “Ya, mungkin buat naya-nanya tugas gitu” jawabnya gugup. Aku mengiyakan saja kuraih HP yang ada di tanganya lalu kumasukkan nomer HP ku. “Uda ni.., aku pulang dulu ya… bye” “Bye”. Di depan sana aku melihat anggota gengku berbisik bisik seperti memb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

The last sanctuary (2)

 
Terserah: 27/04/2011 Dikarang oleh: Alexanderz 0 Ulasan

Hari-hari mulai kulalui bersama Miki. Hari-hari yang menyenangkan walau pemuda itu tak henti-hentinya memohon tamparanku lewat keisengannya. Suatu hari, Miki datang membawa seikat bunga, menyerahkannya padaku seraya mengatakan, "Untuk dewiku." Dan saat aku berusaha mati-matian untuk tidak terlihat kegirangan dan tersipu-sipu, ia malah terkakak-kaka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

The last sanctuary (1)

 
Terserah: 27/04/2011 Dikarang oleh: Alexanderz 0 Ulasan

Pasir putih dan angin pantai. Kedua kaki mungil itu berlari menelusuri garis buih-buih yang terhempas ke tepian. Tawa kecil penuh keriangan terdengar dari bibir gadis itu. Tangannya bergerak terayun di samping tubuhnya. Angin mengibarkan gaun putihnya dan menyibakkan rambutnya. Gadis itu tampak begitu ceria. Kulitnya yang putih seakan bercahaya dit...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Putri Keraton (2)

 
Terserah: 27/04/2011 Dikarang oleh: Alexanderz 0 Ulasan

Sesaat pintu kamar hotel kukunci segera kupeluk Vera yang diam pasrah dengan mata tertutup rapat.. kukecup lembut keningnya tepat di belakang pintu kamar hotel, turun sedikit kecupan kuarahkan ke mata kanan, kiri, hidung dan pipi.. Dengan tangan kiri kuangkat dagunya perlahan sempat Vera membuka matanya dan memandang sayu, sebelum tertutup kembali....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Putri Keraton (1)

 
Terserah: 27/04/2011 Dikarang oleh: Alexanderz 0 Ulasan

Panas terik di jalan lurus beberapa kilometer memasuki kota Cirebon tidak menghalangiku untuk terus memacu kendaraan dengan kecepatan cukup tinggi dari arah ibukota pada siang hari itu. ..demikian, yach sambil istirahat setelah seharian nyangkul begitu, suara centil manja itu memancar dari frekuensi radio komunikasi yang terus kubuka dari tadi s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Nina and Zara

 
Terserah: 27/04/2011 Dikarang oleh: scoreA 0 Ulasan

Aku baca dalam ni sume cam karut jee.tp yg ak nk cerita nie betol2 berlaku pada diriku.cerita die bermula camni.ak kenal gn seorg gadis ni nama die nina(bukan nama sebenar)die memiliki tubuh yang sedap dipandang,punggung yg mantap membuat ak sentiase stim melihat punggung die tetapi buah dadanye kecil biase la umur baru 13.ooh lupe cerita ini berla...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Terlanjur (2)

 
Terserah: 25/04/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Ku turuti Kak Senah kedapur dan melihat dia menjerang air.Kemudian dia minta diri untuk ke bilek dan menukar pakaian.Aku hanya tersenyum memikirkan keadaan Kak Senah sambil duduk menonton TV di dapur." D,kau nak mandi tak,kalau nak ni ambil tuala ni" suara Kak Senah menanyakan ku dari dalam bileknya." Tak pe lah...dah malam ni sejuk " jawab ku."Ala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Dia Meraba Pahaku

 
Terserah: 25/04/2011 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Pada waktu tu aku dgn tunangku pergi bersiar-siar.memang kami pernah tidur bersama sebelum ni.aku memang sayang sangat dengan dia.dia pandai memuaskan aku. pengalaman ni terjadi diawal perkenalanku dengannya.waktu itu dia sedang frust dengan kekasih lama.akulah pengubat rindu..mulanya dia meraba pahaku.aku yg telah lama dahagakan belaian lelak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Terlanjur (1)

 
Terserah: 25/04/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

"Apa kau ingat kak Senah ni kolot sangat ke?"Jawab KAK Senah sambil tersenyum dan melemparkan pandangan nya keluar seolah olah mengingati sesuatu,mungkin dia menghimbau kenangan indah bersama arwah suaminya. "Tak de le ,saya tak kata macam tu..Kak Senah kan cikgu,mestilah tahu kan?" Aku cuba memujuk . " Tapi itu dulu..."jawab kak senah agak per...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Pijat keliling bu Sartini

 
Terserah: 24/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Kejadiannya sekitar bulan lalu. gw punya tukang pijit yg baru dikenalin ama yg punya kost di daerah mampang. karena waktu itu badan gw emang bener2 pegel abis tour luar kota....singkat cerita ada pemijat ibu2 yg biasa dipanggil keliling rumah gitu. akhirnya gw sepakat bikin janji hr rabu siang di kost. sekitar jam 1 dia br dateng Gw : Siang bu.....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Om Dokter... Membobolku

 
Terserah: 24/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Namaku Rini, usiaku sekarang 23 tahun, aku bekerja sebagai salah satu karyawati di BUMN besar di Jakarta. Oh ya, kata temen-temen sih aku memiliki wajah yang cantik, dengan rambut sebahu, kulitku kuning langsat, tinggi 163 cm, dengan tubuh yang langsing dan seksi. Aku ingin menceritakan pengalaman seksku yang pertama justru dari teman baik ayahku s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Umi Pembantuku

 
Terserah: 24/04/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Umi pembantuku yang asli Parakan memiliki kulit putih meski tidak mulus, dengan wajah lugu khas gadis desa, dia masih berumur 18 tahun dan hanya lulusan SD karena orang tuanya buruh tani tembakau di kampungnya. Umi sangat rajin bekerja membantu istriku dan juga mengasuh kedua anakku. Pada saat anak sulungku mulai masuk sekolah SD, istriku minta ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Rumah Kontrakan (5)

 
Terserah: 23/04/2011 Dikarang oleh: cowok666 0 Ulasan

Pkl.17.00 sudah tiba, segera aku keluar dari kantorku dan menggenjot dengan maximal Honda CBR ku menuju kerestauran dan langsung bergegas pulang. Sesampainya dirumah aku segera mandi untuk menghilangkan bau keringat dan kupakai baju terbaikku lalu bergegas kerumah siska. Dengan segera dibuka olehnya pintu rumah siska, dengan suara pelan dia pangg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Pembantuku Yang Nakal (2)

 
Terserah: 21/04/2011 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

akhirnya sampe juga gw dirumah.. terus terbayang omongan si nani tadi...mas, jam 10 ke kamar yah....tapi jam masih menunjukan jam 20.30...berarti masih cukup lama donk...lagipula, orang rumah belum pada tidur..yaudah sesudah mandi, gua tunggu di ruang tv..sambil pencet pencet chanel indovision...sialnya..kali ini gua mulai ngantuk, dan akhirnya gu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita

Pembantuku Yang Nakal (1)

 
Terserah: 21/04/2011 Dikarang oleh: madlyee 0 Ulasan

Hari itu perasaan gua kesel banget, karena tadi sore, gua di telpon nyokap, disuruh jemput pembantu gua yang di pinjem sama tante gua selama 3 hari (karena tante ada pesta jadi biar ada yang bantuin)...huuuuh..gua dah bayangin, pasti macet banget nih jalanan...karena ini pas long weekend... segera setelah gua pulang kantor, gua langsung cabut keru...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.742 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)