Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Jilbab endang

 
Terserah: 25/09/2014 Dikarang oleh: andi ayunir 0 Ulasan

Sudah berhari-hari aku memerhatikannya, namanya Bu Endang, seorang istri dari pemilik minimarket yang bertempat tinggal di dekat kampusku. Kulitnya putih, wajahnya halus,berparas cantik, bentuk badannya pun proporsional. Badannya agak berisi meski sudah memiliki satu anak tetapi Body tubuhnya tetap terlihat seksi. Setiap aku pergi ke kampus, dia...

Tag: jilbab, ibu Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Gara-gara mabuk

 
Terserah: 24/09/2014 Dikarang oleh: kucikabah@yahoo.com 0 Ulasan

“Tok..tok..tok..” terdengar ketukan pada pintu depanku, istriku yang duduk di sofa segera bangkit dan berjalan untuk membuka Pintu.” Eh…kamu.!…” sapa istriku ketika tahu siapa yang baru datang.“Pap…Rian..” Istriku memberitahuku.“ Ohhh.. suruh masuk!..” jawabku, tidak berapa lama kemudian Rian masuk dan menyalamiku. Sementara istriku memanggil k...

Tag: mabuk, sedarah, kontol Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Susu Meita...

 
Terserah: 21/09/2014 Dikarang oleh: Daejanggun 0 Ulasan

Nama gua Radit gua masih kuliah di salah satu PTS di Jakarta. Gua orangnya biasa aja… tapi banyak yang bilang badan gua gagah tinggi gua 175, dulu di SMU gua termasuk salah satu cowok yang di “PUJA” sama wanita… dari kelas 1 sampai kelas 3. Cerita ini berawal pas gua duduk di SMU, pertama kali gua masuk kelas 3. gua pindahan dari Surabaya. SMP g...

Tag: indonesia Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Senandung Rifah

 
Terserah: 18/09/2014 Dikarang oleh: brucewyn 0 Ulasan

Pagi itu wajah Rif’ah, seorang akhwat Partai Keadilan Sejahtera (PKS) terlihat tegang mendengar penuturan beberapa akhwat yuniornya mengenai maraknya website dan blog cabul di internet yang mengeksploitasi akhwat, terutama akhwat PKS. Sebagai akhwat yang cukup senior di kalangan PKS, Rif’ah sudah lama mendengar mengenai hal ini namun saat itu dia d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Rejeki naik bis AC

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Sebut aja nama aku gudel seorang lelaki yang selalu mencari pelampiasan alias hyper Kejadiannya kira-kira udah 5 tahun lalu , ketika mau pulang kampung buat nengok nenek yg sedang sakit ,karena dadakan jadi gak dapet bis ekonomi (biar murah) .. Hahaha Akhirnya ada yang AC walaupun mahal gakpapalah yang penting bisa pulang kampung ke semarang . ...

Tag: rezeki Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Pepek Sebelah Rumah

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Nama aku ady aku nak cerita sikit pasal pengalaman aku tentang sexs la apa lagi kan dah blog ni untuk cerita macam ni kan mesti lah ini topik cerita nya. Cerita ni bermula bial ada satu keluarga yang baru pindah di sebelah umah aku dia ada seorang anak dara yang memang cun la terpikat aku nengooknya badan manatab teteknya boleh tahan la besa jugak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Tersalah kata

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Setahun dua tahun kawin sama Ambar, lama-lama jenuh juga. Habis gimana, setelah punya anak tiga, dia jadi gak berbentuk, dan lebihnya dari itu... bawaannya jutek nggak jelas, cerewetnya lebih dari nenek-nenek. Ya udah, namanya lelaki, jadi seringlah aku serong sana, serong sini. Kalau dinas jauh, pasti ada cewek setempat yang aku rengkuh. Bahk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Gejolak Nafsu

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Aku yang duduk dihadapannya dapat melihat paha mulusnya, membangkitkan nafsu birahiku. Penisku menegang dari balik celanaku. Tante Sari membiarkan saja aku memelototi paha mulusnya. Bahkan dia semakin lebar saja membuka pahanya. Semakin malam obrolan kami semakin hangat. Tante Sari menceritakan, semenjak suaminya meninggal, dia merasa sangat kesep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Berisi Dan Cantik

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah. Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Mama Angkat

 
Terserah: 17/09/2014 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Nama aku adalah Zack.Aku telah dilahirkan pada 11 Mei 1978 di Ipoh,Perak Darul Ridzuan dan aku adalah berbintang Taurus.Aku adalah bekas pelajar di Sekolah Menengah Menthodist (A.C.S) Ipoh,Perak Darul Ridzuan di Jalan Lahat,Ipoh,Perak Darul Ridzuan dan aku hanya berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (S.P.M) Gred 1.Pada ketika ini aku sedang bekerja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kerja shif

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: kimex 0 Ulasan

Dah sebulan Nor jadi pengawal keselamatan di sebuah kilang di Hulu Klang. Sebelum itu dia jadi jaga di sebuah sekolah di bandar kelahirannya di Kuantan. Oleh kerana gaji di Kuantan agak kecil maka dia berhijrah ke Kuala Lumpur kerana gaji sebagai jaga di KL sekitar RM1,500. Bila dia baca iklan dalam Harian Metro bahawa pengawal keselamatan diper...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Kakak ipar ku manis

 
Terserah: 15/09/2014 Dikarang oleh: weare brader 0 Ulasan

Aku telah diterima kerja disalah sebuah syarikat di pahang.Berita itu amat menggembirakan aku yang sedang menganggur. Di Pahang aku menetap di rumah abang aku , yang kebetulan tidak jauh dari tempat kerja baru aku. Ini dapat menjimatkan kos penghidupan aku disana nanti. Abang aku juga bersetuju untuk aku tinggal bersama beliau. Aku dilayan cukup...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Pengalaman pertama 7

 
Terserah: 14/09/2014 Dikarang oleh: jepuncms 0 Ulasan

Sebagai seorang diplomat ayahku sering berpindah dari satu negara ke negara lain. Sudah enam bulan ayahku bertukar ke Jakarta. Di sana ayah ditemani oleh ibu dan adikku yang masih belum bersekolah. Kerana aku masih di kolej matrikulasi dan tinggal di asrama maka aku tidak ikut serta. Hanya pada cuti semester saja aku menyertai keluargaku. Sebaga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Fuck me

 
Terserah: 12/09/2014 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Sebenarnya aku tidak ingin melakukannya................. Masih Nubie ni suhu tolong bantu koreksi dan komentnya ya Saya mau coba Posting cerita bersambung terjemahan dari cerita asing mudah mudahan ga repost, Judul asli “But I Won't Do That ” Karya Karenna C Tokoh tokohnya saya ganti dengan nama indonesia agar lebih familiar Namaku O...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Pesta sex

 
Terserah: 12/09/2014 Dikarang oleh: danisha shah 0 Ulasan

Pesta di areal kolam renang outdoor di salah satu hotel berbintang di Jakarta malam itu terlihat cukup meriah. Dentuman-dentuman musik yang dimainkan oleh seorang Disk Jokey membuat beberapa orang ikut bergoyang. Seorang pemuda tampak larut dalam pesta tersebut, dengan segelas minuman beralkohol pemuda itu menikmati pemandangan pesta kolam rena...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita

Memoar Seorang Sekretaris Politikus

 
Terserah: 12/09/2014 Dikarang oleh: LegolasPieyan 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Kalina. Aku adalah seorang wanita berusia 25 tahun berstatus janda tanpa anak. Aku telah menyandang status tersebut sejak empat tahun yang lalu, akibat konflik berlarut-larut yang tidak terselesaikan dengan mantan suamiku. Sejak menikah di usia 19 tahun memang kehidupan kami terasa hambar, ya kami memang dijodohkan oleh orang...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.146 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)