Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Ngentot bu rw

 
Terserah: 25/01/2015 Dikarang oleh: udin samsudin 0 Ulasan

perkenalkan nama saya udin samsudin saya umur saya sekarang 15thn pengalaman ini baru terjadi neberapa waktu lalu dilingkungan saya banyak wanita yang seksi dan bohay dan yamg paling menarik perhatian saya yaitu bu rw payudaranya lumayan besar dan bokongnya pun broooooo wuiiih bahenol saya selalu memimpikan bisa ngentot sama dia dan akhirnya saya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Gemok

 
Terserah: 25/01/2015 Dikarang oleh: AkuTerror 0 Ulasan

Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setelah melihat profil aku dalam web dilaman 'AFF'. Melalui penerangan yang diberikan, Janice ialah seorang wanita Cina yang berbadan gembal berumur lewat 30an. Walaupun kami hanya berhubung melalui e-mel dan bertukar-tukar fantasi terutamanya fantasi seks den...

Tag: gemok, cina, pancut Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Hasnah

 
Terserah: 24/01/2015 Dikarang oleh: maxxim75 0 Ulasan

Peristiwa yang ingin aku ceritakan ini berlaku pada diriku di bulan Mei 2008. Peristiwa berlaku ketika aku dalam perjalanan menuju kedai mamak kesukaanku untuk bersarapan pagi. Waktu itu kira-kira jam 8.45 pagi. Biasanya aku akan memandu keretaku untuk ke kedai mamak tersebut. Namun, ada kalanya aku akan berjalan kaki melalui apartmen rendah (walk-...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Sekolah dan mama

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: dylansamm 0 Ulasan

Usai solat subuh, Tiha bermalasan di tikar sejadah. Rasa berat untuk ke sekolah hari ini. Ditambah lagi dengan tekanan kerna dia gagal menyiapkan kerja rumah yg di beri gurunya kelmarin. Huhhh…. Panjang keluhan membungkam di hati. “Tiha Kau nak pergi sekolah pukul berapa ha? Lambat nanti,” laung mama tihah dari dapur. Baru Tihah te...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Mengintai jiran main

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Jiran sebelah rumahku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik pelamin. Rumah kami kembar tiga; dua kami pakai sendiri, manakala yang lagi satu abah sewakan pada Bang Halim. Cuaca redup kerana hari nak hujan. Sudah menjadi tabiatku, kalau aku tinggal sendirian, pintu depan akan kumangga dari luar, seolah-olah rumah ini kosong aje. Aku ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Sex muda mudi

 
Terserah: 23/01/2015 Dikarang oleh: akmal3 0 Ulasan

Hi, nama aku shah,aku berumur 19 thn….aku nak cerite kat korang pasal pengalaman aku konkek ngan budak setahun lebih muda dari aku……kisah nie terjadi pada nov 1998……nama pompuan nie syida,die nie x awek aku nye kawan…… Satu hari nie aku lepak kat umah die memang dah biasa la aku lepak kat sini……tetiba satu hari tu hujan……aku tak dapat nak balik ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Senangnya hidup dikampung

 
Terserah: 12/01/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Petualanganku di dunia birahi sudah malang melintang. Dimana pun lokasi syur di Jakarta sudah pernah ku datangi. Ada satu tempat favoritku di daerah Jakarta Timur. Tempat itu memang untuk kelas bawah, tapi aku menemukan keunikan tersendiri di situ. Ceweknya banyak yang muda-muda dan masih polos seperti orang desa. Dandanannya pun masih seperti di k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Main dalam bilik pentri

 
Terserah: 12/01/2015 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

Dari dulu aku duk perhati tang adik dalam seluar dia. Suhaimi mempunyai badan yang sasa sebab dia kaki gym. Aku tidak berapa hirau badannya yang sasa…aku cuma berminat dengan batang disebalik seluarnya itu. Aku suka bergurau lucah dengan Suhaimi, dia sambut baik gurauan ku..oh,pancing sudah terkena. Selalunya, aku suka melancap menggunakan timun.....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Nina dan nani bersama pak ali

 
Terserah: 09/01/2015 Dikarang oleh: Mas5471 0 Ulasan

Niza terasa keinginan seks nya petang tu sungguh kuat, setelah 1 minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang kemerahan dengan bulu yang dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-j...

Tag: nina Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Berempat

 
Terserah: 03/01/2015 Dikarang oleh: gong_very123 0 Ulasan

Cerita ini berawal dari perkenalanku dengan seorang wanita karir, yang entah bagaimana ceritanya wanita karir tersebut mengetahui nomor kantorku. Siang itu disaat aku hendak makan siang tiba-tiba telepon lineku berbunyi dan ternyata operator memberitau saya kalau ada telepon dari seorag wanita yang engak mau menyebutkan namanya dan setelah kau a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Derita sasa

 
Terserah: 03/01/2015 Dikarang oleh: gong_very123 0 Ulasan

Sasa adalah seorang mahasiwi modis berumur 21 tahun teman2 nya sering bilang bahwa wajahnya adalah kembaran dari saskia mecca, tubuhnya bisa dibilang semampai 170cm dengan kaki jenjang , ukuran dada 36b dan juga pantat yang sekal. Hari itu sasa berlari menuju kelasnya, “ah sial!! udah jam 9, gue telat nih” sambil melihat jam nya. Ketika berlari, da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Kereta terlambat

 
Terserah: 03/01/2015 Dikarang oleh: gong_very123 0 Ulasan

Hampir tiga jam aku duduk duduk di peron stasiun. Suasana yang tadinya rame ketika aku masuki stasiun Tanjung Barat sudah mulai sepi. Banyak calon penumpang yang memilih pindah naik bis karena jadwal kedatangan kereta yang kacau. Dan ketika kereta menuju Bogor itu datang, banyak yang tidak bisa masuk karena penuhnya. Bahkan kereta express yang harg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Mona gersang

 
Terserah: 03/01/2015 Dikarang oleh: gong_very123 0 Ulasan

"Add aja aku di bee talk. Monalissa, panggil aja Mona.." Begitu pesan singkat dari PM nya di sebuah forum. Mona, nama yang menarik. Monalissa. Misterius. Entah itu nama dia sebenarnya ato alter ego yang ia pakai. Bukan bagianku perihal mencari kebenaran hal itu. Dia membalas PM ini sudah cukup. Aku sendiri sudah cukup lama mampir di forum ini. For...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Lubang kecil

 
Terserah: 03/01/2015 Dikarang oleh: gong_very123 0 Ulasan

Sejak menamatkan SMU aku tidak melanjutkan ke perguruan tinggi. Bukan karena orangtuaku tidak mampu untuk membiayai, melainkan lebih pada keinginan dari dalam diriku sendiri untuk bekerja menghasilkan uang yang banyak sedini mungkin dan menjadi orang kaya dalam usia yang masih muda. Aku mungkin terlalu terobsesi oleh pendapat-pendapat para pakar mo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Kekasihku

 
Terserah: 01/01/2015 Dikarang oleh: sweetcorntoz 0 Ulasan

Sejak peristiwa malam itu dimana aku digomol oleh kak eja sehingga mencapai puncak nikmat yang aku tak pernah nikmati bersama lelaki, aku semakin bernafsu apabila melihat perempuan. Setiap perempuan yang aku kenali di facebook ataupun rakan sekelas, membuat aku terbayang betapa indahnya jika dapat melakukan hubungan sejenis dengan mereka. Hubungan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita

Keliru

 
Terserah: 26/12/2014 Dikarang oleh: carllord 0 Ulasan

Tempoh Halim ke outstation sangat lama, bisik hati Julia. Perbualan telefon sungguh menyenangkan dan mengubat rindunya tapi dia amat merindukan kehadiran suaminya secara fizikal. Sambil melangkah ke bilik mandi, ia berfikir bahawa ia amat merindukan seks. Dia amat merindui pelukan suaminya dipagi sabtu ni kemudin bergandingan tangan ketika ber...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.484 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)