Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Perempuan Dara

 
Terserah: 12/11/2014 Dikarang oleh: e0nealiff 0 Ulasan

Dua Dara Montok Dalam Sehari Sebelum itu, aku berasa bangga kerIda aku mendapat satu idea baru mengajarkan Matematik kepada Wan. Sambil aku menjilat vaginanya, aku menyuruhnya membuat latihan yang aku sediakan. Aku memberi Wan 10 soalan Matematik, setiap soalan yang dijawab betul, aku akan menjilat klitorisnya selama seminit. Cara ini terpaksa aku...

Tag: dara Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Majikan prihatin

 
Terserah: 12/11/2014 Dikarang oleh: abangbiru 0 Ulasan

Lepas habiskan diploma, aku terus dapat tawaran kerja di sebuah syarikat swasta di pinggir ibu kota.. gaji boleh tahan, fresh graduate macam aku pun dah dapat rm1800++ bersih.. aku berterima kasih dengan en.hisham.. sebab dia lah yang mengambil dan mengesahkan aku berkerja di sini.. aku tak kenal lagi en.hisham siapa, tapi kawan-kawan pejabat aku a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Sex dengan petani dan anaknya (2)

 
Terserah: 10/11/2014 Dikarang oleh: wk81arie 0 Ulasan

Setelah agak lama, istriku bangun dan naik mengangkangi tubuh p darmin. Pantatnya yang besar didekatkan ke wajah p darmin. Bibir pepeknya yang menjuntai langsung menyapu nyapu wajah p darmin. P darmin langsung menyambut bibir pepek istriku dan mengulumnya sambil disedot sedot. Istriku tegak diatas wajah pak darmin sambil meremas remas susunya. P da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Sex dengan petani dan anaknya (1)

 
Terserah: 10/11/2014 Dikarang oleh: wk81arie 0 Ulasan

Hari sabtu siang aku dan istriku berangkat kesebuah pantai yang cukup terpencil. Aku dan istriku ingin berkemah dipinggir pantai melewatkan akhir pekan. Jadi kami membawa tenda dan perlengkapan lainnya. Sesampainya dipinggir pantai, aku menitipkan mobil pada nelayan yg kebetulan punya rumah dipinggir pantai. Aku mengambil ransel bawaanku yang beris...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Amoi Sales Girl

 
Terserah: 09/11/2014 Dikarang oleh: abrahamtank 0 Ulasan

Kira used car la tu...Masa dia masuk ke pejabat aku staff yang berada di depan kounter depan kira jelous jugak tenguk gadis cun carik aku...Oh ya..nama amoi ni Theressa. kerja sales girl kat Sun Way Lagoon...Dia merayu abis kat aku untuk rekomen kan loan dia cepat...Aku ni yang memang tak leh tenguk pompuan apa lagi kira jual mahal la skit...Dalam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Besarnya... eee takut...

 
Terserah: 04/11/2014 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Afida ….usia 35 tahun…..bentuk badannya seksi sedap mata memandang…jenis wanita melayu yang suka memakai pakaian barat moden. ….berambut hitam sebahu …. buah dada 34 C…rakannya harlina….mereka berdua memang best firend….. Pagi itu, afida berkunjung kerumah Harilina….dan mereka bergossip panjang…. “Na…kau nak tahu….semalam aku call aunty Su….teta...

Tag: lina, fida, reymon Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Dokter Entotin Pasien Nya

 
Terserah: 02/11/2014 Dikarang oleh: bilisbilis 0 Ulasan

nya mata selalu berkilau dengan tatapan nakal yang memberitahu Anda dia akan masuk ke beberapa jenis masalah. Itu dan selalu ada senyum membuatnya menyenangkan nyata untuk dengan hampir kapan saja. Terakhir Rabu Cyndi datang ke ruang kerja sementara aku sedang menonton TV di malam hari. Saya telah channel surfing karena tidak ada banyak dan akh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Lisa merasmikan Anuku

 
Terserah: 02/11/2014 Dikarang oleh: Arjuna Hell 0 Ulasan

Kemudian gadis kecil yang lucu ini bernama Lisa menarik perhatian saya. Aku melihat dia dan dia terus kembali dan akhirnya setiap tempat aku berada. Jadi di meja makan tengah hari aku melihatnya, dengan diri beliau dan saya duduk di sampingnya. Di tengah-tengah menggigit dia pergi seperti beku ketika saya duduk. Saya tahu ini adalah serius untukny...

Tag: kali pertama Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Buka puasa

 
Terserah: 30/10/2014 Dikarang oleh: swordionxx 0 Ulasan

Pagi itu seperti biasa Yanti berada di luar rumah sambil membaca majalah sambil minum kopi. Cuaca sungguh nyaman dan angin bertiup sepoi-sepoi bahasa. Di bawah gazebo tempat Yanti berehat ada sebuah meja kecil dan empat buah kerusi. Sudah dua hari Yanti bercuti bagi menghabiskan cuti tahunannya. Dalam satu majalah Yanti membaca satu artikel meng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Memory Indah Mahasiswi Berjilbab

 
Terserah: 29/10/2014 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Nama saya Citra Istianah, mahasiswi berjilbab semester 5 di salah satu universitas swasta temama di bilangan Jakarta Pusat , dan apa yang akan saya ceritakan disini adalah kisah yang terjadi sekitar beberapa tahun yang lalu. Hari Rabu adalah hari yang paling melelahkan bagiku ketika semester lima, bagaimana tidak, hari itu aku ada tiga mata kuliah,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Ospek mahasiswi baru

 
Terserah: 29/10/2014 Dikarang oleh: Karl the Gross 0 Ulasan

Aku adalah anto, aku ingin meceritakan pengalamanku dengan seorang gadis berjilbab bernama dita. Berawal dari keisengan saat ospek, dulu seorang mahasiswa disalah satu universitas ternama dijakarta. dita adalah gadis manis yang baru masuk universitas tempatku belajar.perkenalan pertama kami adalah saat aku mengospek mahasiswa baru, dan kebetulan di...

Tag: jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Petualangan Sejak Masa Muda

 
Terserah: 20/10/2014 Dikarang oleh: AzwarNahyan 0 Ulasan

Siang pukul 2 lewat 25 menit, di dekat gudang sekolah salah satu sma negeri di kota jogja terdengar suara desahan mesra sepasang muda mudi yang memadu kasih. Melepas rasa penat, pusing dan sebal terhadap papan tulis dan isinya sejak pagi tadi hingga siang ini dengan cara bejat ini. Siang yang panas tidak menjadi penghalang bagi kedua insan d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Kawan Sekolah

 
Terserah: 13/10/2014 Dikarang oleh: pcs91 0 Ulasan

Otaknya dipaksa bekerja keras. “Aku Siu Lin, Wong Siu Lin kawan sekolah kau dulu,” Siu Lin bersuara menjelaskan siapa dia. “Betul ke?” “Aku la, siapa lagi. Ada berapa murid yang nama Siu Lin di sekolah kita dulu? Kau jangan buat-buat lupa pula, kita kan sama-sama aktif sukan.” “Astaga. Hampir aku tidak mengenali kau kalau kau tidak men...

Tag: kawan, sekolah, biasa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Hamili Istriku

 
Terserah: 11/10/2014 Dikarang oleh: prius244 0 Ulasan

Istriku itu tampak shock saat aku menatapnya. Di seberang meja, duduk di sebelah kanan Donna, adalah istri Dimas sekaligus sahabat Donna, Dhini Aminarti. Saat kulihat Donna masih menatap terkejut, aku juga melirik Dhini yang menatap meja karena malu, tidak ingin membuat kontak mata dengan siapa pun. Aku adalah orang pertama yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Sekretarisku Kepuasanku

 
Terserah: 06/10/2014 Dikarang oleh: almanfaluthi 0 Ulasan

dan tentu saja salah seorang anak buah, Sekretarisku “Nofi”, dia seorang dari kota yang sama denganku. Awalnya asal usul yang sama membuat kami merasa lebih dekat dibanding dengan teman yang lain. aku membuat peluang untuk menjadi lebih dekat. lalu beban pekerjaan yang sama. membuat kami semakin dekat, tetapi jelas buatku untuk berpacaran bukan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita

Putri dari Bandung

 
Terserah: 05/10/2014 Dikarang oleh: Christa Sari 0 Ulasan

Waktu itu aku masih bekerja sebagai supervisor di sebuah perusahaan farmasi di Bandung dan hari itu kebetulan giliranku menginterview calon karyawan baru. Singkat cerita, karena suatu hal Putri tidak jadi bekerja di perusahaan tempatku bekerja. Satu tahun kemudian tanpa sengaja pada saat aku makan di sebuah restocafe aku bertemu lagi dengan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.269 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)