Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Malam pertama

 
Terserah: 21/05/2015 Dikarang oleh: RaphaelZeroFour 0 Ulasan

lepas penat mandi kat kolam renang kondo aku, kami pun naik kerumah, parents tak der malam tuh makan angin ke cameron, so malam tu rumah tu aku punyer la. Jiran-jiran semua buat hal masing masing, so tak kisah pun aku bawak boyfriend aku masuk. Aku masuk kebilik amik t-shirt nak bagik kat boyfriend aku tu. Pastu aku campak kat dier. dalam bilik ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Cinta sejati

 
Terserah: 21/05/2015 Dikarang oleh: RaphaelZeroFour 0 Ulasan

Usiaku dalam lingkungan 19 tahun bila aku bertemu dan membalas cinta L lelaki ke 5 dalam dunia cintaku. L mempunyai semua sifat lelaki idaman aku. Tinggi, berkulit cerah, berpelajaran setaraf dengan aku dan orang jauh. Pada mulanya aku tidak terus menerima cintanya kerana masih ada kenangan bersama S ... kekadang Az. Waktu aku menerima cinta L t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Nikmat dalam bas

 
Terserah: 18/05/2015 Dikarang oleh: edal 125z 0 Ulasan

“Nor, jangan lupa pulang hujung minggu ni.” “Tengoklah kalau ada masa, saya sibuk ni.” “Jangan tengok-tengok, sibuk macam mana pun kau kena balik.” Nor Amira Balqis dengan perasaan berat menguatkan hatinya untuk pulang ke kampungnya hujung minggu itu. Permintaan ibunya perlu ditunaikan. Sejak ayahnya meninggal tahun lepas dan ibunya berkahwin ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Jururawat (3)

 
Terserah: 09/05/2015 Dikarang oleh: mrniceguyz 0 Ulasan

aku berkenalan dengan suami orang yang kebetulan menghantar anaknya untuk dirawat. Usianya ketika itu tua 5 tahun dari ku iaitu, 42 tahun. Dari pandangan matanya yang kerap memerhatikan aku serta senyuman yang tak lekang dari bibirnya membuatkan aku memberanikan diri menegurnya dan seterusnya berbual sambil berkenal-kenalan. Razman namanya dan bek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Jururawat (2)

 
Terserah: 09/05/2015 Dikarang oleh: mrniceguyz 0 Ulasan

aku berkenalan dengan suami orang yang kebetulan menghantar anaknya untuk dirawat. Usianya ketika itu tua 5 tahun dari ku iaitu, 42 tahun. Dari pandangan matanya yang kerap memerhatikan aku serta senyuman yang tak lekang dari bibirnya membuatkan aku memberanikan diri menegurnya dan seterusnya berbual sambil berkenal-kenalan. Razman namanya dan bek...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Lecturerku Arisa

 
Terserah: 17/04/2015 Dikarang oleh: sexers1987 0 Ulasan

Ruamah sewaku tidak jauh dengan kolej..Ceritanya bermula begini ketika aku berada di semester 3..Lecturer matematik ku iaitu encik din akan berhenti kerana ingin menyambung pelajaran mengambil master di U di kl..Maka aku berasa risau kerana exam tinggal hanya beberapa bulan dan lecturer ku pula berhenti..Di kolej ku biasanya untuk mencari...

Tag: lecturer, arisa Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Main Dengan Janda (2)

 
Terserah: 11/04/2015 Dikarang oleh: tozaisan 0 Ulasan

Beberapa ketika kemudian aku menanggalkan underwear Ana dan kini terpamerlah batang tubuh Ana yang amat2 aku idamkan selama ini tanpa ada seurat benang pun yang melekat di tubuhnya. Bahagian cipap Ana yang tembam benar2 bersih dari segala "semak samun" yang telah dicukur rapi olehnya. Cantik.... sungguh cantik pemandangan itu aku rasakan. Aku tata...

Tag: janda Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Zarina bertudung

 
Terserah: 10/04/2015 Dikarang oleh: zack18sx 0 Ulasan

Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun ...

Tag: bertudung, dusun, kilang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Punggung Berisi

 
Terserah: 08/04/2015 Dikarang oleh: kenmacy4 0 Ulasan

Maknanya punggung akak yang sendat dengan skirt bunga- bunga ni memang terpapar jelas. Skirt yang ketat yang akak pakai malam tu membuatkan bentuk punggung, peha dan perut akak yang gebu ni jelas kelihatan. Walau pun punggung akak tak terlalu tonnggek, tetapi bentuknya yang bulat dan lebar memang benar-benar menarik perhatian lelaki. Kena pulak tu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Main Dengan Janda (1)

 
Terserah: 06/04/2015 Dikarang oleh: tozaisan 0 Ulasan

Beberapa tahun yg lepas, aku ada berkenalan dgn seorang janda beranak satu yang berumur lebih kurang 30 tahun dan pada waktu itu aku berumur kurang 5 tahun daripadanya. Janda tersebut aku gelarkan sebagai Ana sahaja dan beliau berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang. Kami berdua telah berkenalan lebih kurang 3 bulan dan aku amat tertarik dengan pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Suzanna Gadis Massage

 
Terserah: 05/04/2015 Dikarang oleh: crashmedia 0 Ulasan

Terasa lenguh-lenguh badan, akupun singgah ke massage parlour (rumah urut - high class). Di sana, bilik-bilik disediakan untuk mengurut dan tertera, "Bilik ini boleh digunakan untuk mengurut sahaja". Selalunya di salahguna, bukan urut badan saja, lain bendapun diurut jugak. Aku mintak, "Melayu ada?" sebab selalu amoi cina saja. "Ada ini bagus, ...

Tag: suzanna, massage, urut Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Adam dan hawari

 
Terserah: 01/04/2015 Dikarang oleh: hafidz najib 0 Ulasan

Adam & Hawa Adam seorang guru penolong kanan ko kurikulum di sebuah sekolah dan hawa pula adalah guru penasihat pasukan kadet remaja sekolah.... Hawa mendatangi Adam dengan hati yang resah untuk mengadu masalah yang sedang melanda diri... persiapan untuk perkhemahan semua dah sedia, surat kebenaran waris selesai, peralatan perkhemahan dan memas...

Tag: adam, hawa, dan Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Berisi Dan Cantik

 
Terserah: 01/04/2015 Dikarang oleh: kenmacy4 0 Ulasan

Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah. Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Semenjak kejadian dirumahku bersama Pak Kuncoro

 
Terserah: 31/03/2015 Dikarang oleh: rafki 0 Ulasan

Pak kuncoro datang kerumahnya ketika Asih mau berangkat kerja . " EEhh bapak , silanhkan masuk Pak " " Mau berangkat , kerja Asih " " Iya Pak , tapi gak sibuk2 kok Pak " " Berarti bapak tidak menggangu jadwal kerja Asih dong " " Gak kok Pak , Asih malah senank bapak masih bersedia mampir kerumah Asih " " Gimana bapak bisa lupa de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Semalam bersama kak lin

 
Terserah: 26/03/2015 Dikarang oleh: erotikcerita1 0 Ulasan

ini kisah pengalaman aku bersama kakak angkat aku bernama azlin,aku lebih suka dengan memanggilnya kak lin,dia sudah berumah tangga hampir 4 tahun lebih…badan yang sedikit gempal tinggi dan mempunya kulit yang halus dan putih,aku amat rapat dengan keluarga meraka,aku selalu bermain badminton dan berjoging bersama suaminya..suaminya berkerja di sebu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita

Pengakuan

 
Terserah: 23/03/2015 Dikarang oleh: katakpisang 0 Ulasan

cairan jampi disapu ke seluruh badanku.Lama sekali Pak Boon menyapu air jampi di sekitar kemaluanku. Supaya lebihberkesan, kata Pak Boon. Kemaluanku yang berbulu halus diusap-usapnya. Bibir kemaluanku yang berwarna merah diraba-raba. Kelentitku yang berwarna merah jambu dibelai-belai halus. Air jampi disiram ke kelentitku. Sejuk terasa air jampi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.741 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)