Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
1
2
3
4
5
»

Menikmati amoi

 
Terserah: 24/11/2015 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Aku bekerja sebagai pencuci bangunan. Syarikat kami mengkhususkan kepada bangunan tinggi. Pejabat, apartment, kodominium, bangunan bank dan sebagainya yang tinggi-tinggi mendapat khidmat syarikat kami. Aku dan pasukanku ditugaskan mencuci tingkat kaca bangunan-bangunan tersebut. Kami kerap bekerja tujuh hari seminggu kerana bilangan pelanggan kami ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Melepaskan nafsu

 
Terserah: 21/11/2015 Dikarang oleh: Ran Mas 0 Ulasan

Zamri temankan aku sepanjang hari kat hospital hari ni. sempat jugak aku pegi jenguk ayie yg masih koma. aku cuba bercakap-cakap dengan ayie. aku bagitau ayie yang aku tau sape yang langgar dia. airmata ayie meleleh tapi ayie masih tak bergerak. aku tak tau apa yang sedang ayie lalui. aku tak pasti ayie sedar atau tak ape yg berlaku disekeliling di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Sepanjang jalan kenangan

 
Terserah: 16/11/2015 Dikarang oleh: mc1yea 0 Ulasan

Dengan kondisi badan yang cukup letih, kucoba konsentrasikan perhatian untuk mengendalikan mobil kecil biruku di keramaian jalan Tol Jagorawi. Masa liburan sekolah menyebabkan jalan bebas hambatan itu menjadi sangat ramai dan padat. Masih terbayang lambaian tangan istri dan ketiga anakku melepas kepergianku, pulang kembali ke Bandung dimana kami me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Balada Rif'ah, Akhwat Aktifis Partai PKS 6

 
Terserah: 01/11/2015 Dikarang oleh: dewa_mars 0 Ulasan

Sabtu siang, ditengah teriknya matahari. Di dalam kamar mandi rumah abu & ummu nida. ------------------------------------------------------ "Ahh abuuu terrusss abbuu.. Yang keencang abbuu.. !!" Lirih rif'ah yang sedang menikmati tusukan demi tusukan kontol besar abu nida. Terasa setiap jengkal permukaan kontol abu yang berurat itu dijepit din...

Tag: jilbab, akhwat, tudung Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Perasaanku Pada Novi (2)

 
Terserah: 14/10/2015 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Selama proses orgasme yang dialami Novi ini berlangsung, memberikan suatu kenikmatan yang hebat yang dirasakan olehku, dimana penisku yang masih terbenam dan terjepit di dalam liang vagina Novi dan merasakan suatu sensasi luar biasa, batang penisku serasa terbungkus dengan keras oleh sesuatu yang lembut licin yang terasa mengurut-urut seluruha peni...

Tag: jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Perasaanku Pada Novi (1)

 
Terserah: 14/10/2015 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Namaku Rendi, seorang speis kandungan dokter di rumah sakit negeri di kota S*******G. Umurku 28 tahun tapi aku belum punya pacar, jangan salah bukan karena aku tidak ganteng tapi pacarku sedang menyesaikan S3 nya di amrik, makanya nungguin dia selesai dulu. Tinggiku 180 cm karena hobiku juga main basket, kulit putih , dan wajah yang bikin cewek pad...

Tag: jilbab Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Cikgu Mira

 
Terserah: 13/10/2015 Dikarang oleh: asasi 0 Ulasan

Aku ingin melucutkan panties Cikgu Mira yang berwarna merah yang sedang melindungi kawasan segitiga emas yang masih suci itu. Dari luar, aku dapat lihat kesan basah dan melekit pada hujung alur lurah yang subur itu. Pahanya aku usap sambil lidahku menjilat pusatnya. Terliuk-lentok badan Cikgu Mira diperlakukan begitu. Kedua-dua tanganku memegang pa...

Tag: pelajar, cikgu, panjang Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Dilancap adik angkat

 
Terserah: 07/10/2015 Dikarang oleh: hanamastura 0 Ulasan

Sedap betul rasanya dilancap Hani, adik angkat ku. Nasib baiklah dia masih sekolah, kalau dia dah kerja memang aku lamar dia jadi bini aku. Mak aku pun kekadang asyik tanya bila aku nak kawin. Ala baru 25 tahun, orang kata tak puas enjoy lagi. Adik angkat aku ni masih sekolah tingkatan 3. Orangnya cantik biasa-biasa je. Cuma body dia yang buat a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Cucus Pagi-pagi

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Hari itu seperti biasa. Aku buka forum kesukaanku. Yah, kesukaan karna di forum itu, hampir 100% tanpa ada kemunafikan. Yang pertama ku buka adalah sub forum DP. Yah, Distrubing Pictures. Aku memang suka sekali melihat gambar-gambar yang lumayan mengganggu. Menurut ku itu suatu tantangan saja. Hhahahaaa... Lalu kulihat pada menu pesan. Ada bebe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Ku entot baby sister qu

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Aku adalah seorang anak yang dilahirkan dari keluarga yang mampu di mana papaku sibuk dengan urusan kantornya dan mamaku sibuk dengan arisan dan belanja-belanja. Sementara aku dibesarkan oleh seorang baby sitter yang bernama Marni. Aku panggil dengan Mbak Marni. Peristiwa ini terjadi pada tahun 1996 saat aku lulus SMP Swasta di Jakarta. Pada wak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Kamu layak mendapatkannya

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Dan yg mengejutkanku adalah ketika dia berkata: C: Cut A: Andre C: ndre kamu jgn prnh berusaha utk pegang2 tangan aku ya, kita kan sdh punya pasangan masing2 A: hmmm.... Iya iya, maafin aku Tapi stlh kejadian itu aku msh jg tetap berusaha utk bisa menggenggam tangannya dan hasilnya "NOL" Besar. Sampai suatu ketika aku memberanikan di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Usahaku Untuk Kembali Cantik (1)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

“Sayang, coba lihat yang tadi sore aku beli.”, Aku memamerkan lingerie yang sore tadi aku beli. “Wah, bagus kok sayang.”, kata suamiku, dan ia ngeloyor ke kamar. Dan aku mengikutinya. “Sayang, beneran bagus kah?”, kataku, sambil menggoyang suamiku yang telah baring. “Iya, bagus kok. Besok subuh bangunin aku jam lima ya. Aku ga mau telat kayak ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Jejak Nikmat (4)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Duaaar,,, duaaar!" Terdengar dua ledakan beda, yang satu adalah petir yang satu? Tertegun aku dan toni berfikir. Tiba-tiba kilatan petir menampakkan 2 sosok wanita datang terbirit menghampiri kami. "Jack, tuh susi ama Dinda" lari terbirit birit dan bug, keduanya nabrak seraya meluk gua. "Yeee... Enak di elu jack" toni ketus "Hehehe, din, sus, n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Jejak Nikmat (3)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Gua lihat ada beberapa orang yang datang, Toni, Taryo, Ani, dan beberapa staff lainnya. Ga berselang lama, pak Rudi dan bu Rini dateng secara berbarengan. Tapi sekilas, kok dandanan bu Rini rada acak-acakan ya? Dalam batin gua, paling juga abis "main". "Wayo loooo... Ngalamun mulu!" Tiba-tiba suara Dinda udah di belakang gua, entah sejak kapan dia...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Jejak Nikmat (2)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Segera, gua masuk ke dalam villa. Hujan mulai turun deras, petir menyambar berkilat-kilat, suaranya bagai mencambuk dan membelah bumi. Angin pun tak kalah hebat menyapu tiap butir air itu ke sana kemari. Sambil mengeringkan alas kaki yang sempat basah karena genangan air di keset, akupun melihat sekeliling. Rupanya ada beberapa orang yang ku kenal....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita

Jejak Nikmat (1)

 
Terserah: 05/10/2015 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pagi itu mendung menggelayut di bawah langit biru, sehingga tak nampak lagi warna yang cerah. Apalagi, cahaya surya itu seperti tertahan di antara pori-pori mega yang mengabu. "Duaaarrr!" Suara petir tiba-tiba mengejutkanku dari lamunan pada pandangan jendela. Rintik gerimis semakin deras membasahi genteng kamar kos 3 x 4 meter ini. "Duaaar!..."...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 29.701 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2016 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)