Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
205
206
207
208
209
»

Montel Pamelo (1)

 
Terserah: 21/02/2011 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Si Mon di kampung dikenali sebagai Montel kerana tubuhnya yang tembam dan buah dadanya yang montok menjadi sebutan dan perhatian jejaka kampung.Tamat sahaja bersekolah si Mon telah dikahwinkan oleh bapanya dengan seorang tentear darat maklumlah itu kerjaya yang paling popular pada masa ituada .mereka pun berpindah dan hampir lima belas tahun barul...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Jembut Teteh

 
Terserah: 21/02/2011 Dikarang oleh: jumlah 0 Ulasan

Cewek Jilbab juga manusia, itu mungkin yang pas dungkapkan dalam cerita ini, cerita seks dari seorang wanita berjilbab, ternyata nafsu tak mengenal gaun dan pakaian kita. berikut cerita nya: Di kamar kostnya Abi berbaring sambil ngelamun. Diluar gerimis yang turun sejak sore belum juga usai sehingga menambah dinginnya udara malam, dikota yang me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Budak kolej

 
Terserah: 21/02/2011 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

X silap aku mase bende ni blaku mase aku 19.. aku kenal ade sorng minah ni satu kolej ngan aku n sama kelas.. die ni dok hostel kolej ape tu rahsia la ek..memang dalam hati aku mkan dia nie.. hari isnin x silap aku. lepas je abis kelas aku memberanikan diri ajak la dia nie g kuar jalan2.. sedar x sedar dh pkul spuluh so pham2 jer la hostel dh x ble...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Aku Menghamili Ibu Kandungku

 
Terserah: 21/02/2011 Dikarang oleh: antasena77@yahoo.com 0 Ulasan

Halo pembaca aku akan menceritakan suatu cerita yang menimpa pada diriku. Namun pertama - tama perkenalkan namaku Nando saat ini aku berumur 17 tahun tinggiku sekitar 170 cm beratku 58 kg aku sangat suka sekali berolahraga sehingga disekolah aku cukup menonjol dalam bidang tersebut. Ayahku seorang PNS namun beliau seringkali ikut berbisnis dengan r...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Penangan Janda

 
Terserah: 21/02/2011 Dikarang oleh: Nicol Armarfi 0 Ulasan

Nurbainon atau biasanya orang kampung panggil Banon sudah 5 tahun hidup menjanda. Lakinya mati dalam kemalangan dengan basikal ketika berjalan kaki ke tempat kerja. Anaknya yang 3 orang tu masih bersekolah. Paling tua baru Tingkatan 2 dan yang kedua pula baru Darjah 5. Kedua-duanya anaknya perempuan. Paling bongsu anak lelaki darjah 3. Demi mena...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Kecelakaan Pesawat (Tkg Sapu Sklh lanjutan)

 
Terserah: 20/02/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Lalu setelah semuanya beres, aku menelpon. “halo, international airport”. “ya, bisa kami bantu?”. “saya ingin memesan tiket pesawat terbang”. “tujuan mana?”. “Amerika”. “atas nama siapa?”. “atas nama Rasti Lestari”. “kelas apa, nona Rasti?”. “kelas VIP” “baik, terima kasih atas pemesanannya, penerbangan pada jam 1.30 siang”. “terima...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Tukang sapu sekolah

 
Terserah: 20/02/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Aku terbangun ketika aku merasakan tubuhku digoyang seseorang, ternyata Mbok Parti yang membangunkanku. Untungnya, Mbok Parti pulang lebih awal sehingga ada yang membangunkanku karena jam wekerku mati, setelah mataku sudah bisa dibuka lebar, aku langsung mandi dan bersiap-siap, kemudian aku pergi ke sekolah dengan ojek. Di pangkalan ojek, para tuka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Permainan berpakaian sambil berciuman

 
Terserah: 20/02/2011 Dikarang oleh: Herij 0 Ulasan

Cerita ini adalah cerita sebenarnya mengenai pengalaman hidup saya ketika saya masih kuliah di Bandung. Saat ini saya sudah bekerja di salah satu perusahaan BUMN terkenal di dekat Gedung sate. Di dalam cerita ini saya mengubah nama dan settingnya untuk menjaga identitas asli orang-orang yang terkait di dalam cerita ini tanpa mengurangi jalannya cer...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Uncle Kamal

 
Terserah: 18/02/2011 Dikarang oleh: swardrafi 0 Ulasan

“ julia,aku kuar jumpa boyfren aku jap..ko dok la rumah dulu ye”...”okey!!” ....jadiaku sorang sajalah kat rumah nie...hah,rasa bebas sikit..maklumlah kat rumah org kan...segan pun ada,,, Habis mandi aku ke bilik mona untuk memakai baju...aku segera mengunci tombol pintu...aaa....terkejut aku melihat uncle kamal(papa mona) ada dalam bilik ,laga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Habis Bercuku

 
Terserah: 17/02/2011 Dikarang oleh: jubo_wokyoh 0 Ulasan

Sekarang ini usiaku 32 tahun dan sudah berkeluarga. Kisah ini terjadi sewaktu aku baru lulus dari sebuah SMU di kota kembang, namaku Tedy (nama samaran), tinggiku 173 cm dengan berat 55 kilogram dan dengan biasaanku suka bergaul dengan orang yang lebih lebih tua usia dari aku, sehingga dengan kebiasaanku ini seleraku juga dalam urusan wanita mengin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

5 Lelaki dan istriku

 
Terserah: 12/02/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Semalam, kami mengundang beberapa pria menonton beberapa pertandingan tinju di tv kabel milik kami, ini sungguh menjengkelkan istri tanpa akhir, dia membenci pertandingan tinju dan lebih lebih bila pria berkumpul didepan tv. Berlima kami nonton pertandingan tinju, minum bir dan menyantap pizza ketika janice pulang kerumah, dia mengerutu, terliha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Nani, Gadisku Dari Kampung

 
Terserah: 12/02/2011 Dikarang oleh: midaa nikmah 0 Ulasan

Nani si gadis itu selalu melayaniku menyediakan makan, menjaga kebersihan kamarku, dan bahkan mencuci bajuku yang terkadang tanpa aku minta walaupun aku sebenarnya biasa mencuci sendiri. Namun adakalanya aku cukup sibuk kerja, sehingga waktuku terkadang serasa di buru-buru.Rupanya gadis itu sedikit menaruh hati, tapi aku tidak tanggap sekali. Terli...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Teman mbak ku

 
Terserah: 12/02/2011 Dikarang oleh: stefanus singgih 0 Ulasan

Pagi itu seperti biasa aku jd rutin antar jemput mbak murti berangkat kerja dengan bayaran kenikmatan yg dia berikan.entah sampai kapan kegilaan ini akan terus berlangsung.. Ku-stater motor kesayanganku menuju rumah mbak murti,tp alangkah kagetnya aku ketika sampai di depan rumahnya,tampak suaminya sedang membaca koran,sambil menyeruput seca...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Nafsu Terpendam Biarawati

 
Terserah: 10/02/2011 Dikarang oleh: awangje 1 Ulasan

Sr.Florentine yang berusia 39 tahun adalah seorang suster dengan badan sintal dan sensual. Karena tubuhnya cukup pendek (155 cm) maka ia kelihatan sedikit gemuk. Sikapnya yang agak genit ditambah lagi dengan ukuran pingulnya yang aduhai dapat membuat para pria yang menghadapinya salah tingkah. apalagi payudaranya yang berukuran 36B, tampak ind...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Senin wage

 
Terserah: 10/02/2011 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Kuparkir sepeda motor di halaman. Aku samperi Dhani gadis yang selama ini kutaksir. "Dhan, gue mo cerita nih sama loe, tapi cuman loe yang boleh tau ok?" "OK," jawabnya pendek. Kukarang sebuah cerita bahwa gue teringat pada hari ini 4 Juli dua tahun yang lalu dimana aku mutusin pacarku karena dia ketahuan punya cowok lain. Trus gue bilang sel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita

Menaklukkan Gadis Tomboy

 
Terserah: 09/02/2011 Dikarang oleh: afnancho 0 Ulasan

Huh.. Gadis itu koq tomboy sekali. Orangnya pendek, tingginya kurang lebih 150 cm. Jalannya kayak laki-laki, rambutnya selalu dipotong pendek. Dan yang jelas.. Dia tidak suka laki-laki. Mau bukti? Sampai saat ini belum pernah terdengar dia jalan sama laki-laki. Padahal umurnya sudah 35 tahun. Tapi mengapa belum mau nikah juga. Memang sih.. Laki-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.733 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)