Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
210
211
212
213
214
»

Perkenalan singkat yang berujung dengan seks

 
Terserah: 29/12/2010 Dikarang oleh: neill mcgrady 0 Ulasan

Cerita ini bermula dari suatu kebetulan yang tidak disengaja. Sampai saat ini aku suka tertawa sendiri kalau mengingat awal kejadian ini. Bermula dari suatu Sabtu siang, aku janjian ketemu dengan salah seorang teman chat-ku. Namanya Fenny, mahasiswi tingkat akhir di salah satu PTS di Jakarta Barat. Teman chat-ku yang satu ini cukup misterius. Aku n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Sayangku

 
Terserah: 29/12/2010 Dikarang oleh: Bajaib 0 Ulasan

Ktka sy berumur 17 thn, sy tlh jthcnta dgn seorang llki yg lbih matang dri sy,. Ktika itu dia brumur 25thn.. dia seorg yg brwjh tmpan dan punyai snyuman yg ckup mmikat hati.. ktika itu sy masi lgi gadis suci dan dara tulen.. xada lg llki yg prnah myentuh tbuhku. Hbungan kmi hnya stakt kwn ketika itu.. tpi mnjelang spm hbungan kmi brtukar mjadi keka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

3 (tiga) Buah Durian

 
Terserah: 28/12/2010 Dikarang oleh: sangpenjantan 0 Ulasan

Aku memang ada acara dikampus jam 4 sore, aku memang kuliah lagi sambil kerja mengambil program Adm.Bisnis dan aku sudah janjian dengan temanku berangkat bareng. Namanya Ifa lengkapnya Muftalifah Aeni gadis berjilbab yang pendiam tapi manis banget senyumya, beberapa bulan ini aku memang dekat dengan Ifa karena searah, dia ikut kakaknya di Kertaj...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Puan Z di Eropah (2)

 
Terserah: 27/12/2010 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

PUAN Z memang open-minded orangnya.Ketika aku membawanya ke bilek,dia tak pun bertanya samada bilek aku tu punya dua katil atau pun tidak.Sebaik saja masuk ke bilek dia tak pun bertanya samada perlu atau tidak untuk dia mendapatkan katil tambahan.Aku jadi makin berdebar.Selepas dia mandi kami keluar pergi untuk makan malam dan Puan Z asyik berceri...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Hangatnya pramugari

 
Terserah: 27/12/2010 Dikarang oleh: burhannuddin 0 Ulasan

Aku berlari-lari anak menuju Mr. Lim yang sedang menggamitku. Aku baru saja sampai ke kedai memperbaiki peralatan elektrik kepunyaan lelaki cina itu. Aku bekerja sebagai mekanik selepas lulus diploma di sebuah politeknik. “Siva, kau pergi rumah ni. Kau lihat barang apa yang rosak.” Mr. Lim mengarahku sambil memberi sehelai kertas bertulis sebuah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Merogoh memek di mushola

 
Terserah: 26/12/2010 Dikarang oleh: Itok carwito 1 Ulasan

Cerita ini ketika umurku 15 tahunandan kejadianya di kampungku waktu itu aku sedang mengajar ngaji di mushola muridku anak2 kecil kelas 1 dan 2 SD mushola ada 2 tingkat atas bawah aku ngajar di lantai bawah ketika aku tengok keatas ada yang lagi tiduran dan kulihat ternyata uun temanku satu kelas dia sedang tidak mengajar katanya ga enak badan aku ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Dara

 
Terserah: 26/12/2010 Dikarang oleh: abg_besa 0 Ulasan

Pekerjaan aku memaksa aku selalu outstation.Selalunya aku bertugas dengan rakan aku Azmi,tapi bila kerja bertambah kami terpaksa berpecah sebagai ganti aku terpaksa berkerja bersama seorang lulusan IPTA.Ina namanya.Pada mulanya isteri aku cemburu juga dan selalu mengikut aku bila aku outstation maklumlah berdua dengan perempuan lain.Tapi bila dia t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kenikmatan Dengan Istriku

 
Terserah: 25/12/2010 Dikarang oleh: amir smart 0 Ulasan

Pagi tadi ke ketika saya sedang mandi, terdengar pintu kamar mandi di buka. Karena kamar mandi kami berada di dalam kamar kami maka saya tidak pernah mengunci kamar mandi saat mandi. Dari balik ruang shower yang dipartisi dengan kaca terlihat istri masuk dan sepertinya akan gosok gigi. Tanpa terlalu perdulikan, saya meneruskan mandi dan akan mem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Warung Pinggir Jalan (2)

 
Terserah: 22/12/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

melihat toket istriku yg ranum. “duh,baru dicolek udh nyubit, apalagi diremes yah”,ujarku sambil makin merapatkan diri ke tubuh istriku. “kalo diremes mah anteng,mas”, si Bapak yg menyahuti. “wah,bapak tau aja, emang anteng,pak”,timpalku sambil menatap belahan dada istriku sendiri. “huu,sok tau”,ujar istriku pun lagi2 mencubit. Saat istriku me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Warung Pinggir Jalan (1)

 
Terserah: 22/12/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Di daerahku, jalan raya Pemda Cibinong adalah tempat yg asik buat mojok, sepanjang pinggiran jalannya bisa ditemui para penjual jagung bakar atau warung kopi maupun wedang jahe hangat. Demikianlah aku dan istri suatu hari pergi kesana. Sengaja kupilih jam 9 malam brangkat dari rumah agar situasi jalan pun tdk ramai, apalagi bukan malam minggu, jal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Kisah Khairani (4)

 
Terserah: 22/12/2010 Dikarang oleh: awangjantan73 0 Ulasan

Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9.10 malam. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya. “Suami cikgu ke mana?” “Mesyuarat kat Langkawi.” “Lama?” “Tiga hari.” “Bila dia pergi?” “Subuh tadi.” “Baguslah tu.” ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Adu Kepiting

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: lipeng 0 Ulasan

Boleh ngga Mas mencarikan aku?" "Wah, wah, wah, bagaimana mungkin kita bisa mendapatkan kepiting di puncak gunung seperti ini?" kata sang suami. "Tolong cari donk. Berusahalah. Pasti Mas bisa menemukannya. Kalau aku nggak masalah, tapi yang ini nih," desak sang istri sambil menunjuk janin yang ada dalam perutnya. Setelah lama didesak, akhirny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Aku selingkuh

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: Pajang 1 Ulasan

Aku seorang ibu dgn mempunyai anak 3 org usiaku sudah 45thn..Sebelumnya tak pernah terpikir dalam benakku kalau aku akan melakukan ini semua. Karena terus terang aku adalah seorang istri dan ibu yang selalu ingin membuat yang terbaik untuk suami dan anak2ku. Aku sudah menikah hampir 20 tahun sehingga seharusnya perkawinanku langgeng dimana 20 ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Petugas

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: cakep_bo2002 0 Ulasan

Saat itu beberapa hari terakhir ada seorang petugas dari kantor pajak yang beberapa kali datang ke rumahku untuk mengurus pajak dengan papaku. Namanya, kita sebut saja dengan Om GT, umurnya 30an, orangnya tidak tergolong cakep, malah di bawah rata-rata atau kasarnya jelek. Rambut cepak, kumis tipis dan badannya agak tambun. Kadang-kadang dia curi-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

First time dlm hutan

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

I ni baru 15 time tu,my bf ngan kawan2 dye rancang nak pegi camping ramai2.Pendek citer,sume bawak couple masing2.So...Bf I ni pon bawaklah I. I bukan nak kata,but I ni jenis pemalu and pendiamlah jugak,but my bf ni jenis xtahu malu.Masa nak pegi tempat camping tu barulah I tahu yang kitorang ni nak pegi camping dlm hutan,dahlah I benci hutan and n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita

Sarifah Yusof

 
Terserah: 21/12/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Sarifah yusof kampung teluk menara, 21200 manir kuala terengganu independent distributor HERBALIFE tidak sabar rasanya menunggu petang hari... pada petang ini aku ingin bertemu dengan kekasih hati . berdebar debar pulak kali ini... seluar dalamku telah lama basah . tak tahan lagi menanggung rindu. burit aku mengemut ngemut memberi tahu yang dia jug...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.166 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)