Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
213
214
215
216
217
»

Surabaya in love (1)

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

Setelah menyelesaikan SMA ku Ambon, Aku di kirim oleh kedua orang tua ku untuk melanjutkan studi ku kejenjang yg lebih tinggi ( Kuliah ). Aku di masukan kesalah satu kampus tekenal di Surabaya. Segala Kebutuhanku pun terpenuhi. Mulai dari Mobil,Rumah dsb. (Maklum karena Orang tua ku termasuk Pengusaha di Kota Ambon maka segala kebutuhan ku pun dap...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Surabaya in love (2)

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: paejo 0 Ulasan

Ketika kepala penis ku menerobos bibir Vagina na dia pun mengerang kesakitan “Aaaww.. Jaaaacccckkk… Sakittt pelan-pelan…” meskipun lili sudah tidak perawan lagi, tapi kerasa banget kalo Vaginanya itu masi rapet seperti masi perawan aja. Ketika penisku telah masuk ¼ nya, aku sengaja mendiamkan di dalam Vaginanya agar dia Terbiasa dengan kehadiran p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Kerja kelompok yang nikmat

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

"Ryan,hari ini kita kerja kelompok di rumahku,ya?"Rena datang ke arahku "Oke,deh,jam berapa?"Tanyaku disertai anggukan "Hmmm,jam 1,deh,kira - kira sampai jam 5"Jawabnya disertai senyuman manis Akupun mengangguk dengan senyum,Rena memang gadis paling cantik di kelasku,wajahnya manis,imut,dan cantik,tapi tubuhnya sangatlah indah,dengan payudara ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dunia gemerlap (3)

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Dari bagian 2 Martin membalas ciumanku sambil memegang buah dadaku. Telapak tangannya sedingin es. Rupanya dia mulai on. Aku merasa putingku geli sekali. Kubiarkan dia menjilati putingku sambil meremas-remas buah dadaku. Martin sungguh berpengalaman! Entah apa ini karena pengaruh inex ataukah memang Martin yang hebat. Dia bisa menimbulkan sensas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dunia gemerlap (2)

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Dari bagian 1 Aku ditarik Ling menuju ke tengah teman-temannya. Kurasakan tangan Ling juga dingin sekali! Mereka tertawa dan menyemangati aku agar aku bergoyang. Aku tidak merasa malu sedikit pun meski aku baru mengenal mereka. Aku yang biasanya pemalu ini berubah seratus delapan puluh derajat! Aku merasa jadi superstar malam itu. Aku jadi bisa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dunia gemerlap (1)

 
Terserah: 05/01/2011 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Namaku Tina, usia 15 tahun. Aku tinggal di Surabaya, salah satu kota besar di Indonesia yang padat penduduknya. Aku berasal dari keluarga yang biasa-biasa saja. Papaku seorang pengusaha yang bergerak di bidang jual beli hasil bumi. Sedangkan mamaku seorang aktivis beberapa organisasi sosial. Aku juga punya seorang kakak perempuan yang kini sedang m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Ringan-ringan jadi berat berat

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: leen833 0 Ulasan

Ni cerita tentang pengalamanku mengadakan seks dengan pelajar tingkatan 3, masa tu saya berumur 21 tahun, ialah masa tu suka sangat mengurat gadis-gadis terutama sekali yang kegersangan dan gadis-gadis yang sedang tumbuh mungkin juga amat mudah jika diajak bercinta atau untuk jadi couple. hari tu saya mengenali Siti sebagai seorang yang periang,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Kisah seks terhebat

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: leen833 0 Ulasan

Ok...ni cerita sewaktu aku berumur 23 tahun time tu aku pergi mencari kerja dengan kawan-kawan sekampung di ibukota....ingin mendapat kerjayalah katakan...... aku mempunyai adik yang ramai...perempuan lebih ramai dari lelaki.... nasip ku baik kerana mendapat pekerjaan di tepi kota, bukan di ibukota...aku dengan gaji ku sekitar rm1300 sebulan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Pertama kali

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: leen833 0 Ulasan

Disini aku ingin berkongsi cerita tentang pengalaman peetama ku mengadakan bersetubuh dengan insan bergelar wanita, aku pada masa itu berumur 21 tahun dan baru memulakan kerjaya di ibukota..... Aku seorang lelaki sejati...keadaan fizikal ku memang kacak dan memiliki senjata dua biji bola dan satu tiang Goal(zakar) yang berdiameter 4 cm dengan pa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Wani rakan sekelas

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: asuramaru 0 Ulasan

Cerita ni dah lama berlaku. Lebih kurang 2 tahun yang lepas, masa aku tengah study dekat SMK NAZRIEN SHAH lagi. Wani ni sepupu aku masa tu pun tengah belajar dekat UM. Dia ni dua tahun tua daripada aku. Orangnya cantik, iras-iras siti nurhaliza penyanyi tu, kulitnya cerah, tinggi aku rasa lebih kurang 5 kaki, badannya sederhana aja (masa itu lah)....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Gantungan Penebus Malu

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Tapi ketika kepergok ngeloni janda Watinah, 40 ahun, tetangga sendiri, masih juga merasa malu dia. Tak tahan rumahnya digruduk (diserbu) masa, Anoman memilih menyelesaikan masalah itu dengan caranya sendiri. Dia ambil tali, lalu gantung diri salah satu kamar di rumahnya, hingga wasalam. Etika dan moral, selama ini hanya hanya menjadi penghias b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dahlia Ibrahim

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Bertolong-tolongan antar tetangga memang sudah merupakan kewajiban bermasyakat. Tapi kalau pertolongan itu dalam urusan ranjang, urusannya bisa jadi lain. Oknum TNI AU bernama Bromo, 46, ini kena batunya. “Menolong” bini tetangga yang kesepian, akhirnya dilaporkan oleh suami Ny. Dahlia, 39, yang diselingkuhi. Maka karier kemiliteran Bromo kandas di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dunia Pinggiran (2)

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

ambungan dari bagian 01 Ternyata aku orangnya gampang jatuh cinta, tapi gampang juga bosan. Hubungan yang semakin erat dengan Linda dan hanya sebatas (maksimal) oral, membuatku jenuh, sementara untuk bertindak lebih dari oral aku tidak berani karena terbentur virginitas yang kuanggap masih perlu dijunjung meskipun hanya sekedar untuk membuktikan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Dunia Pinggiran (1)

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Sinopsis: Pergaulan pabrik dalam hal seks kabarnya lebih berani daripada anak gaul di perkotaan. Di antara para karyawati, ada satu gadis manis yang menjadi primadona di pabrik itu. Sebagai atasan, Sugala Tjahyadi tidak menemui hambatan dalam melakukan pendekatan. Dengan obat bius, Linda berhasil diboyong ke Cottage. Aku lebih senang mengangkat ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Kerudung lagi

 
Terserah: 04/01/2011 Dikarang oleh: tyo nakano 0 Ulasan

Hari itu hawa terasa sangat panas dikampus islam itu . matahari yang bersinar terik membuat semua orang ebrusaha menghindari panasnya. Kebanyakan berteduh dikantin, ada yang tinggal didalam gedung dan beberapa b erusaha menutupi diri mereka dengan jaket dan sapu tangan. Dari sebuah gedung fakultas ekonomi islam, keluar seorang wanita cantik. Jilbab...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita

Berpuluh Pompuan Dah Ku Main

 
Terserah: 29/12/2010 Dikarang oleh: penditagila 0 Ulasan

pada tahun 1990,masa tu umur aku 17 tahun.aku duduk kat kampung kat mlk.kat kampung aku tu ada seorang bohsia(main tak ade bunyi)aku dengar dia ni minat main ngan abng askar.ada satu hari tu rabu kat kampung aku ade pasar malam. aku jumpa ia kat sana,lepas tu aku tengok ia balik sorang2.aku followlah ia.sampai satu tempat aku ajak ia berhenti.oh ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.486 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)