Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
221
222
223
224
225
»

House keeper

 
Terserah: 01/07/2010 Dikarang oleh: matahati86 0 Ulasan

Aku tinggal disatu komplex perumahan. aku kerja sebagai housekeeper di satu rumah yang penghuninya cuma satu nenek2. Namanya ja keren house keeper, sbenernya ya ngerjain kerjaan seperti mbersihin rumah, dan nyetrika serta melayanai kebutuhan si nenek, ya sama ja kaya prt. Cuma karena kebutuhan si nenek gak banyak ya kerjaku ringan, makan persen kat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Iryanti, Gadis Warnet

 
Terserah: 01/07/2010 Dikarang oleh: matahati86 0 Ulasan

Namaku Rio, seorang dokter di sebuah rumah sakit di Jakarta Selatan, kisah yang akan kuceritakan ini terjadi saat aku masih bertunangan dengan istriku sekarang ini, dan terjadi berawal dari hal yang sama sekali tidak terduga sedikitpun olehku. Bulan February 2001 lalu aku mengantarkan kawanku Rudy ke bengkel Toyota di jalan ***(edited) Jakarta. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Ngentot Adik Temanku

 
Terserah: 01/07/2010 Dikarang oleh: zunciest 0 Ulasan

Cerita Dewasa – Pagi setelah aku mendapat tlp dari seorang teman ku sebut saja dia”A”,dia mengabarkan bahwa bulan ini dia mengajak bertemu karena ada masalah yang harus di selesaikan,biasa dia adalah sohipku karena keretakan rumah tangga yang sering menderunya aku sebagai sarana pelepas penat untuk curhat.Teman ku adalah cewek berumur 24 ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Dasar Eli

 
Terserah: 30/06/2010 Dikarang oleh: edwar 0 Ulasan

Di Cengkareng seseorang sudah menunggu kedatanganku dan kami langsung meluncur menuju Hotel Regent yang letaknya aku sendiri tak tahu dimana, yang jelas di Jakarta. Ini adalah pertama kali aku mendapat bookingan untuk terbang melayani tamu di Jakarta, bagiku tamunya sih tidaklah luar biasa meskipun tergolong VIP, sudah biasa kulakukan, tapi yang ag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Terpedaya

 
Terserah: 28/06/2010 Dikarang oleh: pipit007 0 Ulasan

Mariati yang mengajar di sebuah sekolah Jenis kebangsaan merupaka seorang guru muda, baru mendirikan rumah tangga Encik Hamid seorang pengurus sebuah syarikat ternama. Mereka berua baru 3 bulan mendirikan rumah tangga. Sebulan selepas kahwin, Suami Cikgu Mariati membawanya pidah kerumah sendiri di sebuah pecan tidak jauh dari tempat Cikgu Maria...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Azura

 
Terserah: 28/06/2010 Dikarang oleh: budak_johor77 1 Ulasan

Azura ni ex gf aku. Dia ni lawa org nye mcm cina dan bontot dia besar 42 inch tapi dia ni tak gemuk. Aku kenal dia dari internet dan hari kedua kita berkenalan aku telah buat hubungan sek dgn dia. Pertama kali aku main dgn dia kita main dia tempat awan dan aku dapati pepek dia berbulu lebat. Aku pun suruh dia trim bulu dia jadi lain kali aku boleh ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Pak Dukun Urut

 
Terserah: 27/06/2010 Dikarang oleh: sisca22 0 Ulasan

“Kamu pergi berurut dengan Pak Kadir, dia memang pandai mengurut.” Ibu Marina memberi saranan. “Seganlah bu. Marina tak biasa.” Jawab Marina. “Pak Kadir baik orangnya. Orang kampung semua memuji Pak Kadir.” Atas saranan ibunya Marina ke rumah Pak Kadir petang itu. Rumah Pak Kadir jaraknya tak sampai satu kilometer dari rumah Marina tapi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Pantai

 
Terserah: 26/06/2010 Dikarang oleh: HogBack 0 Ulasan

Tempatnya di sebuah Rumah Pantai besar seharga 40 milyar milik mereka. Dan aku terlambat! Kuinjak persneling ke gigi lima, sekali lagi menyentak gas, dan membiarkan sepeda motorku melesat membawaku membelah lalu lintas yang untungnya malam ini tidak begitu ramai. Bagiku, sepeda motor adalah tempat berpikir yang paling tenang. Ini kuketahui dari ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Meremas Buah Dada

 
Terserah: 24/06/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Dipotong dulu cerita dng mbak Icih dan ini kisah yang diceritakan bu Etty padaku dan merupakan kumpulan dari berbagai saat saat tidur (tapi tidur yg ngga merem malah olahraga bersama), ini kumpulan selama hampir 3 tahun aku “ngelmu” sama bu Etty, tante Id, mbak Icih, Adeline dan spy lebih menghayati aku anggap seolah olah dia yang cerita ya: ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Cerita Selingkuh Oh Dewasaku

 
Terserah: 23/06/2010 Dikarang oleh: kefiar 0 Ulasan

Hari itu aku seperti biasa mencuci motor , ku basahi motor ku dengan sabun lalu ku gosok gosok sampai berbusa,setelah berbusa aku bilas dengan air sampai bersih , belum aku keringkan dengan kanebo, eh tiba2 ada suara sms dari hp ku, ku lihat hpku lalu kubaca pesan singkat yang terkirim dari nomor yang tak ada di memori di hp ku, kupikir ini nomer s...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Campus Desperado 5-1

 
Terserah: 21/06/2010 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Campus Desperado 5-1 : Perfection of the Goddess “ Pa yang benar aja, masa Cuma skripi saya saja yang ditolak “ tanya gadis itu, dengan nada kesal dari balik telefone… “ Koq, kamu malah bertanya sama saya, kamu memang merasa saya sengaja tidak meluluskan kamu?? ” Kata dosen itu di ujung sana,.. “ Pak, saya sudah mengikuti semua petunujk Bu Ha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Kenangan bersama nisa

 
Terserah: 21/06/2010 Dikarang oleh: kasa09 0 Ulasan

Aku ader sorang kaka angkat..nama dia nisa(bkan nama betul)..dia ni cukup rapat ngan aku sejak dari sekolah menengah..nak jadi citer pas aku abes skolah,dia yg belajar kat sebuah u, datang melawat ku kat umahku.. aku time tu biasala..sweet 17..lepak makan tido la..disebabkan hari tu mak aku meniaga kat pasar,so aku solo lah kat umah..hati ni ada g...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Schoolgirl’s Diary (14) The new beast is born

 
Terserah: 18/06/2010 Dikarang oleh: leon_da_great 0 Ulasan

Pak Agung tersenyum sambil memapah Vivi masuk ke dalam rumah. Batang penisnya yang besar panjang bergelantungan dengan puas. Langkah Vivi agak tertatih mengangkang, seolah-olah ia masih merasakan ada sesuatu yang mengganjal di selangkangannya walaupun sebenarnya batang kemaluan Pak Agung sudah terlepas dari belahan bibir vaginanya.. “Vii….!! LEP...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Lia yang toge

 
Terserah: 18/06/2010 Dikarang oleh: leon_da_great 0 Ulasan

Di kampusku ada seorang cewek cakep yang selalu jadi perbincangan di antara teman-teman cowokku, Lia namanya. Sebenarnya dia tidak terlalu cakep banget, tetapi bodynya.., wow.., sungguh ideal, seksi dan sialnya dia tahu kelebihannya tersebut. Lia sering (atau mungkin suka) berpakaian ketat, sehingga memancarkan daya tariknya itu. Tak heran jika ban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Mbak Nin, Istri Sepupuku

 
Terserah: 18/06/2010 Dikarang oleh: leon_da_great 0 Ulasan

Perkenalkan, namaku Rangga (bukan nama sebenarnya). Kali ini aku mencoba menceritakan pengalamanku bersama Mbak Nin yang sangat mengesankan bagiku. ***** Pesta pernikahan kakak sepupuku, Mas Bud, dapat dikatakan sangat meriah dan sangat mewah. Dia memang sangat beruntung, perawakannya yang over size dengan perut yang mirip gentong itu tidak m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita

Benar-2 Beda! Pembokat Sexy

 
Terserah: 06/06/2010 Dikarang oleh: Masyus02 0 Ulasan

Kemarin merupakan hari yang terindah dalam hidupku, akhirnya wanita yang kuincar sejak beberapa hari yang lalu, jatuh juga dalam pelukanku. Berawal dari perjumpaan di siang itu di rumah kerabatku, sosok pembokat perempuan berwajah manis, dengan busana ketat nan seksi memberiku minuman saat berkunjung ke sana. Karena kemolekan & keseksiannya aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.989 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)