Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
221
222
223
224
225
»

Tohir, supir ku

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: pwpwpw 0 Ulasan

Pak Tohir adalah sopir bribadiku yang sudah lama kerja di rumahku. Sore itu pak Tohir mengantarku ke kantor notaris, karena ada urusan yang harus aku selesai kan. Aku duduk di jok belakang, tiba2 saja aku mengamati pak Tohir yang selama ini menjadi sopir keluargaku.”hhmmmm…ternyata dia boleh juga, badan dia kekar dan berotot” pikiran pikiran kotor ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Gairah Tukang Becak

 
Terserah: 04/11/2010 Dikarang oleh: PANDAPEMERKOSA 0 Ulasan

Kejadiannya saat itu adalah di Jakarta. Poppy bekerja sebagai seorang karyawati pada sebuah bank swasta terkemuka. Poppy adalah seorang wanita karier yang berumur 26 tahun pada saat itu. Ia memiliki kulit putih mulus dan tinggi 156 cm. Rambut sebahu serta ukuran dada yang serasi sekali dengan bentuk tubuhnya yang ramping. Saat itu pun Poppy tela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Masturbasi, gue udah ngelakuin itu

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: delavega 0 Ulasan

Dari semenjak gue belum ngerti arti masturbasi, gue udah ngelakuin itu.. Hasrat sex gue emang tinggi. Gue sering gesek2in tangan gue di vagina gue waktu gue lagi horny. Apalagi pas gue udah punya kamar sendiri. Kalau gue lagi ga cape + sibuk, pasti gue lakuin deh. Pas kuliah gue punya seorang cowo, pada suatu saat, gue ama cowo gue udah jadian 1 ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Diana Shah Alam

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: sawanobori 0 Ulasan

Diana nie form 3. Muda la 2 tahun dari aku kan. Adalah satu hari tu, aku ajak dia jumpa kat CM. Korang semua tau kan CM tue apa. Kalau tak tau korang semua buat-buat tau je la kan. Kitorang jalan-jalan la kat area tu. Masa tengah jejalan tu, aku tak sengaja terpegang dia punya tetek. Fullamak tak boleh tahan bile kene tu. Lembik semacam je. Naik t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Suzanna gadis massage

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: sawanobori 0 Ulasan

Suzana budak Sarawak yang kerja dan dikerjakan di massage parlour. Seperti biasa waktu rehat dan oleh kerana kerja luar, orang gomen selalu buat macam ni, kadang-kadang sebab orang entertain. Akupun memandu menyusuri bandaraya dan singgah di sebuah hotel 4 Star. Terasa lenguh-lenguh badan, akupun singgah ke massage parlour (rumah urut - high cla...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Mona Gersang (3)

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: Adznusa 0 Ulasan

Mona dan Ima bagaikan pasangan kekasih yang tidak mungkin boleh berpisah. Di mana ada Mona di situ Ima pasti ada. Mereka seperti dilamun cinta, cinta kaum sejenis. Percintaan kaum sejenis (perempuan) memang tidak asing lagi. Hari berganti minggu, minggu berganti bulan, bulan berganti tahun, Mona dan Ima seperti belangkas. Dunia mereka amat berbeda ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Sonya

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: rhudiking 0 Ulasan

Kulihat Sonya merengut, tapi ia menurutiku. Setelah makan siang kusuruh Sonya untuk istirahat, sementara aku menyendiri di kamarku, merenung. Terjadi perang batin dalam jiwaku apakah yang harus aku lakukan, hal ini sangat gila dan beresiko tinggi dan bisa menghancurkan seluruh masa depanku dan Sonya. Aku yang sudah sangat dipercaya oleh keluarga in...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Mimpi Virtual

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Aku melirik jejak darah, air mani, dan pelincir vagina di kaki saya, selangkangan, perut, dan melihat mimpi ini halus berpakaian. Noda-noda yang sama antara kedua-dua kakinya, tetapi ia kelihatan tidak peduli saat ia cepat menyelinap di celana dalamnya, seluar pendek, dan T-shirt. Dia mengambil bra-nya, berbalik dan memberi saya salah satu emas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Perompak....

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: jam malam 0 Ulasan

Saat itu sore hari, di suatu tempat di Karibia, di sebuah pulau kecil, sinar matahari terang kontras dengan laut biru tua. Dua kekasih yang berjalan, bertelanjang kaki, tangan-di-tangan; dekat air, jalan mereka diblokir oleh vegetasi, di pasir dingin. Terlepas dari seluruh dunia, mereka sepertinya akan sendirian; berbasa-basi, memeluk, memeluk dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Kenikmatan dalam mimpi

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: PANDAPEMERKOSA 0 Ulasan

Hari masih pagi. Matahari belum bersinar lama. Saat itu jam dinding kamar baru menunjukan pukul enam lebih sedikit. Aku bangkit dari tempat tidur. Kurasakan pinggangku sedikit linu. Mungkin akibat pertarungan cinta yang berlangsung dasyat tadi malam. Perlahan-lahan aku berjalan menuju kamar mandi. Kutengok Linda masih tertidur pulas menghadap ke di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Minachi, Jiranku

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Serentak dengan itu tangan Minachi, melalui bawah pahanya, menyelak bibir cipapnya. Sah ! Dah sah, biji kelentitnya dah kembang. Sambil membasahi batang pelir dengan air liurku, aku tanyakan mahu pakai kondom ke. Dia cuma menggeleng-gelengkan kepalanya. Tak takut ke dapat anak melayu nanti. Katanya, dia makan pil. Namun begitu, ada baki ko...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Istri Muda Pak RT

 
Terserah: 03/11/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Di sebelah rumahku adalah rumah Pak RT, orang yang cukup berpengaruh disana. Umurnya sekitar 60 tahun. tapi masih kelihatan gagah. Pak RT mempunyai dua orang istri. Yang pertama namanya Tante Is, wanita keturunan arab, kulitnya hitam manis, bodinya langsing. Meskipun usianya sudah 40-an, Tante Is masih kelihatan cantik, dia sangat pintar merawat d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Iza Ku

 
Terserah: 02/11/2010 Dikarang oleh: muhd a 0 Ulasan

Telah hampir 4 tahun aku merantau demi memenuhi tuntutan kerja. Hampir 4 tahun juga aku menggantung tidak bertali kasih lamaku setelah 3 tahun bercinta akhirnya aku tersungkur di pertengahan jalan dalam mengejar kerjaya. Iza, gadis kecil molek. Rambut ikal separas bahu, senyumannya menikam kalbu, membuat jiwa resah tak menentu. Setelah bertahun ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Cepatlah... faster baby

 
Terserah: 02/11/2010 Dikarang oleh: cengkodok 0 Ulasan

Aku dan Lan sudah lama saling mengenali. Sejak aku bertemu Lan di dalam mIRC 2 tahun yang lalu di dalam channel "sayang", telah banyak kegembiraan dan kesedihan aku berkongsi bersamanya. Walaupun kami hanya berhubung melalui internet dan telefon, namun aku dapat rasakan sesuatu yang menarik dari Lan. Aku tidak jemu berborak dengannya. Kami bersemba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Tentang Hiroh, Perawan Ke Tujuh

 
Terserah: 02/11/2010 Dikarang oleh: Kutang 0 Ulasan

Ini adalah kisah nyata tentang perjalanan hidupku. Tidak ada kebohongan di dalamnya meskipun identitas dari semua pelakunya aku sembunyikan.Namaku Soberun, tinggal di Batang sebuah kota kecil Jawa Tengah. Dulu, beberapa tahun yang lalu, saat aku masih begitu bangga dengan koleksi wanita-wanita hasil buruan libidoku, aku merasa ada yang kurang di sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita

Cara Mencumbu Pepek

 
Terserah: 01/11/2010 Dikarang oleh: begu ganjang 0 Ulasan

Aku adalah seorang lelaki berusia 16thn dan memiliki naluri seks yang lumayan tinggi.Aku 2 bersaudara dan tinggal bersama mamaku dikota medan sejak sekitar 6 bulan lalu.Papa dan mama tinggal terpisah karena pekerjaan.Papa tinggal di-Riau sementara kakaku tinggal di bandung dan sedang kuliah.5bulan lalu terakhir kali keluarga kami mengumpul dirumah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.563 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)