Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
221
222
223
224
225
»

Katil Ku Kopi Ku

 
Terserah: 30/05/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Masa tu aku baru saja lepas menduduki SPM.Lepas habis SPM aku ke K/L..rumah brother. Rumah brother aku ni bersebelahan dengan rumah sewa gadis-gadis kilang..Rumah teres katakan..Di kawasan Cheras. Memang aku selalu lepak rumah brother jika cuti sekolah sebelum ni.. Satu hari sedang aku potong rumput laman rumah, aku telah disapa. Aku pun pandang....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nafsu Birahi Karyawan

 
Terserah: 29/05/2010 Dikarang oleh: mature man 0 Ulasan

Aku seorang wanita walau belum pernah menikah tapi sempat berhubungan intim dengan seorang pria kekasihku beberapa tahun yang lalu. Hubungan kami terpaksa berhenti setahun yang lalu ketika orang tuanya yang kaya raya tidak menyetujui hubungan kami tersebut. Terakhir ku dengan mantan kekasihku itu telah menikah dan pindah kekota lain yang tidak ingi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Sasha, Alyssa dan Pak Anton (2)

 
Terserah: 24/05/2010 Dikarang oleh: HogBack 0 Ulasan

Seks Cewek Pengantin: Sasha, Alyssa dan Pak Anton 2 (final) April 25, 2010 oleh shusaku Sasha Sasha “Ayo kita mulai, Sasha.” ujar Pak Anton sambil menarik pelan pergelangan tangan Sasha sehingga tangan Sasha mengulur kehadapan Pak Anton. Salah seorang saksi laki-laki menyodorkan dua kotak cincin. Pak Anton mengambil salah satu kotak it...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Sasha, Alyssa dan Pak Anton (1)

 
Terserah: 24/05/2010 Dikarang oleh: HogBack 0 Ulasan

Sasha adalah seorang seorang eksekutif muda berusia 26 tahun yang sudah lumayan lama bekerja sebagai sekretaris sebuah perusahaan multinasional. Sikapnya yang ramah dan lembut membuat ia disukai oleh rekan-rekannya di kantor. Sasha memiliki wajah yang amat cantik khas wanita oriental yang sering dibanding-bandingkan dengan wajah artis-artis Jepang,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Kerana buah dada...

 
Terserah: 24/05/2010 Dikarang oleh: BuayaD 0 Ulasan

Masa jam 5.00 petang..masa kelas habis...diluar kelas aku lihat hujan dah turun renyai-renyai..pelajar-pelajar lain dah kelam kabut turun dan balik..tapi aku tengok Laila ni masih lagi menyusun buku-bukunya perlahan-lahan..."Laila belum nak balik?" aku tunjukkan prihatin...dan dalam masa yang sama pandanganku singgah didadanya yang membusung tingg...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Menjebol Perwan Anak Kos

 
Terserah: 23/05/2010 Dikarang oleh: alanrazz 0 Ulasan

Cerita Seks kali ini akan mencoba menghadirkan sebuah kisah seksku memerawani anak kos . Simak aja cerita seks berikut ini. Mungkin bisa jadi inspirasi anda. Dinding rumah mulai agak kusam,tandanya rumah harus segera ada perhatian.Ya plafon juga sudah ada sedikit ada sedikit kerusakan,ya lumyan lama rumah ini berdiri sekitar 5 tahun yang lalu.Suasa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Cinta Seorang Babysitter

 
Terserah: 22/05/2010 Dikarang oleh: lambertus 0 Ulasan

Nama saya Ricky (samaran), tinggi 167, umur 27 tahun, kebetulan warga keturunan. Pada tahun 1995 saya kuliah di daerah Semanggi, jurusan teknik, lalu karena satu dan lain hal pada tahun 2000 saya kuliah lagi di universitas komputer terkenal di Jakarta Barat. Saya punya kecenderungan tertarik jika melihat wanita yang lebih tua, rasanya ingin sekali ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Murid Baru Kisah Panas

 
Terserah: 22/05/2010 Dikarang oleh: yusian_a 0 Ulasan

Namaku Ng Wai Wan. Aku adalah seorang imigran dari Hongkong yang datang ke negeri baru yang bernama Indonesia. Umurku 17 tahun dan aku adalah pelajar SMU di sekolah negeri. Aku tinggal di Jakarta Selatan bersama dengan kedua orang tuaku. Ayahku Ng Yu Po, bekerja sebagai manager bagian pemasaran mobil. Ia adalah orang yang berpikiran luas dan bebas....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Irene, nikmatnya tubuhmu

 
Terserah: 22/05/2010 Dikarang oleh: yusian_a 0 Ulasan

Irene seorang gadis umur 18 tahun,aku berkenalan dengannya ketika aku di SMP waktu itu aku sempat jalan dengannya dan waktu itu aku dikhianati olehnya,sempat aku berpikir dengan sahabatku kalo aku akan memperkosa dia saat dia pulang sekolah,tapi kukurungkan niatku waktu itu karena aku masih sempat berpikir ke depan. Pada waktu ketika aku naik ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Majikanku yang Menggairahkan

 
Terserah: 22/05/2010 Dikarang oleh: yusian_a 0 Ulasan

Entah kenapa aku jadi menuliskan cerita ini. Cerita yang kupikir sangat sulit untuk kulupakan. Kejadiannya 2 tahun yang lalu. Saat itu aku memang masih gadis desa yang baru saja ke kota. Kota yang menjadi tujuanku adalah Cianjur. Kota yang memang belum terlalu berkembang, namun kupikir aku akan betah. Aku tak tentu tujuan, tapi akhirnya aku memilih...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Puspa

 
Terserah: 21/05/2010 Dikarang oleh: hanntu 0 Ulasan

Ni kisah menarik ku bersama seorang nurse yang bekerja di sebuah pusat perubatan swasta terkemuka di ibukota.Namanya Pushpa, berketurunan India di sebelah bapa dan campuran Cina & Filipino disebelah ibunya. Nurse cun ni berasal dari Sabah. Aku berkenalan dengan Pushpa semasa dimasukkan ke hospital kerana disyaki terkena demam denggi. Lebih seminggu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Awek baru

 
Terserah: 21/05/2010 Dikarang oleh: hanntu 0 Ulasan

Semalam aku bertolak ke Langkawi /seaview Hotel di Langkawi. Aku terpaksa menunggu dari jam 9 malam hingga satu setengah jam berikutnya untuk naik bas yang disediakan oleh jabatan.Kami pun bersapa-sapalah selama yang boleh sambil berdiri di kakilima bangunan jabatan yang membengkakkan kaki. Masa inilah aku terpandang seorang awek yang duduk bersaor...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Ngentot Anak Tetangga

 
Terserah: 20/05/2010 Dikarang oleh: Cangcutberdarah 0 Ulasan

Setiap hari sabtu aku selalu mengisi waktu dengan melihat situs porno, majalah porno, dan menonton film pornoh yang aku sewa di salah satu rental yang berada di kompleks tersebut, dan hal itu berlangsung selama berbulan-bulan. Suatu saat hal tersebut tidak aku lakukan lagi karena setelah aku melihat Riska anak tetangga aku yang masih duduk di k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Hasrat birahi nafsuku (1)

 
Terserah: 20/05/2010 Dikarang oleh: Aisest 1 Ulasan

Anak kecil perempuan macam apakah aku ini, umur 5 tahun..... anak gadis kecil macam apakah aku ini, umur 10 tahun..... gadis remaja macam apakah aku ini, umur 15 tahun.... gadis muda macam apakah aku ini, umur 18 tahun.... wanita muda macam apakah aku ini, umur 22 tahun...., kawin; 2 anak perempuan/laki isteri macam apakah aku ini, umur 30 tah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nikmatnya Tubuh Mungil Marlen

 
Terserah: 19/05/2010 Dikarang oleh: nyoed 1 Ulasan

Namaku Andi, ketika aku SMP, aku tinggal dengan saudaraku di Jakarta, di rumah itu aku bersama tiga orang anak dari saudaraku itu yang usianya sebayaku kecuali Marlena si bungsu, gadis kecil yang masih kelas enam SD. Setahun sudah aku tinggal dengan mereka, di usia puber sepertiku, semakin hari tubuh Marlena yang biasa kupanggil Lena, terlihat sem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Dewi si istri binal

 
Terserah: 18/05/2010 Dikarang oleh: muxxchamvreetz 0 Ulasan

Panggil saja namaku Dewi, umurku 25 tahun, tapi aku sudah mempunyai satu orang anak laki-laki umur 5 tahun. Suamiku namanya Toni, bekerja disebuah perusahaan elektronik sebagi salaes manager. Kalau dibilang kehidupanku sangatlah lebih dari cukup. Soal diranjang, suamiku memanglah sangat bisa memuaskan aku, aku jadi terbuai setiapkali dia memperlaku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)