Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
221
222
223
224
225
»

Niki, Yang Tak Terlupakan (3)

 
Terserah: 02/10/2010 Dikarang oleh: Ruden 0 Ulasan

Kalian tahu Shiat Su..? Sauna ala Jepang yang populer akhir tahun 80-an. Sejak acara ngelembur di kantor, Niki dan aku sama-sama sibuk, jadi kami jarang ketemu. Aku kangen berat tapi tidak bisa apa-apa, sampai suatu ketika ada pesan di mejaku dengan tulisan rahasia yang hanya dimengerti kami berdua. Niki 'memerintahkan' aku mengecek jadwal SS untuk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Karya pengarang lain

 
Terserah: 02/10/2010 Dikarang oleh: HogBack 0 Ulasan

Ruangan itu sangat mewah, sebuah ruangan putih besar dengan pilar-pilar marmer dan singgasana kayu. Di atasnya, duduk seorang pria gendut dengan rambut hitam mengkilat. Sebuah mahkota bertatahkan berlian bertengger di atas kepalanya yang kecil. Di sebelahnya, berdiri tiga orang gadis yang tampaknya adalah anak-anak perempuannya. Mereka semua punya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Kenikmatan Anak Sekolah

 
Terserah: 01/10/2010 Dikarang oleh: Lolo_6969 0 Ulasan

Pada tahun 1994 saya tercatat sebagai siswa baru pada SMUN 2 pada waktu itu sebagai siswa baru, yah.. acara sekolahan biasa saja masuk pagi pulang sekitar jam 14:00 sampai pada akhirnya saya dikenalkan oleh teman seorang gadis yang ternyata gadis itu sekolah juga di dekat sekolah saya yaitu di SMPN 3. Ketika kami saling menjabat tangan, gadis it...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Mertuaku Yang Penuh Nafsu

 
Terserah: 26/09/2010 Dikarang oleh: kiboy 0 Ulasan

Aku tersenyum. "Tidak, Ma. Justru saya senang karena ternyata mama sangat sayang dengan saya," jawabku. Mertuaku tersenyum lalu memegang tanganku. "Sebetulnya dari dulu mama memimpikan hal seperti ini, Roy," ujar mertuaku. "Tapi karena istrimu dan papamu selalu ada, ya mama hanya bisa menahan perasaan saja..," ujar mertuaku sambil mencium bibir...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Sex ngan Jenny

 
Terserah: 26/09/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Hai....apakhabar u all semua?Selamat membaca my story . okey..kita mulakan......tapi sebelum tu,andai cerita ini menimbulkan tandatanya,I minta maaf demi mengelakkan identiti sebenar Jenny dan Tan dalam perkara yang dah berlalu... ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Aku masih ingat lagi semasa aku berkenalan dgn Jenny.Gadis Cina Hokkien nih berambut ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Baru Kenal, Aku Nekat

 
Terserah: 25/09/2010 Dikarang oleh: esa perkasa 0 Ulasan

Sore itu aku baru pulang dari rumah temanku. Karena perjalanan pulang melewati kampusku, maka sekalian aku menyempatkan diri untuk mampir ke sana dengan tujuan melihat nilai UTS-ku dan mencatat jadwal SP (Semester Pendek). Kumasuki halaman kampus dan kuparkirkan sepeda motorku. Saat itu waktu telah menunjukkan jam 17.35, di tempat parkir pun hanya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Bercinta dengan PKL

 
Terserah: 24/09/2010 Dikarang oleh: pwpwpw 0 Ulasan

Dulu aku sempat bekerja di sebuah perusahaan swasta nasional yang bergerak di bidang automotive di daerah Bekasi. Ditempat itu, sebut saja PT. BT, jumlah karyawannya cukup banyak. Tapi bukan itu yang menyebabkan aku menurunkan tulisan ini. Selain karyawan, disana terdapat beberapa siswi yang sedang melakukan PKL. Diantara siswi tersebut, salah satu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Aku menjadi ayah tiri sahabatku

 
Terserah: 23/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Namaku Pajang aku anak seorang lurah didaerah pedesaan di daerah Jawa Barat Didaerah pendesaan itu seorang lurah bagaikan seorang raja, demikian juga keluarga ku. Aku sendiri bagai pewaris tunggal karena aku seorang anak tunggal. Karena sebagai anak tunggal permintaanku selalu dituruti bahkan oleh bawahan ayahku. Hidup dalam situasi seperti it...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

I Love You, Yati

 
Terserah: 23/09/2010 Dikarang oleh: mohd lah 0 Ulasan

Setiap pagi, dari pukul 8.20 am hingga 8.40 am, Yati akan datang ke tong sampah di luar tandas itu dan membungkus plastik hitam itu. Sekarang aku akan ceritakan tentang Yati. Yati berusia 19 tahun. Yati mempunyai tetek yang aku anggap kecil, tapi oleh kerana badannya kecil, jadi teteknya masih nampak menonjol di sebalik bajunya. Yati tergolong ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Kak Eton Jiran ku

 
Terserah: 23/09/2010 Dikarang oleh: iminja s.r 0 Ulasan

Selang dua buah rumah dari kediaman ku ada seorang jiran yang tinggal keseorangan.Namanya ku panggil kak Eton .Orangnya sederhana , berkulit hitam manis dan sedap mata memandang.Dia seorang guru di sebuah sekolah yang berdekatan dengan tempat tinggal kami .Walaupun usianya dalam lingkungan 40-an namun penampilannya cukup bergaya sesuai dengan prof...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Pengkhianatan

 
Terserah: 22/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Penghianatan (Istri seorang pembantu dekan dan supirnya bagian 3) Cerita ini merupakan sambungan dari cerita : "Istri seorang pembantu dekan dan supirnya (2)" Sebulan setelah pemakaman suamiku yang pertama , dik Pajang menikahiku didepan penghulu. Hubunganku dengan dik Pajang semakin liar setelah almarhum suamiku meninggalkan aku. Aku sampai t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Anakku menjodohkanku dengan pelukis

 
Terserah: 21/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Pagi-pagi sekali, Joko sudah merengek minta diajak jalan-jalan. Begitulah ia berkebiasaan. Aku mencoba membujuknya dengan memberikan mobil-mobilan agar ia betah bertahan di dalam rumah. Tapi Joko peduli apa? Bahkan ketika semua mainannya kuberikan, Joko semakin tidak betah dan mulai menangis. “Bunda, alan-alan, Bunda, alan-alan…” “Hujan akan turu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Goyangan Instruktur Senam Sungguh Asyiknya

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: next cassanova 0 Ulasan

hari Pertama, Pah, Vie mau olahraga nech…. bdn kayanya udah kegemukan. Sembari meng iyakan suamiku menemanin ak utk daftar di salah satu tempat fitness. “Mah” ak langsung ke kantor yach….. suami ku memang seorang pekerja keras, dan akhir akhir semenjak naik jabatan sering kali pulang malam.. Di hari pertama fitness dilalui dg berkenalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Cikgu Suhaili kena belasah

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: astro_uan 0 Ulasan

Cikgu Suhaili adalah seorang cikgu muda yang telah di hantar ke sekolah aku untuk menjalani latihan perguruannya. Cikgu Suhaili ni memang lawa. Umurnya baru 22 tahun. Dia sering memakai baju kebaya atau baju kurung. Wajah ayunya makin terserlah dengan tudung dipakainya. Ramai cikgu-cikgu lelakidi sekolah itu ingin merapatinya tapi nampaknya Cikgu S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Kekasih ku curang

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: iminja s.r 0 Ulasan

Hari itu hujan renyai-renyai.Suasana di kem itu tidak teratur.Kenderaan keluar masuk berderetan. Ramai yang hadir lelaki dan wanita. Kem yang sepi itu bertukar menjadi bingit dek deruan enjin kereta yang berpusu-pusu.Kem itu lengang jika tiada sebarng kursus yang diadakan di situ .Kelihatan masing-masing menjinjing beg besar dan kecil.Ada setengahn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita

Ketatnya lubang pantat

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

" Apa yang U nak buat ni Zack ...", bisiknya perlahan, dalam rona malu wajahnya yang dibuat-buat. Kedua tanganku yang memeluk pinggangnya erat terasa sedikit gementar. Dan tanpa sedar kedua tanganku telah berada di atas bontotnya yang bulat. Mengkal dan padat. Lalu perlahan ku usap mesra sambil ku berbisik... " U tahukan apa yang I nak ...", bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.554 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)