Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
221
222
223
224
225
»

Anakku menjodohkanku dengan pelukis

 
Terserah: 21/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Pagi-pagi sekali, Joko sudah merengek minta diajak jalan-jalan. Begitulah ia berkebiasaan. Aku mencoba membujuknya dengan memberikan mobil-mobilan agar ia betah bertahan di dalam rumah. Tapi Joko peduli apa? Bahkan ketika semua mainannya kuberikan, Joko semakin tidak betah dan mulai menangis. “Bunda, alan-alan, Bunda, alan-alan…” “Hujan akan turu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Goyangan Instruktur Senam Sungguh Asyiknya

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: next cassanova 0 Ulasan

hari Pertama, Pah, Vie mau olahraga nech…. bdn kayanya udah kegemukan. Sembari meng iyakan suamiku menemanin ak utk daftar di salah satu tempat fitness. “Mah” ak langsung ke kantor yach….. suami ku memang seorang pekerja keras, dan akhir akhir semenjak naik jabatan sering kali pulang malam.. Di hari pertama fitness dilalui dg berkenalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Cikgu Suhaili kena belasah

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: astro_uan 0 Ulasan

Cikgu Suhaili adalah seorang cikgu muda yang telah di hantar ke sekolah aku untuk menjalani latihan perguruannya. Cikgu Suhaili ni memang lawa. Umurnya baru 22 tahun. Dia sering memakai baju kebaya atau baju kurung. Wajah ayunya makin terserlah dengan tudung dipakainya. Ramai cikgu-cikgu lelakidi sekolah itu ingin merapatinya tapi nampaknya Cikgu S...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Kekasih ku curang

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: iminja s.r 0 Ulasan

Hari itu hujan renyai-renyai.Suasana di kem itu tidak teratur.Kenderaan keluar masuk berderetan. Ramai yang hadir lelaki dan wanita. Kem yang sepi itu bertukar menjadi bingit dek deruan enjin kereta yang berpusu-pusu.Kem itu lengang jika tiada sebarng kursus yang diadakan di situ .Kelihatan masing-masing menjinjing beg besar dan kecil.Ada setengahn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Ketatnya lubang pantat

 
Terserah: 19/09/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

" Apa yang U nak buat ni Zack ...", bisiknya perlahan, dalam rona malu wajahnya yang dibuat-buat. Kedua tanganku yang memeluk pinggangnya erat terasa sedikit gementar. Dan tanpa sedar kedua tanganku telah berada di atas bontotnya yang bulat. Mengkal dan padat. Lalu perlahan ku usap mesra sambil ku berbisik... " U tahukan apa yang I nak ...", bi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Pemuas Nafsu Adik Tanteku

 
Terserah: 18/09/2010 Dikarang oleh: yop hah 0 Ulasan

.Sudah menjadi cita-citanya sejak kecil untuk bisa duduk di bangku perguruan tinggi. Apalagi kenyataan yang ada di kampungnya, masih dengan mudah dihitung dengan jari orang-orang yang telah duduk di bangku perguruan tinggi. Bukan karena tidak ada kemauan, tetapi dari semua itu dikarenakan kebanyakan dari mereka keluarga yang sangat sederhana dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Memek Perempuan Bahenol

 
Terserah: 18/09/2010 Dikarang oleh: lapar_nasi07 0 Ulasan

Aku sedang melamun sendiri dikamar, istri dan anakku sejak kemarin pulang kekampungnya di jawa. Aku sendiri malas keluar, walaupun hari ini kantor libur hari sabtu. Tiba-tiba saja kudengar pintu kamarku diketok oleh orang. ” Pak , permisi, Siti mau cuci kamar mandi bapak” terdengar suara pembantuku ” Yah Masuk aja ” jawabku Siti pembantukupun m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Cikgu Lisa

 
Terserah: 17/09/2010 Dikarang oleh: power ranger 0 Ulasan

Cerita ni berlaku masa aku ditingkatan 4.kat sekolah aku ni ada seorang cikgu nama dia cikgu lisa.aku memang syok gila kat cikgu lisa ni psal dia ni slalu pakai baju kurung dan bertudung bila kesekolah.aku selalu nampak bentuk teteknya dri luar bju bila angin brtiup.bila blik kumah aku sllu mlncap mmbyngkan aku tgah bromen dgn cikgu lisa.satu ari a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Gadis Cantiik

 
Terserah: 16/09/2010 Dikarang oleh: D'tektif Steven 0 Ulasan

Seorang gadis yang ku lihat di pasar kemarin cantiik nya bagaikan bidadari dari surga , tak terasa stlah it aq pun mlihat nya kembali di toko obat milik teman ku yang bernama yanto. Karna penasaran aq pun bertanya pd teman ku teman ku yanto ! To rumah tu cewek di mana ?? Ow rumah nya ada di ujung kompleks , knpa qmu naksirr ea ? Ah , engga la ! C...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Guru kekasih hati

 
Terserah: 16/09/2010 Dikarang oleh: getasan rudi 0 Ulasan

Pengalaman ini benar-benar saya alami ketika saya menjadi seorang pegawai di sebuah perusahaan yang berada di kota yang cukup dingin di kota B. Saya berkenalan dengan seorang guru yang kebetulan masih muda dan dia sudah memiliki 3 orang anak yang masih kecil. Suaminya bekerja di kota sebelah, dan pulang seminggu sekali. Hubungan mereka baik-baik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Bercinta Dengan 2 Orang Sahabat

 
Terserah: 15/09/2010 Dikarang oleh: Mamamia2 0 Ulasan

Dengan cowok-cowok lain aku lebih suka untuk tidak menjalin hubungan berlama-lama. Singkat cerita, kami janji bertemu di sebuah hotel yang dulu termasuk sering kami pakai untuk rendezvous. Aku datang lebih dahulu, langsung cek in, lalu menunggu Tomi di dalam kamar. Aku SMS Tomi untuk memberitahu nomor kamar. “Aku masih di jalan,” balas Tomi....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Maafkan Aku, Aku Harus Pergi…

 
Terserah: 13/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Cuma sekali aja, Mas,” suara manja itu menggelitik telingaku. Ingin rasanya kembali menggeluti tubuh mungil nan indah itu. Namun entah kenapa, tidak seperti biasanya, ada sesuatu yang mengganjal dalam pikiranku. Keinginan untuk pulang. Dengan agak terburu, kukenakan semua pakaianku yang tadi dilucuti perempuan manis yang sekarang terbaring manja ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Penantian

 
Terserah: 12/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Terus terang, saat ini usiaku sudah nyaris kepala empat. Dan rambutku mulai memutih satu per satu. Raut wajahku pun mulai berkerut dengan garis-garis penuaan. Terutama di sekujur dahi dan pelupuk mata. Terang saja aku sudah semakin tua, tanpa terasa. Tigaratus enampuluh lima hari bukanlah waktu yang singkat. Beribu hari sudah kulalui begitu saja. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Buku harian nyonya Riska

 
Terserah: 12/09/2010 Dikarang oleh: Pajang 0 Ulasan

Aku tertarik dengan judulnya, Catatan Harian Nyonya Riska. Demikian mengelitik. Ternyata penulisnya laki-laki penyair itu. Dan Riska adalah namaku. Sementara ceritanya tak berbeda dengan apa yang kualami. Seperti biografiku. Tulisan itu seperti halnya cerpen ini. Sama. Nyonya Riska, demikian dia memanggilku. Tiga tahun selama ini pun tak banyak y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Fitria .. Jilbaber Yang Penuh Nafsu

 
Terserah: 08/09/2010 Dikarang oleh: sitigoyang 0 Ulasan

Namaku Iwan , pegawai sebuah instansi dan mendapat tugas sebagai penanggung jawab IT di tempatku bekerja. Kisah ini dimulai pada tahun 1998 antara aku dan rekan kerjaku yang berjilbab lebar yang akhirnya tanpa dapat kami tolak menjadi sepasang kekasih yang terlarang. Namanya Fitria, berusia 28 tahun, sudah bersuami dan mempunyai seorang putri yang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Pelukan Bibik Semah (3)

 
Terserah: 07/09/2010 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

"Nanti lah dulu,bagi pisang hidup ni cukup2 keras,baru sedap di lumat"Midun memujuk Bek Semah yang cuba menarik punai nya untuk di masukan terus ke dalam cipapnya.Midun cukup mengerti begitulah kaedah orang orang dulu ketika bersetubuh.Mereka tidak melakukan cumbuan yang lebih,sekadar bercium dan berkucup lalu membuat penetrasi.Midun terus mengisa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)