Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
229
230
231
232
233
»

Azimat Buat Diri

 
Terserah: 03/09/2010 Dikarang oleh: casco 0 Ulasan

Mbah Sukro adalah dukun sakti yang tinggal di desa pedalaman di lereng gunung di pulau Jawa. Usianya diatas 60 tahun. Badannya kurus, namun masih sehat. Ia adalah dukun sakti yang menguasai dunia perdukunan sehingga tidak ada yang berani melawannya. Ia termasuk dukun yang kaya raya karena ia tak segan-segan mematok harga tinggi bagi para kliennya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Ngentot Di Kolam Renang

 
Terserah: 03/09/2010 Dikarang oleh: casco 0 Ulasan

Panggil saja namaku Dewi, umurku 25 tahun, tapi aku sudah mempunyai satu orang anak laki-laki umur 5 tahun. Suamiku namanya Toni, bekerja disebuah perusahaan elektronik sebagi salaes manager. Kalau dibilang kehidupanku sangatlah lebih dari cukup. Soal diranjang, suamiku memanglah sangat bisa memuaskan aku, aku jadi terbuai setiapkali dia memperlaku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Sepupu sex

 
Terserah: 01/09/2010 Dikarang oleh: erotikaxx 0 Ulasan

namaku ari,umurku adalah 22 tahun ..aku pengangguran..cerita ini dimulai 3 tahun yang lalu ketika ak menjenguk temanku yang bernama anjas.. aku bertugas sebagai pengurus perusahaan swasta terkenal. aku menjenguk kawanku untuk melihat tunangan sepupu istriku. pada pandangan pertama aku langsung jatuh cinta pada sepupu istriku.aku sering membayangk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Kerja lebih masa

 
Terserah: 29/08/2010 Dikarang oleh: jantan budiman 0 Ulasan

Sehabis peperiksaan SPM aku mengambil keputusan untuk kerja. Kerja yang layak untukku hanyalah kerja kilang kerana keputusan SPM belum keluar. Sebagai operator pengeluaran gaji kami tidaklah banyak, jadi aku dengan beberapa kawan menyewa beramai-ramai. Rumah yang kami sewa tidaklah besar sangat tapi bolehlah sebagai tempat tinggal budak-budak bujan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Adegan Mesum Di Balik Gemerlap Pesta

 
Terserah: 28/08/2010 Dikarang oleh: Dee Karvov 0 Ulasan

Pada bulan-bulan musim pesta pernikahan macam ini hampir setiap malam aku bersama istriku selalu menyempatkan untuk hadir. Terus terang yang paling kami sukai adalah berburu makanan. Kambing guling, soto sulung atau bebek Hainan atau Chech Steak merupakan makanan enak dan tak pernah kami lewatkan. Sayang malam ini istriku berhalangan hadir karena a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Birahi Suami Ibu Angkatku

 
Terserah: 27/08/2010 Dikarang oleh: Mamamia2 0 Ulasan

Aku tinggal dengan ibu angkatku, yang sebelumnya adalah majikanku. Aku berhasil menyelesaikan sekolahku lewat paket kejar C sehingga paling gak aku punya ijasah sekolah menengah walaupun tidak melalui sekolah formal. Maklumlah, biaya sekolah kan mahal sekali, jadi ya dipakailah segala cara dengan biaya minim tapi bisa mendapatkan ijasah formal. Sel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Antara jiran dan jiran

 
Terserah: 27/08/2010 Dikarang oleh: achimku 0 Ulasan

Kisah ini adalah kisah benar yang berlaku dikampungku(Perak) Antara jiran dan jiran(Dua Dara) Ada seorang lelaki yang bernama pie,dia tinggal bersebelahan rumah dengan dua orang dara yang tinggal dengan keluarga seramai lapan beradik,adik beradik yang lain telah bekerja diluar Bandar,hanya tinggal dua dara dengan keluarga sahaja.dua dara ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Wanita kota pemuda desa

 
Terserah: 24/08/2010 Dikarang oleh: jepun67 0 Ulasan

Sebagai seorang eksekutif IT di sebuah syarikat multinasional, Nurul Shahira amat sibuk. Baru-baru ini syarikatnya mendapat projek jutaan ringgit bagi membekalkan perisian kepada sebuah jabatan kerajaan. Beberapa bulan Nurul tidak dibenarkan bercuti. Tak kira siang atau malam dia terpaksa bersengkang mata di hadapan monitor komputernya. Apabila ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Irene, nikmatnya tubuhmu

 
Terserah: 24/08/2010 Dikarang oleh: Zeremmm 0 Ulasan

Irene seorang gadis umur 18 tahun,aku berkenalan dengannya ketika aku di SMP waktu itu aku sempat jalan dengannya dan waktu itu aku dikhianati olehnya,sempat aku berpikir dengan sahabatku kalo aku akan memperkosa dia saat dia pulang sekolah,tapi kukurungkan niatku waktu itu karena aku masih sempat berpikir ke depan. Pada waktu ketika aku naik ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Dari Les ke Cintanya Gita

 
Terserah: 23/08/2010 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Namaku Nova,l mahasiswa di sebuah perguruan tinggi swasta di Malang. Kisah ini kualami saat aku bertemu dengan seorang gadis yang bernama Gita. Gita adalah seorang gadis pelajar sebuah SMU di kota Malang. Perkenalan kami berawal disaat aku mengantar adikku di pesta ulang tahun temannya. Wajah yang cantik pikirku saat aku mulai bertatapan mata denga...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Wanita Kesepian

 
Terserah: 23/08/2010 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Ketika aku menikah dua tahun yang lalu, rasanya dunia ini hanya milikku seorang. Betapa tidak, aku mendapatkan seorang pria yang menjadi impian semua gadis di seluruh kampungku. Aku menjadi istri seorang pejabat di kota yang kaya raya. Bayangkan saja, suamiku memiliki puluhan hektar tanah di kampungku, belum ruko-ruko yang dikontrakan. Tidak hanya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Nikmatnya Membalas Dendam

 
Terserah: 21/08/2010 Dikarang oleh: HogBack 0 Ulasan

Dalam cerita sebelumnya,memang aku berencana tuk mengerjai Nonix, pacar Dwi, temen kuliahku yang sudah berani berselingkuh dengan Lita pacarku hingga bermain seks di kamarnya. Perasaan sakit itu masih kurasakan meskipun aku sudah berganti pacar. Namun setelah kupikir ulang, rencana untuk mengerjai Nonix sungguh tidak tepat. Terang saja,karena Nonix...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Celana Dalam Bude Murni (2)

 
Terserah: 17/08/2010 Dikarang oleh: rio munawar 0 Ulasan

Berikutnya tanganku meraih blus tanpa lengan itu. Kucari lubang lengannya yang sempit. Kuamati. Kulihat ada noda peta di sekitar pinggiran lubang lengannya. Aku yakin itu keringat Bude Murni. Pelan kudekatkan ke hidung dan kuciumi tepian lengan blus itu. Ini bau asem keringat Bude Murni. Hasrat birahiku melonjak naik. Jari-jari tanganku semakin ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Aku Pon Gagah

 
Terserah: 12/08/2010 Dikarang oleh: saudagar unta 0 Ulasan

Entah la aku tak tahu betul ke tidak. Cuma aku ni lelaki Melayu biasa je. So ladies you just imagine okay. Tahun lepas di tempat aku bekerja di Kuala Lumpur, ada staff perempuan baru yang jadi receptionist di tempat kerja aku. Nama dia Wati. Di sebabkan aku salah seorang pekerja kat situ, hari-hari le aku dapat tengok dia. Yang canggihnya dia ni p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Janda kawanku

 
Terserah: 10/08/2010 Dikarang oleh: indah-20 0 Ulasan

Ini kisahku dengan seorang janda kawan ku yang dikenalkan oleh anaknya sendiri kepada ku. Saya seorang yg beristri cukup cantik, sering merasa tertarik dengan seorang wanita yang jauh lebih tua. Kebetulan janda ini berumur 12 tahun lebih tua dari ku. Setelah berkenalan dan berbincang panjang lebar dalam beberapa pertemuan, kami rasanya semakin d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita

Lembur dengan Agnes Gadis Berjilbab

 
Terserah: 09/08/2010 Dikarang oleh: total89 0 Ulasan

Damn!! Hujan gede, server lab ngadat and ada komputer down gara - gara user bawa - bawa virus. akhirnya gue mutusin buat lembur dari pada besok kena ocehan sama dosen - dosen yang mo ngirimin filenya. nasib anak kost musti nyari tambahan jadi teknisi lab. gue kul di fakultas yang perbandingan cewek ma cowoknya 50 - 50 or sama banyaknya. di faku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.463 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)