Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
229
230
231
232
233
»

Si entong

 
Terserah: 12/04/2010 Dikarang oleh: Sinar 0 Ulasan

Pajak seyogianya diambil seperlima dari hasil panen. Bagian itu bisa berwujud padi, palawija, atau hasil pertanian lainnya, semuanya harus diserahkan kepada tuan tanah. Setelah tahun 1912, tuan tanah tidak mau lagi menerima bagian pajaknya. Dia minta kenaikan dua kali lipat. Alasannya, antara lain karena hasil panen jauh lebih bagus dari musim lalu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Kakak Ipar Mulut Lancang

 
Terserah: 12/04/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

aku ader cowunk kakak ipar ,,, mulut dier nie mcm langsi skit. pantang jmpe aq jer mesty na mara.. musty ader yg x kne. itu r ini r,,, mcm2.. dier jugak jdi ckgu aq kt uma,,, habis dimaki aq klu aq x dpat jwp soalan dier... bdoh r bangang r,, mcm.. pas2 ader ckali 2 aq tersiku bontot dier yg sdap kalu dapat enjut 2,,, dier tros marah aq.. paling aq...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Mana Tahan KFC

 
Terserah: 12/04/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

aku dulu keja kfc kat kl...kalo sebut je store mana sure sumer org tau coz tempat ni memg famous boleh dikatakan segitiga emas KL...... aku ader kwn nama izzati...die ni junior aku...coz aku dh keja dulu pastu baru die join so kireny aku senior la kan...izzati ni perwatakan die menarik....memg body pon ader bentuk la,ponggung tonggek skit+rambut i...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Nikmatnya Tubuh janda Berjilbab

 
Terserah: 11/04/2010 Dikarang oleh: badak_biru5 0 Ulasan

Neng…, seperti itulah biasa aku memanggilnya, dia adalah teman sekantorku, seorang janda beranak 1 dan umurnya 32 tahun. Wajahnya biasa saja, tubuhnya mungil dengan ukuran buah dada sedang. Apabila bekerja dia selalu menggunakan jilbab. Inilah awal ketertarikanku padanya. Perlu diketahui bahwa kadang-kadang aku berfantasi dapat merasakan kehangatan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Sang Pencuri Celana Dalam

 
Terserah: 11/04/2010 Dikarang oleh: zahidf5 0 Ulasan

Sebut saja aku Tanto. Pencuri? Ah sebenarnya bukan! Aku hanya bermaksud 'pinjam' tetapi kadang tidak bisa mengembalikan! Aneh bukan? Tetapi tetap saja sang empunya menuduhku pencuri! Celana dalam lagi.. Duh mungkin kalo dilihat sisi baiknya lebih baik daripada jadi pemerkosa.. Ah dasar pencuri selalu membela diri! Sejak usia remaja aku punya keb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Fantasi seks istriku

 
Terserah: 10/04/2010 Dikarang oleh: lakamisut 0 Ulasan

Sebagai pasangan yang baru saja menikah dan belum dikarunai momongan, maka waktu lebih banyak aku habiskan dengan suami. Disela-sela kesibukan bisnis tentunya. Kadang kejenuhan datang juga dikarenakan rutinitas yang monoton “mih, kita jalan-jalan yuk ke senggigi” begitu ajakan suamiku pada suatu Sabtu sore. “Ayo….” Tanpa pikir panjang aku lan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Nasib Fatizah

 
Terserah: 08/04/2010 Dikarang oleh: khirel 0 Ulasan

Fatizah seorang gadis kampong. Tinggal bersama keluarganya di hujung sebuah kampong. Kehidupan keluarga kais pagi makan pagi kais petang makan petang. Fatizah berumur 18 tahun. Berwajah cantik serta mempunyai susuk badan yang menarik. Ramai anak muda kampongnya tertarik dengan perawakan fatizah. Suatu hari dating sebuah kereta ke rumah fatizah. Ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Jeng Yati

 
Terserah: 27/03/2010 Dikarang oleh: deny112 1 Ulasan

Pak Diran pun berpamitan dan Kudengar istriku mendesis pelan sebelum pintu depan ditutup. Setelah pak Diran pergi, istriku menanyakanku darimana dan kujawab aku akan menjemput nya tadi, tapi ditengah jalan terjatuh. Keesokkan paginya Pak Diran datang dan memijitku lagi dan terakhir aku tak mengerti kenapa Pak Diran menusuk-nusuk batang ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (9)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Rahasia Ridwan dan Petualangan Pun Dimulai Suatu siang di kantin kampus yang ramai oleh celoteh mahasiswa, Ridwan mengajak Kino duduk berdua di sebuah pojok. Heran juga Kino dibuatnya, persoalan penting apa yang hendak disampaikan karib sekaligus "saingan"-nya ini? "Kalau mau ngomong soal ujian jangan di sini, lah!" protes Kino tetapi membiar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (8)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pertemuan Tak Terduga dan Kembalinya Indi Sore itu cerah dan sejuk sekali di kota B; langit tampak terang tetapi angin dingin berhembus membelai pucuk-pucuk pohon besar yang memenuhi kampus. Sambil bersiul-siul sembarangan, Kino meninggalkan ruang kelas, menuju gerbang utama untuk pulang. Tigor dan Ridwan punya acara tersendiri, sementara Rima t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (7)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Interlude Indi dan Perjumpaan Itu Kino sebetulnya agak terperanjat juga merasakan betapa Indi bukan gadis ingusan lagi dalam soal berciuman. Bibirnya yang lembut basah itu ternyata pandai sekali bermain-main, mengulum bibir Kino dengan lahap. Gadis itu juga dengan leluasa membuka mulutnya, membiarkan lidah Kino menelusup masuk, menjilati langit-...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (6)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Bayang-Bayang Sang Bidadari Pagi belum lagi terik. Matahari masih bersembunyi di balik pucuk-pucuk pohon. Udara masih segar. Kino sudah duduk di angkot reyot yang akan membawanya ke kampus. Mobil buatan Jepang itu pasti berumur sekitar 3 tahun. Catnya sudah dekil, suara mesinnya seperti kakek-kakek yang sedang sakit TBC. Penumpangnya belum banya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (5)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Seorang Bidadari dan Sebuah Mimpi Seorang gadis kecil berambut ikal dengan pita merah dan gelang gemerincing berlari-larian di taman mengejar seekor kucing. Di tangan gadis kecil itu ada sepotong biskuit. Mulut kecilnya ramai berteriak-teriak memanggil sang kucing. Pastilah ia bermaksud baik, memberi makanan yang ia anggap enak. Tetapi pastilah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (4)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Selamat Tinggal, Alma! Waktu dan hari berlalu begitu cepatnya. Kalender di dinding kamar Kino, di rumah Paman Tingga, begitu cepat dipenuhi tanda silang yang menandai bergulirnya hari ke minggu, minggu ke bulan. Dua bulan terasa seperti dua minggu. Ayah dan ibunya datang ke M minggu lalu bersama Susi yang sudah kangen kepada kakaknya. Ketigan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (3)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Musim Berderap Berlalu Kemarau akhirnya berlalu. Rintik hujan pertama jatuh di senja hari Rabu itu, saat orang-orang pada umumnya berada di rumah. Awan yang menjanjikan hujan sebenarnya telah sering bergantung-gantung di langit selama seminggu terakhir ini. Tetapi baru sekarang hujan benar-benar turun. Mulanya hanya menetes-netes seperti tidak ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita

Cerita Kino (2)

 
Terserah: 08/03/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Menguak Rahasia Berdua "Peristiwa Kenari", demikian Rien menamakannya, adalah sebuah langkah tak terencana yang sempat membuat wanita lajang ini panik. Ketika mereka berdua akhirnya tiba kembali di kota, menembus rintik hujan dan gelap senja, Rien sempat ingin berbincang dahulu. Ia ingin menjelaskan sesuatu, agar Kino tak salah tangkap. Tetapi m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.279 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)