Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
229
230
231
232
233
»

Hasrat birahi nafsuku (1)

 
Terserah: 20/05/2010 Dikarang oleh: Aisest 1 Ulasan

Anak kecil perempuan macam apakah aku ini, umur 5 tahun..... anak gadis kecil macam apakah aku ini, umur 10 tahun..... gadis remaja macam apakah aku ini, umur 15 tahun.... gadis muda macam apakah aku ini, umur 18 tahun.... wanita muda macam apakah aku ini, umur 22 tahun...., kawin; 2 anak perempuan/laki isteri macam apakah aku ini, umur 30 tah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Nikmatnya Tubuh Mungil Marlen

 
Terserah: 19/05/2010 Dikarang oleh: nyoed 1 Ulasan

Namaku Andi, ketika aku SMP, aku tinggal dengan saudaraku di Jakarta, di rumah itu aku bersama tiga orang anak dari saudaraku itu yang usianya sebayaku kecuali Marlena si bungsu, gadis kecil yang masih kelas enam SD. Setahun sudah aku tinggal dengan mereka, di usia puber sepertiku, semakin hari tubuh Marlena yang biasa kupanggil Lena, terlihat sem...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Dewi si istri binal

 
Terserah: 18/05/2010 Dikarang oleh: muxxchamvreetz 0 Ulasan

Panggil saja namaku Dewi, umurku 25 tahun, tapi aku sudah mempunyai satu orang anak laki-laki umur 5 tahun. Suamiku namanya Toni, bekerja disebuah perusahaan elektronik sebagi salaes manager. Kalau dibilang kehidupanku sangatlah lebih dari cukup. Soal diranjang, suamiku memanglah sangat bisa memuaskan aku, aku jadi terbuai setiapkali dia memperlaku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Tante F.

 
Terserah: 18/05/2010 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Halo , nama saya Toni saya bekerja di sebuah perusahaan makanan dan minuman di kota J. Sebenarnya saya bekerja di situ lantaran om saya yang pemilik perusahaan yang memasukkan saya (KKN nih ceritanya). Saya ini orang putus sekolah dan tidak niat dengan sekolah , asal saya sebenarnya dari kota S seasal dengan bapak pembangunan kita (yang sekara...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Menebuk Dua Pupu

 
Terserah: 16/05/2010 Dikarang oleh: sesia 0 Ulasan

Aku ni Andartida (anak dara tiada dara). Age/Sex/Location/Name: F/20s/Png/Farah.. To be exact 28(tahun), tinggi 5’3″, figure 35c 29 37.. Complexion fair, open minded, attitude happy go lucky kut. Kerja aku sebagai merchandising manager. Fesyen pakaianku depends pada keadaan. So aku tak particular sangat. Pagi tadi pergi Registrar Of Companies (ROC...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Nikmatnya Stafku

 
Terserah: 15/05/2010 Dikarang oleh: semeagakhensem 0 Ulasan

saya tidak dapat menahan diri untuk menceritakan pengalaman saya waktu berada di Surabaya. Saya ditugaskan ke Surabaya oleh perusahaan, tapi sebelumnya saya melakukan kunjungan satu hari ke pabrik dan kantor perusahaan yang akan merekrut saya itu. Letaknya agak di luar kota buaya tsb. Waktu kunjungan itu saya dikenalkan dengan semua manager dan sta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Ngentot Tante Teman Sendiri

 
Terserah: 14/05/2010 Dikarang oleh: bareska dino 0 Ulasan

Gw Krisna. Umurku 23 tahun, dan sekarang sedang kuliah di tingkat terakhir di sebuah PTS di Jakarta. Asalku dari Bandung, dimana gw menghabiskan masa anak-anak dan remaja gw, sampai kemudian gw pindah ke Jakarta empat tahun yang lalu. gw pun hidup prihatin di ibukota ini, terkadang seharian gw hanya makan supermie saja untuk mengganjal perutku. gw ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Aku Mendapati Adik Iparku Berbuat Mesum

 
Terserah: 11/05/2010 Dikarang oleh: pwpwpw 0 Ulasan

Kejadian ini belum terlalu lama, tetapi sulit sekali aku lupain karena sangat jelas akan menyaksikan sendiri dengan kedua bola mataku. Rumahku ada di sebelah mertuaku dan di hubungkan dengan lorong rumah belakang yang ada pintunya dan aku mempunyai satu adik ipar yang sudah mahasiswa. Emang sih istriku hanya punya satu saudara aja yaitu adiknya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Mbak Tuti

 
Terserah: 11/05/2010 Dikarang oleh: pwpwpw 0 Ulasan

Di dalam mobil sepanjang perjalanan aku sering melirik ke arah wajah Mbak Tuti. Dia terlihat sedikit murung karena baru saja melepas suaminya yang pergi ke Amerika untuk training selama empat bulan. Aku tidak begitu tertarik dengan kemurungannya, tapi lebih terbuai oleh wajahnya yang putih bersih dan bibirnya yang tipis, kacamata ber-frame ungu kee...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Cikgu Norasyikin

 
Terserah: 10/05/2010 Dikarang oleh: rufuser 0 Ulasan

Peristiwa ni berlaku baru baru ni aje masa aku tengah belajar Form 6 di sebuah negeri di Semenanjung Malaysia. Aku harap cerita aku dapat le menghiburkan korang semua. Cikgu Syiken ni ajar BM di kelas aku. Aku memang tak tahan ngan body dia. Tetek selambak besar. Bila dia berjalan je, bergoyang goyang kiri kanan. Punggung toksah cakap le. Besar cam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Pendakian Tiada Henti

 
Terserah: 10/05/2010 Dikarang oleh: jayamahe 0 Ulasan

Lembayung mulai melingkupi ufuk langit. Ratusan perdu kini tinggal bayang-bayang hitam, seperti serdadu bergerombol dalam diam. Angin tak terlalu kencang, tetapi tentu saja dingin. Puncak gunung ini cukup tinggi untuk ukuran para pendaki pemula. Dalam remang yang menemaram, Rima duduk di tanah memeluk lututnya, memandang ke depan sana: kabut tipis ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Oh Ibuku

 
Terserah: 10/05/2010 Dikarang oleh: penulis tegar 1 Ulasan

Setelah abis study,aku balik di kampong aku kat utara semenanjung. Aku duduk dengan mak aku. Dia ni keje penoreh getah je. Kadang-kadang berkebun. Aku study pun ayah aku yang tanggung. Mak aku umurnya baru 44 tahun. Muda lagi. Kulit putih bersih. Buah dada memang besar la. Punggung lebar semacam je. Mak aku ni memang lawa. Dia bercerai dengan ayah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Suka budak sekolah sekarang

 
Terserah: 09/05/2010 Dikarang oleh: racer87 0 Ulasan

Aku sekarang suka cari budak-budak sekolah. sebab terkenangkan azi yang pakai baju kurung hisap konek aku,comel sangat. So aku bekerja ofis bos aka despatch. kerja aku menghantar surat kompeni je,tak pun buat filing sikit. Satu hari ni,aku kene hantar surat pegi satu kompeni kat luar bandar. Aku tak tahu jalan sangat area sana. So setibanya kat ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Bersetubuh Dengan Aktris Sinetron

 
Terserah: 08/05/2010 Dikarang oleh: master43 0 Ulasan

Hari Jumat sore itu tiba-tiba Dita menelponku. "Pak Robert.. Ada artis mau kenalan nih" katanya di ujung telpon. "Ah yang bener.. Memang tahu saya dari mana" tanyaku heran. "Dia teman saya Pak" jawabnya. Kemudian Dita menjelaskan bahwa si artis ini, sebut saja namanya Sandra, adalah artis bispak yang terkadang menggunakan jasa Dita sebagai ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Gairah Ibu Muda

 
Terserah: 07/05/2010 Dikarang oleh: Arjuna Neraka 0 Ulasan

Sudah masuk tahun ketiga aku buka praktek di sini semuanya berjalan biasa-biasa saja seperti layaknya praktek dokterr umum lainnya. Pasien bervariasi umur dan status sosialnya. Pada umumnya datang ke tempat praktekku dengan keluhan yang juga tak ada yang istimewa. Flu, radang tenggorokan, sakit perut, maag, gangguan pencernaan, dll. Akupun tak ada ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita

Karmin oRg Gaji

 
Terserah: 07/05/2010 Dikarang oleh: Arjuna Neraka 1 Ulasan

Aku karmin. umur ku kini 42. asalnya aku mengikut keluarga aku berhijrah dari filipina dtg ke malaysia kerana masalah di sana beberapa tahun yg lalu waktu aku masih remaja. disini aku tinggal di kawasan setinggan yg terletak bersebelahan dgn taman perumahan. kira semua org2 kaya la. banyak juga diantara kawan2 aku yg menjadi orang gaji di kawasan p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.922 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)