Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
233
234
235
236
237
»

Kenikmatan Gadis Muda Belia

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: Ronay1234 0 Ulasan

acara sekolahan biasa saja masuk pagi pulang sekitar jam 14:00 sampai pada akhirnya saya dikenalkan oleh teman seorang gadis yang ternyata gadis itu sekolah juga di dekat sekolah saya yaitu di SMPN 3. Ketika kami saling menjabat tangan, gadis itu masih agak malu-malu, saya lihat juga gadis itu tingginya hanya sekitar 158 cm dan mempunyai dada y...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Puteri Intan Kamelia

 
Terserah: 28/12/2009 Dikarang oleh: sawanobori 0 Ulasan

Selama lebih tiga tahun aku berkahwin, perasaan bersalah sering menghantui diriku. Kegagalan diriku menjadi lelaki sejati bagaikan belati tajam menyiat-nyiat perasaanku. Emosiku menjadi tidak stabil memikirkan perkara ini. Kadang-kadang aku mengelamun seorang diri memikirkan cara mengatasi masalah yang aku hadapi. Sehingga kini segala-galanya kelih...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Yoko Yoko Kegemaranku

 
Terserah: 28/12/2009 Dikarang oleh: mata_sepet 0 Ulasan

aku masuk la kedai nak cari ubat ape2 ke nk bagi hilang lenguh neh..then, aku pun ternampak yoko yoko..aku beli jelah sebab aku fikir kalu beli minyak panas pun, xde sape nak tolong urutkan..ish3.. mase aku sampai rumah, semua orang dalam rumah aku tiada.. aku tak tahu nak buat apa dah.. masa tue aku teringat bekas laki aku pernah beli cd lucah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Reny dan Reny

 
Terserah: 26/12/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Cerita ini terjadi beberapa waktu yang lalu. Semuanya bermula ketika penerimaan mahasiswa baru di kampusku. O iya, aku adalah salah satu mahasiswa di salah satu perguruan tinggi ternama di kotaku. Saat itu, maklumlah namanya juga senior, maka semua mahasiswa baru baik itu mahasiswa baru cowok maupun cewek tunduk atas semua perintahku. Pada hari ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Cerita Dewasa Suami Orgasme dan Aku Tidak

 
Terserah: 26/12/2009 Dikarang oleh: kurcac1 0 Ulasan

Sejak aku posting crita2ku di salah satu situs, aku sering mendapat pm dari pembacaku, ada juga sih dari prempuan, tapi mayoritas mah dari lelaki, biasa de, isinya ngajakin ktemuan dan ujung2nya maen. enak di mreka gak enak di aku ya. kalo dah sering pm2an dan isinya gak ngajakin maen aja, aku baru ngasi imelku dan chatting dilanjut ke imel2an. Sal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Pembantu Baruku

 
Terserah: 25/12/2009 Dikarang oleh: alannuari 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Anthony, dan panggilan akrabku adalah Anton. Aku berasal dari kota Malang (Jawa Timur), dan kedua orang tuaku masih tinggal di sana. Umurku baru 25 tahun, dan saat ini sedang studi Master tahun terakhir di Melbourne (Australia). Sejak lulus SMA aku langsung kuliah S1 di Jakarta, dan sempat bekerja selama setahun di Jakarta setela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nama Aku Ziza

 
Terserah: 24/12/2009 Dikarang oleh: power ranger 0 Ulasan

Nama aku Ziza. Aku belajar dalam jurusan progammer IT software di Kolej. Aku belajar komputer atas kehendak dan desakan mak bapaku. Aku memang tak minat langsung dengan komputer. Nak sejuk dan senangkan hati kedua orang tua aku, akupun belajarlah. Usiaku 18 tahun. Suka siri TV3 Jalan-jalan cari makan. Tau kenapa? Sebab wajah dan iras aku macam p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Waitress

 
Terserah: 23/12/2009 Dikarang oleh: sawanobori 0 Ulasan

Kebetulan ada waitress yang lewat,kupanggil lalu kupesan minuman beer. Waitress-nya orang Amerika.Wajahnya oke, terus body oke, buah dadanya kira-kira 36B, pokoknya oke.Temanku terus mengajakku taruhan $500 kalau aku bisa bersenggama denganwaitress itu. Aku sanggupi taruhannya. Waktu waitress-nya datang membawa minuman, kuberi tipnya agak besar(d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Jangan Percaya Siapapun

 
Terserah: 23/12/2009 Dikarang oleh: jeritan 0 Ulasan

Ini kisah tentang dua orang pemuda yang berteman cukup lama. Banu yang seorang pemalu yang super kuper namun pandai dalam hal akademis, sementara sahabatnya adalah Nugie seorang playboy cap buaya yang sudah terkenal di kampusnya bahkan bakat playboynya itu sudah terintis sejak dia duduk dibangku sekolah menengah pertama. Padahal dibanding Banu jela...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Tugas Rangkap

 
Terserah: 23/12/2009 Dikarang oleh: jeritan 1 Ulasan

Aku sudah lama bekerja sebagai sopir freelance, dan usiaku 29 th. 2 th yang lalu aku dapat kerjaan mengantar 1 keluarga berlibur ke luar KOTA. Aku tinggal di Dps. Keluarga P. Adi menyuruhku mengantar mereka berlibur ke KOTA Jog. Waktu itu yg ikut serta yaitu P.Adi dan istrinya, putrinya Emma yg masih berusia 2 th beserta Indri pengasuhnya. Perjalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Kabut Pagi di Simpang Lima

 
Terserah: 23/12/2009 Dikarang oleh: jayamahe 0 Ulasan

Tahun 1997 adalah tahun-tahun keperkasaanku, dimana saat itu aku masih berusia 25 tahun dan banyak gadis-gadis menunggu giliran apelku tiap malam minggu. Aku sendiri sekarang sudah berkeluarga, mempunyai seorang putra yang berumur 4 tahun. Cerita ini dimulai saat aku mengambil cuti tahunanku selama 1 minggu dalam rangka refreshing setelah aku berh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Nikmatnya anak kost

 
Terserah: 22/12/2009 Dikarang oleh: andyafuk 0 Ulasan

Kejadian ini terjadi di akhir tahun yang lalu, saat aku dinas audit di kantor bank cabang utama Malang selama 2 minggu. Saat di Malang aku tak bermalam di hotel, tetapi aku tingal di rumah adik laki-lakiku yang juga buka kost sebab bisa dapat penggantian 50 persen dari tarip hotel yang ditentukan. Jadi aku sewa kost 1 bulan di sana. Aku tiba di Mal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Agnes ponakan kakak ipar

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: jdsajhbfakdhfbhjk 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Hendy,, aku asli dari kota Tahu dan sekarang berumur 19 tahun, aku sendiri sudah kuliah semester 3 di fakultas hukum di salah satu perguruan tinggi negeri di jawa tengah.. Langsung aja,, hari sabtu tepatnya 6 hari yang lalu, aku kedatangan kakak iparku yang dari Jakarta bersama dengan anaknya, sebut saja namanya Agnes. Agnes ini...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Tante Nina

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

: Cerita ini terjadi waktu gue berumur 14 ketika itu, waktu gua liburan di rumah temennya Om Gua di kota J, sebut saja nama temen Om gua Arif. Om Arif mempunyai istri namanya Tante Nina. Umur Om Arif kira-kita 40 tahun sedangkan Tante Nina berumur 31 dan mereka mempunyai anak berumur 5 tahun bernama Dino. Om Arif adalah temen baik dan temenbisn...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Budak Benggali

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Aku seorang surirumah berumur 24 tahun. Tinggal di rumah sewa di suatu taman perumahan bersama seorang anak kecil berusia 2 tahun. Suamiku seorang pembantu nakhoda kapal perdagangan dan sentiasa tiada di rumah. Sekali belayar mengambil masa enam bulan, kemudian bercuti di darat selama tiga bulan. Selama tiga bulan di darat aku benar-benar bahag...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita

Tempat kost

 
Terserah: 21/12/2009 Dikarang oleh: awangje 0 Ulasan

Aku kost di rumah keluarga Karsa yang terdiri dari pak Karsa, Bu Karsa yang biasa dipanggil Bi Iin, Lia putri tunggalnya yang masih SMU, dan seorang pembantu. Bi Iin dan Lia punya kemiripan, sama-sama cantik dan kulit bersih khas orang Priangan, bedanya hanya Bi Iin lebih gemukan sedikit. Pak Karsa pagi-pagi sudah keluar rumah berangkat kerja d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.946 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)