Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
233
234
235
236
237
»

Sweetest sin

 
Terserah: 29/01/2010 Dikarang oleh: indra manoor 1 Ulasan

Aku semakin panik landasan helipad sudah terlihat semakin mendekat. “Pak tolong saya pak…..saya tidak mungkin turun dalam keadaan seperti ini.” Kedua pria bejad itu hanya tersenyum-senyum penuh kemenangan melihatku semakin panik. Aku benar-benar tidak bisa membayangkan apa jadinya nanti. Membayangkan wajah keras pria-pria berbadan tegap yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Innocent Seductress

 
Terserah: 29/01/2010 Dikarang oleh: indra manoor 0 Ulasan

Aku pura-pura tidak tahu sambil membolak-balik buku pelajaranku, aku membalas tatapan mata mesum Pak Harsono dengan tatapan mataku yang innocent hingga ia salah tingkah di depan kelas. Sambil mengajar Pak Harsono menikmati kemulusan pahaku, kunaikkan kedua kakiku pada besi yang melintang di bawah mejaku, kujingjitkan ujung kakiku sambil mengipas-n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Ketagihan Cokelat Saat Hamil, Sehatkah?

 
Terserah: 28/01/2010 Dikarang oleh: triwan 0 Ulasan

Cokelat tak hanya lezat tapi juga banyak manfaat. Namun, bolehkah ibu hamil mengonsumsi cokelat terus menerus? Pada dasarnya cokelat aman untuk dikonsumsi, termasuk oleh ibu hamil. Tetapi sebaiknya tidak berlebihan mengonsumsi cokelat karena bisa mengurangi asupan makanan gizi yang dibutuhkan ibu dan janin. Selain itu, cokelat termasuk makanan t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Binalnya Ibu Mertua

 
Terserah: 28/01/2010 Dikarang oleh: wastyanti 0 Ulasan

Malam semakin larut saat Rianti belum bisa memicingkan matanya, sudah sebulan suaminya tidak memberikan kemesraan diatas ranjang semenjak mereka menempati rumah barunya. Mungkin karena kesibukan kerjanya membuat Anto seperti tidak memperdulikan isterinya, padahal mereka masih terhitung pengantin baru meskipun masa perkawinan mereka telah berjalan t...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Kisah Ghairah

 
Terserah: 28/01/2010 Dikarang oleh: roy2502 0 Ulasan

Ini kisah benar, bukan tipu. Aku tengok banyak cerita dalam my first time...pembohong...plot cerita hampir sama...ciplak. Kisahnya begini. Aku berkhidmat di bandar JB dan kemudian bertukar ke bandar KT. Sebelum bertukar aku kenal sorang girl nama Sue..cute budaknya, bodi solid, umur baru 19 tahun. Aku bagi tahu aku dah kahwin, tapi dia cakap, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Aku Kecundang Akhirnya

 
Terserah: 27/01/2010 Dikarang oleh: kassimgha 0 Ulasan

Cukup la sekadar aku kenalkan diri ak sebagai anne...kejadian ni berlaku 2 tahun y lepas..aku ni seoarang palajar ipta mase tu..macam biase bile cuti semester ak aku akan kerja..kali ni aku kerja kat klang dekat jb..aku tinggalkan boyfren dan family aku... 2 bulan aku kerja kat sana...aku kerja shif malam...jadi siang kadang2 aku xboleh tido...a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Hasil pencarian Untuk Ngintip Dita

 
Terserah: 27/01/2010 Dikarang oleh: henriw 0 Ulasan

Hari ini adalah ulangan pelajaran Matematika. Bahkan sebelum ulangan dimulai suasana udah tegang banget karena pak Doky selain galak juga selalu mengawasi saat ulangan dgn ketat. Meski pelajaran belum dimulai, semua murid sudah duduk di kelas mempersiapkan diri ” Duh.. aku deg2an nih Dit ” kata Putri ” Hmmm.. kalo aku sih santai ajah, liat ni...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Selamatkan Bangunan Tua

 
Terserah: 25/01/2010 Dikarang oleh: triwan 0 Ulasan

Indonesia, dengan letaknya yang strategis dan kekayaan alamnya yang berlimpah, mengundang berbagai transaksi perdagangan dari Eropa, Arab, India dan China. Posisi ini menjadikan Indonesia pusat perdagangan yang ramai dan pelabuhan yang sibuk. Tempat bertemu dan berlebur berbagai kultur dan jamaknya etnisitas menambah kaya sejarah bangsa. Indonesia ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Tante vivi tetanggaku di apartemen

 
Terserah: 24/01/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Pada waktu aku telah menyelesaikan, karena letak kantorku yang amat sangat jauh dengan rumah. Aku memutuskan untuk mengontrak Apartemen di daerah Kuningan sehingga jika ke kantor tidak terlalu jauh. Namaku Bramanto. Sekarang saya berkerja di salah satu perusahaan telekomunikasi di daerah kuningan Jakarta. Dulu aku tinggal bersama kedua orang tuaku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Rupanya Gadis Membutuhkan Sentuhan

 
Terserah: 24/01/2010 Dikarang oleh: empty_xxx 0 Ulasan

Yah nama itu sekarang tinggal jadi kenanganku yang indah entah kapan kita bisa ketemu lagi semenjak kepindahannya April ini ke luar kota nunjauh di sana. Kami kenal di FS, dan mulai sering berkirim pesan di fasilitas FS tersebut, mulai dari status ku yang complicate dan diapun ternyata janda beranak satu ditinggal oleh laki laki yang lari kepeluka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Mbah Sukro

 
Terserah: 21/01/2010 Dikarang oleh: truecolourzz 0 Ulasan

Mbah Sukro adalah dukun sakti yang tinggal di desa pedalaman di lereng gunung di pulau Jawa. Usianya diatas 60 tahun. Badannya kurus, namun masih sehat. Ia adalah dukun sakti yang menguasai dunia perdukunan sehingga tidak ada yang berani melawannya. Ia termasuk dukun yang kaya raya karena ia tak segan-segan mematok harga tinggi bagi para kliennya. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Kak Min

 
Terserah: 20/01/2010 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Kak Min (Part 1) Aku baru aje mengikuti ruangan ini secara tak sengaja. Aku menghormati semua cerita-cerita yang dikongsi bersama. Samada benar atau tidak, atau mungkin khayalan semata-mata. Namun aku memang suka membaca cerita-cerita kalian. Izinkan aku bercerita pengalaman aku bermula dari pertama kali mengenali seks, sehinggalah yang terkini. Un...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Farhim

 
Terserah: 20/01/2010 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Aku ni pemalu sebenarnya tapi camna leh terlibat tah tak tahu la, camni crita dia bermula, kami bercinta lebih kurang 3 bln, pada waktu yg sukar aku lupakan tu kami dating kat kl sentral, lepas makan kami jln2 aku dah lah x pernah kluar ngan mana2 pompuan jadi x tau la nak ajak jln2 kat mana, dia lak asyik nak berkepit jer ngan aku naik segan aku o...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Bohsiaku

 
Terserah: 20/01/2010 Dikarang oleh: entahh 0 Ulasan

Kisah berlaku ketika aku kehilangan anak kunci rumah ketika aku pulang dari kerja. Aku tercari-cari didalam poket, namun gagal. Aku segera menelifon housemate aku tetapi hampa, seorang dalam perjalanan pulang ke kampung dan seorang lagi terpaksa membuat overtime sehingga larut malam. Sedang aku termangu-mangu, aku disapa oleh anak jiran sebelah rum...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Makan malam menggairahkan

 
Terserah: 20/01/2010 Dikarang oleh: zyncro 0 Ulasan

Hari ini panas sekali. Aku merasa agak BT (Birahi Tinggi) dan sedang melamun jorok beberapa menit. Lalu kutelepon temanku, Anna yang baru kukenal tiga bulan. Aku masih ingat waktu bertemu dengannya pertama kali, orangnya berani, mandiri, cantik dan tidak sombong. Dia suka mode dan musik Jazz Fusion. Kebetulan dia ada di rumah dan sehabis bicara bas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita

Melayan Boss Lelaki Korea

 
Terserah: 20/01/2010 Dikarang oleh: Ronaldo de Capiro 0 Ulasan

Namaku Sofia Jane. Kawan-kawan memanggilku Sofia sahaja. Kawan-kawanku yang nakal memanggilku Sofia Jin. Umurku 25 tahun, setahun berkahwin dengan pegawai tentera, belum beranak, bekerja sebagai pegawai personnel di sebuah syarikat multinasional selepas tamat pengajian di IPT. Kawan-kawan menggelar aku peragawati syarikat kerana aku selalu mengikut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.618 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)