Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
233
234
235
236
237
»

Janda kawanku

 
Terserah: 10/08/2010 Dikarang oleh: indah-20 0 Ulasan

Ini kisahku dengan seorang janda kawan ku yang dikenalkan oleh anaknya sendiri kepada ku. Saya seorang yg beristri cukup cantik, sering merasa tertarik dengan seorang wanita yang jauh lebih tua. Kebetulan janda ini berumur 12 tahun lebih tua dari ku. Setelah berkenalan dan berbincang panjang lebar dalam beberapa pertemuan, kami rasanya semakin d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Lembur dengan Agnes Gadis Berjilbab

 
Terserah: 09/08/2010 Dikarang oleh: total89 0 Ulasan

Damn!! Hujan gede, server lab ngadat and ada komputer down gara - gara user bawa - bawa virus. akhirnya gue mutusin buat lembur dari pada besok kena ocehan sama dosen - dosen yang mo ngirimin filenya. nasib anak kost musti nyari tambahan jadi teknisi lab. gue kul di fakultas yang perbandingan cewek ma cowoknya 50 - 50 or sama banyaknya. di faku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Bercinta dengan Om-om

 
Terserah: 09/08/2010 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Aku mengenakan pakean renang yang mirip pakean montir, baju lengan pendek menyatu dengan celana pendek. Yang merah terbakar ya muka, tengkuk, lengan dan kaki yang tidak tertutup pakean. Walaupun pakean renangku tertutup seperti itu, bodiku yang bohay tetap saja menonjol karena pakean renang itu ketat. Si om sampe berbisik, "Nes, bodi kamu mengunda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Tetanggaku yang menggoda

 
Terserah: 09/08/2010 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Saat aku bersepeda, aku selalu bertemu dengan mbak dewi, dia selalu menggendong anaknya yang masih berumur 2 tahun di sebuah SD dekat rumahku sambil menyuapi makanan ke anaknya. Dan sering pula aku memergoki mbak Dewi sedang menyusui anaknya tersebut, pemandangan itulah yang membuat saya sangat betah untuk melihatnya. Mbak Dewi tanpa malu-malu meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Obat untuk suami

 
Terserah: 09/08/2010 Dikarang oleh: bigrandy 0 Ulasan

Waktu itu ada keinginanku untuk mengajaknya ke salah satu salon perawatan tubuh guna mengembalikan keindahan tubuhnya seperti semula. Namun istriku menyarankan nanti aja kalo sesudah anak kami umur 1 tahun, dimana istriku sudah tidak menyusui lagi. Satu tahun berlalu sesuai dengan yang aku janjikan akhirnya kami menuju salah satu salon tempat pera...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Hantu Bangku Kosong

 
Terserah: 05/08/2010 Dikarang oleh: buruitil 0 Ulasan

Cerita tentang bangku kosong itu terus beredar antar tipa angkatan di sebuah SMA di bandung , konon bangku tersebut tidak boleh dtempati oleh siapapun atau akan terjadi hal hal ganjil. bangku tersebut berada di sebuah kelas yang dipakai oleh anak anak kelas dua , dan terletak tepat di pojok belakang ruangan. konon sebenarnya bangku itu pernah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Amelia Sahabat Penaku

 
Terserah: 05/08/2010 Dikarang oleh: ban serep 0 Ulasan

Hubungan kami berawal dari dimuatnya surat pembacaku, ketika aku masih mahasiswa, di suatu surat kabar yang beroplah nasional tentang kesulitan mengirim surat ke luar negeri. Seminggu kemudian datang surat kepadaku mengomentari suratku dan menceritakan hal yang sama dengan yang kualami. Ia mengatakan hobinya juga surat-menyurat (korespondensi) dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kenangan paling terindah

 
Terserah: 29/07/2010 Dikarang oleh: budak_johor77 0 Ulasan

Aku nk crite 1 pengalaman yg aku ssh nk lupe smpi la skrg...nk try lperkn jgak sbb da ade awek bru kan...haha...tp nk wt camne tetap xley lper...citer aku ni xla mcm crite yg merepek2 yg ade kat cnie...ntah btul ke atau reka2 je...crite nie tentang dri aku dgn sorg minah nie...name dye eka, sebaya aku jer, pendek je budaknye dlm 140cm...haha...so k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Dukun Semok

 
Terserah: 27/07/2010 Dikarang oleh: ikan_busuk 0 Ulasan

ikut bimbingan tes CPNS, mengasi uang pelicin, menyewa joki, sampai ke dukun sekalipun akan dilakukan. Entah karena putus asa setelah beberapa kali gagal dalam tes, akhirnya gw juga memakai jasa dukun atau orang pintar dan bukan mbak errot lho. Menurut info yang gw peroleh dari sahabatku , ada seorang dukun di pinggir kota yang dulu pernah melolos...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Gara Gara Bola

 
Terserah: 26/07/2010 Dikarang oleh: bram sapujagat 0 Ulasan

“kamu pulang aja duluan, takutnya besok kamu malah telat kuliah lagi.” “wah aku uda g ada kuliah mbak, tinggal skripsi aja, di sambi nonton bola tentunya” jawabku. “bentar lagi lulus dong” sambil mbak Metha tersenyum. “doakan aja mbak...” Waktu beres2 ak curi2 kearah belahan dada yg mengkal itu, terlihat BH warna putih membungkusnya, bikin a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Kakak Sepupuku yang cantik

 
Terserah: 20/07/2010 Dikarang oleh: penditagila 0 Ulasan

Perkenalkan namaku Steven, aku baru saja menginjak umur 30 tahun. Nama panggilan akrabku adalah Steve. Sekarang aku bekerja di suatu perusahaan multimedia design & marketing di Jakarta. Focus dari pekerjaanku lebih menuju ke arah website design. Statusku masih belum menikah, dan juga masih belum punya pacar yang serius. Aku adalah anak kedua dar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Percutian di Langkawi

 
Terserah: 20/07/2010 Dikarang oleh: fork32 0 Ulasan

Fiq ajak I ke Langkawi for 3 days and 2 nights die ader kerja sikit, I kater no problem. Hari pertama sampai ok,kitorang relax jap and mandi laut. Biler i pakai my bikini kecik.. boleh nampak cock fiq tegak... nasib baik waktu tu bukan cuti sekolah. Our resort pun kat bahagian belakang pulau.. dekat Burau Bay nye area. Orang tak ramai..tapi aper2 ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Rezeki

 
Terserah: 18/07/2010 Dikarang oleh: DemonEyeKyo 1 Ulasan

Kejadian ini berlaku pada dua tahun yang lalu dan ia masih segar dalam ingatanku. Ketika itu aku menolong satu majlis perkahwinan di kampungku bersama-sama dengan rakan-rakan karibku. Ketika sedang sibuk kami bergotong royong di majlis perkahwinan itu tiba-tiba aku terasa perutku memulas hendak membuang air besar. Aku memberitahu Seman yang aku ing...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Memperkosa Adik Kekasih

 
Terserah: 15/07/2010 Dikarang oleh: suacong 0 Ulasan

Pemerkosaan ini kulakukan awalnya semata-mata karen ingin balas dendam pada kekasih yang telah mengkhinantiku. Cerita Seks ini pun akhirnya bisa terjadi karena kebetulan si Putri, nama adik kekasihku berencana datang ke rumahku. Putri memohon “ mas…jangan mas, aku itu sayang mas, dan kuanggap sebagai kakakku sendiri, kenapa mas tega lakukan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Nikmatnya Bercinta di Pinggir Pantai

 
Terserah: 15/07/2010 Dikarang oleh: suacong 0 Ulasan

Meski Cerita Dewasa ini datar2 aja, namun kalau dipikir2 kita berada dalam posisi itu dan merasakan bercinta pagi2 dialam terbuka (pinggir pantai) uuhhhhhh .... nikmatnya. Karena dapat lampu hijau, tangannya pun mulai turun ke paha saya yang makin panas dingin. Ternyata tangannya yang pada awalnya mengelus paha, mulai mencari-cari. Otomatis...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita

Bercinta dengan suster perawat nurse

 
Terserah: 09/07/2010 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

Suatu siang di jalan Dharma Wangsa ke arah campus Airlangga sedang terjadi keributan, ngga’ jelas siapa lawan siapa… saat itu aku melintas dengan BMW M50ku sendirian dan sedang asyik dengerin radio Suara Surabaya… cuek saja saat melintasi perkelahian itu sambil sedikit menoleh ke arah seorang laki-laki yang sedang dikeroyok 4 orang lawannya… dia d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.740 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)