Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
234
235
236
237
238
»

Nikmatnya Kencan Pertama

 
Terserah: 19/02/2010 Dikarang oleh: fakir aji 0 Ulasan

Dia baru pertama kali menjilati kepala penisku dan lalu mengulum mengeluarmasukkan penisku pada mulutnya. Selang beberapa lama kami melakukan pemanasan maka saya berinisiatif untuk melakukan penetrasi pada vaginanya. Saya gesek-gesekan dulu pada vaginanya yang sudah banyak lendirnya. "Ayo Mas cepat, aku sudah tidak tahan lagi" pintanya dengan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Ayu...

 
Terserah: 18/02/2010 Dikarang oleh: zackmy 0 Ulasan

Pagi itu tiba-tiba Ayu terasa sebak. Entah kenapa dia pun tidak tahu. Diketepikan perasaan itu serta merta untuk menguruskan anak-anaknya yang akan berangkat ke sekolah. Ayu yang sudah hampir menjanda selama setahun, berasa begitu beruntung kerana mempunyai 3 orang anak yang cukup memahaminya. Berusia antara 6 hingga 12 tahun, anak-anak lelaki Ayu ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Pijat enak

 
Terserah: 17/02/2010 Dikarang oleh: rakoboy 0 Ulasan

Aku baru pernah sekali di pijat mbak Minah, sehingga belum begitu kenal akrab. Mbak Mina ini berumur sekitar 35 tahun dan menggunakan jilbab, anaknya sudah 2, yang besar sudah di kelas 4 SD sedangkan adiknya masih TK. Wajahnya cukup cantik, tubuhnya ramping dengan dada yang masih kelihatan padat. Kulitnya kuning bersih dan bibirnya tipis. Seorang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Menggairahkan, Binal, dan... Berjilbab!

 
Terserah: 16/02/2010 Dikarang oleh: kukukakiku2010 0 Ulasan

Leo sedang asyik di kamarnya memutar rekaman2 yg ada di laptopnya. Rekaman2 tsb adalah kumpulan dari semua rekaman yg selama ini dia shoot menggunakan handycamnya. Mulai rekaman saat kakaknya Dita bercanda dgn kedua temannya yg menampakkan celana dalam mereka, sampai rekaman saat Putri dan Dita berciuman di ruang tamu. Wajah Leo nampak serius me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Gadis Exhibisionist

 
Terserah: 16/02/2010 Dikarang oleh: modenna360 0 Ulasan

Ini ceritaku yang keempat. Beberapa bulan yang lalu, di kantorku ada seorang karyawan intern yang kebetulan ditugasi untuk bekerja membantuku. Dia, sebut saja namanya Johan masih sedang menyelesaikan kuliahnya di Melbourne. Dia bekerja di kantorku hanya tiga bulan, dan saat ini sudah kembali ke Melbourne lagi. Anaknya lumayan keren, tapi mungkin ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Bas balik kampung

 
Terserah: 15/02/2010 Dikarang oleh: honey12307 0 Ulasan

Umur aku 19 thn waktu ni..nama aku ani. Biasanya bila cuti dan tiba masa utk balik kampung di kelantan, kebiasaannya aku ambil bas waktu mlm supaya tak terasa masa berlalu. Mlm tu tak ramai orang naik bas bersama aku. Dan yg seronoknya aku duduk seorg. Lbh krg 1 jam perjalanan, seorg lelaki dtg duduk disebelah aku. Dia perkenalkan dirinya abg man. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Dibah di malam pertama

 
Terserah: 14/02/2010 Dikarang oleh: pukak86 0 Ulasan

Malam Pertama. Hatiku rasa berdebar tidak terhingga. Maklumlah selama ni penat aku menahan rasa. Dibah, isteriku memang jelita dan manja orangnya. Selama kami bercinta dan bertunang, batang aku ni asyik kerass jer bila melihat Dibah. Semua mengenai Dibah menarik perhatian aku. Wajahnya yang comel, senyumnya yang manis... kulitnya yang putih gebu......

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Demi Kepuasan

 
Terserah: 12/02/2010 Dikarang oleh: hidungbelang 0 Ulasan

Tanpa penyesalan, kucampakkan begitu saja lelaki yang tak pernah memberiku kepuasan puncak ini. Pada minggu berikutnya, kutelepon Tommy untuk menjemputku pergi. Hari itu aku dan Tommy kembali 'bertarung sengit' di sebuah villa di Trawas, Mojokerto. Di kamar, aku yang berbusana seksi, ternyata langsung menarik perhatian Tommy, dia langsung mende...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Bandung Lautan Birahi

 
Terserah: 12/02/2010 Dikarang oleh: Santosolukito 0 Ulasan

________________________________________ Meskipun telah belasan tahun meninggalkan Bandung keterikatanku kepada kota kembang itu tidak begitu saja lepas, terutama setelah kegagalan rumah tanggaku. Dalam setahun aku sempatkan 2-3 kali berkunjung ke Bandung bernostalgia bersama kawan-kawan yang tetap bertahan tinggal disana selepas kuliah. Walaupun ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Shima

 
Terserah: 11/02/2010 Dikarang oleh: asuramaru 0 Ulasan

Hampir 2 tahun berkawan dgn Shima & hubungan kami amat rapat. Shima adalah juniorku di kolej. Secara kebetulan, rumah kami terletak di daerah yg sama. xdapat dinafikan, Shima sangat menarik orangnya. Rambutnya pendek & lebat, berkulit kuning langsat & tubuhnya amat menggiurkan. Petang tadi, aku mengajak Shima ke rumahku. Keluargaku pulang ke kampun...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Kamar penuh gairah

 
Terserah: 11/02/2010 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Yeni membimbing adiknya menuju sebuah pintu sambil sesekali melirik ke belakang dan tersenyum simpul ke arah adiknya. Yeni membuka pintu kamar tersebut dan menyalakan lampunya. Ternyata, apa yang dilihat adiknya adalah sesuatu yang menakjubkan namun juga membuatnya sedikit shock: sebuah kamar yang cukup luas — dengan seluruh dinding ditutupi ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Skodeng pembantu rumahku yg baru

 
Terserah: 10/02/2010 Dikarang oleh: laki_nakalnye 0 Ulasan

Aku nk cerita pasal pembantu rumah aku ni... masa tu umur aku baru menjangkau 14 tahun..pembantu rumah lama aku dh abis kontrak dan dia nk balik kampung..parents aku dh penat pujuk suruh dia stay tapi dia tak mau gak.. untuk menyelesaikan permasalahan tersebut pembantu rumah aku yg lama tu bagi cadangan agar anak saudara dia di indonesia datang m...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Aku Hanya Pembantu Perubatan

 
Terserah: 09/02/2010 Dikarang oleh: jawir_06 2 Ulasan

Johan adalah seorang pembantu perubatan di sebuah hospital besar di negeri X. Kerja yang membosankan namun Johan terpaksa juga kerana kelayakan Johan tak mampu membawa ke kerjaya yang lebih berjaya. Kebosanan kerja itu sering membuatkan Johan sering ponteng kerja dan sering datang lewat. Itulah yang membuatkan Johan rasa tidak tertekan sangat deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Fantasi seorang lelaki

 
Terserah: 09/02/2010 Dikarang oleh: honey12307 0 Ulasan

Hai... apa kabar cipap kau tu?harap2 dapat sabar menunggulidah aku ni utk jilat cipap kau.. aku lepas save email kau terus balik umah tido.. pas tu terbangun.. aku lancap kan kote aku.. masa tu aku bayang kang la sorang les isap kote akuu dan aku fuck dgn kau.. best siutt.. banyak jugak air mani aku kuar.. bila dah kuar air mani tu.. tentu le lepak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Eci Di WC

 
Terserah: 09/02/2010 Dikarang oleh: nyuwan 0 Ulasan

Sebab di sini aku menggunakan nama asli mereka. Pagi itu, aku lagi berak waktu terdengar suara handuk dikibaskan dari luar pintu WC. Rupanya Eci sudah bangun dari molornya yang sedari sore sudah mengunci kamarnya rapat-rapat seperti orang yang mau mengumbar nafsu dan tak mau diketahui siapapun dari luar. Maklum dia jauh dari suaminya yang hanya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita

Puan Z di Eropah (1)

 
Terserah: 09/02/2010 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

Puan Z eksekutif kanan bahagian latihan merupakan antara personaliti yang sering menjadi tumpuan terutama nya kami kaum lelaki.Bukan sahaja statusnya sebagai mak janda tapi cara dia berpakaian ,berinteraksi dan bergaya memang wajar digelar 'sophisticated lady'.Bilamana dia mengendalikan sesi latihan,biasanya cukup ramai yang hadir dan peserta akan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.140 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)