Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
235
236
237
238
239
»

Perjalanan Penuh Ghairah

 
Terserah: 02/05/2010 Dikarang oleh: mr_taurus76 0 Ulasan

Namaku Shiela. Umur 28 tahun, sudah berumahtangga dan mempunyai seorang anak berumur setahun setengah. Aku amat bahagia dengan kehidupan rumahtanggaku bersama suamiku yang tercinta. Kisah yang akan aku ceritakan kali ini, merupakan pengalamanku yang benar-benar terjadi ke atas diriku. Aku berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang, di Daerah Pasi...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Acik Meragut Dara

 
Terserah: 02/05/2010 Dikarang oleh: papajahat07 0 Ulasan

Pagi itu, Acik berasa cukup malas nak menoreh. Biarlah Mak Milah sorang yang pegi ari ni, bisiknya dalam hati. Dia terus meneguk teh di warung Pak Ali. Seorang demi seorang rakan-rakannya pulang untuk ke kebun. Setelah bosan sendirian, dia mula bosan tiada teman berborak. Dia mula mengatur langkah pulang ke rumah. Untuk membuang masa, Acik mengik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Obsesi kawan (2)

 
Terserah: 01/05/2010 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Kamis berlalu dgn mengingatkan janji doni tentang rencana kita dan kemudin berpisah di parkiran kantor, sampai jumat sore aku pulang kantor dan sempat singgah sebentar ke rumah doni untuk mengatur siasat bersam doni yang tentu saja tanpa ketahuan veve, istrinya. Setelah janjian bersama veve dan doni aku bergegas balik ke rumah. Malam minggu aku, in...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Obsesi kawan (1)

 
Terserah: 01/05/2010 Dikarang oleh: valkyrie dodol 0 Ulasan

Kehidupan sehari2 yang benar2 terpenuhi baik jasmani maupun rohani membuat ku tidak pernah berpikir tentang pasangan hidup ku. Padahal tahun depan usia ku genap 30 thn, sampai saat ini aku belum berpikir utk mencari pasangan hidup ku alias Istri. Untuk urusan seks, dua pembantu ina dan nita selalu siap melayani nafsu seks ku, baik siang atau malam....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Namanya Gadis

 
Terserah: 01/05/2010 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

Awalnya, Kami kenal di FS, dan mulai sering berkirim pesan di fasilitas FS tersebut, mulai dari status ku yang complicate dan diapun ternyata janda beranak satu ditinggal oleh laki laki yang lari kepelukan wanita kaya, kejadian itu sudah 6 thn berlalu semenjak ia hamil 2 bulan, dan semenjak itu dia tidak punya laki2 yang dekat dihatinya, kecuali de...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Jiran Horny (1)

 
Terserah: 22/04/2010 Dikarang oleh: wan sally 0 Ulasan

Saya berumur 16 tahun. Masih bersekolah di sebuah sekolah di kawasan Segamat. Sebenarnya aku memang apa apa pasal sex. Tapi aku mempunyai sebuah pengalaman yg amat manis buat diri aku. Kisah itu berlaku semasa saya masih di dalam tingkatan 1. Pengalaman yg manis ini akan ku kenang sehingga bebila masa. Baiklah tanpa membuang masa lagi, baik aku ter...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

ML dengan Dokter Kandungan

 
Terserah: 21/04/2010 Dikarang oleh: john-petrucci 0 Ulasan

Cerita ini fiktif...mohon maaf bila ada kesamaan dalam karakter enjoy this story Malam itu terlihat Dewi sedang berada disebuah tempat praktek Dokter Kandungan, setelah kejadian-kejadian yang dialaminya dengan Andi dan Sugito (baca: Dewi-Andi & Dewi-Sugito). Dewi takut suatu saat nanti dirinya hamil karena sperma laki-laki lain, dan kalau nanti ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Banana Split

 
Terserah: 20/04/2010 Dikarang oleh: cung tangkil 0 Ulasan

Aku seorang cewek berumur 17 tahun dan masih kelas 2 SLTA. Diantara teman-teman, aku mungkin paling pemalu. Aku sering naksir cowok tapi aku takut untuk memulai hubungan. Di dalam kamar, aku sering membayang-bayangkan wajah cowok yang kutaksir, membayangkan bagaimana kalau bercinta dengannya, berhubungan seks dengannya, sehingga hal ini sering memb...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Kenikmatan dari customer

 
Terserah: 19/04/2010 Dikarang oleh: rikie 0 Ulasan

Aku bekerja di satu resto steak yang menyediakan salad bar juga disebuah mal. Beberapa minggu terakhir ini, ada seorang customer, bapak2, yang rajin berkunjung ke resto tempat aku bekerja. Ketika makan, matanya selalu memandangiku. Kalo aku lewt dekat mejanya, selalu dia senyum, dia berusaha mengajak aku berkomunikasi tetapi belum pernah berhasil k...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Asrama cewek Beijing

 
Terserah: 18/04/2010 Dikarang oleh: deny0440 0 Ulasan

Beijing sungguh kota yang sangat indah tetapi saat itu musim dingin, jadinya saya memakai baju tebal supaya saya tidak merasa kedinginan. Saat itu adalah hari ke 2 saya berada di Beijing dan saya sudah mengetahui tempat makan, tempat jalan dan saya sudah mencoba naik bis di kota Beijing. Saya sempat tergiur melihat cewek-cewek Beijing yang berla...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

The Fallen Princess (2) Beast Among The Beauties

 
Terserah: 18/04/2010 Dikarang oleh: modenna360 0 Ulasan

“crrrtt…crrrtt..OOKKHHH !!”, semburan sperma yang kental itu bertubi-tubi menerpa wajah cantiknya. Sang gadis cantik itu hanya memejamkan matanya dan menjadikan wajahnya sebagai ‘nampan’ sperma. Penis itu dielus-eluskan oleh pemiliknya ke wajah sang gadis. Gadis itu tersenyum manis sambil meratakan sperma ke seluruh wajahnya. Si pria mengelus-elus ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

The Fallen Princess (1) Kejamnya Dunia

 
Terserah: 18/04/2010 Dikarang oleh: modenna360 0 Ulasan

“Class..let me introduce your new friend..Putri..Putri, introduce yourself to your friends..”. “nama saya Putri..”. “no..no..Putri..you must introduce yourself in English..ok?”. “ok ma’am..hi..”. “hi..”, jawab lain serentak. “my name is Putri..I came from Thirty Eight Senior High School..nice to meet you all..”. “nice to meet you ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Model Seksi Telanjang

 
Terserah: 18/04/2010 Dikarang oleh: pepe_disini 0 Ulasan

Aku, seorang model yunior, diperkenalkan oleh temanku pada seorang fotografer ternama supaya aku bisa diorbitkan menjadi model terkenal. Temanku ngasi tau bahwa om Andi, demikian dia biasanya dipanggil, doyan daun muda. Bagiku gak masalah, asal benar2 dia bisa mendongkrak ratingku sehingga menjadi ternama. Om Andi membuat janjian untuk sesi pemotre...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Cerita Dita

 
Terserah: 18/04/2010 Dikarang oleh: Santosolukito 0 Ulasan

Jam pelajaran terakhir telah selesai, semua siswa berhamburan untuk pulang ” Jadi ke rumahku pinjem buku nggak Put??’ tanya Dita pada Putri “ya jadi dong, catetanku ada yg kurang nih ” sahut Putri ” ya udah kalo gitu sekalian aja kita di anter ama Thomas ” kata Dita ” oke, biar nanti sopirku jemput aku kerumah kamu aja Dit ” sahut Putri ” ayo....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Meramas Bini Orang

 
Terserah: 17/04/2010 Dikarang oleh: batang bemban 1 Ulasan

Kisah ini berlaku selepas aku kembali semula bertugas ditempat kerja asalku dan kehidupan kembali normal buat seketika. Tak berapa lama di situ, aku nampak ada seorang kerani di situ yang keramahannya dan kemanjaannya lain macam bila bercakap dengan aku. Kalau dah bersembang, senyumnya tak habis-habis dan cakap tak mahu henti-henti. Dah lama aku pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita

Azie yang ku sayang (2)

 
Terserah: 17/04/2010 Dikarang oleh: tadin 0 Ulasan

Sambungan dari adenga sebelumnya.... Beberapa ketika dalam keadaan begitu, aku memusingkan posisi kami berdua untuk membolehkan Azie berada di atas aku. Dalam pusingan itu, mulut kami masih bertaup rapat seolah-olah tiada seorang pun di antara kami berdua yang mahu melepaskannya. Kemudian, rangkulan tangan Azie ke tengkuk aku dilepaskan. Azie me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.568 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)