Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
235
236
237
238
239
»

Suami-suami Takut Istri XXX

 
Terserah: 09/01/2010 Dikarang oleh: merekelele 0 Ulasan

Mbak Pretty adalah seorang janda cantik yang tinggal di sebuah komplek perumahan. Wajahnya cantik dengan mata bulat indah, hidung mancung dan bibir yang tebal sensual dan selalu basah mengundang lelaki manapun untuk melumatnya. Suaranya pun serak-serak basah mengundang. Tubuhnya tinggi semampai seperti model dengan lekuk-lekuk indah, kulit putih mu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Parmin Dan Mbak Nur (kisah pertama)

 
Terserah: 09/01/2010 Dikarang oleh: merekelele 0 Ulasan

Kisah ini terjadi pada saat musim kemarau, dimana sumber mata air dan sungai yang menjadi sumber kehidupan di desa kecil itu mulai kehilangan airnya, hanya tinggal satu sumber mata air di tepi kali yang lokasinya cukup jauh dari desa sehingga mata air itu menjadi pusat kegiatan warga desa dipagi dan sore hari, sekedar untuk mandi, mencuci, buang ai...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Di Kereta

 
Terserah: 09/01/2010 Dikarang oleh: john-petrucci 0 Ulasan

Pekerjaan saya sekarang adalah sebagai pedagang konveksi, bahan pakaian saya buat di Yogyakarta, dan dikirim ke Jakarta. Tulisan di bawah ini adalah pengalaman pribadi saya waktu pertama kali berkencan dengan pacar saya. Entah sudah berapa kali saya naik kereta api malam begini, baru malam ini hati saya berdebar-debar. Ada yang saya takuti? Sam...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Cerita Seks Dengan Nyonya

 
Terserah: 09/01/2010 Dikarang oleh: john-petrucci 0 Ulasan

Sudah masuk tahun ketiga aku buka praktek di sini semuanya berjalan biasa-biasa saja seperti layaknya praktek dokterr umum lainnya. Pasien bervariasi umur dan status sosialnya. Pada umumnya datang ke tempat praktekku dengan keluhan yang juga tak ada yang istimewa. Flu, radang tenggorokan, sakit perut, maag, gangguan pencernaan, dll. Akupun tak a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Kacau berat

 
Terserah: 09/01/2010 Dikarang oleh: z3kalitriplez 0 Ulasan

Kepala biarawati menjilat di muka biarawati muda dan leher, menjilat semua keberanian dengan mana pendeta telah mengotori muka tidak bersalah dia. wanita lebih muda terletak di sana di bantingan, kepada terlupa hampir kenyataan saudara perempuan lebih tua dia itu berbaring di puncak dia, dada mereka menggosok bersama, memindahkan hasil pertama blow...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Kisah Pengalaman Pertama Kali Berasmara

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: qaswed 1 Ulasan

Ini cerita benar-benar berlaku........... memang ada kaitan dengan yang hidup dan juga yang mati, ...bukan rekaan semata-mata. Terlebih dahulu aku memperkenalkan diriku, Tukang Masak disebuah hotel terkemuka di sebuah pulau diutara semenanjung.Di pulau ini juga terletaknya dua buah pusat francias.Aku ada adik beradik yang belajar disitu.Tiga sep...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Asyiknya Jadi Instruktur (2)

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

Benar saja, sepuluh menit sebelum jam empat tiba-tiba pintu kamar terbuka. Rupanya kami baru sadar kalau pintu depan dari tadi tidak dikunci. Sisil dan Ike yang baru saja datang langsung nyelonong ke kamar setelah tidak mendapatkan Felice di ruangan lain. "Hei.. gila lo berdua..!!" Sisil menjerit heboh. Aku dan Felice yang sedang dalam posisi do...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Cerita di Distro

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: sotomura 0 Ulasan

Sore itu aku dapet reminder dari bb tercinta kalo keponakan tersayang ultah, bingung deh mau kasih kado apa. Lalu aku putusin jalan pake mio pink tercinta. Jogja sekarang sering macet, apalagi kalo abis ujan. Jadi males keluarin mobil, belum lagi kalo kotor. Jadinya santai aja naik motor bisa cepet kemana-mana. Waktu ganti baju di depan lemari, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Kisah Lela sunti

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Peristiwa berlaku sekitar awal lapan puluhan dan waktu itu aku berumur dalam lingkungan 21 tahun. Aku memulakan carrier Technician bekerja di KL dan duduk dengan sedara aku di Gombak. Aku berkenalan dengan seorang awek yang bekerja di syarikat guaman yang satu bangunan tempat aku bekerja. Awek ni tua dua tahun dari aku. Lepas kenal dua bulan aku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Service HP XXX

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: Baby V.O.X 0 Ulasan

Pada suatu hari, saat itu aku mendapatkan gangguan handphone karena terjatuh ketika sedang mengendarai kendaraan bermotor menuju kantor Sekretaris ku dikantor menyarankan untuk service Handphone pada toko temannya, dimana tempat service handphone tersebut berada di roxy Sepulang dari kantor dengan berbekal alamat toko yang dikasih seketarisku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Kehidupan Malam dan Narkoba

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: n9sword 0 Ulasan

Narkoba dan kehidupan malam selama hampir 2 tahun membuat semua cita-citaku lebur. Harta orang tua kuhabiskan hanya untuk barang haram dan menikmati kebebasan. Kini, dugem (dunia gemerlap) telah mengirimku ke panti rehabilitasi. Semua masih kusyukuri karena akhirnya aku masih mampu menghindar dari jeratan kehidupan hina ini. Meskipun aku harus b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Pacar Pertamaku

 
Terserah: 08/01/2010 Dikarang oleh: tamly11 0 Ulasan

Pada suatu liburan sekolah yang panjang, kami dari sebuah SLTA mengadakan pendakian gunung di Jawa Timur. Rombongan terdiri dari 5 laki-laki dan 5 wanita. Diantara rombongan itu satu guru wanita (guru biologi) dan satu guru pria (guru olah raga). Acara liburan ini sebenarnya amat tidak didukung oleh cuaca. Soalnya, acara kami itu diadakan pada awal...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Nor ku yana hebat

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: cacai89 0 Ulasan

kisah yang ingin aku paparkan adalah yang pernah terjadi kepada aku lima atau enam tahun yang lalu ketika bekerja disebuah syarikat swasta yang sekarang ni sudah tutup bungkus kerana mungkin atas balasan tuhan diatas perbuatan ku dan maksiat yang ada. pada suatu hari nak dipendekkan cerita... ada staf baru nama noor mula joint company kami orangnya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Mari bercamping

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: Arool 0 Ulasan

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan dan mintak izin dari pengarang sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku buat part la. Kalau respon baik, aku sambung, kalau tak aku stop je. Aku ada pelbagai kisah yang boleh dikongsi bersama pembaca. Kebanyakannya kisah ini adalah kisah kawan aku da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Nikmatnya sales girl

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: hidungbelang 0 Ulasan

Aku bekerja disebuah perusahaan yang punya banyak kendaraan dinas dari macam-macam tipe. Secara berkala perusahaan selalu meremajakan kendaraan2 dinasnya. Aku ditugaskan untuk menangani peremajaan kendaraan tersebut yang terdiri dari macam2 merek mobil. Untuk mudahnya sistem pembelian, saat ini mobil diusahakan berasal dari satu merk saja dan dibel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita

Cikgu Halim yg garang

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: sitinur_aisyah 0 Ulasan

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada 1. Cikgu Halim adalah di an...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.352 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)