Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
239
240
241
242
243
»

Nikmatnya sales girl

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: hidungbelang 0 Ulasan

Aku bekerja disebuah perusahaan yang punya banyak kendaraan dinas dari macam-macam tipe. Secara berkala perusahaan selalu meremajakan kendaraan2 dinasnya. Aku ditugaskan untuk menangani peremajaan kendaraan tersebut yang terdiri dari macam2 merek mobil. Untuk mudahnya sistem pembelian, saat ini mobil diusahakan berasal dari satu merk saja dan dibel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Cikgu Halim yg garang

 
Terserah: 07/01/2010 Dikarang oleh: sitinur_aisyah 0 Ulasan

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada 1. Cikgu Halim adalah di an...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Gadis bernama Ningrum

 
Terserah: 06/01/2010 Dikarang oleh: andiez 0 Ulasan

Hari itu adalah hari pembagian raport dan ijazah dimana setiap murid diharuskan membawa orang tuanya ke sekolah untuk temu wicara dengan guru wali kelas. Singkatnya pagi itu Ningrum termasuk salah satu dari murid-murid tersebut. Di pojok sekolah disebuah tempat yang jauh dari keramaian didekat lapangan basket tempat biasa dia nongkrong bersama tema...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Memuaskan Mbak Dewi

 
Terserah: 05/01/2010 Dikarang oleh: Super_man32 0 Ulasan

Ini adalah cerita tentang masa laluku, Namaku Willy, ketika itu aku berusia 21 tahunan, kala itu aku bekerja di salah satu perusahaan swasta. Aku datang dari sebuah kota di Jawa Barat. Karena saudara-saudaraku jauh dari tempat kerjaku, terpaksa aku harus mencari tempat kost yg dekat dengan kerjaanku. Singkat cerita, aku dapat tempat kost di wila...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Sebab Sedap

 
Terserah: 05/01/2010 Dikarang oleh: sparda dante 0 Ulasan

Emph...banyak yg aku bca dlm website nie...dan aku pun rsa terpanggil utk berkongsi pengalaman dengan korang...Aku ni sdrhana jer orgnyer..x lar secantik mner pun, cuma, aset aku yg paling penting, breast aku yg saic 36C dan punggung aku yg lbih kurang saiz '40'...disebab kn pinggang aku cuma 27, so,breast & punggung aku nmpk obvious dr jauh..Aku l...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Lia oh Lia

 
Terserah: 05/01/2010 Dikarang oleh: celunk 0 Ulasan

Di kampusku ada seorang cewek cakep yang selalu jadi perbincangan di antara teman-teman cowokku, Lia namanya. Sebenarnya dia tidak terlalu cakep banget, tetapi bodynya.., wow.., sungguh ideal, seksi dan sialnya dia tahu kelebihannya tersebut. Lia sering (atau mungkin suka) berpakaian ketat, sehingga memancarkan daya tariknya itu. Tak heran jika ban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Man Poli

 
Terserah: 05/01/2010 Dikarang oleh: leen833 0 Ulasan

Nama aku Man. Aku seorang pelajar di salah sebuah polytechnic di Singapura. Kat Politeknik aku ni memang macam orang ada. Sume ada puak masing-masing. Ada macam puak kat sini. Ada mat ngan minah dakwa, skaters, punk, hip-hop, metal dan yang sewaktu dengannya. Aku in sume orang aku campur tak kira apa puak dorang. Aku sebenarnya dapat masuk J...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Urutan batin casey

 
Terserah: 04/01/2010 Dikarang oleh: mthu111 0 Ulasan

Petang semalam Casey tiba-tiba muncul kat parking kereta. Dia lepak atas bonet kereta aku dengan selamba sambil isap rokok. Aku bunyikan alam. Dia terkejut. Aku ketawa (tapi Cuma dalam hati). “u tak call I pun, Yasmeen” Casey bertanya sambil memijak putung rokoknya. “u tak call I pun…” aku gagap. “u tak bagi contact number u pun” Casey bersuara...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Kenangan Lidya

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: sesia 0 Ulasan

Aku, Lidya dan kawan-kawan terpaksa bekerja keras. Tinggal beberapa hari lagi pejabat kami perlu berpindah ke Putrajaya. Semua barang-barang dan dokumen perlu dimasukkan ke dalam kotak. Petang nanti lori akan datang untuk mengangkut kotak-kotak yang perlu dibawa pindah. Hari itu hari minggu dan jam telah menunjukkan pukul 6.00 petang. Kawan-kawa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

noda-noda hitam

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: sesia 0 Ulasan

Kata orang Kuala Lumpur menjanjikan segala-galanya. Tiada apa yang tiada di Kuala Lumpur. Sememangnya Kuala Lumpur kota metropolitan yang menyediakan apa saja kemahuan penghuninya baik dari segi jasmani mahupun rohani. Pada aku Kuala Lumpur adalah sebuah neraka walaupun ada yang mengatakan ia syurga dunia. Bagiku warganya yang menjadikan Kuala L...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Anisah

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Kejadian ini berlaku sewaktu aku masih berkerja di sebuah syarikat pembinaan di tengah kotaraya.Aku sebagai supervisor projek tentulah dibawahku terdapat beberapa org staf dan salah seorang nya ialah .. Anisah ni pekerja bawahan ku , telah bersuami dan mempunyai 2 orang anak yg masih kecil.dia sendiri baru berumur 25 tahun. Suaminya seorang gur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Mbak susi

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: andi sutono 0 Ulasan

Mbak Sus, demikian kami anak-anak kos memanggil, berumur sekitar 35 tahun. Tidak begitu cantik tetapi memiliki tubuh bagus dan bersih. Menurut ibu kos, anaknya itu pernah melahirkan tetapi kemudian bayinya meninggal dunia. Jadi tak mengherankan kalau bentuk badannya masih menggiurkan. Kami berlima anak-anak kos yang tinggal di rumah bagian samping...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Nostalgia Kembali Lagi

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: ijat86 0 Ulasan

Aku berjumpa dengan Greg semasa konsert Scorpian hari itu secara tidak sengaja. Greg adalah course mate aku semasa aku belajar di US dulu. Kami bukanlah rapat sangat tetapi disebabkan kami satu kumpulan dalam projek thesis ME541 Design II pada akhir semester, kami selalu menghabiskan masa bersama melepaskan 'tension' selepas memerah otak dalam meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Penyakit Pelik

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: Arool 1 Ulasan

Saya amat bingung apakah seharusnya saya seronok ditonton ataupun merasa pelik akan kejadian itu. keesokan harinya saya mencuba apakah reaksi Adi jika melihatku bogel untuk sekali lagi. Waktu itu saya lihat pintu biliknya terbuka. Saya segera menanggalkan seluruh pakaianku dan berjalan dihadapan biliknya. Sewaktu saya melewati biliknya, dia memang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Naim dan Misha

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: syuhadah bte ahmad 0 Ulasan

Naim merupakan seorang pelajar sebuah Institusi Pengajian Tinggi Swasta di Kota Bharu, Kelantan. Manakala Misha pula seorang penyanyi Kelab Karaoke juga di Kota Bharu, Kelantan. Pertemuan pertama Naim dengan Misha ialah semasa dia berkunjung ke Kelab Karaoke tempat Misha bekerja. Pertemuan pertama mereka membuatkan Naim jatuh cinta pandang pertama ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita

Nikmat awek muda

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: Bajaib 0 Ulasan

Satu hari tu aku nampak muka baru seorang awek yang amat cantik pada pandangan mataku. Kulitnya kuning langsat, pipi dan bibir kemerahan, disebalik tudungnya dapat ku agak gunungnya juga besar. Muka bersih tanpa makeup. Di sedang bersembang dengan rakannya yang aku kenal dan kebetulan geng lepak lepas kerja. Petang tu aku cepat-cepat turun ke keda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.148 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)