Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
239
240
241
242
243
»

Anisah

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: salleh lai 0 Ulasan

Kejadian ini berlaku sewaktu aku masih berkerja di sebuah syarikat pembinaan di tengah kotaraya.Aku sebagai supervisor projek tentulah dibawahku terdapat beberapa org staf dan salah seorang nya ialah .. Anisah ni pekerja bawahan ku , telah bersuami dan mempunyai 2 orang anak yg masih kecil.dia sendiri baru berumur 25 tahun. Suaminya seorang gur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Mbak susi

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: andi sutono 0 Ulasan

Mbak Sus, demikian kami anak-anak kos memanggil, berumur sekitar 35 tahun. Tidak begitu cantik tetapi memiliki tubuh bagus dan bersih. Menurut ibu kos, anaknya itu pernah melahirkan tetapi kemudian bayinya meninggal dunia. Jadi tak mengherankan kalau bentuk badannya masih menggiurkan. Kami berlima anak-anak kos yang tinggal di rumah bagian samping...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Nostalgia Kembali Lagi

 
Terserah: 02/01/2010 Dikarang oleh: ijat86 0 Ulasan

Aku berjumpa dengan Greg semasa konsert Scorpian hari itu secara tidak sengaja. Greg adalah course mate aku semasa aku belajar di US dulu. Kami bukanlah rapat sangat tetapi disebabkan kami satu kumpulan dalam projek thesis ME541 Design II pada akhir semester, kami selalu menghabiskan masa bersama melepaskan 'tension' selepas memerah otak dalam meny...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Penyakit Pelik

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: Arool 1 Ulasan

Saya amat bingung apakah seharusnya saya seronok ditonton ataupun merasa pelik akan kejadian itu. keesokan harinya saya mencuba apakah reaksi Adi jika melihatku bogel untuk sekali lagi. Waktu itu saya lihat pintu biliknya terbuka. Saya segera menanggalkan seluruh pakaianku dan berjalan dihadapan biliknya. Sewaktu saya melewati biliknya, dia memang...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Naim dan Misha

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: syuhadah bte ahmad 0 Ulasan

Naim merupakan seorang pelajar sebuah Institusi Pengajian Tinggi Swasta di Kota Bharu, Kelantan. Manakala Misha pula seorang penyanyi Kelab Karaoke juga di Kota Bharu, Kelantan. Pertemuan pertama Naim dengan Misha ialah semasa dia berkunjung ke Kelab Karaoke tempat Misha bekerja. Pertemuan pertama mereka membuatkan Naim jatuh cinta pandang pertama ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Nikmat awek muda

 
Terserah: 01/01/2010 Dikarang oleh: Bajaib 0 Ulasan

Satu hari tu aku nampak muka baru seorang awek yang amat cantik pada pandangan mataku. Kulitnya kuning langsat, pipi dan bibir kemerahan, disebalik tudungnya dapat ku agak gunungnya juga besar. Muka bersih tanpa makeup. Di sedang bersembang dengan rakannya yang aku kenal dan kebetulan geng lepak lepas kerja. Petang tu aku cepat-cepat turun ke keda...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Gairah cinta ibu bella

 
Terserah: 31/12/2009 Dikarang oleh: seniorwp 0 Ulasan

Awal aku mengenalnya pada saat dia mengundang perusahaan tempatku bekerja untuk memberikan penjelasan lengkap mengenai produk yang akan dipesannya. Sebagai marketing, perusahaan mengutusku untuk menemuinya. Pada awal pertemuan siang itu, aku sama sekali tidak menduga bahwa Ibu Bella yang kutemui ternyata pemilik langsung perusahaan. Wajahnya canti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Kekasih Seks-ku

 
Terserah: 31/12/2009 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

Namaku paulus 24 tahun. Waktu itu aku masih kuliah di semester 2 ekonomi di sebuah perguruan tinggi swasta terkenal di ibukota propinsi, Medan. Aku dari Poso yang penuh dengan kesibukan orang yang bermacam-macam pekerjaan dari kerja kuli, pegawai, sampai pembunuh bayaran. Aku tinggal di sebuah pondok yang hanya di tempati oleh seorang nenek dan cuc...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Seks Umum Gaya Lia

 
Terserah: 31/12/2009 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

Sebenarnya LIA tidak terlalu cakep banget, tetapi bodynya.., wow.., sungguh ideal, seksi dan sialnya dia tahu kelebihannya tersebut. Lia sering (atau mungkin suka) berpakaian ketat, sehingga memancarkan daya tariknya itu. Apalagi saat ia memakai kaos ketat yang memperlihatkan belahan dadanya. ditambah dengan kalung emas berlambang salib yang tampak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Amoi penyewa bilik

 
Terserah: 31/12/2009 Dikarang oleh: kami72 0 Ulasan

Biar aku perkenalkan diri aku dulu. Nama aku man, aku menyewa kat sebuah kondo mewah yang berhampiran dengan KLCC. Sewa kondo nie sebulan 2500, sewa bilik je sebulan 1000 lebih. Dan aku nak cerita kat sini tentang amoi yang menyewa bilik kat rumah aku nie. Aku nie memang sejak dulu lagi suka mencari amoi-amoi cina yang cantik untuk dikongkek. Dan ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Teman Istimewa

 
Terserah: 30/12/2009 Dikarang oleh: amharith 0 Ulasan

Semuanya berlaku ketika aku bersekolah di Kelang. Tahun itu aku sedang bersiap menduduki peperiksaan SPM. Aku tinggal di asrama. Sememangnya sejak mula aku tinggal di sini, banyak pekara tentang sex yg aku pelajari, dari kawan2, majalah dan buku bacaan.Pernah satu ketika kami lawan melancap di bilik air, siapa tahan paling lama dan pancut paling ja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Nikmatnya tidur dengan pembantu dan baby sitter

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: yopi wiryaningsah 0 Ulasan

Hai nama saya andi, Saya mengucapkan terima kasih yang mereply dan membaca kisah sex saya dengan paini. Sesuai dengan janji saya, saya akan menceritakan kisah sex saya dengan ina, baby sitter paman saya yang ada di Ibukota. Ina ini mukanya cantik sekali, rupanya menurut saya telah mengalahkan pembantu saya, paini. Tetapi, kalau masalah badan, Paini...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Servis Komputer

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: draganzz 0 Ulasan

Kini saya menjalan perniagaaan menjual dan servis komputer. Cukuplah intro setakat itu. Isnin lebih kurang 10pagi saya menerima panggilan talipon dari pelanggan baru meminta datang kerumahnya untuk servis komputernya yang bermasaalah. Oleh kerana saya baru memulakan perniagaan ini saya terpaksa pergi kerumah pelanggan untuk membina hubungan dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Rosmah - Telah Basah

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: Mr Ganas 0 Ulasan

Hari itu ialah hari yang boleh dikatakan amat mengembirakan kerana aku telah mendapat kunci rumah itu dengan kos sewa RM500.00 sebulan. Setelah aku mendapat kunci aku terus pergi menjemput Sal di salah satu College di Jalan Klang Lama adalah dalam 2 Jam gak kau tunggu dan sememangnya kami telah berjanji yang hari itu kami akan berjumpa. Selepas...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Rosmah - Pertama Kali

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: Mr Ganas 0 Ulasan

Rosmah bersekolah pada sebelah pagi manakala adiknya sebelah petang. Walaupun Rosmah tinggal keseorangan pada sebelah petang tapi beliau tidak sunyi. Ramai kawan- kawan beliau sering berkunjung ke rumahnya dan sudah tentu mereka sering bermain di sungai yang pemandanganya cukup indah. Di antara kawan-kawan Rosmah, Shukorlah yang paling rapa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita

Intermezo

 
Terserah: 29/12/2009 Dikarang oleh: gonigong 0 Ulasan

Matahari masih terlalu tinggi, dan tidaklah terlalu menyenangkan untuk berbaring dengan wajah berhadapan langsung ke arah sinar yang berlebihan itu. Aku memilih bertumpu pada satu siku lenganku, saat berbaring dengan posisi sedikit miring, pandangan jauh ke depan. Tidak banyak orang yang bermain di pantai ini, hanya beberapa peselancar di kejauhan....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.941 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)