Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
248
249
250
251
252
»

Pijat Istri Plus

 
Terserah: 30/10/2009 Dikarang oleh: romanemperor 0 Ulasan

Aku sudah berumah tangga selama sepuluh tahun. Kami telah dikaruniai dua orang anak laki-laki yang duduk di bangku SD. Istriku berumur 35 tahun. Ia termasuk berukuran kecil, tingginya 159 cm. Tubuhnya ramping, dengan warna kulit kuning langsat dan mulus. Wajahnya, kata teman-temanku, cukup rupawan. Aku punya kesenangan urut badan. Saat ini aku p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

EN. H dan SU

 
Terserah: 29/10/2009 Dikarang oleh: alanwfe 0 Ulasan

Aku telah menetap dan bekerja di KL sekian lama. Pejabat aku semasa kejadian ini berlaku terletak di salah sebuah menara tinggi di bandar ini dan aku tergolong dalam golongan orang-orang yang berjawatan professional. Aku mempunyai seorang setiausaha yang telah bekerja dengan ku lebih kurang 5 tahun. Seperti wanita-wanita lain juga, setiausaha ku ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Shin Chan

 
Terserah: 29/10/2009 Dikarang oleh: Lars Bewitched 0 Ulasan

Sudah satu minggu Shin Chan melihat papanya secara diam-diam mengambil botol ungu dari atas almari ubat di dapur dan meminum sebutir tablet warna merah dari dalamnya. Setiap kali Shin Chan bertanya pada papanya, ia selalu memperoleh jawapan yang tak memuaskan. Shin Chan berfikir bahwa yang diminum papanya setiap pagi sebelum berangkat kerja itu ada...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Ngentot Cewek Gratis Karena Salah SMS

 
Terserah: 28/10/2009 Dikarang oleh: cekoy 0 Ulasan

Cerita Sex ini dimulai dari salah kirim SMS. Saat itu, gw berniat mengirim SMS ke seorang teman cewek yang sudah lama kukenal. Karena sudah tidak lama berhubungan, dan gw tidak punya catatan tentang nomor HP temanku tersebut, maka gw menuliskan nomor HP dengan agak mereka-reka. Segera kukirimkan SMS tersebut, berisi pesan yang kira-kira menyatakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aisah Isteri Ku

 
Terserah: 28/10/2009 Dikarang oleh: bananarambutan 0 Ulasan

Ketika ini umur ku baru sahaja 16 tahun atau baru saja belajar ditingkatan 4. Aku seorang yang pemalu untuk bergaul dengan perempuan,maka aku selau di ejek sebagai lelaki tiada telur la itu la ini la. Tetapi dalam masa yang sama aku telah berminat dengan seorang gadis di sekolah aku ini yang bernama Aishah. Dia seorang gadis yang sangat cantik dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Maafkan aku teman

 
Terserah: 27/10/2009 Dikarang oleh: heru_puja 0 Ulasan

Waktu sudah menunjukan jam 10 malam, aku masih saja di lapangan tempat orkes dangdut itu berlangsung. Aku bersama kedua temanku sudah sejak tadi berdiri saja bukan menonton orkes dangdut itu, tapi mengawasi sekeliling dan melihat-lihat kalau-kalau ada wanita cantik yang menonton. Beberapa saat berlalu, temanku dan pacarnya datang menghampiri. Sebut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Susu nikmat (2)

 
Terserah: 27/10/2009 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Beberapa bulan selepas Pakcik Mad dan Makcik Yah telah berpindah ke utara tanah air. aku baru sedari rupa-rupanya disebelah rumah ku terdapat jiran baru iaitu sebuah keluarga yang dihuni oleh empat sekeluarga. Amran dan isterinya Yati serta dua orang anak berumur tiga dan satu tahun. Anak kak Yati yang kecil masih menetek aku lihat. Kak Yati tak be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Susu nikmat (1)

 
Terserah: 27/10/2009 Dikarang oleh: deathninja 1 Ulasan

Semasa kecil aku tidak dapat belaian kasih sayang dari ibu ku. Apabila meningkat dewasa keinginan ku sekarang merungsingkan fikiran ku. Aku sekarang ketagih untuk menetek dan mendapat belaian kasih sayang seorang ibu. Aku sering berfantasi mahu dilayan, dibelai seperti bayi dengan dimandikan dan disusui. Kadang-kadang aku berfantasi sedang mengh...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Kak Nora

 
Terserah: 25/10/2009 Dikarang oleh: ramenkukus 0 Ulasan

Cerita ni berlaku pada usia aku 20 tahun.aku ada seorang jiran yang aku kenali sebagai kak nora. dia ni memang seksi orangnya.dia tinggal sorang je kat rumah tu. oleh kerana keseksiannya itu aku selalulah melancap sambil membayangkan yang aku berasmara dengannya.dia perasan yang aku selalu perhatikan dia tapi dia buat tak tau je.satu hari dia tegur...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Erotik wrestling

 
Terserah: 25/10/2009 Dikarang oleh: ficranova 1 Ulasan

Saya telah membaca banyak cerita-cerita erotis dan memutuskan untuk menulis cerita saya sendiri di sini. I'd give it a title " erotis wrestling di trios ". Tetapi pada awalnya saya ingin memberitahu kamu sedikit tentang diri. Nama saya Alexei. I'm 19 years old guy dengan kedua mata dan rambut hitam. I'm menggilai tinju dan wrestling. Suatu hari say...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Aku dan Bohsia

 
Terserah: 24/10/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 1 Ulasan

HI aku are-long, aku akan ceritakan pengalaman membuat sex dengan bohsia. Masa cuti tingkatan 4. ------------------------------------------------------------------------ Cerita dia begini aku nie memang kaki lepak kalau dah lepak mesti ngorat awekkan. Pada suatu hari tak silap aku hari sabtu aku pun pergi cheras adalah tempat shoping nie nak kat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

34 25 37

 
Terserah: 24/10/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 1 Ulasan

Namaku syuhada(nama betul tu) umur 24thn,belum lagi berkahwin tapi dah bertunang.Berkerja sebagai akauntan di sebuah kilang di shah alam,di sini aku akan menceritakan kisah juburku dilanyak oleh izzat kisahnya bermula ditempat ku berkerja budak budak yang berkerja di situ selalu mengajakku(paham paham je la) mana taknya aku nie nak kata cantik takl...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Dokter Cantik

 
Terserah: 24/10/2009 Dikarang oleh: indra manoor 0 Ulasan

Sebenarnya Lila lebih cantik dan memiliki bentuk fisik yang lebih baik dari pada Elena namun ia bukanlah type gadis pesolek. Ia adalah seorang kutu buku yang betah bergelut di laboratorium biologi dan perpustakaan selama berjam-jam, rambut kepang dan kaca mata tebalnya itu menutupi semua kecantikannya. Kepergok berselingkuh bukannya meminta maaf...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Fiona, gadis nakal

 
Terserah: 24/10/2009 Dikarang oleh: akbar_smunda 0 Ulasan

Zulfa, seorang model dan artis papan bawah, yaitu yang biasa kebagian hanya sebagai peran pendukung, namun di usianya yang masih muda, 25 tahun, dia sudah menempati sebuah rumah yang terbilang mewah di sebuah kompleks elite dan sebuah mobil BMW sudah dimilikinya. Kalau cuma mengandalkan gajinya saja belum tentu dia memiliki semua itu, tidak lain di...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Birahi Laut Selatan

 
Terserah: 24/10/2009 Dikarang oleh: cacai89 0 Ulasan

Pemuda itu terus berjalan , sesekali tampak dia menyeka peluh yang membasahi dahinya . Dia sudah bertekat untuk mengungkap misteri laut selatan . Ketika dia tiba di pinggir pantai itu , matanya melihat sekelilingnya . Matanya terbuka lebar mencari tempat yang sesuai . Dia menemukan bebatuan karang yang agak menjorok ke laut . Dia berjalan ke ar...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita

Rina

 
Terserah: 23/10/2009 Dikarang oleh: mulanman 0 Ulasan

Kali ini saya akan menceritakan kisah hubunganku dengan Rina, gadis dari Bukittinggi. Kami ketemu ketika aku nongkrong di salah satu Studio 21 di Jakarta. Setelah lihat poster film yang akan diputar kurasa aku nggak tertarik untuk nonton hari ini. Di sebelahku ada seorang wanita muda yang juga sedang melihat-lihat poster film. Dari raut mukanya kel...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.271 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)