Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
248
249
250
251
252
»

Awek Tomboy

 
Terserah: 15/08/2009 Dikarang oleh: tengku ahmad kamil 0 Ulasan

Aku dapat awek tomboy ni.......masa pi kenduri khawin rumah bapa angkatku,pada bulan febuari yang lalu.Awek tomboy ni masih muda remaja,usianya baru menjangkau 16 tahun...belajar di MRSM .Tubuhnya taklah sebesar mana...tinggi dengan aku hanya paras bahu saja.Kulitnya putih bersih,buah dadanya sederhana kecil,mulutnya kecil.Aku kenalnya masa sama be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Rezeki Ijja

 
Terserah: 15/08/2009 Dikarang oleh: tengku ahmad kamil 0 Ulasan

Low datang dari belakang dan menyapa ku, ‘ errmmm, awalnya Ijja bangun pagi, abang u tak bangun lagi? Dia pengsan ke?’ Aku menjawab, ‘dia letih agaknya, sekejap lagi bangun lah tu nak pergi kerja, kalau lambat nanti Bos dia marah pula…’ Mr. Low menambah,’ apa yang dah u buat sama dia sampai tak boleh bangun? U banyak sexy eh, pakai short macam n...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Amoi Jiran Ku

 
Terserah: 15/08/2009 Dikarang oleh: tengku ahmad kamil 0 Ulasan

Amoi berkulit putih itu hanya mengenakan seluar pendek warna putih ketat menampakkan ulas-ulas punggungnya yang pejal. Bajunya yang berwarna pink jarang kainnya menampakkan bayangan gunung kembarnya. Malah puting teteknya yang berwarna merah gelap seperti terbayang di dalam baju nipisnya. Aku rasa ukurannya mungkin 37-28-38. Aku agak-agak sajalah....

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Parto, Orang Desa yang Cari Rejeki di Kota

 
Terserah: 14/08/2009 Dikarang oleh: ardidwi 0 Ulasan

Lelaki berkulit sawo matang bertampang amburadul dan berpakaian kusut itu memencet bel di depan pintu gerbang rumah yang besar sekali itu. Beberapa saat kemudian muncul pembantu cewek stw dari dalam rumah itu. “Lho, Parto! Kok kamu bisa kesini?” “Ceritanya aku nyari kerja di Jakarta, Mbak. Tapi sudah jauh-jauh kesini, sampai seminggu masih ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Kak Temah Gambar telanjang

 
Terserah: 14/08/2009 Dikarang oleh: keciklc135 0 Ulasan

Cerita ini terjadi semasa aku baru menghabiskan pengajaran di IPT . Kena balik kampung dulu untuk tunggu posting . Boring bagai nak rakk . Kerja ku hari-hari adalah bersembang di warung Pak Mat dengan member-member aku .Pak Mat ni sangat baik hatinya . Umur dalam lingkungan 45 tahun . Ada anak 5 orang semua dah besar panjang .Bini dia nama Fatimah ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Salina Muridku

 
Terserah: 14/08/2009 Dikarang oleh: keciklc135 0 Ulasan

Namaku Salim.Aku seorang guru pelatih di sebuah sekolah rendah di satu desa yang kecil, di Terengganu.Aku memulakan latuhan praktikal di sekolah ini 3 bulan yang lalu, setelah menamatkan pengajian di Maktab Perguruan di Batu Rakit, Terengganu.Aku dihantar di sekolah ini dengan satu tanggungjawab tang besar, iaitu mendidik anak bangsaku supaya berja...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Aku bukan dara

 
Terserah: 13/08/2009 Dikarang oleh: ttdx 0 Ulasan

Jawatan inipun hanya sebagai eksekutif pentabiran sahaja setelah aku menjadi penganggur terhormat dengan memegang ijazah dari sebuah universiti tempatan. Akibat rungutan aku sudah tidak tahan rasanya, nasib baiklah aku ada kawan yang bekerja di sebuah syarikat swasta yang membuka tawaran pengambilan eksekutif itu. Jadi, peluang ini kuambil untuk me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Orgasme Yang Tertunda

 
Terserah: 11/08/2009 Dikarang oleh: alex the good boy 0 Ulasan

Caraku memandang sex sepertinya sudah mulai menyimpang dan aneh. Ini kualami, pada saat lagi tour ke Gold Coast. Kebetulan waktu itu ada ceweq cakeeep banget, bodynya hmmm.... Dengan pinggang yang ramping, pinggul yang matang, payudaranya yang montok berisi dan mencuat menantang, benar-benar membuatku gemas, seakan-akan mengundang diriku pada...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Rindu isteri di oversea

 
Terserah: 09/08/2009 Dikarang oleh: me7710 0 Ulasan

Aku Halim dah empat hari aku kat Johor berkursus . aku dah rindu benar nak memantat bini aku.kat sini sejuk kerana musim hujan. kalaulah bini aku ada mesti sepanjang malam kami mengerang2 kelazatan menikmati persetubuhan. kami berdua memang sama-sama kuat nafsu. kami macam harimau hari2 mau. 8 tahun kahwin kami punya 3 org anak. aku memang suk...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Zarida Ratu Kolej

 
Terserah: 09/08/2009 Dikarang oleh: Otai 0 Ulasan

Kisahnye bermula begini..... Aku mula berkenalan dengan seorang budak perempuan.. not bad looking..namanya ialah Zarida..dan nama tu memang nama sebenarnya. Rasanya hanya terbilang saja perempuan yang bernama Zarida. So jika anda kenal sesiapa yang bernama Zarida.....Besar kemungkinan dialah perempuan yang aku maksudkan dalam nukilan aku ni.Ka...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Gairahku Dengan Mbak Yani

 
Terserah: 06/08/2009 Dikarang oleh: pwpwpw 0 Ulasan

Setelah pindah dari rumah Tante Nita aku kos di daerah Taman Sari. Tempat kosnya cukup enak, lingkungannya juga cocok karena banyak mahasiswa. Tidak seperti di tempat Tante Nita, di tempatku yang baru ibu kosnya sudah tua dan sama sekali tidak menarik. Jadi aku sama sekali tidak berharap bisa menikmati hal-hal romantis dengan ibu kos di sin...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Cikgu Ku Manis

 
Terserah: 05/08/2009 Dikarang oleh: campro khairy 0 Ulasan

Sebagai permulaan babak pertama ini elok juga kalau kita berkenalan sedikit sebanyak dengan watak utama (akulah tu). Aku seorang lelaki tulen, penuh kelembutan, agak kacak (bukan aku cakap tapi makwe- makwe aku yang cakap), tinggi, ahli sukan dan orang penting di organisasi tempat aku bertugas. Tidak lupa nak beritahu dah kahwin, anak macam ge...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

New year encounter

 
Terserah: 05/08/2009 Dikarang oleh: LubangCacing 0 Ulasan

Sehari menjelang tahun baru, aku masih juga sibuk memilih-milih acara untuk bertahun baru. Ini adalah pertama kalinya aku akan melewatkan tahun baru di Singapura, jadi aku ingin melakukan sesuatu yang spesial, sesuatu yang dapat kukenang saat kembali ke Indonesia. Ada beberapa acara yang sudah masuk dalam daftarku, tetapi yang paling menarik per...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Staff Sendiri

 
Terserah: 04/08/2009 Dikarang oleh: aku_bodoh 0 Ulasan

Aku pun tak tahu macamana aku boleh terpikat dengan wanita ini. Semuanya bermula bila membuka e-mailku di dan menerima salam perkenalan dari seseorang yang bernama Azura. Hampir setiap hari aku menerima e-mail darinya. Setelah dua bulan, hubungan cinta maya kami semakin hebat. Aku kemudiannya menerima dua keping gambar separuh bogel darinya. Az...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Sedap

 
Terserah: 04/08/2009 Dikarang oleh: bangbill 0 Ulasan

Sebelum aku meneruskan cerita ini untuk tatapan kau orang semua terlebih dahulu aku perkenalkan aku Jamnah berumor 39 th.dah bersuami mempunyai 3 anak.aku bertugas sebagai guru di Bandar Pg.Aku dan suami ku tiada apa-apa masalah kami saling sayang menyangi antara satu sama lain,suami ku menpunyai nafsu yang kuat sama seperti ku boleh di katakan pan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita

Bekas 'Sleeping Partner' (2)

 
Terserah: 03/08/2009 Dikarang oleh: puterarimba 0 Ulasan

Sambungan dari “Bekas Sleeping Partner (1)” Selama beberapa ketika aku membiarkan Ann merasai dan menikmati sensasi pertama yang dirasakannya. Permainan masih panjang..bisikku dalam hati. Ann menggeliat perlahan di bawah pelukanku. Merasakan batangku masih keras dan kenyal menempel di bukit cipapnya, Ann perlahan menghulurkan tangannya yang ha...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.977 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)