Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
250
251
252
253
254
»

Adakah kebnaran dari yang aku lakukan ini

 
Terserah: 25/07/2009 Dikarang oleh: nurrosyiddin 0 Ulasan

Cerita ini adalah mengenai pengorbanan seorang janda 1 orang anak yang ditinggal mati suaminya karena tewas akibat kecelakaan di Jalan TOl Jagorawi. Janda yang hanya tamatan SMP ini harus menghadapi kenyataan pahit kehidupan yaitu menghidupi dirinya dan anak kesayangannya tanpa ada keahlian sedikitpun. ***** Siang itu aku sampai dirumah deng...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Rahayu, Babby Sitter indamanku (1)

 
Terserah: 25/07/2009 Dikarang oleh: nurrosyiddin 0 Ulasan

Aku tinggal di komplex perumahan, disitu banyak pasangan muda yang mempercayakan anak balitanya ke para babay sitter. Kalo pagi banyak baby sitter yang ngumpul depan rumahku, memang rumahku rada tusuk sate, sehingga kayanya strategis buat ngerumpi, palagi praktis gak da mobil yang lalu lalang. Kalo lagi dirumah aku suka memperhatikan para baby sitt...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Mastrubasi di Toko

 
Terserah: 25/07/2009 Dikarang oleh: bhe90 0 Ulasan

Pengalaman yang mau saya ceritakan ini berlangsung di toko saya itu, juga belum lama berselang deh. Mungkin sekitar 5 hari lalu deh, karena itu sampai saat ini masih kebayang di benak saya, baik sensasi dan nikmat yang saya rasakan waktu itu. Ceritanya gini, pada waktu itu toko rada sepi, maklum ujung bulan sih, jadi pembeli ga banyak atau mungkin ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Bohsia

 
Terserah: 24/07/2009 Dikarang oleh: khirel 0 Ulasan

Ini adalah sedutan kisah benar dari pengalamaan aku dengan seorang bohsia. Banyak lagi pengalaman aku fuck bohsia-bohsia dan tak lepas juga awek-awek yang telah menyerahkan cipap mereka untuk aku. Terima kasih aku ucapkan kepada mereka semua dan berharap supaya mereka meneruskan kerja mulia mereka memuaskan nafsu lelaki-lelaki ini. Malaysia Boleh! ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Schoolgirl's Diary: Kencan Tanpa Modal

 
Terserah: 24/07/2009 Dikarang oleh: nirwana22 0 Ulasan

Seorang penjaga perpustakaan tersenyum-senyum mesum sambil menatap tubuh mungil seorang gadis cantik berseragam putih abu-abu yang tengah asik membaca sebuah buku, sesekali mata tuanya mendelik melotot ke arah pangkal pahanya yang putih mulus. Pak Romi mengangkat matanya ke atas menatap wajah Ira yang tersenyum-senyum dengan nakal sambil memper...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Longlai Bersama Limah

 
Terserah: 23/07/2009 Dikarang oleh: cacai89 0 Ulasan

Dalam selalu aku pergi melepak kat rumah dia orang, aku perasan Limah sentiasa memandang aku semacam aje. Aku perasan apabila dia selalu memakai seksi bila aku ada. Badannya jangan cakap lah. Solid habis. Tinggi cuma 5 kaki aje. Tapi teteknya besar. Ada suatu hari selepas mandi , sewaktu aku melepak kat rumah dia, Dia saje je bukak pintu bilik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Celah kaki

 
Terserah: 23/07/2009 Dikarang oleh: afni00@yahoo.com 0 Ulasan

Aku amat gemar pada kaki perempuan khusunya yang putih bersih, halus dan berpolish. Kotek ku cepat menengang jika terpandang pompuan berjalan dengan high heel yang mempamerkan jari kaki dan tumit yang merah menyala. Kerapkali aku melancap sambil membayangkan pompuan yang menunjukkan post kaki yang menarik. Satu hari pada minggu lepas, aku me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Pengalaman bersama Rena

 
Terserah: 23/07/2009 Dikarang oleh: jongang 0 Ulasan

Sewaktu gue sedang asik-asiknya ngelamunin tentang tugas gue yang pertama ini setelah gue dapat promosi sebagai Direktur Niaga disebuah perusahaan yang bergerak dibidang kepelabuhanan untuk bernegosiasi dengan PSA soal pengaturan jalur container Singapore-Jakarta, tiba- tiba ada tangan nyolek punggung gue dan suara yang mengagetkan gue....., ta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Syakila Ku Sayang

 
Terserah: 22/07/2009 Dikarang oleh: Jawa9 0 Ulasan

Tapi shakila ni bukannya sebarangan awek kalau korang nak tahu dia nie lah awek yang paling aku sayang sejak aku bercinta. Dia punya body mengalahkan gadis2 sebaya aku. Utuk memendekan ceritanya pada satu hari aku mengajaknya keluar ke bandaraya X. Kami keluar naik motor RXZ aku. Dah lah motor aku pakai jek absober punya rapat dia duduk kat aku sa...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Si Tedjo

 
Terserah: 22/07/2009 Dikarang oleh: riksonsinaga@yahoo.com 0 Ulasan

Suasana kampus di hari libur seperti ini memang biasanya sepi. Hanya saja kali kali ini Suasana sepinya agak sedikit berbeda karena bercampur dengan nuansa berkabung. Professor Danang, seorang dosen yang cukup dihormati di kampus itu baru saja meninggal dunia kemarin malam karena sakit. Hari ini sebagaian besar mahasiswa dan dosen pergi menghadiri ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Mahasiswiku pelampiasan nafsuku

 
Terserah: 22/07/2009 Dikarang oleh: kuntumsandy 0 Ulasan

Ini cerita sebenarnya, hanya saja menggunakan nama samaran dan tentu saja diberi bumbu penyedap disana-sini agar cerita terasa sedap dibaca dan mudah-mudahan bisa membangkitkan birahi. Nama panggilanku Bandy, putra daerah asli Indonesia bagian timur, tidak terlalu tinggi, tapi cukup proporsional. Diusiaku yang mulai menginjak kepala 4, bentuk badan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Zura

 
Terserah: 21/07/2009 Dikarang oleh: kingsize_6 0 Ulasan

Aku suka juga ganggu gadis kolej ni.terutama yang berumar dalam 16 tahun hingga 24 tahun saja.bila aku tengok awek-awek tu jalan batang zakar aku sudah menegang,maklum sajalah aku suka pada pucuk muda.bahkan kekadang isteri aku menyerah sebulan hanya beberapa kali saja.tengah dok masak dalam kolej yang gadis ni belajar,aku terpandang seorang gadis ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Pembantuku dan buah hatiku

 
Terserah: 21/07/2009 Dikarang oleh: Dwi Yus 0 Ulasan

Cerita ini sungguh terjadi & kualami, yang membuat kehidupanku melegenda bahagia hingga kini. Awal tahun ini, saat kembali dari pekerjaan di luar daerah, tak dinyana sosok wanita manis berkulit sawo matang membukakan pintu rumah saya. Paras & raut muka yang sama sekali tak asing bagiku, yang pernah kukenal bertahun-2 lalu. Dia hanya tersenyum, ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Janda Baik

 
Terserah: 21/07/2009 Dikarang oleh: maset 0 Ulasan

Sejak kecik kami selalu bersama. Aku dan Mastura adalah sepupu. Aku anak kedua dalam keluargaku sementara Mastura anak sulung dalam keluarganya. Ibuku adalah kakak ibu Mastura. Umur kami sebaya kerana itu hubungan kami bagaikan adik beradik. Kami pun bersekolah di sekolah yang sama malah dalam kelas yang sama. Bila kami memasuki sekolah menengah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Warung Makan Plus

 
Terserah: 20/07/2009 Dikarang oleh: charcoalfilter 0 Ulasan

Tetapi aku justru tertarik oleh sebuah warung yang kata teman-teman banyak menyediakan berbagai menu, sebut saja warung plus (WP). Seperti biasa, malam hari sekitar jam 19:00, sepulang kerja aku selalu mencari tempat untuk makan (maklum bujangan), dan aku teringat oleh kata temanku yang baru siang tadi makan di WP. Karena jarak antara kantor da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita

Tetangga Jablay

 
Terserah: 20/07/2009 Dikarang oleh: indra manoor 0 Ulasan

“sebentar mas!” evi berlari ke depan ternyata ia mengunci pintu depan, aku cuma melongo dipanggil dengan mas yang menunjukan keakraban “sini mas!” ia memanggilku masuk kekamarnya aku segera berlari kecil menuju kamarnya, evi langsung melepas dasternya, dia bugil tanpa sehelai benangpun di depan mataku. sungguh keindahan yang benar2 luar biasa, ak...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 26.997 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)