Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
250
251
252
253
254
»

Selembut Sutera (4)

 
Terserah: 14/10/2009 Dikarang oleh: kodokbrewok 0 Ulasan

BILAMANA BENNY membuka matanya, ternyata matahari telah naik tinggi. Sinar mataliari yang menerobos dari ventilasi, jatuh tepat ke wajah Benny. Terasa panas. Benny melompat! Bekker di kamarnya telah menunjukkan pukul sebelas. Oukh! Tadi sebelum tidur, tenaganya benar-benar habis. Namun sekarang, Benny kembali segar. Sesegar bunga yang baru mekar. I...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Kenakalan Remaja

 
Terserah: 14/10/2009 Dikarang oleh: gilajilbab 1 Ulasan

Meskipun awalnya ragu, akhirnya Nisa mau juga masuk ke rumah Faris. Dadanya berdegup kencang karena ini adalah kali pertama ia main ke rumah teman prianya. Kamu tentu tahu Madrasah ‘Aliyah tempat mereka berdua bersekolah melarang hubungan lawan jenis seperti ini. Seperti halnya perintah tegas Sekolah kepada setiap siswi untuk mengenakan jilbab. ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Pemuas Nafsuku ialah Muridku

 
Terserah: 14/10/2009 Dikarang oleh: Otai 0 Ulasan

Pada suatu petang aku berasa sungguh boring dan membaca majalah hiburan di bangku tersebut. Kebetulan lalu seorang awek dengan adiknya iaitu salah seorang pelajarku. Aku sempat melemparkan senyuman sambil menegur mereka. Awek tu malu-malu manakala adiknya membalas teguranku. Aku sempat mengenyit mata kepada awek tersebut. Mereka meneruskan perjalan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Aku, kekasih dan tunangku

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: ijat86 0 Ulasan

Terlebih mohon maaf kalau kisah ini membosankan tapi inilah drama yang akhirnya telah menukarkan pola hidupku sehingga kini. Namaku Haz**** dah berumahtangga dan aku bahagia dengan kehidupanku sekarang walaupun tidak sepenuhnya bagai yang pernah aku impikan sewatu zaman remajaku dulu. Aku pasrah tidak ada seorangpun yang dapat mengatasi takdir kera...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Adibah Oh Adibah Sayang

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: aimankel 0 Ulasan

Malam Pertama. Hatiku rasa berdebar tidak terhingga. Maklumlah selama ni penat aku menahan rasa. Dibah, isteriku memang jelita dan manja orangnya. Selama kami bercinta dan bertunang, batang aku ni asyik kerass jer bila melihat Dibah. Semua mengenai Dibah menarik perhatian aku. Wajahnya yang comel, senyumnya yang manis... kulitnya yang putih gebu......

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Cikguku Siri (2)

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: vx 0 Ulasan

Aku termenung sejenak di kamar tidurku.Walaupun peristiwa itu telah 6 bulan berlalu, aku masih takut dan malu untuk berbaik dengan cikgu Nur semula.Ah..aku mesti cari peluang baru.Dulu dah ok dah ,suami dia pulak datang.Tak sempat kote aku nak masuk dalam puki cikgu Nur.Aku mesti rancang program baru.Lagipun tak ada apa-apa yang kecoh dalam 6 bulan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Teman adikku

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: faisalydf 0 Ulasan

Saya mempunyai seorang adik wanita yang mempunyai banyak teman yang sangat "gaul", cantik, dan seksi. Saat malam minggu teman adik saya yang bernama Venni tidur di rumah kami. Pada malam hari ketika saya sedang asyik menonton sepak bola di TV, dan saat itu saya menonton hingga hampir tengah malam. Saat sedang asyik tiba-tiba Venni menghampiriku da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Yaya gadis di bawah umur

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: armanda89 0 Ulasan

Ceritanya begini, sewaktu dalam tahun dua,akibat daripada kekurangan hostel yang disediakan oleh pihak U, maka ramailah student yang terpaksa tinggal di luar kampus, sewa rumah sendiri atau dengan member-member lain. Akupun menghadapi masalah yang sama, terpaksa mencari rumah sewa diluar kampus Dipendekkan cerita akhirnya dapatlah aku menyewa se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Siah Si Janda Askar (4)

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: Jayjay59 0 Ulasan

SIAH tersenyum memandang Midun penuh kepuasan.Telah lama dia gersang sejak suaminya seorang askar gugur diperbatasan dua tahun lalu.DUa hari sebelum suaminya berangkat keperbatasan itulah kali terakir dia menikmati tusukan batang lelaki.Baru dia terinagat patutlah arwah suaminya ganas semacam ketika bersama.Rupanya itulah kali terakhir dia menikmat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Serial Jin Pengintip (1)

 
Terserah: 13/10/2009 Dikarang oleh: Surya Gendheng 0 Ulasan

Angin bertiup kencang menggoyangkan nyala api lampu minyak yang ada di dalam kamar pengap itu. Bau dupa dan asap kemenyan menyesakkan ruang gelap dan sempit itu menambah suasana menjadi agak menyeramkan. Suara deru angin ribut mengiringi kehadiranku. Gumpalan asap kemenyan yang keluar dari anglo pembakaran yang terbuat dari tanah menggumpal membub...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Kos Kos An Bikin Pengen

 
Terserah: 12/10/2009 Dikarang oleh: tomi imot 0 Ulasan

Ayam jago belum berkokok,matahari pun belum terbit,namun Irwan telah terjaga dari tidurnya,Ia memelototi surat kabar hari ini,dengan harapan ia menemukan info pkerjaan yang pas untuknya.”Huh,,,mudah mudahan aja,ada lowongan pekerjaan yang pas buat aku .” Seolah tanpa lelah mata Irwan terus tertuju pada surat kabarnya,hingga pada akhirnya Irwan meli...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Aduh pak, enaknya

 
Terserah: 12/10/2009 Dikarang oleh: Toni Inot 0 Ulasan

Selepas SMU, aku tinggal dengan salah satu keluarga dari ortu aku di ibu kota propinsi. Maksudnya untuk mempermudah mencari pekerjaan karena ortu aku gak sanggup membiayai sekolahku lebih tinggi lagi. Karena tidak punya keahlian apa2 dan tanpa pengalaman kerja, maka aku ikut kursus komputer dulu supaya bisa bekerja di bagian IT. Kata orang, bagian ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Gairah Pertamaku

 
Terserah: 11/10/2009 Dikarang oleh: coollee 0 Ulasan

Namaku Iwan, 23 tahun. Ceritanya aku mulai ketika aku baru saja diterima kerja di sebuah Travel Agent di Ruko kawasan Mangga Dua Jakarta. Terus terang, aku baru saja lulus dari kuliahku di AKPAR di Jogja. Aku baru lulus bulan Juli 98. Terus, aku sudah berusaha melamar kerja di Travel Agent di Jogja, tapi tidak satupun yang mau menerimaku. Akhirnya ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Aku Suka Wanita Tua

 
Terserah: 11/10/2009 Dikarang oleh: Ethan Thandra 0 Ulasan

aku berterus terang bahwa aku menyukai wanita yang lebih tua karena selain lebih dewasa juga mereka lebih suka merawat diri. Aku seorang pria yang suka terhadap wanita yang lebih tua daripadaku. Dimulai dari aku SMA aku sudah berpacaran dengan kakak kelasku begitu juga hingga aku menamatkan pendidikan sarjana sampai bekerja hingga saat ini. Satu...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Amarjit

 
Terserah: 09/10/2009 Dikarang oleh: cacing01 1 Ulasan

Cerita ini terjadi pada aku sendiri pada tahun 1999. Pada masa itu umur ku baru berusia 16 tahun. Baru mengenal erti remaja la orang kata. Ketika itu aku sudah mula pandai bercinta. Aku mula bercinta dengan seorang wanita yang sama baya dengan ku. Dia beragama SINGKH. Namanya AMARJIT (nama samaran sajer). Orangnya boleh tahan laa. Kalau budak² ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita

Tidak Kusangka

 
Terserah: 09/10/2009 Dikarang oleh: kamarul689 1 Ulasan

Namaku ku An. sebelum aku bercerita lebih panjang, aku nak describe ttg diri aku sikit. masa kat sekolah aku merupakan pelajar tumpuan. aku dikatakan mempunyai muka yg cantik tetapi yg lebih penting mempunyai bodi yg cukup menarik. aku sedar aku memanglah menjadi tumpuan pelajar2 lelaki. tetapi masa tu aku masih tidak berminat utk berkasih kerana a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.266 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)