Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
250
251
252
253
254
»

Andartu, Oh Andartu (2)

 
Terserah: 13/09/2009 Dikarang oleh: shainaashina 0 Ulasan

Perhubungan Aisya(aku) dengan Abang Nizam berjalan dengan baik semenjak diperkenalkan. Malah kemesraan berputik namun tiada komitmen yang dinyatakan secara berterang-terangan. Aisya ada hati tapi soal-soal perkahwinan tidak pernah disentuh dalam persahabatan ini. Lunch, dinner and tea adalah kebiasaan. Aku happy dan comforta-ble dengan Abang Niz...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Andartu, Oh Andartu (1)

 
Terserah: 13/09/2009 Dikarang oleh: shainaashina 0 Ulasan

Dalam usianya 30 tahun ini, Aisya masih dara, wajah dan bodynya iras penyanyi Salwa Rahman, 36 30 38 dan ibunya selalu bercerita dengannya mengenai menimang cucu, walaupun abang-abangnya sudah memberi ramai cucu kepada ibunya. Dia seorang andartu yang kerjayanya bergelumang dengan komputer dan IT, Aisya dan Internet tidak dapat dipisahkan. Kedud...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Sebuah Pengakuan

 
Terserah: 13/09/2009 Dikarang oleh: protagori 0 Ulasan

“Iya sayaaang… isep terussss… isep yang kenceng..” teriak Dito ditengah sibuknya mulutku mengulum kontol besarnya. Kulepaskan kontol Dito dari mulutku lalu kukocok-kocok kontol itu dengan tanganku. “Aaaaaahh… iseeep lagiiii…” kurasakan kontol Dito semakin keras. Cepat kulahap lagi kontol Dito. Kuhisap kuat-kuat dan… crooottt.. crooott… beberapa se...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Ricka pacar teman ku

 
Terserah: 12/09/2009 Dikarang oleh: dick kjack 0 Ulasan

Perkenalkan nama gw azka, umur 20 dan aku kuliah perawakan ku biasa aja cerita ini pengalamangw saat 2 tahun lalu bermula saat ulang tahun teman gw....saat itu ku di kenalkan sama pacarnya "hai az..... perkenakan ni pacar gw.... ricka hai gw azka... ehm... ed (teman gw) cantik juga pacar lo..... dan edi pun tertawa.... hahaha...... mo apa lo...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Hari Yang Panjang

 
Terserah: 11/09/2009 Dikarang oleh: zulsur86 0 Ulasan

Itu adalah hari yang panjang, bermula pada pukul 5 mengetahui bahawa perkahwinan saya akan akan berakhir. Saya bekerja dengan banyak orang yang sering main mata dengan saya. Tapi aku juga bekerja dengan suami kawan saya yang tahu suami saya. Malam itu aku pergi ke rumah teman saya selepas memuat bir kegemaran saya dan menginap di sana selepas ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Susu Meita

 
Terserah: 11/09/2009 Dikarang oleh: mullen dick 0 Ulasan

Cerita Seks - Berawal dari Nyedot Toket Meita. nama gw radit gw masih kuliah di salah satu PTS di jakarta. gw orangnya biasa aja… tapi banyak yang bilang badan gw gagah… tinggi gw 175…. dulu di SMU gw termasuk salah satu cowo yang di PUJA” sama wanita… dari Kelas 1 sampai kelas 3. Cerita ini berawal pas gw duduk di SMU.. pertama kali gw masuk ke...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Cerita Seks ngentot Cinta Terlarang

 
Terserah: 09/09/2009 Dikarang oleh: suacong 0 Ulasan

Pertama kali aku mengenal cinta, hatiku sangat berbunga-bunga. Hanya sayangnya cinta pertamaku jatuh tidak pada orang yang tepat. Dia seorang pria yang sudah berkeluarga. Jadilah kami backstreet. Aku kenal dia, yang kupanggil MAS, ketika aku datang ke ultah temenku. Dia saat itu enjadi event organizer acara ultah tersebut. Sejak awal melihat dia a...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Kisah Parto Office Boy

 
Terserah: 08/09/2009 Dikarang oleh: reid33 0 Ulasan

Hari Senin yang sibuk dimana setiap orang terbebani oleh tugas yang menumpuk, seorang office boy yang sudah mumpuni dalam bidang pekerjaannya tersenyum lebar sambil mengetuk sebuah pintu, siapakah Obe yang rajin dan baik hati itu ? he he he OBe itu ada-lah aku, parto si ganteng ,baik hati ,ramah, berwibawa ,gagah ,pemberani ,dan cekatan! Akulah Obe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Tukar Selera

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Bila tukar gear aku mesti tunduk dan jenguk pada paha yang putih melepak tersimpuh disebelah ku. Aku rasa nak capai jer paha tu dan aku sengaja tak angkat tangan dari kepala gear kereta. 'U dressing macam ni cantik ler Ina'.. kata ku selamba jer sambil menjeling padanyer. Aku lihat muka nya yang putih jadi merah kena puji dan Ina senyum panjang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Zai Ku Sayang

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: Soul Assassin 0 Ulasan

Zai namanya... bakal adik ipar aku. Orangnya boleh dikatakan agak manis dan cute. Kalau nak dikatakan, buah dadanya tak adalah besar sangat. Tapi bab itulah yang membuatkan aku geram melihatnya kerana saiz buah dadanya yang aku kira cukup menarik dan cute. Semenjak dari hari itulah aku telah menyimpan perasaan terhadapnya dan acapkali aku berfanta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

VJ Cathy

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: azzamaz1 0 Ulasan

Malam itu Cathy hanya ditemani oleh seorang pembantunya. Ortu dan saudaranya kebetulan juga sedang keluar kota. Cathy sebenarnya ingin ikut dengan mereka, tapi ia ada tugas sebagai VJ MTV harus menuntutnya siap kapanpun. Hari telah malam, Cathy pun bergegas mempersiapkan dirinya untuk pergi tidur, ia pun mencuci mukanya, dan mengenakan daster yang ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Suster Perawan Nge...ntot!

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: swordman*** 0 Ulasan

Malam itu, jam sebelas lebih, cuaca sangat tidak bersahabat. Sejak jam sebelasan tadi hujan sudah turun dengan derasnya disertai guruh dan petir. Di tempat yang sepi depan pintu kamar periksa itulah dokter Maman, dokter jaga di rumah sakit itu menghabiskan waktunya dengan membaca buku. Maman (37 tahun), dalam usia sekian itu masih tampak ganteng da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Guru BP

 
Terserah: 06/09/2009 Dikarang oleh: rajen_at2 0 Ulasan

Sebenarnya aku tidak naik kelas, nilaiku hancur-hancuran semua, tidak mungkin deh. Lagian sekolahku sekolah favorit, pasti susah. Nah, ketika aku sedang bingung, eh ada Ibu Conny mendatangiku. Ibu Conny ini guru yang paling cantik di sekolahku. Orangnya putih, tinggi, langsing, cantik wajahnya. Ukuran payudaranya bagus lagi, tidak terlalu besar, ju...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Sari Anak Kost Baru

 
Terserah: 06/09/2009 Dikarang oleh: manroeben 0 Ulasan

Di tempat kost kami berlima dan hanya ada satu-satunya cewek di kost ini, namanya Sari. Aku heran ibu kost menerima anak perempuan di kost ini. Oh, rupanya Sari bekerja di dekat kost sini. Sari cukup cantik dan kelihatan sudah matang dengan usianya yang relatif sangat muda, tingginya kira-kira 160 cm. Yang membuatku bergelora adalah tubuhnya ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Ida Isteri Tuan Rumah

 
Terserah: 05/09/2009 Dikarang oleh: cawan7 0 Ulasan

Sebab abahnya tidak mendapat kemudahan berek dalam kompleks polis dan mereka sekeluarga terpaksalah duduk di rumah sewa. Abahnya menyewa sebuah rumah kampong dari enam buah rumah dalam kebun getah. Bkt. S nama kampong itu. Rumah-rumah sewa itu milik seorang bernama Rahim(35thn) dan isterinya seorang surirumah, Ida(29thn). Rumah mereka sebuah ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita

Pertemuan Tak Terduga dan Kembalinya Indi

 
Terserah: 05/09/2009 Dikarang oleh: aseper 0 Ulasan

Sore itu cerah dan sejuk sekali di kota B; langit tampak terang tetapi angin dingin berhembus membelai pucuk-pucuk pohon besar yang memenuhi kampus. Sambil bersiul-siul sembarangan, Kino meninggalkan ruang kelas, menuju gerbang utama untuk pulang. Tigor dan Ridwan punya acara tersendiri, sementara Rima tidak masuk hari ini karena flu. Kino pun mala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.550 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)