Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
250
251
252
253
254
»

Suster Perawan Nge...ntot!

 
Terserah: 07/09/2009 Dikarang oleh: swordman*** 0 Ulasan

Malam itu, jam sebelas lebih, cuaca sangat tidak bersahabat. Sejak jam sebelasan tadi hujan sudah turun dengan derasnya disertai guruh dan petir. Di tempat yang sepi depan pintu kamar periksa itulah dokter Maman, dokter jaga di rumah sakit itu menghabiskan waktunya dengan membaca buku. Maman (37 tahun), dalam usia sekian itu masih tampak ganteng da...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Guru BP

 
Terserah: 06/09/2009 Dikarang oleh: rajen_at2 0 Ulasan

Sebenarnya aku tidak naik kelas, nilaiku hancur-hancuran semua, tidak mungkin deh. Lagian sekolahku sekolah favorit, pasti susah. Nah, ketika aku sedang bingung, eh ada Ibu Conny mendatangiku. Ibu Conny ini guru yang paling cantik di sekolahku. Orangnya putih, tinggi, langsing, cantik wajahnya. Ukuran payudaranya bagus lagi, tidak terlalu besar, ju...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Sari Anak Kost Baru

 
Terserah: 06/09/2009 Dikarang oleh: manroeben 0 Ulasan

Di tempat kost kami berlima dan hanya ada satu-satunya cewek di kost ini, namanya Sari. Aku heran ibu kost menerima anak perempuan di kost ini. Oh, rupanya Sari bekerja di dekat kost sini. Sari cukup cantik dan kelihatan sudah matang dengan usianya yang relatif sangat muda, tingginya kira-kira 160 cm. Yang membuatku bergelora adalah tubuhnya ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Ida Isteri Tuan Rumah

 
Terserah: 05/09/2009 Dikarang oleh: cawan7 0 Ulasan

Sebab abahnya tidak mendapat kemudahan berek dalam kompleks polis dan mereka sekeluarga terpaksalah duduk di rumah sewa. Abahnya menyewa sebuah rumah kampong dari enam buah rumah dalam kebun getah. Bkt. S nama kampong itu. Rumah-rumah sewa itu milik seorang bernama Rahim(35thn) dan isterinya seorang surirumah, Ida(29thn). Rumah mereka sebuah ba...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Pertemuan Tak Terduga dan Kembalinya Indi

 
Terserah: 05/09/2009 Dikarang oleh: aseper 0 Ulasan

Sore itu cerah dan sejuk sekali di kota B; langit tampak terang tetapi angin dingin berhembus membelai pucuk-pucuk pohon besar yang memenuhi kampus. Sambil bersiul-siul sembarangan, Kino meninggalkan ruang kelas, menuju gerbang utama untuk pulang. Tigor dan Ridwan punya acara tersendiri, sementara Rima tidak masuk hari ini karena flu. Kino pun mala...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Suhaila

 
Terserah: 05/09/2009 Dikarang oleh: dolanuar 0 Ulasan

Kisahnya begini. Aku berkhidmat di bandar JB dan kemudian bertukar ke bandar KT. Sebelum bertukar aku kenal sorang girl nama Sue..cute budaknya, bodi solid, umur baru 19 tahun. Aku bagi tahu aku dah kahwin, tapi dia cakap, dia suka orang dah kahwin, aku carry-on kawan dengan dia. Aku ni selalu out- station dari KT ke JB dan setiap kali out sta...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Pembantuku Yang Hot

 
Terserah: 04/09/2009 Dikarang oleh: soge_ajah 0 Ulasan

Bilang saja namanya mita, dia dateng di rumah ku sudah sekitar sebulan yg lalu, orangnya sih nga gitu cakep tapi toketnya mantap menurutku ukurannya 36C, Orangnya rajin, tiap pagi jam 5 pasti sudah ada di taman untuk menyapu, Dia suka memakai baju yg longgar, sehingga kalo menyapu terlihat jelas belahan dadanya, maka dari itu aku suka bangun pagi,...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Isteri Sepi Yang Curang

 
Terserah: 04/09/2009 Dikarang oleh: lanundaratmg 0 Ulasan

Kisahnya begini, aku adalah seorang usahawan yang telah dilantik untuk membekalkan alat-alat peralatan elektrik(rasanya tak perlu sebut apa benda untuk kebaikan aku dan dia. Dia adalah salah seorang daripada pengurus kanan bagi syarikat elektrik yang aku bekalkan.Namanya cukup sekadar Liah sahaja. Satu hari, aku telah dijemput untuk menghadiri sat...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Tante Ratna Yang Maniak

 
Terserah: 04/09/2009 Dikarang oleh: kurcac1 0 Ulasan

orang bilang saya mempunyai wajah yang lumayan, tidak terlalu sulit bagi saya untuk mendapatkan wanita. Saya ingin menceritakan pengalaman saya waktu berkenalan dengan permainan seks. Waktu itu sepulang kantor seperti biasa saya pergi ke sport club di bilangan Sudirman juga untuk fitness sambil menunggu jalanan lancar. Dan di tempat fitness terse...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Rakan Kerja Sambilan

 
Terserah: 03/09/2009 Dikarang oleh: fork32 0 Ulasan

Nak dijadikan cerita ramai jugalah yang budak macam aku buat kerja sambilan ni, dari budak lepas SPM, PMR, budak kolej, dan yang buat kerja tetap pun ramai juga. Dalam ramai-ramai tu adalah aku syok dekat seorang awek ni. Dia ni nak kata lawa tak lah sangat. Tapi bak kata orang kalau setakat nak main tu, boleh sangatlah. The most things that I lik...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Best....

 
Terserah: 03/09/2009 Dikarang oleh: mamat kuantan2009 0 Ulasan

Cerita ini berlaku 5 tahun yang lalu di sebuah taman diselatan Malaysia Barat. Jiran aku adalah keluarga cina, iaitu seorang nenek, seorang ibu dan anak nya yang baru umur 3 tahun. Ibu nya yang berumur lebeh kurang 33 thaun jarang ada di rumah hanya balik sebulan sekali. Jadi aku selalu bermain dengan anaknya yang 3tahun itu dan selalu memberi main...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

massage center

 
Terserah: 02/09/2009 Dikarang oleh: cacing01 0 Ulasan

Dia Tanya nak massage ke? Aku jawab ya! Dia cakap masuklah! Akupun melangkah masuk ke dalam rumah tu, semerbak bau minyak urut menerpa kat lubang hidung aku, minyak panas buat urut. Kemudian wanita itu perkenalkan dirinya sebagai Yanti, umur dalam lingkungan 35 tahun aku agak. Lepas tu dia tunjukkan bilik kat aku sambil suruh aku tukar pakaian...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Antara Jogja Bekasi

 
Terserah: 01/09/2009 Dikarang oleh: rianti 0 Ulasan

Sebuah kisah nyata yang terjadi pada pertengahan tahun 2001, diawal musim kemarau yang panjang. Pada saat kisah ini terjadi aku masih berusia 19 tahun. Pada pertengahan tahun 2001 aku menadapat telpon dari keluarga agar segera datang ke Bekasi Jawa Barat, dikarenakan adanya acara rembugan keluarga besarku. Sebenarnya aku kurang begitu tertarik d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Lagi-lagi supir yang beruntung

 
Terserah: 01/09/2009 Dikarang oleh: cwan 0 Ulasan

Dia sudah ngga sabar mencoba pakaian- pakaian yang baru dibelinya itu. Ternyata, kakak perempuannya, Helda ada didalam kamar. Ida segera membongkar sejumlah tas-tas berisi pakaian itu dan "berkicau" ngga abis-abisnya tentang pakaian-pakaian yang baru dibelinya. Mereka berdua lalu sepakat saling mencoba baju-baju tersebut. Pintu kamar diku...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Tetangga kantorku

 
Terserah: 31/08/2009 Dikarang oleh: qiaz 0 Ulasan

Namaku Dina, aku berkerja di satu konsultan manajemen. Kantornya berada di satu komplex perumahan. Itu sebenarnya rumah bosku, tapi si bos gak tinggal disitu, makanya rumahnya dibuat jadi kantor. Jumlah karyawannya gak banyak. Bos tiap hari mampir sebentar ke kantor, sebelum ketemu para kliennya. Ada juga 3 orang konsultan, 2 orang yang mengerjakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita

Sepupuku

 
Terserah: 31/08/2009 Dikarang oleh: maset 0 Ulasan

Kisah ini terjadi ketika aku bekerja sebagai mat despatch. Fadzillah, sepupu aku pula baru saja tamat SPM. Sebagai mat despatch aku mempunyai ramai kenalan dari yang muda hingga ke tua samada Melayu, Cina dan India. Namun paling ramai dan rapat aku adalah budak despatch dari kalangan India. Aku sering kali melepak bersama budak India ni di rumah...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 27.327 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2014 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)