Biasa Cerita-cerita erotik seksi

Cerita erotik seksi - Fantasi erotik Login Tulis cerita Arkib video Bantuan  

Kategori-kategori cerita

Anggota polis Antara keluarga Biasa Bilik sembang Buat kali pertama Dubur Hamil Homosektual
Kawasan terbuka Kecurangan Kelab seks Lesbian Orang ternama Pasangan Pengikatan Penipuan
Perbezaan umur Secara geng Secara kumpulan Seks aniayaan Transekstual X Files

Biasa Cerita-cerita

Cerita-cerita dalam kategori ini Biasa

Diagih dengan
Terbaru
Dengan bunyi
A-Z
Yang paling popular
Pilih muka surat
250
251
252
253
254
»

Lynn Dan Aku

 
Terserah: 04/11/2009 Dikarang oleh: nazim_ali 0 Ulasan

Aku merupakan seorang yang pendiam.Dalam diam diam aku,aku menyetan jugak.Harapkan ke muka baik tapi perangai macam setan.Hehehehe.Seperti budak lelaki yang lain aku juga melancap dan juga tengok cerita blue.Ceritanya bermula macam nih.Aku mase tuh sekolah lagik kat jb tingkatan 5.Selepas bulan puasa ade sorang pompuan kat sekolah aku datang jumpa ...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Pengalaman Tak Terlupakan (3)

 
Terserah: 04/11/2009 Dikarang oleh: cookiemonsterz 0 Ulasan

.hidup jalan terus...kejadian yang terulang kedua kalinya dengan beliau makin membuatku selalu terbayang-bayang, kadang aku membayangkan Tante Maya sambil onani...edann... rumah tanggaku adem ayem saja, karena memang aku sangat mencintai istriku..hubungan kami bertetanggapun semakin erat...seringkali kita makan malam bersama, kadang pergi piknik b...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Bercinta ama Anak Boss

 
Terserah: 04/11/2009 Dikarang oleh: Jonisimatupang 0 Ulasan

Belum lama ini saya bergabung dengan sebuah perusahaan eksportir fashion ternama di kotaku. Dan anak gadis pemilik perusahaan itu, Dewi namanya, baru lulus sekolah dari Singapore, umurnya sekitar 23 tahun, cantik dan waktu masih SMA sempat berprofesi sebagai model lokal. Nah, Dewi itu ditugaskan sebagai asisten GM (yaitu saya), jadi tugasnya memban...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Setiausaha Ganti

 
Terserah: 03/11/2009 Dikarang oleh: Ronaldo de Capiro 0 Ulasan

Aku mempunyai seorang setiausaha yang telah bekerja dengan ku lebih kurang 5 tahun. Seperti wanita-wanita lain juga, setiausaha ku yang ketika itu telah berusia lebih kurang 26 tahun menyatakan keinginannya untuk mendirikan rumhtangga denganlelaki pilihannya. Dia telah menyatakan kepada ku hajatnya untuk mengambil cuti yang agak panjang sempena pe...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Kompensasi nilai ujian

 
Terserah: 03/11/2009 Dikarang oleh: batmanjago 0 Ulasan

Lho kok gitu bukankah Ibu Conny adalah guru BP ( Bimbingan dan Penyuluhan )! Ualngan umum mana ada ujian BP? nah aku mulai curuga mengapa Ibu Conny mendekatiku, tapi ya sudah deh aku terima saja ajakannya. Sorenya aku ke rumah Ibu Conny. Dia tinggal sendiri karena Ia memang seorang Janda setelah bercerai dengan Suaminya beberapa tahun lalu. Dia me...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Yuli Namaku

 
Terserah: 01/11/2009 Dikarang oleh: frienship79 0 Ulasan

Cerita berikut adalah cerita dari salah satu teman korespondensi saya, Yuli. Dia menceritakan kisah nyata dia tentang pengalaman dia berhubungan dengan anak tetangganya sendiri. Cerita tersebut akan saya paparkan dengan tambahan pernak-pernik sensual agar menarik untuk dibaca. ***** Yuli, 29 tahun, adalah seorang ibu rumah tangga dengan 2 ora...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Pekenalan Di Pejabat

 
Terserah: 01/11/2009 Dikarang oleh: bananarambutan 0 Ulasan

Hai ape kabar semua… da lama rasenye aku tidak menulis menulis cite aku di sini. Pada kali ini aku akan menceritakan kisah yang kawan aku ceritakan kepada aku kepada korang semua. Kisahnye macam nie, ketika kawan aku bernama rahim (bukan nama sebenar) mula bekerja disebuah syarikat swasta di ibu Negara Kuala Lumpur. Semasa dia mula masuk kerja d...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Main Dalam Office

 
Terserah: 31/10/2009 Dikarang oleh: Bobburger 0 Ulasan

Aku keja sebagai seorang exec kat satu tempat ni, kira besar jugak la. Kalau cakap nama, satu malaysia tau. Nama je exec, tapi gaji kecik jugak. Walaubagaimana pun, dah 4 tahun aku keja kat situ. Keja aku banyak & aku selalu jugak balik lambat. Member-member aku selalu hantar gamba blue dr email & aku jadik tukang distribute kat member-member op...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Amoi oh amoi

 
Terserah: 30/10/2009 Dikarang oleh: afnancho 0 Ulasan

Aku berasal dari sebuah kampung di Johor Baharu ,tahun 1987 ketika itu umur aku sekitar 17 tahun,kampung aku memang terkenal dengan penagih dadah ia telah di cop sebagai kawasan hitam oleh pehak berkuasa ,rata-rata kawan-kawan aku adalah dikalangan penagih dadah ,mujurlah aku tidak terjerumus sebagai penagih dadah, aku tukang beli dan tukang sunti...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Pijat Istri Plus

 
Terserah: 30/10/2009 Dikarang oleh: romanemperor 0 Ulasan

Aku sudah berumah tangga selama sepuluh tahun. Kami telah dikaruniai dua orang anak laki-laki yang duduk di bangku SD. Istriku berumur 35 tahun. Ia termasuk berukuran kecil, tingginya 159 cm. Tubuhnya ramping, dengan warna kulit kuning langsat dan mulus. Wajahnya, kata teman-temanku, cukup rupawan. Aku punya kesenangan urut badan. Saat ini aku p...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

EN. H dan SU

 
Terserah: 29/10/2009 Dikarang oleh: alanwfe 0 Ulasan

Aku telah menetap dan bekerja di KL sekian lama. Pejabat aku semasa kejadian ini berlaku terletak di salah sebuah menara tinggi di bandar ini dan aku tergolong dalam golongan orang-orang yang berjawatan professional. Aku mempunyai seorang setiausaha yang telah bekerja dengan ku lebih kurang 5 tahun. Seperti wanita-wanita lain juga, setiausaha ku ya...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Shin Chan

 
Terserah: 29/10/2009 Dikarang oleh: Lars Bewitched 0 Ulasan

Sudah satu minggu Shin Chan melihat papanya secara diam-diam mengambil botol ungu dari atas almari ubat di dapur dan meminum sebutir tablet warna merah dari dalamnya. Setiap kali Shin Chan bertanya pada papanya, ia selalu memperoleh jawapan yang tak memuaskan. Shin Chan berfikir bahwa yang diminum papanya setiap pagi sebelum berangkat kerja itu ada...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Ngentot Cewek Gratis Karena Salah SMS

 
Terserah: 28/10/2009 Dikarang oleh: cekoy 0 Ulasan

Cerita Sex ini dimulai dari salah kirim SMS. Saat itu, gw berniat mengirim SMS ke seorang teman cewek yang sudah lama kukenal. Karena sudah tidak lama berhubungan, dan gw tidak punya catatan tentang nomor HP temanku tersebut, maka gw menuliskan nomor HP dengan agak mereka-reka. Segera kukirimkan SMS tersebut, berisi pesan yang kira-kira menyatakan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Aisah Isteri Ku

 
Terserah: 28/10/2009 Dikarang oleh: bananarambutan 0 Ulasan

Ketika ini umur ku baru sahaja 16 tahun atau baru saja belajar ditingkatan 4. Aku seorang yang pemalu untuk bergaul dengan perempuan,maka aku selau di ejek sebagai lelaki tiada telur la itu la ini la. Tetapi dalam masa yang sama aku telah berminat dengan seorang gadis di sekolah aku ini yang bernama Aishah. Dia seorang gadis yang sangat cantik dan...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Maafkan aku teman

 
Terserah: 27/10/2009 Dikarang oleh: heru_puja 0 Ulasan

Waktu sudah menunjukan jam 10 malam, aku masih saja di lapangan tempat orkes dangdut itu berlangsung. Aku bersama kedua temanku sudah sejak tadi berdiri saja bukan menonton orkes dangdut itu, tapi mengawasi sekeliling dan melihat-lihat kalau-kalau ada wanita cantik yang menonton. Beberapa saat berlalu, temanku dan pacarnya datang menghampiri. Sebut...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita

Susu nikmat (2)

 
Terserah: 27/10/2009 Dikarang oleh: deathninja 0 Ulasan

Beberapa bulan selepas Pakcik Mad dan Makcik Yah telah berpindah ke utara tanah air. aku baru sedari rupa-rupanya disebelah rumah ku terdapat jiran baru iaitu sebuah keluarga yang dihuni oleh empat sekeluarga. Amran dan isterinya Yati serta dua orang anak berumur tiga dan satu tahun. Anak kak Yati yang kecil masih menetek aku lihat. Kak Yati tak be...

Tag: Penilaian Kepanjangan
Baca cerita spenuhnya
Stau klik sini jika ingin memberli akses penuh kesemua 28.559 cerita
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424

Login untuk ahli

Jika anda ahli erotikcerita.com sila isikan e-mel dan kata laluan anda di bawah.
E-mel
Kata laluan
 
login
Selanjutnya
Terlupa kata laluan
Ahli baru

Ingat?

Maklumat kategori

Kategori adalah paling biasa dan mengandungi pelbagai cerita seks dan fantasi. Bagaimana dengan mengadakan seks dengan anak dara jiran anda? Bercumbu dengan budak cabana yang ditemui anda dalam percutian? Atau seks dengan 3 lelaki tampan yang cuba membantu anda memperbaiki kereta anda di pertengahan perjanlanan di lebuhraya pada malam Jumaat? Kategori ini biasa digunakan apabila tiada lagi katagori boleh digunakan atau sebarang cerita yang berkenaan dengan seks domestik. Hantarkan cerita anda sekarang!
Karangkan "biasa" cerita anda

Yang paling popular

Kedai Seks

Link rakan

Ketahui juga

Laman web ini tertakluk dalam 18 U.S.C. Section 2257
Anda perlu berumur sekurang-kurang 18 tahun untuk menggunakan laman web ini
© 2003-2015 Erotikcerita.com "No.1 in Malaysia and Indonesia for erotic stories!"

TERIMAH KASIH DAN JUMPA LAGI !!! :-)